Ja, ik heb er een hekel om een nieuw topic te openen. Maar voor jou bij dezequote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:40 schreef bwt het volgende:
Net te laat met de laatste
Ja dus?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:42 schreef bwt het volgende:
topic 16 en 17 missen in je lijstje
Hij is toch correct?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:43 schreef bwt het volgende:
wil je niet een correcte OP hebben?????
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:47 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Zondag![]()
de komende weekenden
![]()
--> studieee
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:44 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Hij is toch correct? [afbeelding]
Ik mis hier de laatste 2 topicsquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:53 schreef bwt het volgende:
[..]
[..]
Ik mis hier de laatste 2 topics
![]()
Hmmm, snel bijgewerkt hè
quote:
Over 3 weken tentamensquote:Maareeuh, ja.. deze zondag kan ik toch niet zei ik. Dus je kan alvast vooruit werken voor volgende zondag en dan ghummmeeee![]()
Whtvr, studie, je heb teveel zelfdicipline.
Ik hjeb nog geen tijd gehad om te kijkenquote:
Geen tijd gehad, whahahahahaaaaaaaaahah!!!!!!!11212:Dquote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:58 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik hjeb nog geen tijd gehad om te kijken![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 14:57 schreef One_Punch_Mickey het volgende:wil zelf ook wel een setje halen
Jees, nog ff en ik moet nieuwe rijmaatjes zoeken.quote:Over 3 weken tentamensben bijna 30
tijd om een studie af te ronden
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:01 schreef hicham het volgende:
Geen tijd gehad, whahahahahaaaaaaaaahah!!!!!!!11212:D!!! ~!LS:DDWiDie's goed
:D:D D
_O
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:
[..]Vergeet niet de kosten van onderhoud in te calculeren, vorig week heb ik mijn moeder de oortjes nog laten verstevigen omdat er 1tje dreigde weg te vallen.
Calculeer dit dus in bij de keuze van geschikte oortjes, je verkijkt je er snel op!!
Oh, en vergeet niet dat er merken zijn die zich al jarenlang hebben bewezen, el cheapo ass merken zou ik niet doen, dit zijn echt niet dingen waar je op moet besparen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:01 schreef hicham het volgende:
[..]
Geen tijd gehad, whahahahahaaaaaaaaahah!!!!!!!11212:D!!! ~!LS:DDWiDie's goed
:D:D D
_O _
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ff pauze
heb de CBR van Rausje uit elkaar liggen![]()
quote:
Jees, doe je nu eigenlijk ook nog wat voor de kostquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ff pauze
rietvaerder:quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:11 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
![]()
worldbeater: niet besparen op olie
worldpimber: niet besparen op oortjes
Mag ze bijna weer rijdenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
ff pauze
[serieus]quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:19 schreef worldpimber het volgende:
[..]
rietvaerder:
niet besparen op je rugprotector.
wel een dwarslaesie.
[/vrijdagmiddag]
Een sportbeha.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:32 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
[serieus]
Heb ik een rugprotector of niergordel nodig?
[/serieus]
![]()
Ben niet bekend met de oortjes merkenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:02 schreef worldpimber het volgende:Vergeet niet de kosten van onderhoud in te calculeren, vorig week heb ik mijn moeder de oortjes nog laten verstevigen omdat er 1tje dreigde weg te vallen.
Calculeer dit dus in bij de keuze van geschikte oortjes, je verkijkt je er snel op!!
Oh, en vergeet niet dat er merken zijn die zich al jarenlang hebben bewezen, el cheapo ass merken zou ik niet doen, dit zijn echt niet dingen waar je op moet besparen![]()
quote:Jees, nog ff en ik moet nieuwe rijmaatjes zoeken.![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een sportbeha.Wat bedoel je? Een niergordel vind ik persoonlijk niks... heb weleens gehad dat ik echt dagenlang een paar uur lang op de brommer zat en een zweverig gevoel bij mijn nieren kreeg (dat is echt continu klappen vangen
) op de motor eigenlijk nooit. Maar wat jij nodig hebt ...
zonnebrandcreme
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:32 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]dat was zeker de bedoeling
ze wil volgende week woensdag rijden![]()
Laat dat serieus maar weg danquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:34 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Een sportbeha.Wat bedoel je? Een niergordel vind ik persoonlijk niks... heb weleens gehad dat ik echt dagenlang een paar uur lang op de brommer zat en een zweverig gevoel bij mijn nieren kreeg (dat is echt continu klappen vangen
) op de motor eigenlijk nooit. Maar wat jij nodig hebt ...
zonnebrandcreme
![]()
nope, niet bij Safe iig. Bestel wel bij Motozoom. Geen zin meer om Goedhart te bellenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:17 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
![]()
In het vorige topic iets gelezen over remschijven... Heb je ze nou?
quote:
Doe ik net moeite om me een beetje in te lezen en je tips & advies te geven...quote:Als je een sportbeha past, spring of loop dan even rond om te voelen of je borsten wel stevig zitten. Hef je armen boven je hoofd om te controleren of de elastische onderrand niet naar boven schuift.
Hondenoortje Bruin V.1.2.1.1.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:36 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ben niet bekend met de oortjes merkenadvise me
Remschijf of remschijven? Heb je ze dan zo verneukt?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef stinkie het volgende:
nope, niet bij Safe iig. Bestel wel bij Motozoom. Geen zin meer om Goedhart te bellen
Roze honden bestaan niet eensquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef AndreB. het volgende:
Ah, dan had ik t goed:p Oortjes zijn stoer, roze hondenoortjes!!11!!!!111!!!1!
Als je trouwens die oortjes op je helm hebt zitten, sta je dan ook nog ergens voor of ben je dan gewoon vet stoer???![]()
![]()
![]()
![]()
Roze bestond nog niet eens tot die verrekte homo's kwamen.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:55 schreef AndreB. het volgende:
Goed in de zin van veel vrienden en aandacht van de vrouwen? Waar haal je die dingen eigenlijk... Maare roze honden bestonden in een tijd dat roze nog geen roze was
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Klinkt allemaal wel leuk, maar of het haalbaar is...Misschien gewoon 1tje met heel FokMC kopen
En dan om de twee weken even raggen, vallen = beurt overslaan
Was weer ff gezellig, nou weer nuttig doen![]()
Schijf. Enkelvoud. Die Alp heeft er maar 1. Achter zit een trommelremquote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:49 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Remschijf of remschijven? Heb je ze dan zo verneukt?
Niet zo goed bijgelezen..![]()
Breng jij em overal heen?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:11 schreef worldpimber het volgende:
Klinkt allemaal wel leuk, maar of het haalbaar is...Misschien gewoon 1tje met heel FokMC kopen
En dan om de twee weken even raggen, vallen = beurt overslaan
Was weer ff gezellig, nou weer nuttig doen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Roze bestond nog niet eens tot die verrekte homo's kwamen.![]()
Ik heb ze bij een brommerwinkel gehaald, maar zie net dat ik het merk had ingescanned.Quality shit man OPM
![]()
[afbeelding]
dat is precies dezelfde waar we mee aan sleutelen zijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:03 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Die van gisteren was mooier![]()
Deze heeft minder kilometers en er zitten onderdelen bij![]()
Spuitbusje *Matzwart* erover en klaar is de Raggert![]()
Ohja Vraagprijs 800 Euro, hoogste bieding tot nu toe is 600 euro. Hiero
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug na een sollicitatie monoloog van 3,5 uur.. aardig gek avontuur weer.![]()
Nu eerst maar eten maken, ik kijk helemaal scheel van de wijn aan het einde. [afbeelding]
Zit ik ook al weken te poetsenquote:
4 zuiger remklauwenquote:
Pfff, vrouwen die sollicitatiegesprekken afnemen. Dat komt er nou vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
En weer terug na een sollicitatie monoloog van 3,5 uur.. aardig gek avontuur weer.![]()
Nu eerst maar eten maken, ik kijk helemaal scheel van de wijn aan het einde. [afbeelding]
Monoloog van 3,5 uurquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:29 schreef Worldbeater het volgende:
Die ken ik nietquote:Op vrijdag 10 maart 2006 18:40 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
dat is precies dezelfde waar we mee aan sleutelen zijn![]()
ik vind persoonlijk de monoshock uitvoering mooieren kijk dus alleen naar die uitvoering
![]()
Hij heeft veel wijn gedronken dus weinig gepraatquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Monoloog van 3,5 uur![]()
Wie was aan het praten![]()
![]()
Recept van BWT geweest waarschijnlijk. Alleen de 2 flessen whisky vervangen door x-flessen wijnquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:01 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Hij heeft veel wijn gedronken dus weinig gepraat![]()
er staat er een op pagina 3 van het vorige topicquote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:47 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Monoloog van 3,5 uur![]()
Wie was aan het praten![]()
![]()
[..]
Die ken ik nietmaar als ik er 1-tje zie zal ik gelijk aan jou denken
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er staat er een op pagina 3 van het vorige topic![]()
Die ene waar een zekere Martie131 een bod op heeft gedaanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:10 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
er staat er een op pagina 3 van het vorige topic![]()
Ik naar pagina 3 zoekenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:13 schreef worldpimber het volgende:
[..]
R2D2 heeft 151 posts per pagina in gesteld
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:26 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Die ene waar een zekere Martie131 een bod op heeft gedaan![]()
[..]
Ik naar pagina 3 zoeken![]()
![]()
vind dat minderquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:03 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
Die van gisteren was mooier![]()
Deze heeft minder kilometers en er zitten onderdelen bij![]()
Spuitbusje *Matzwart* erover en klaar is de Raggert![]()
Ohja Vraagprijs 800 Euro, hoogste bieding tot nu toe is 600 euro. Hiero
quote:
Betrouwbare gast..quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
vind dat minderdan liever zoiets
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Worldbeater op 10-03-2006 23:37:26 ]
Die zou te zwaar zijn voor mij om mee te raggenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:26 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
[..]
vind dat minderdan liever zoiets
Geen olieverbruik volgens de vorige eigenaar.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:41 schreef R2-D2 het volgende:
Die zou te zwaar zijn voor mij om mee te raggen![]()
Al zou ik 'm denk ik wel kopen als ik m'n streetfighter zou gaan bouwen![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
Betrouwbare gast..![]()
Vriend van Makster..(
)
Doe wat aan je smileygebruik, hoe moeten we dit nu weer interpreterenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat ding lijkt wel op de McDrek winterstaller @ Hoogvliet ofzo![]()
Dat snap jij vast wel.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:54 schreef worldpimber het volgende:
Doe wat aan je smileygebruik, hoe moeten we dit nu weer interpreteren
U heeft goed opgelet.quote:En dat ding lijkt wel op de McDrek winterstaller @ Hoogvliet ofzo
Aparte gesprekken are the roxor/ftwquote:Op vrijdag 10 maart 2006 21:34 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat moet maandag nog blijken, maar het was een ..eh erg apart gesprek.
Nadere mededelingen hou ik even voor me.
Staat jou mooierquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:04 schreef worldpimber het volgende:
[afbeelding]
Hej, dat jasje... wat doe je![]()
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:08 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Staat jou mooier![]()
![]()
*Zwaai* @ FX
Helemaal kaal & Glad?![]()
Ze crashen niet eensquote:
Fullcumquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef Gawaine het volgende:
Net 2 teams aangemeld op Gpinsider![]()
Doen er nog meer mensen mee ?
Ja ik met 5 teamsquote:Op vrijdag 10 maart 2006 22:33 schreef Gawaine het volgende:
Net 2 teams aangemeld op Gpinsider![]()
Doen er nog meer mensen mee ?
Kut amerikanen met hun rotzooiquote:
Dat is het betere werk. Bochten zijn voor echte mannen/manvrouwenquote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://my.break.com/Search.aspx?SearchString=maze&SearchType=Main
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:27 schreef worldpimber het volgende:
[..]
http://my.break.com/Search.aspx?SearchString=maze&SearchType=Main
quote:
ik ken er nog een die morgen vroeg op moetquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:48 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
![]()
Naar bed naar bed zei duimelot, want ik moet morgen weer vroeg op![]()
![]()
Kan wel, is nog in het grote motorfilmpjes topic langsgeweest op MF hoe dat kan met streaming video. Ging over hetzelfde filmpjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 23:08 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Dat is het betere werk. Bochten zijn voor echte mannen/manvrouwen![]()
Amerikanen zijn sissy's![]()
Edit: dat gaat echt asociaal hard![]()
![]()
Wat een gevechten![]()
Jammer dat je hem niet kunt downloaden![]()
Mooie remschijven voor weinig.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef stinkie het volgende:
nope, niet bij Safe iig. Bestel wel bij Motozoom. Geen zin meer om Goedhart te bellen
quote:hallo pepijn,
voor transalp kan ik hele mooie Wave schijven leveren.
Welke diameter heb je nodig?
Bij een normale schijf van ongeveer 240 mm zit je op 95 euro per stuk.
mvg tim nijhuis
En gisteren zag ik een huilie topic op MF van iemand die onderweg naar school met zijn fiets onderuit was gegaan. Volgens hem omdat er teveel gepekeld was.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:17 schreef hicham het volgende:
Hey Pepijn, wanneer mag Nick zich registreren op MF?Kom net een topic tegen, meisje van 9 jaar
Is nu wel 11 volgens mij, aangezien topic van 2004 is. Kwam ook al een destijds 14-jarige streetfighter bouwer tegen op MF
quote:
quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:59 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Roze bestond nog niet eens tot die verrekte homo's kwamen.![]()
Ik heb ze bij een brommerwinkel gehaald, maar zie net dat ik het merk had ingescanned.Quality shit man OPM
![]()
[afbeelding]
Is het bij jullie dan echt zo vreselijk met sneeuw????quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:12 schreef worldpimber het volgende:
Helemaal gestoord.* met bonkend hart op werk aangekomen
![]()
![]()
Nee, is gelukkig opgehouden en lekker droog.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef bwt het volgende:
Is het bij jullie dan echt zo vreselijk met sneeuw????
't is hier helemaal droog
alleen wat frisjes
Hier ook droog, heb nog heel even wat fladdersneeuw gezien een paar minuutjes.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef bwt het volgende:
alleen wat frisjes
Vale-gek jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:24 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
En gisteren zag ik een huilie topic op MF van iemand die onderweg naar school met zijn fiets onderuit was gegaan. Volgens hem omdat er teveel gepekeld was.![]()
Alweer de poes wassenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:02 schreef Mercy_symbol het volgende:
het is net iets te koud om ff lekker te gaan rijden![]()
en nu moet ik iets anders gaan verzinnenga maar een poes in bad doen of zo
![]()
De hele dag heb ik al wat sneeuwvlokjes gezien, maar het zet niet door. Zojuist is er voor het eerst een beetje sneeuw op de daken blijven liggen. Ik dacht dat het mooie weer zou worden, maar dat is nog afwachten dan.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:32 schreef bwt het volgende:
[..]
alleen wat frisjes
Utrecht??quote:Op zaterdag 11 maart 2006 14:28 schreef BazzieK het volgende:
Net naar een opendag hoge school geweest, was geen kloot aan maar wel leuke dames
Pokemon overtrek is veeeeel stoerder dan dat ranzige Feyenoord dingquote:Op zaterdag 11 maart 2006 15:05 schreef Worldbeater het volgende:
Hoogslaper omgebouwd tot laagslaper.. buurjongetje blijft logeren.![]()
[afbeelding]
Gelukkig spelen ze nu al in bed, zijn de meeste grappen vanavond tenminste geweest.
Anders blijven ze dan weer uren wakker.![]()
Is anders een zeer informatieve en zeker geen nutteloze informatie post ten opzichte van de voorgaande postsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef dribbel79 het volgende:
Vamorgen begonnen aan de motorberging, was te freakin' koud om cement te storten...frame voor schuur gelast...lassen is best lachen nog...
Vanmiddag druppellader gehaald bij Motofit, stond de Savage van 't vrouwtje uit mekaar, nwe. cilinder was nog niet binnen
Daarna op helmjacht, niks gevonden, kutzooi...
Nu bier en straks Jan Jaap vd Wal
* dribbel79 mopmpelt iets over nutteloze informatie-belofte...
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:28 schreef dribbel79 het volgende:
straks Jan Jaap vd Wal
* dribbel79 mopmpelt iets over nutteloze informatie-belofte...
Nick hoe gaat dat liedje over Ajax?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:32 schreef hicham het volgende:
Pokemon overtrek is veeeeel stoerder dan dat ranzige Feyenoord ding![]()
quote:Goede tijden, slechte tijdens Ajax in de wasmachien.
10 keer draaien, naar de haaien, we zullen Ajax nooit meer zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen is er wel alvast F1. Schumacher op pole, nog leuker Felippe Massa op de tweede plaats.![]()
Raikkonen helaas van de baan gevlogen wegens een gebroken achterwielophanging en laatste.![]()
Sorry als Fullie de samenvatting nog moest zien,, nu heb ik het allemaal verklapt.![]()
Sommigen zullen weer een ander soort braakneiging krijgen na dit rapport.![]()
En die..quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef hicham het volgende:
http://www.break.com/movies/verycutebabies.html![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:41 schreef Worldbeater het volgende:
26 maart is de seizoenstart van de eerste MotoGP wedstrijd.![]()
We kunnen in de loop van het seizoen wel bij R2D2 op visite als de GP van Zuid Afrika is.
Heb de kwalificatie mooi kunnen zien in de middagpauzeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Morgen is er wel alvast F1. Schumacher op pole, nog leuker Felippe Massa op de tweede plaats.![]()
Raikkonen helaas van de baan gevlogen wegens een gebroken achterwielophanging en laatste.![]()
Sorry als Fullie de samenvatting nog moest zien,, nu heb ik het allemaal verklapt.![]()
Sommigen zullen weer een ander soort braakneiging krijgen na dit rapport.![]()
Behalve de laatste minuut, toen stond de winkel vol met klantjes![]()
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:02 schreef hicham het volgende:
http://www.break.com/movies/verycutebabies.html![]()
Moet je in ieder geval niet met kokend water doen, goed voor je lak enzo.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:15 schreef Fulcrum_X het volgende:
Was vanochtend wel even minder, ik kreeg de deuren van de auto niet open![]()
Ging 2 keer bijna op mijn bek door ijzelige ondergrond. Vervolgens de waterkoker met kokend water opgehaald om over het slot te gieten.. daar ging ik ook bijna mee onderuit![]()
Had goed verkeerd af kunnen lopen![]()
Welke versie van IE / WM player heb jequote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:13 schreef Worldbeater het volgende:
Iemand een idee waarom dit soort streaming filmpjes bij mij niet werken.![]()
![]()
[..]
En die..
Okee.. nouja kon toch nog instappen via passagierskant, dus baas had niks te klagen in ieder gevalquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:20 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Moet je in ieder geval niet met kokend water doen, goed voor je lak enzo.
Een zoon van een automonteur had er al lang voor gezorgd dat de auto dik in de siliconenspray stond..rubbers èn slot.Make me proud.
Laatste minuut.![]()
DivX codecs geinstalleerd?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zit toch helemaal niet in Windows 3.11?
Ik bekijk Fok! ook text only.![]()
![]()
[afbeelding]
Klote voor je, dan kan je ook niet verder helpen. Had inderdaad gehoopt dat je nog met Windows 3.11 zat te werken, dan had ik je tenminste een tip kunnen gevenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:36 schreef Worldbeater het volgende:
[..]
Dat zit toch helemaal niet in Windows 3.11?
Ik bekijk Fok! ook text only.![]()
![]()
[afbeelding]
Wat leren jullie tegenwoordig op school? U guys supposed to be whiz kids.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 18:44 schreef hicham het volgende:
Klote voor je, dan kan je ook niet verder helpen. Had inderdaad gehoopt dat je nog met Windows 3.11 zat te werken, dan had ik je tenminste een tip kunnen geven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |