zijaanzicht geeft geen goed beeld, je moet het totaalplaatje kunnen zienquote:Op maandag 13 maart 2006 20:41 schreef hicham het volgende:
Meer pics (zo ben ik er op terecht gekomen)
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4605055
http://www.motor-forum.nl(...)6/singlepost/4598298
Die pics zijn trouwens ook niet mooi![]()
![]()
zonder deze opmerking had je missch wel andere reacties gehadquote:Je hoeft niet subtiel te zijn hoor, mag ook gewoon zeggen dat het lelijk is.
nicequote:Op maandag 13 maart 2006 19:50 schreef Gawaine het volgende:
Heb maar weer eens iets leuks gekocht![]()
[afbeelding]
quote:
Ik denk dat je wel gelijk hebtquote:Op maandag 13 maart 2006 20:54 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Maar als je hem hoger plaatst kijk je er onderdoor tegen het balhoofd gedeelte aan.
Kortom tis niks![]()
Zo'n ding moet er meteen uitspringen. Mooi, een beetje agressief en een passend geheel met de bike zijn. En dat is die enen niet
Ik heb geen/weinig ervaring met stalen remleidingen, als het maar niet leid tot plots stilstaan of blokkerend voorwielquote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Nog steeds geen spullen binnen die we nodig hebben voor het vervangen van de remleidingen.De rest is gelukkig klaar. Ik moet alleen nog steeds de kappen schoonmaken, ook zoiets wat makkelijk uit te stellen is.
Maar aankomend weekend is het klaar, desnoods rijd ik nog even met de oude remleidingen.
![]()
Ik hoop het ook niet.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:03 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik heb geen/weinig ervaring met stalen remleidingen, als het maar niet leid tot plots stilstaan of blokkerend voorwiel![]()
quote:
quote:Op maandag 13 maart 2006 16:55 schreef Worldbeater het volgende:Die post over jou had een andere redenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar er was wel een kleine kans dat het echt zo was.Eerst niet opdagen bij een aangekondigde rit en daarna wel als paupermooiweerrijders een andere rit als eerste FokMC meet aantekenquote:Op maandag 13 maart 2006 14:56 schreef Worldbeater het volgende:
Laatste rit is alweer 2 weken geleden geweest, wel de eerste officiele Fok! meet van 2006.![]()
Met zijn allen Pimber uitlachen.![]()
![]()
Dat kan echt niet hoorquote:Op maandag 13 maart 2006 21:00 schreef Rausdouwer het volgende:
desnoods rijd ik nog even met de oude remleidingen.![]()
Misschien wel ja, beetje zinloos zo nu. Even melden dat je een motor hebt om te posen in het lijstje en daarna met de noorderzon ...quote:Op maandag 13 maart 2006 20:37 schreef Mercy_symbol het volgende:
misschien toch beter om de regel "eerst een keer meeten voordat je in de OP mag " toe te passen ?
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
Misschien toch maar Pepijn wakker bellen, dis is nix zo
Jij doet het goed in je eentje met je quatropostquote:Op maandag 13 maart 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.intuition will take you further than logics will ever do
Nee, ik ben meer van de multiquote, maar vandaag ff niet. Typ met 1 vinger, de rest zit onder de shoarmaquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij doet het goed in je eentje met je quatropostErvaring mee?
![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van de multiquote, maar vandaag ff niet. Typ met 1 vinger, de rest zit onder de shoarma
Dat komt door jouquote:Op maandag 13 maart 2006 21:52 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Jij doet het goed in je eentje met je quatropostErvaring mee?
![]()
Zou toch maar een test halen als je zo door gaatquote:Op maandag 13 maart 2006 21:56 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat komt door jou![]()
[afbeelding]
Quattro stagioni![]()
Men!quote:Op maandag 13 maart 2006 21:55 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee, ik ben meer van de multiquote, maar vandaag ff niet. Typ met 1 vinger, de rest zit onder de shoarma
Nee kan niet, of ik heb last van opdringerige zaadlozende vingerplantenquote:Op maandag 13 maart 2006 21:58 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Zou toch maar een test halen als je zo door gaat
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:58 schreef R2-D2 het volgende:
Men!
[afbeelding]
Nee, geen wormpjes maar een West Side Shoarma van New York Pizza![]()
Ach ja iemand moet de naam van motorrijders als onbeschaafd tuig hoog houdenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef worldpimber het volgende:
[..]Ik eet nooit met vork en mes. Hooguit met lepel of vork
Ghummeeee.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:01 schreef BazzieK het volgende:
Ach ja iemand moet de naam van motorrijders als onbeschaafd tuig hoog houden
13032006030[1].jpg Zo staat ie in mijn cache.quote:Op maandag 13 maart 2006 22:12 schreef R2-D2 het volgende:
<Hier stond de foto van iets wat niet mag>
![]()
Een pizza, mr inmaginationquote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ghummeeee.
[..]
13032006030[1].jpg Zo staat ie in mijn cache.![]()
Home made picture?
quote:Op maandag 13 maart 2006 21:44 schreef worldpimber het volgende:
< En nu is ie op>quote:Op maandag 13 maart 2006 22:25 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Ghummeeee.
[..]
13032006030[1].jpg Zo staat ie in mijn cache.![]()
Home made picture?
What the..quote:Op maandag 13 maart 2006 22:00 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee kan niet, of ik heb last van opdringerige zaadlozende vingerplanten![]()
Ik krijg de laatste dagen niks door m'n keelquote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
![]()
Ik heb even andere bezigheden.En pizza heb ik vandaag al gegeten.
![]()
Slikken zal je!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Ik krijg de laatste dagen niks door m'n keel![]()
Zijn gewoon de zenuwen![]()
Morgen +2 kiloquote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar nu heb ik hongerrrrrrrrrrr![]()
Pimberstyle![]()
Dat is het gewicht van mijn linkerbovenbeenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:46 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Oooh dat valt mee, dan kan ik je nog wel tillen![]()
-stout-quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat is het gewicht van mijn linkerbovenbeen![]()
krijg je dat voorwiel dan ook wel weer naar benedenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef R2-D2 het volgende:
Het gewicht speelt me geen parten hoor bij het motorrijden![]()
[afbeelding]
![]()
Phat people ride Hondaquote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Wil je dat wel?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:56 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
krijg je dat voorwiel dan ook wel weer naar beneden![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:57 schreef Fulcrum_X het volgende:
[..]
Phat people ride Honda [afbeelding]
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:54 schreef R2-D2 het volgende:
[afbeelding]
![]()
Moet je nog lang in spanning zitten?quote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Maar nu heb ik hongerrrrrrrrrrr![]()
Pimberstyle![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Nog even tv kijken en dan maar eens proberen op tijd te gaan pitten.![]()
Nee, het zijn niet meer de dagen die tellenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:10 schreef Rausdouwer het volgende:
[..]
Moet je nog lang in spanning zitten?
Nog even tv kijken en dan maar eens proberen op tijd te gaan pitten.![]()
Zeer nuttigquote:Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, het zijn niet meer de dagen die tellen...
Minder dan 100 uur nog![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb 3 keer nuttig gepostbuiten FOK! MC
![]()
1
2
3
En na deze waardevolle bijdragen ga ik slapen![]()
Welterusten![]()
Shhhhht, tellen gaat niet iedereen even makkelijk afquote:Op maandag 13 maart 2006 23:21 schreef worldpimber het volgende:
Zonde van je posthistorie
Maar minder dan 100 uur1 April kikker in je bil was het toch?
[size=20]Ohquote:Op maandag 13 maart 2006 23:22 schreef BazzieK het volgende:
[..]
[size=1]Shhhhht, tellen gaat niet iedereen even makkelijk af[/size]
Neequote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef BazzieK het volgende:
Zouden we trouwens vanavond het topic nog vol krijgen of slaapt iedereen al?
Ik niet maar ik kom dan ook vrijwel nooit langs.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:19 schreef BazzieK het volgende:
Zouden we trouwens vanavond het topic nog vol krijgen of slaapt iedereen al?
Administratie? Gewoon pinnen tot je niet meer kan werkt tot nu toe goedquote:Op maandag 13 maart 2006 23:24 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Nee
Ga nou even mijnadministratie
bijwerken.
![]()
Hij kan ook gewoon netjes het IBG op tijd terugbetalen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:25 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Administratie? Gewoon pinnen tot je niet meer kan werkt tot nu toe goed![]()
Dat is zonde, en je hebt nog wel zo'n mooi model motorquote:Op maandag 13 maart 2006 23:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik niet maar ik kom dan ook vrijwel nooit langs.![]()
Nee, hij was net bevoegd asociaal motorrijder, gaat niet goed als ie alles braaf terug betaalt.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon netjes het IBG op tijd terugbetalen.
Ben niet zo een pauper dat ik IBG ook maar uberhaupt ooit hoef terug te betalen.quote:Op maandag 13 maart 2006 23:26 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Hij kan ook gewoon netjes het IBG op tijd terugbetalen.
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:25 schreef hollander172 het volgende:
[..]
Ik niet maar ik kom dan ook vrijwel nooit langs.![]()
Iedereen wacht tot jij ervandoor gaat zodat we weer verder kunnen postenquote:Op maandag 13 maart 2006 23:56 schreef Mercy_symbol het volgende:
en ik ben eindelijk bijgelezen is iedereen er al weer vandoor![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:58 schreef worldpimber het volgende:
[..]
Iedereen wacht tot jij ervandoor gaat zodat we weer verder kunnen posten![]()
Er mist inderdaad wat, zijn tellerpartijquote:Op maandag 13 maart 2006 20:47 schreef Gawaine het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ook het zij aanzicht geeft je meteen de indruk dat er iets mist, of dat hij hoger moet en/of naar beneden is gezakt.
WTFquote:Op maandag 13 maart 2006 20:58 schreef One_Punch_Mickey het volgende:
Ey
[..]
zijaanzicht geeft geen goed beeld, je moet het totaalplaatje kunnen zien
vooraanzicht daarentegen vind ik gewoon pimpin'![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:49 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Dat is het gewicht van mijn linkerbovenbeen![]()
April is nog niet tochquote:Op maandag 13 maart 2006 23:13 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Nee, het zijn niet meer de dagen die tellen...
Minder dan 100 uur nog![]()
![]()
![]()
![]()
3 april 1e werkdag, nog 2 weken vakantie die ik kan opnemen (vrije dagen + ATV)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 07:21 schreef hicham het volgende:
[..]
April is nog niet tochOf is het weer zo een zakentripje en nog niet definitief?
Nah, ik heb 'm al genoeg gepestquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:10 schreef Roderick2085 het volgende:
[..]
nog ff laatste dagen E-J dat was het tochpesten
![]()
Scherp opgemerkt Sherlockquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:23 schreef Mercy_symbol het volgende:
[..]
hij werkt er nu toch nog ?![]()
dan is het pesten zeker nog niet genoeg geweest![]()
je hebt nog een paar dagen tochquote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:38 schreef R2-D2 het volgende:
[..]
Scherp opgemerkt Sherlock![]()
Ik kan nog heel wat leren![]()
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 10:48 schreef Faithy het volgende:goedemorgen nog...
heb me vanochtend bewust verslapen
maar was er wel om kwart over 9...
en het is saai.. >:( weer >:(
hoi!
Weet je al wat je met je bezoek gaat doen?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |