Waar staat TVP voor? Ik kom het wel vaker tegen maar kan er echt niet echt wijs van worden...quote:
De beste Terug Vind Post die je hier kan verzinnen is een foto van je kat. Meerder foto's is uiteraard toegestaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Terug Vind Post, zodat het in je actives staat, als je op jezelf zoekt.
Maar alleen "tvp" roepen doen we niet, dus probeer het wel leuk in te kledenJe kunt ook nog van topics die je terug wilt kunnen lezen een bookmark maken.
That makes sense... Dank je voor de uitleg! Bookmarken had ik al wel gezien iddquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Maar alleen "tvp" roepen doen we niet, dus probeer het wel leuk in te kledenJe kunt ook nog van topics die je terug wilt kunnen lezen een bookmark maken.
Picserver sucks.quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef cocacabana het volgende:
Hier is mijn tijger.
foto is heb ik gephotosoept, was zo onscherp (maar is niet echt het gewenste resultaat).
(ben al een halfuur aan het klote voor die kut pic's te posten !"§$%&/( )
Hier die link voor de geintreseerde.
http://picserver.student.utwente.nl/i/J5O9U59E7DFR/730w
http://picserver.student.utwente.nl/i/Q8U996N727L8/730w
ik vind het ook niet bepaald handig. Wie en waarom heeft dat geweldige idee verzonnen?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:04 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Die foto van Boef is inderdaad erg leuk (de andere katten natuurlijk ook, maar die foto springt eruit)
Tevens Terug Vind Poes (ik kon het topic toch niet zo goed vinden onderaan, ik denk dat het de aanloop misschien wat gaat beperken)
Alle centrale topics, reeksen en spelletjes maakten de topiclijsten onoverzichtelijk. Daarom zijn die onderaan gezet. Maar dat is nog even wennen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef QueenR het volgende:
[..]
ik vind het ook niet bepaald handig. Wie en waarom heeft dat geweldige idee verzonnen?
wat een droppies toch, die zou ik echt zo allevier willen hebben!!quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Alle centrale topics, reeksen en spelletjes maakten de topiclijsten onoverzichtelijk. Daarom zijn die onderaan gezet. Maar dat is nog even wennen.
Ons geboefte met z'n vieren op de foto![]()
[afbeelding]
Wat een posequote:Op woensdag 8 maart 2006 20:04 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Picserver sucks.
wat een lekker wolletje
www.mijnalbum.nl is gebruiksvriendelijker
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Alle centrale topics, reeksen en spelletjes maakten de topiclijsten onoverzichtelijk. Daarom zijn die onderaan gezet. Maar dat is nog even wennen.
[afbeelding]
Wat een ontzettend lekker wolletje!quote:Op woensdag 8 maart 2006 19:19 schreef cocacabana het volgende:
Hier is mijn tijger.
foto is heb ik gephotosoept, was zo onscherp (maar is niet echt het gewenste resultaat).
(ben al een halfuur aan het klote voor die kut pic's te posten !"§$%&/( )
Hier die link voor de geintreseerde.
http://picserver.student.utwente.nl/i/J5O9U59E7DFR/730w
http://picserver.student.utwente.nl/i/Q8U996N727L8/730w
Wat een lekker stel bij elkaar, prachtige foto, allemaal op de paalquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:57 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
[afbeelding]
Die onderste! Dat staartje zo mooi om die pootjes heen geslagen!quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:57 schreef Marietje_34 het volgende:
Bepje (terwijl ze bovenop mij zit, ik lig op de bank) wordt graag onder haar kinnetje gekriebeld:
[afbeelding]
Bea rules!
[afbeelding]
![]()
![]()
Waarom zie ik ditquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:49 schreef MissCleo het volgende:
Leuk beestje!
Ik heb gisteren weer een nieuwe foto voor elkaar geflitst. Die stomme camera werkt niet helemaal (god wat mis ik de mijne!!) en hij kan niet erg scherpe foto's maken. Maar goed, hier issie!
[afbeelding]
Het zijn nu echt al kleine katjes aan het worden. Vandaag bij een heel stel open oogjes ontdekt. Ze gaan al echt een beetje op hun pootjes staan en ze zijn heerlijk fluffig!! En ook zo enorm schattig als ze in die bolletjes gaan liggen zoals poezen dat doen.... *zwijmel zwijmel*
Er zijn er nu al vier vergeven. Twee gaan naar de buren een paar huizen verder, een naar een vriendin van mijn moeder en een naar iemand van een ander forum waar ik kom. Een andere buurvrouw wil er ook graag een, maar alleen een meisje. Vrijdag komt er iemand kijken en ik heb nog iemand in de mail staan die er graag twee wilt (maar ook alleen meisjes). Volgende week ga ik sexen, en daarna weet ik meer...
Thanxquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef bl0emetjE het volgende:
Die onderste! Dat staartje zo mooi om die pootjes heen geslagen!
(en Eto hier is ook altijd van de kin kroelies)
Ik trof ze zo aan, en dan is het rennen om je fototoestel en hopen dat ze blijven zitten natuurlijkquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:15 schreef bl0emetjE het volgende:
Wat een lekker stel bij elkaar, prachtige foto, allemaal op de paal
Ik neem aan van welquote:Op donderdag 9 maart 2006 17:29 schreef ymme het volgende:
Ik denk dat ze daarmee bedoelt, dat ze gaat controleren welke katjes en poesjes zijn
(zeker weten doe ik het niet)
Dat ziet er inderdaad echt gaaf uit!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:30 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ThanxZo zit ze vaak te zitten, in haar 'standbeeldpose', ze wéét gewoon dat ze knap is
![]()
Op die bovenste! Gluren om het hoekje van die paal!quote:Op donderdag 9 maart 2006 17:33 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik trof ze zo aan, en dan is het rennen om je fototoestel en hopen dat ze blijven zitten natuurlijkEn staan knippen met je vingers en met je tong klikken om ze te laten kijken. Ik had een hele serie geschoten, maar die eerste was de leukste, op de andere foto's keken ze niet.
[afbeelding]
Alleen dEUS:
[afbeelding]
Alleen Ernesto:
[afbeelding]
klopt helemaal!quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Goeie portretfotoDzidzo heet ze toch ?
Ahw, wat een lieve ogenquote:
Kijk eens onderaan in Handige linkjes .quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:39 schreef Vincje het volgende:
[..]
Ahw, wat een lieve ogen![]()
*Saai, imageshack heeft Fok geblockt. Nog meer leuke plekken om te uploaden?*
ik vind het allemaal prachtige katten van pumpkin Ruby, maar persoonlijk vind ik Ernesto de knapstequote:Op woensdag 15 maart 2006 14:07 schreef Droeke het volgende:
dEUS en Ernesto zijn toch wel mijn favo's. Geweldig zoals ze op de krabpaal liggen!!!
Zoo die ligt echt prinsheerlijk ongestoord te ronken daar.... haha. Daar kan ik als mens echt jalours op zijn.quote:Op woensdag 15 maart 2006 11:04 schreef Syytön het volgende:
Wat is het toch een man hè. Een man die met een teddybeer slaapt.
Haha, wat liefquote:Op woensdag 15 maart 2006 11:04 schreef Syytön het volgende:
[afbeelding]
Wat is het toch een man hè. Een man die met een teddybeer slaapt.
Leuk beestie hoe oud is ie ?quote:Op zondag 19 maart 2006 13:48 schreef Scandalous het volgende:Nog meer ...
[afbeelding]
[afbeelding]
uilen!
[afbeelding]
[afbeelding]
Staat echt hartstikke leuk ! Is dat echt een kattenhalsbandje ? Ik ben altijd bang dat een kat zichzelf ophangt aan zo'n dingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef ennuik het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw is erg blij met haar nieuwe "ketting" (meest kitscherige bandje dat ik kon vinden in de uitverkoop!)
Ah mooooiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef ennuik het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw is erg blij met haar nieuwe "ketting" (meest kitscherige bandje dat ik kon vinden in de uitverkoop!)
geweldig! Thx! Stond nog nie in de OP namelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Staat echt hartstikke leuk ! Is dat echt een kattenhalsbandje ? Ik ben altijd bang dat een kat zichzelf ophangt aan zo'n ding
Voor Frutsel: Katten mét foto's, deel 26![]()
wat een lieffiesquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef TearSong het volgende:
Even 'pronken' met onze nieuwe bewoners
[afbeelding]
Woo Doo Girl en Waldo Pepper (ja, ik moet nog even denken over wat makkelijkere roepnamen)
Wow, dat was weer een van de zeldzame hardop gezegde Oh's achter de computer. Vind de (vooral golden) Burmilla wel héél erg mooi. Ik heb het volgens mij niet goed gevolgd, dacht dat Waldo bij je zus ging wonen, woont hij nu toch bij jullie ? Wat is er leuker dan één golden Burmilla ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef TearSong het volgende:
[afbeelding]
Woo Doo Girl en Waldo Pepper (ja, ik moet nog even denken over wat makkelijkere roepnamen)
Wow, wat een prachtige kattenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef TearSong het volgende:
[afbeelding]
Mooie kattenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef TearSong het volgende:
[afbeelding]
en niet het eerste nest, heb ik gelezen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Sputnik het volgende:
Ligt het nu an mij of word er sinds dat nieuwe systeem waarbij de lopende topics ergens onderaan komen nog maar weinig gepost hier?
En 8 kittens? arme moederkat
Een beetje. Ik vind het een beetje moeilijk te zeggen, dit topic zakte soms van de pagina af totdat iemand het weer een schop gaf, nu staat het wel altijd in de lijst. Maar het lijkt er wel op dat de vaart er een beetje uit is, het moest het voor een groot deel van de gelegenheidsposters hebben, anders is het echt maar een klein clubje wat foto's plaatst (ik hou me inquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Sputnik het volgende:
Ligt het nu an mij of word er sinds dat nieuwe systeem waarbij de lopende topics ergens onderaan komen nog maar weinig gepost hier?
het seizoen gaat hier weer beginnen, dus nog ff en dan post ik iig hier weer heel veel. Met Harry hou ik me in, jullie willen ook niet elke keer dezelfde zien lijkt me.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Sputnik het volgende:
Ook ik zal binnekort wel weer eens wat schattige Ollie-foto's plaatsen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Sputnik het volgende:
Wat gaaf dat ze er ook allemaal anders uitzienquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef MissCleo het volgende:
Wat een pronkstukken!!
[afbeelding]
[afbeelding]
lieve fotoquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:07 schreef pos het volgende:
Jim laat zich graag inpakken in de winter![]()
[afbeelding]
Mooie meiden weer ! * handen voor dEUS z'n ogen houdt * Het verschrikkelijke sneeuwmonsterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:42 schreef Droeke het volgende:
Nou hier komen weer wat nieuwe fotootjes van onze 'poekeltjes' om dit topic weer eens een nieuwe boost te geven...![]()
Onze 'ferocious tiger' Snowy (oftewel in de volksmond: het Verschrikkelijke Sneeuwmonster):
ik zie ook alleen maar kruisjesquote:
dat zie je goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:58 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik dacht dat de koningin in Argentinie zat, maar blijkbaar zit ze in jouw wasbak !(houding en naam kloppen
)
Wahaha, geweldig.quote:
Lief.quote:
dat gezichtjeeee!quote:
Hijs leuk.quote:Op zaterdag 1 april 2006 14:15 schreef Biene het volgende:
MEGA SPAM! Van mijn mannetje: Ko.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Lekker ventje hoor, die Ko van jouquote:Op zaterdag 1 april 2006 14:15 schreef Biene het volgende:
MEGA SPAM! Van mijn mannetje: Ko.![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
wat voor ras is het sebasser? Hij lijkt namelijk wel erg veel op mijn "in vuilnisbak gevonden" Letterlijk dus, Harry. En ik zit me al een tijd af te vragen wat ie zou kunnen zijn. Te dik behaard etc voor een ekhquote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:26 schreef Sebasser het volgende:
Maxiehet lijkt op een raskat (als ik de papier had had ie zo ervoor kunnen doorgaan
)
alleen was deze van mijn tante die hem aan mij gaf (die een mooie grote tuin heeft met meerdere dieren enzo waar ik ook wel eens foto's van maak al is dit leuker)
ze is rond de anderhalf 2eneenhalf jaar oud
[afbeelding]
Knipoog en een duim![]()
[afbeelding]
hieronder een echte raskat (spike, opzich wel een stoere naam maar eigelijk voor honden .. ) waarvan ik de naam ook niet precies van weet maar de prijs nog al te goed (400 euro)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hé, jij bent jarig vandaag. Gefeliciteerd!quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef QueenR het volgende:
wat voor ras is het sebasser? Hij lijkt namelijk wel erg veel op mijn "in vuilnisbak gevonden" Letterlijk dus, Harry. En ik zit me al een tijd af te vragen wat ie zou kunnen zijn. Te dik behaard etc voor een ekh
verder wat een snuitjes allemaal!!
Voor degene met een Heilige Birmaan, ik wil er aan het eind van het jaar ook graag een aanschaffen. Tips voor fokkers iemand?
dat viel mij ook op, ze lijkt wel een soort verlengde van die bankquote:
Welke van de twee bedoel je ?quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:59 schreef QueenR het volgende:
[..]
wat voor ras is het sebasser? Hij lijkt namelijk wel erg veel op mijn "in vuilnisbak gevonden" Letterlijk dus, Harry. En ik zit me al een tijd af te vragen wat ie zou kunnen zijn. Te dik behaard etc voor een ekh
verder wat een snuitjes allemaal!!
Voor degene met een Heilige Birmaan, ik wil er aan het eind van het jaar ook graag een aanschaffen. Tips voor fokkers iemand?
Die eerste is wel heel cool! Laatst was ik bij iemand die had ook een zwart/wit gevlekte kater en zijn favoriete plekje was dus op de koeienbank. (zwart/wit gevlekte bank) Lekker opgaan in de omgeving...quote:Op zondag 2 april 2006 15:31 schreef Scandalous het volgende:
Paar kleine telefoonfoto's van Moshi
[afbeelding]
[afbeelding]
ze kan zo nors kijken...
[afbeelding]
en zo ligt ze elke nacht in mijn oor te spinnen![]()
Als ik een gokje mag wagen Brits korthaar, (black)silvertabby. Anders Exotic.quote:
dEUS komt hier vandaan. Superfokster. Maar het is altijd maar afwachten welke fokkers eind van het jaar nestjes hebben natuurlijk.(zij heeft dan wel een nest gepland met het zusje van dEUS, maar dan moet zij wel krols worden)quote:Voor degene met een Heilige Birmaan, ik wil er aan het eind van het jaar ook graag een aanschaffen. Tips voor fokkers iemand?
Whaa wat een ontzettend mooie foto's !!!!!!quote:Op maandag 3 april 2006 23:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het geboefte is op de foto geweest(foto's gemaakt door Danielle Rozenboom, www.katten-fotografie.nl en dat wilde ik als sinds voor de geboorte van Flynn, mei 2005, dus het werd tijd).
Ernesto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mimosa:
[afbeelding]
[afbeelding]
dEUS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Flynn:
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:
Wow! Wat zijn die foto's mooi geworden!quote:Op maandag 3 april 2006 23:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Het geboefte is op de foto geweest(foto's gemaakt door Danielle Rozenboom, www.katten-fotografie.nl en dat wilde ik als sinds voor de geboorte van Flynn, mei 2005, dus het werd tijd).
Ernesto:
[afbeelding]
[afbeelding]
Mimosa:
[afbeelding]
[afbeelding]
dEUS:
[afbeelding]
[afbeelding]
Flynn:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ze mogen er eigenlijk niet eens opliggenquote:Op dinsdag 4 april 2006 13:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Lekkere kussens hebben je katten, TheSorrow![]()
Lol, ik dacht dat die kussens echt voor de katten waren, wat denkt je moeder danquote:Op dinsdag 4 april 2006 18:54 schreef TheSorrow het volgende:
[..]
Ze mogen er eigenlijk niet eens opliggenMaarja, ze doen t altijd, mams ziet t vaak door de vingers
dank je! Ik denk dat onze Harry dan idd ook brits korthaar in zich heeft want ze lijken wel erg veel op elkaar.quote:Op maandag 3 april 2006 16:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Als ik een gokje mag wagen Brits korthaar, (black)silvertabby. Anders Exotic.
[..]
dEUS komt hier vandaan. Superfokster. Maar het is altijd maar afwachten welke fokkers eind van het jaar nestjes hebben natuurlijk.(zij heeft dan wel een nest gepland met het zusje van dEUS, maar dan moet zij wel krols worden)
Hoe krijgt zo'n fotograaf dat voorelkaar? Kwam hij naar jou toe, of ben je met die hele veestapel naar een fotostudio gegaan? Hoe laat je ze poseren?quote:Op maandag 3 april 2006 23:51 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Rare jongens die kattenquote:Op woensdag 5 april 2006 12:26 schreef ennuik het volgende:
Sinds kort hebben we een "lease kat" en na een paar schrammen op de neuzen, flink vechten en blazen is het een verliefd stel!![]()
[afbeelding]
Harry heeft toch een heel ander type, is toch niet zo rond en bol, zeg maar, en met veel grotere oren ? Hij heeft volgens mij wel zo'n soort kleurtje, al dannniet met wat taankleur erdoor. (ik weet niet zeker of uik hem helemaal goed voor de geest heb, doe nog eens wat foto'squote:Op woensdag 5 april 2006 17:43 schreef QueenR het volgende:
[..]
dank je! Ik denk dat onze Harry dan idd ook brits korthaar in zich heeft want ze lijken wel erg veel op elkaar.
Mimosa en dEUS zijn dezelfde kleur (seal=zwart), maar Mimosa is sealpoint en dEUS sealtabbypoint, met streepjes dus. Komt nog bij dat Mimosa geen raspoesje is, bij de Heilige Birmaan wordt geprobeerd het lijf zo wit mogelijk te fokken in contrast met de points, dat is bij dEUS aardig gelukt.quote:dEUS vind ik dus helemaal geweldig, en ik wil graag een kitten in die kleur. (hoe noem je die kleur? Vind Mimosa, ook een droppie, maar voor mij te donker.
oh ja rekenen ze dat als dezelfde kleur? Heb van die kleuren dus echt helemaal geen verstand. Ik vind het dus mooi als ze een lichtere snoet hebben en niet zo donker. is daar geen aparte naam voor?quote:Op woensdag 5 april 2006 18:14 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Harry heeft toch een heel ander type, is toch niet zo rond en bol, zeg maar, en met veel grotere oren ? Hij heeft volgens mij wel zo'n soort kleurtje, al dannniet met wat taankleur erdoor. (ik weet niet zeker of uik hem helemaal goed voor de geest heb, doe nog eens wat foto's) Bij de Noor, de Coon en de Pers bijvoorbeeld komt dioe vachtkleur ook voor.
[..]
Mimosa en dEUS zijn dezelfde kleur (seal=zwart), maar Mimosa is sealpoint en dEUS sealtabbypoint, met streepjes dus. Komt nog bij dat Mimosa geen raspoesje is, bij de Heilige Birmaan wordt geprobeerd het lijf zo wit mogelijk te fokken in contrast met de points, dat is bij dEUS aardig gelukt.
Zij kwam met haar vriend naar ons thuis, ze had een soort stellage met twee poten die ze aan weerszijden van de eettafel zette, in dat ding hing ze een grote rol papier die ze tot achtergrond uitrolde, met twee stukjes tape aan de tafel geplakt, katten erop, een soort flitsding (weet niet hoe het heet, maar je ziet een flitsvierkant in hun ogen op de foto) voor de tafel, en dan de katten laten poseren. Ze had zo'n stok met veertjes om hun aandacht te trekken, en een catnip muis om ze zoet te houden. Ze doet het ook geweldig met die katten, Mimosa bijvoorbeeld moet niks hebben van bezoek, maar zij ging eerst uitgebreid bij Mimosa op de grond zitten om vriendjes te worden. Verder hangt het toch vooral ervan af wat de katten willen, Mimosa wilde bijvoorbeeld niet samen met dEUS op de foto, omdat ze gezellig in haar eentje over de tafel lag te rollen onder de invloed van catnipquote:Op woensdag 5 april 2006 18:00 schreef tonja het volgende:
[..]
Hoe krijgt zo'n fotograaf dat voorelkaar? Kwam hij naar jou toe, of ben je met die hele veestapel naar een fotostudio gegaan? Hoe laat je ze poseren?
Oh, geweldige foto's!
Ik bedoelde dat Mimosa en dEUS allebei zwart/seal zijn , maar dEUS is wel tabby/gestreept en Mimosa is solid/effen. Als je alleen de kleur solid seal te donker vindt, zou je ook kunnen kijken voor solid blauw of lilac of zoiets. Als je gewoon de tabbystreepjes erg leuk vindt, kun je voor alle kleuren tabby gaan. Het patroon is ook goed te zien op de poten, Mimoos heeft effen poten en dEUS streepjes, dEUS zou eigenlijk ook mooie tabbyringetjes om zijn staart moeten hebben, maar dat is niet te zien op die pluim.quote:Op woensdag 5 april 2006 18:20 schreef QueenR het volgende:
[..]
oh ja rekenen ze dat als dezelfde kleur? Heb van die kleuren dus echt helemaal geen verstand. Ik vind het dus mooi als ze een lichtere snoet hebben en niet zo donker. is daar geen aparte naam voor?
Ik moet van Harry wat nieuwe foto's nemen, hij is ook absoluut geen vol ras, maar zit wel zoiets in denk ik.![]()
Whahahah, helemaal geweldig!!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:58 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
helaas niet mijn kat. maar ik moest het toch even delen.![]()
Ah, zo zie je ze veel beterquote:
prachtige foto!!quote:Op donderdag 6 april 2006 15:58 schreef sophie24 het volgende:
[afbeelding]
helaas niet mijn kat. maar ik moest het toch even delen.![]()
Ik zie dat je uit Helmond komt, zit daar ook het asiel? Ik kom zelf uit Eindhoven en mijn vriend en ik willen binnenkort 2 katjes (als onze verbouwing een beetje opschiet).quote:Op donderdag 6 april 2006 19:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
(voor degene die meegeleefd hebben met het dierenambulance probleem, we hebben dus een asiel voor onszelf nu!!! ipv de standaard 2 weken en dan inslapen hebben we kunnen regelen dat ze 6 maanden bij ons mogen blijven. Zieke of te jonge dieren komen bij mij, en mijn collega's thuis en als ze beter zijn komen ze in het asiel en gaat die 6 maanden in.)
Nee, we zitten in Asten. Op het moment is voor de honden klaar, voor de katten zijn we hard bezig want het wordt deze week in gebruik genomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:06 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je uit Helmond komt, zit daar ook het asiel? Ik kom zelf uit Eindhoven en mijn vriend en ik willen binnenkort 2 katjes (als onze verbouwing een beetje opschiet).
Van het asiel in Eindhoven heb ik niet echt positieve verhalen gehoord. Als ik dit verhaal zo hoor geven ze bij jouw asiel echt om de dieren en worden ze goed verzorgd. Dus ik heb interesse, tell me more!
Dat zal ik zeker doen, thanks!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, we zitten in Asten. Op het moment is voor de honden klaar, voor de katten zijn we hard bezig want het wordt deze week in gebruik genomen.dus heel hard werken, het is een prachtig asiel, mooi gelegen, grote ruimte veel natuur, echt geweldig!
Laat maar weten wanneer je voor een katje wilt kijken dan zal ik je doorgeven wat we hebben en de route natuurlijk.
hhhehehequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:27 schreef Uhmmie het volgende:
QueenR: collega zag de fotoos die je net online zette.. en wilde hem al bijna gaan halen
Ik zal het doorgeven. Niet mijn kat namelijkquote:
Ja, of ze studeert zelf ook voor afwasmachinequote:Op zondag 9 april 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat staat daar een raar ding ineens op het plekje waar mijn etensbakje stond
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Poeliequote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef Providentia het volgende:
Mn Maine-Coon meisje Morgan[afbeelding]
Mn stoere Maine-Coon man Zorro, die helaas in November is overleden op 1,5 jarige leeftijd![]()
[afbeelding]
Verder heb ik nog een rood maine coon meisje Tera:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Ze mist ook een oor.quote:Op maandag 10 april 2006 18:47 schreef Frozen het volgende:
En deze nog...
ik was net te laat met het nemen van de foto: ze heeft erg lange hoektanden, plus de groene ogen, wat ervoor zorgde dat ze eerder op een vleermuis lekker dan op een poes.![]()
[afbeelding]
Bommelquote:Op maandag 10 april 2006 16:48 schreef QueenR het volgende:
mooie foto![]()
Hier nog wat spam van mijn mannen. Ik heb met de kids over de naam gedebatteerden we zijn tot de conclusie gekomen dat we Frits beter bij hem vinden passen, dus hier wat foto's van Frits, mijn zoontje Keagan (en klein stukje Robynn en oma's buik) en Harry ook met zijn nieuwe speelpaal (wat zijn die krengen toch duur
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lol alleen hadden we hem dus omgedoopt naar Fritsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
BommelHij ziet er idd ook echt uit als een Bommel
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol alleen hadden we hem dus omgedoopt naar Frits![]()
Ik vind 't mooier.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:02 schreef buitenbeentje het volgende:
ijsmeis, waarom die rauwrand om je foto's? Zonder die rand zouden ze nog mooier zijn...![]()
Ja, foto's dan!!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Viking84 het volgende:, ik moet even mijn hart uitstorten over mijn schatje en waar kan dat beter dan hier? Hij zit naast me op de poef, knort al sinds vanochtend alsof zijn leven er vanaf hangt
, en als ik hem aankijk, dan knijpt hij zijn oogjes toe en kijkt mij aan alsof we elkaar begrijpen
Ik hóud gewoon van m'n beest!
![]()
![]()
![]()
Idd, foto's willen we zienquote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Viking84 het volgende:, ik moet even mijn hart uitstorten over mijn schatje en waar kan dat beter dan hier? Hij zit naast me op de poef, knort al sinds vanochtend alsof zijn leven er vanaf hangt
, en als ik hem aankijk, dan knijpt hij zijn oogjes toe en kijkt mij aan alsof we elkaar begrijpen
Ik hóud gewoon van m'n beest!
![]()
![]()
![]()
en snel een beetje, gaarnequote:Op donderdag 13 april 2006 12:58 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Inderdaad, hop,hop,hop, foto's willen we
Boopsy en Melodyquote:Op donderdag 13 april 2006 12:33 schreef Bengeltje het volgende:
Melody wil altijd gekroeld worden.
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06154/MBP001.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Melody wordt wat kaal bij haar bekje.
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06154/MBP012.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Boopsy(bewust raam licht en kat donker gelaten) kijkt naar buiten.
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06154/MBP003.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Boopsy zit nooit stil voor een foto.
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06154/MBP005.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
aaaah Tacoquote:Op donderdag 13 april 2006 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Zo, hier dan de beloofde foto´s van Taco
[afbeelding]
op de tvdaar zit 'ie graag om naar buiten te kijken
(bij gebrek aan een vensterbank)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Taco op bed (hoogslaper)Met kopje en pootje door de spijlen heen
[afbeelding]
Lekker slapen in de kast
[afbeelding]
het roofdierinstinct in actie
[afbeelding]
weer op bed (ja hij ligt nou eenmaal graag op bed)
[afbeelding]
even uitrekken
[afbeelding]
en zo kijkt 'ie me dus aan als ik 'haaai moppie poppie' zegof 'haai knorretje porretje'
.
Het broertje van mijn kat Paco heette ook Taco. Vond Paco & Taco leuk klinken. Helaas is Taco niet meer.quote:Op donderdag 13 april 2006 14:23 schreef Viking84 het volgende:
Zo, hier dan de beloofde foto´s van Taco
[afbeelding]
op de tvdaar zit 'ie graag om naar buiten te kijken
(bij gebrek aan een vensterbank)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Taco op bed (hoogslaper)Met kopje en pootje door de spijlen heen
[afbeelding]
Lekker slapen in de kast
[afbeelding]
het roofdierinstinct in actie
[afbeelding]
weer op bed (ja hij ligt nou eenmaal graag op bed)
[afbeelding]
even uitrekken
[afbeelding]
en zo kijkt 'ie me dus aan als ik 'haaai moppie poppie' zegof 'haai knorretje porretje'
.
quote:Op donderdag 13 april 2006 15:15 schreef lily het volgende:
Wij krijgen half mei een jong kitten. Ze is nu 3 weken. We zijn nog aan´t broeden op een naam; ik denk aan Deedee of Dixie.
Ik kreeg gisteren nog een foto:
[afbeelding]
Het is een kruising britse korthaar/maine coon
Wat een snoepjequote:Op donderdag 13 april 2006 15:15 schreef lily het volgende:
Wij krijgen half mei een jong kitten. Ze is nu 3 weken. We zijn nog aan´t broeden op een naam; ik denk aan Deedee of Dixie.
Het is een kruising britse korthaar/maine coon
Ze is in januari 16 geworden.quote:Op vrijdag 14 april 2006 16:19 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Leuke foto's, Bengeltje ! Hier kan ik ook niet met de rolmaat aan de slag zonder "hulp". Hoe oud is je poes dat je zegt "op haar leeftijd" ?
quote:Op zondag 9 april 2006 17:17 schreef QueenR het volgende:
[[url=http://images6.theimagehosting.com/DSCF1379.JPG]afbeelding][/URL]
Zomaar de tong uitsteken naar Harry.....
[[url=http://images6.theimagehosting.com/DSCF1378.JPG]afbeelding][/URL]
wordt uiteraard meteen afgestraft door Harry
[[url=http://images6.theimagehosting.com/DSCF1381.JPG]afbeelding][/URL]
Lief.quote:Op vrijdag 14 april 2006 14:57 schreef Bengeltje het volgende:
Melody en de rolmaat
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/MBP5.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Wat is dat nou?
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/MBP6.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Ik heb je.
[[url=http://xs76.xs.to/pics/06155/MBP8.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Hier blijven jij.
Voor haar leeftijd kan ze nog leuk spelen
quote:
Ah dankje ik zal eens kijken!quote:Op maandag 17 april 2006 19:38 schreef buitenbeentje het volgende:
Probeer anders eens http://www.tinypic.com . Heb ik nog geen problemen mee gehad.
Wat een mooi en lief koppiequote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]
Ze bleef er zo mooi voor liggen![]()
btw flitsen bij dieren![]()
Erg off-topic, maar heb je al bij het oude (huis van je zus) gekeken en gezocht?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:38 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo !!
Hier kunnen jullie me vast wel bij helpen...
Ik ben eigenlijk op zoek naar een jong katje voor bij mij thuis...
Ik heb er al een hele tijd een gehad, maar die is op een of andere manier verdwenenDeze kat was niet van mij maar van mij zus. Alleen heb ik die toen mijn zus verhuisde een die hele tijd als logeerkatje gehad en ik was er gek op...
Mijn zus dacht dat het beestje zwanger was, en ik heb al wel eens gehoord dat ze dan weg kunnen gaan om te "werpen".
Maar hij is nu al meer dan drie weken weg, dit is te lang hiervoor of niet ??
We hebben ook al dierenambulance enzo gebeld maar ze hebben geen dode/zieke katten gevonden bij ons in de buurt. Dus we gaan er min of meer van uit dat ie overleden is... RIP...
Maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe...
Waar kan ik het best kijken ? Ik wil wel een jong katje hebben, dus van een week of acht...
Kan ik dan het best kijken bij dierenwinkels ? Ben ik zelf niet zo'n fan van...
Bij het asiel, dan weet je geloof ik redelijk zeker dat ze gezond zijn en goed ingeent enzo...
Of gewoon bij mensen aan huis...
Nou ik ben in het huis van mijn zus gaan wonen, dus de kat is in z'n ouderlijk huis gebleven zeg maar... Bij mijn zus d'r huis is het nogal een bouwval nu dus vandaar dat ze hem niet meenamen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg off-topic, maar heb je al bij het oude (huis van je zus) gekeken en gezocht?
Ze gaan vaak terug naar hun oude stekje,En een paar weken kan voorkomen, zeker door een verhuizing.
Verder, ik heb eentje van iemand op een camping en eentje uit het asiel, . die in het asiel
zijn idd goed ingeent, daarbij is het misschien wel leuk om een iets oudere te nemen,
Die verdienen ook nog een fijn thuis ipv het asiel.![]()
Succes verder![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:44 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Nou ik ben in het huis van mijn zus gaan wonen, dus de kat is in z'n ouderlijk huis gebleven zeg maar... Bij mijn zus d'r huis is het nogal een bouwval nu dus vandaar dat ze hem niet meenamen...
Het rare is dat ik er al een paar weken zat en hij helemaaal gewend was aan alles... En ineens was ie weg...![]()
LOLquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:10 schreef inkie1010 het volgende:
Die foto van Minous en Joris vind ik echt geweldig!!!!![]()
![]()
charmantquote:Op woensdag 19 april 2006 20:05 schreef Klonk het volgende:
Pien groeit ook als kool en is dol op ergens onder/in kruipen, in dit geval lekker in het fleecevestje van m'n vriendin
[afbeelding]
Bij ons werkt het altijd heel goed om na diarree de hele dag en na 's ochtends braken pas 's avonds weer te voeren. Dat is alleen maar goed, het spijsverteringsstelsel komt dan tot rust, het is alleen slecht wanneer een kat dagen niet eet.quote:Onze "lease poes" heeft vannacht gebraakt: vooral water, slijm en het is licht van kleur. Ook de twee happen ontbijt kwamen er snel weer uit. Hij is niet helemaal happy maar ik hoef me nu nog geen zorgen te maken toch? En is het echt nodig om hem 4 uur lang niets te geven?
't Arme beestje ligt nu bij de dierenarts, er zit iets in de darmen... Mocht het niet vanzelf weggaan, dan gaan ze 'm vanavond nog opereren...quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Hmm ja het lijkt me inderdaad wel goed om de dierenarts in te schakelen voor de zekerheid.
zie hier.. Poes geeft over Jammergenoeg staat er niet bij hoe het nu met de kat van Alieda gaat.
Veel succes en knuffel voor "Poes"
Owjee!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:47 schreef ennuik het volgende:
[..]
't Arme beestje ligt nu bij de dierenarts, er zit iets in de darmen... Mocht het niet vanzelf weggaan, dan gaan ze 'm vanavond nog opereren...![]()
![]()
Ben nu toch wel blij dat ik me zorgen heb gemaakt!
Ze zouden vanavond / vannacht bellen als hij onder het mes moest en ik heb nog niets gehoord... ("Geen nieuws is goed nieuws"?! ) Als alles goed is gegaan, mogen we 'm vandaag of morgen ophalen. Arm beestje...quote:Op zondag 23 april 2006 11:20 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Owjee!Hoe is het nu?
Japie lijkt op Minous! Ik zal eens kijken of ik een foto heb waarop ze ook zo ligt.
quote:Op zondag 23 april 2006 11:20 schreef Twinkly het volgende:
Japie lijkt op Minous! Ik zal eens kijken of ik een foto heb waarop ze ook zo ligt.
quote:Op zondag 23 april 2006 15:08 schreef ennuik het volgende:
Kleine update:
Met lease poes gaat het inmiddels aardig. Vannacht is hij uitgebroken, met infuus in z'n pootje! Lijkt al weer wat op de poes die ik ken!
Hij moet vandaag nog blijven, ze gaat kijken hoe het gaat met eten en dan mag ie morgen naar huis! Hoera!
jij hebt ook al zo'n leuk bankje!! Die wil ik ook!! May I ask waar je 'm vandaan hebt?quote:Op zondag 23 april 2006 23:35 schreef LadyMorgana het volgende:
Ik heb dat hier laatst ook gehad Viper was ook alleen maar aan het braken hebben een vriendin die bij de dierenambulance werkt gevraagd wat hiermee te doen en zij zei kijk het nog even aan.
Hebben hem lekker een dagje zijn eigen gang laten gaan (hij sliep heel veel) en de dag erna was het over na 2 dagen intensief water en gal braken.
Hier de ondeugd op de nieuwe bank joepie
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de mijne hiervandaan:quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jij hebt ook al zo'n leuk bankje!! Die wil ik ook!! May I ask waar je 'm vandaan hebt?
Mijne ook met dank aan mijn schoonmoeder die meegespaard heeftquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb de mijne hiervandaan:
http://www.gourmetkat.nl/starsclub/starsclub3.asp
Dat zou inderdaad familie kunnen zijn als je het zo ziet. Heeft ze toevallig een verloren zoon van een jaartje of zes à zeven oud?quote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Twinkly het volgende:
[afbeelding]
hmm zo ongeveer dezelfde houding![]()
[afbeelding]
arrogante dame op leeftijd
Aaah Gelukkig!quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:23 schreef ennuik het volgende:
Lease poes is weer thuis!!
![]()
Erg blij is ie nog niet - zijn pootjes zijn kaalgeschoren (zal straks even foto maken) voor het infuus en hij moet ziekenhuisvoer eten in plaats van zijn geliefde Wiskas!
Elke 3 uur een eetlepel prut! Zeg maar "Daaaaaaaaaaag" tegen een nacht slapen! Ach, ben al lang blij dat hij het eet, anders had ik elke dag witte vis, rijst en wortels voor 'm moeten koken...
Over een weekje is hij de oude weer!![]()
thanksquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb de mijne hiervandaan:
http://www.gourmetkat.nl/starsclub/starsclub3.asp
Wat een mooie wolligequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:33 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
Sweet dreams![]()
[afbeelding]
*Boeh*![]()
[afbeelding]
Kill!![]()
Zo'n slaapdag heeft de kleinste van ons ook heel vaak.... dan is hij bijv. een hele nacht buiten geweest (Niet naar binnen willen komen als ie geroepen wordtquote:Op maandag 24 april 2006 22:59 schreef tonja het volgende:
Ah, pootjes
Typisch is dat he, zo'n slaapdag. Dat hebben die van mij ook weleens, en vooral de dag nadat ze de vorige dag zo'n beetje de hele dag door het huis geragt hebben. Ze kunnen echt uren achter elkaar door rossen soms. Maar dan is het daarna ook wel groooooote pauze![]()
Is dat een konijn erbij? Mijn Darcy heeft daar andere ideeen over.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:24 schreef ymme het volgende:
Jippie het is mooi weer![]()
Ze vind het zo heerlijk in de tuin rondlopen
Wat een dotje.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
Nala... persje van mijn zoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |