Bij ons werkt het altijd heel goed om na diarree de hele dag en na 's ochtends braken pas 's avonds weer te voeren. Dat is alleen maar goed, het spijsverteringsstelsel komt dan tot rust, het is alleen slecht wanneer een kat dagen niet eet.quote:Onze "lease poes" heeft vannacht gebraakt: vooral water, slijm en het is licht van kleur. Ook de twee happen ontbijt kwamen er snel weer uit. Hij is niet helemaal happy maar ik hoef me nu nog geen zorgen te maken toch? En is het echt nodig om hem 4 uur lang niets te geven?
't Arme beestje ligt nu bij de dierenarts, er zit iets in de darmen... Mocht het niet vanzelf weggaan, dan gaan ze 'm vanavond nog opereren...quote:Op zaterdag 22 april 2006 12:49 schreef Twinkly het volgende:
Hmm ja het lijkt me inderdaad wel goed om de dierenarts in te schakelen voor de zekerheid.
zie hier.. Poes geeft over Jammergenoeg staat er niet bij hoe het nu met de kat van Alieda gaat.
Veel succes en knuffel voor "Poes"
Owjee!quote:Op zaterdag 22 april 2006 17:47 schreef ennuik het volgende:
[..]
't Arme beestje ligt nu bij de dierenarts, er zit iets in de darmen... Mocht het niet vanzelf weggaan, dan gaan ze 'm vanavond nog opereren...![]()
![]()
Ben nu toch wel blij dat ik me zorgen heb gemaakt!
Ze zouden vanavond / vannacht bellen als hij onder het mes moest en ik heb nog niets gehoord... ("Geen nieuws is goed nieuws"?! ) Als alles goed is gegaan, mogen we 'm vandaag of morgen ophalen. Arm beestje...quote:Op zondag 23 april 2006 11:20 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Owjee!Hoe is het nu?
Japie lijkt op Minous! Ik zal eens kijken of ik een foto heb waarop ze ook zo ligt.
quote:Op zondag 23 april 2006 11:20 schreef Twinkly het volgende:
Japie lijkt op Minous! Ik zal eens kijken of ik een foto heb waarop ze ook zo ligt.
quote:Op zondag 23 april 2006 15:08 schreef ennuik het volgende:
Kleine update:
Met lease poes gaat het inmiddels aardig. Vannacht is hij uitgebroken, met infuus in z'n pootje! Lijkt al weer wat op de poes die ik ken!
Hij moet vandaag nog blijven, ze gaat kijken hoe het gaat met eten en dan mag ie morgen naar huis! Hoera!
jij hebt ook al zo'n leuk bankje!! Die wil ik ook!! May I ask waar je 'm vandaan hebt?quote:Op zondag 23 april 2006 23:35 schreef LadyMorgana het volgende:
Ik heb dat hier laatst ook gehad Viper was ook alleen maar aan het braken hebben een vriendin die bij de dierenambulance werkt gevraagd wat hiermee te doen en zij zei kijk het nog even aan.
Hebben hem lekker een dagje zijn eigen gang laten gaan (hij sliep heel veel) en de dag erna was het over na 2 dagen intensief water en gal braken.
Hier de ondeugd op de nieuwe bank joepie
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb de mijne hiervandaan:quote:Op maandag 24 april 2006 19:45 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
jij hebt ook al zo'n leuk bankje!! Die wil ik ook!! May I ask waar je 'm vandaan hebt?
Mijne ook met dank aan mijn schoonmoeder die meegespaard heeftquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb de mijne hiervandaan:
http://www.gourmetkat.nl/starsclub/starsclub3.asp
Dat zou inderdaad familie kunnen zijn als je het zo ziet. Heeft ze toevallig een verloren zoon van een jaartje of zes à zeven oud?quote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Twinkly het volgende:
[afbeelding]
hmm zo ongeveer dezelfde houding![]()
[afbeelding]
arrogante dame op leeftijd
Aaah Gelukkig!quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:23 schreef ennuik het volgende:
Lease poes is weer thuis!!
![]()
Erg blij is ie nog niet - zijn pootjes zijn kaalgeschoren (zal straks even foto maken) voor het infuus en hij moet ziekenhuisvoer eten in plaats van zijn geliefde Wiskas!
Elke 3 uur een eetlepel prut! Zeg maar "Daaaaaaaaaaag" tegen een nacht slapen! Ach, ben al lang blij dat hij het eet, anders had ik elke dag witte vis, rijst en wortels voor 'm moeten koken...
Over een weekje is hij de oude weer!![]()
thanksquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb de mijne hiervandaan:
http://www.gourmetkat.nl/starsclub/starsclub3.asp
Wat een mooie wolligequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:33 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
Sweet dreams![]()
[afbeelding]
*Boeh*![]()
[afbeelding]
Kill!![]()
Zo'n slaapdag heeft de kleinste van ons ook heel vaak.... dan is hij bijv. een hele nacht buiten geweest (Niet naar binnen willen komen als ie geroepen wordtquote:Op maandag 24 april 2006 22:59 schreef tonja het volgende:
Ah, pootjes
Typisch is dat he, zo'n slaapdag. Dat hebben die van mij ook weleens, en vooral de dag nadat ze de vorige dag zo'n beetje de hele dag door het huis geragt hebben. Ze kunnen echt uren achter elkaar door rossen soms. Maar dan is het daarna ook wel groooooote pauze![]()
Is dat een konijn erbij? Mijn Darcy heeft daar andere ideeen over.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:24 schreef ymme het volgende:
Jippie het is mooi weer![]()
Ze vind het zo heerlijk in de tuin rondlopen
Wat een dotje.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
Nala... persje van mijn zoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |