Dat zou inderdaad familie kunnen zijn als je het zo ziet. Heeft ze toevallig een verloren zoon van een jaartje of zes à zeven oud?quote:Op maandag 24 april 2006 19:24 schreef Twinkly het volgende:
[afbeelding]
hmm zo ongeveer dezelfde houding![]()
[afbeelding]
arrogante dame op leeftijd
Aaah Gelukkig!quote:Op dinsdag 25 april 2006 09:23 schreef ennuik het volgende:
Lease poes is weer thuis!!
![]()
Erg blij is ie nog niet - zijn pootjes zijn kaalgeschoren (zal straks even foto maken) voor het infuus en hij moet ziekenhuisvoer eten in plaats van zijn geliefde Wiskas!
Elke 3 uur een eetlepel prut! Zeg maar "Daaaaaaaaaaag" tegen een nacht slapen! Ach, ben al lang blij dat hij het eet, anders had ik elke dag witte vis, rijst en wortels voor 'm moeten koken...
Over een weekje is hij de oude weer!![]()
thanksquote:Op maandag 24 april 2006 21:31 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ik heb de mijne hiervandaan:
http://www.gourmetkat.nl/starsclub/starsclub3.asp
Wat een mooie wolligequote:Op vrijdag 28 april 2006 21:33 schreef bleiblei het volgende:
[afbeelding]
Sweet dreams![]()
[afbeelding]
*Boeh*![]()
[afbeelding]
Kill!![]()
Zo'n slaapdag heeft de kleinste van ons ook heel vaak.... dan is hij bijv. een hele nacht buiten geweest (Niet naar binnen willen komen als ie geroepen wordtquote:Op maandag 24 april 2006 22:59 schreef tonja het volgende:
Ah, pootjes
Typisch is dat he, zo'n slaapdag. Dat hebben die van mij ook weleens, en vooral de dag nadat ze de vorige dag zo'n beetje de hele dag door het huis geragt hebben. Ze kunnen echt uren achter elkaar door rossen soms. Maar dan is het daarna ook wel groooooote pauze![]()
Is dat een konijn erbij? Mijn Darcy heeft daar andere ideeen over.quote:Op vrijdag 5 mei 2006 11:24 schreef ymme het volgende:
Jippie het is mooi weer![]()
Ze vind het zo heerlijk in de tuin rondlopen
Wat een dotje.quote:Op maandag 8 mei 2006 01:12 schreef PrintScreen het volgende:
[afbeelding]
Nala... persje van mijn zoon.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |