quote:
Op donderdag 2 februari 2006 13:46 schreef pumpkin_Ruby het volgende:Eto en Dewi zijn geen familie toch ? Hoe kom je aan Dewi ? Ik vind het zo toevallig dat je twee zwarte persjes van allebei 13 hebt. En weet je hoe het komt dat Dewi's staart korter is ? (niet nieuwsgierig hoor:@) Ik denk dat ik zwarte Persjes het leukste vind, die oogjes die zo uit die donkere snoetjes stralen, geweldig !
Ze zijn geen familie (tenminste niet voor zover ik weet
![]()
)
Eto is geboren op 1-7-1992 en Dewi op 2-11-1992.. Dewi heb ik via een advertentie opgehaald. Haar baasjes hadden haar al 13 jaar, maar ze gaan emigreren en de poesjes konden niet mee. Ik zag de advertentie en dacht meteen: hee wat een toeval!
Ik wist dat Eto altijd samen met een ander poesje heeft gewoond en Dewi dus ook, dus ik hoop dat ze nu samen vriendjes kunnen worden en hier hun laatste jaartjes kunnen slijten!
Dewi is een echte raspoes, met stamboom etc.. Van Eto weet ik dat niet (of ze raszuiver is), maar ze heeft geen stamboom. Ik vermoed dat er ergens nog een keer wat anders tussendoor is gegaan en dat haar staart daarom langer is.
Ze lijken wel veel op elkaar in ieder geval, op wat kleine dingetjes na.. Ze zijn ook beide ongeveer even groot. Wel heel leuk zo twee lieve kroelen bij elkaar. Nu hopen dat ze het samen een beetje gaan vinden!
En nog even de foto's uit het vorige deel erbij:
![]()
![]()