jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 18:39 schreef Saarah het volgende:
M'n kat Karol die ik nu iets langer dan een maandje heb![]()
[afbeelding]
Toen ik haar net kreeg
[afbeelding]
Toen had ik haar 'n weekje ofzo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Die 2 laatste foto's zijn eergisteren getrokken.
't Is toch 'n schatje hé
Net terug van het stierenvechten?quote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Het is een zij?
Dat komt niet vaak voor bij rooie katjes
Xena met een rood glimmend lapje
[afbeelding]
Deze doet geen vlieg kwaad, gelukkig maar want hij is zo sterk als een beerquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 16:57 schreef tonja het volgende:
Gijs lijkt precies op mijn oude rooie.
Ik hoop voor je alleen qua uiterlijk, want die rooie van mij was levensgevaarlijk.
Ehm ja, dat denken we tochquote:Op dinsdag 23 augustus 2005 19:29 schreef Bluezz het volgende:
Het is een zij?
Dat komt niet vaak voor bij rooie katjes
Kittens hebben nog geen testikels waar je het aan kan zien?quote:Op woensdag 24 augustus 2005 02:32 schreef Saarah het volgende:
[..]
Ehm ja, dat denken we tochwe zijn nog geen 100% zeker. Als we naar de dierenarts gaan voor inentingen vragen we het hem nog eens
dan laat ik nog wel iets weten hier
(binnenkort zet ik hier toch nog wat fotootjes
ben zo trots op haar
)
die 2 koppiesquote:Op donderdag 25 augustus 2005 19:56 schreef nectarientje het volgende:
Onze beestjes hebben vorig weekend een nieuwe krabpaal gekregen! 2,5 meter paal met een royale plank om lekker op te slapen voor de heren
Je wordt alleen wel nieuwsgierig als je boven ligt wat ze beneden allemaal doen![]()
[afbeelding]
kan zien dat ie aan het spinnen is, want hij is er lekker broodjes bij aan 't bakkenquote:Op donderdag 25 augustus 2005 12:43 schreef Scandalous het volgende:
[afbeelding]
Chico ziet er zo nogal boos uit, maar hij is juist druk aan het spinnen.![]()
ook al van die schatjesquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef QueenR het volgende:
hier wat fotootjes van enkele van de weesjes die ik geadopteerd heb, aan het flessen ben etc. Het zijn er op het moment 9, maar het aantal groeit. Mochten er mensen zijn die nog dolgraag een kitten willen, met 6 weken mogen ze hier weg. Via stichting dierenambulance (waar ik dus voor werk) en ze mogen weg of voor 25 eur met 6 weken, of een weekje later voor 50 maar dan hebben we ze gechipped, ingeent en ontwormt.
een heet er natuurlijk gijs:
[afbeelding]
en nog wat van de kleinste, en de slaapkop
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
dus mocht er iemand nog een droppie willen.. je ziet het.
lief he!
heel leuk om te doen, en ik kan er gewoon met mijn hoofd niet bij dat er mensen zijn die een nestje kittens gewoon zomaar in de prullenbak gooit of nog ergerquote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:57 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ook al van die schatjessuper dat je ze opvangt trouwens
![]()
Cute!quote:Op vrijdag 26 augustus 2005 17:30 schreef QueenR het volgende:
hier wat fotootjes van enkele van de weesjes die ik geadopteerd heb, aan het flessen ben etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |