abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_31696435
De vorige delen

1 [Centraal] Kattenfoto topic deel 1
2 [Centraal] Katten Foto Topic [deel 2]
3 [Centraal] Kattenfoto topic deel 3
4 [Katten] Centraal fototopic deel 4
5 [Katten] Centraal foto topic deel 5
6 [Katten] Centraal Foto topic deel 6
7 [Katten]Centraal foto topic deel 7
8 [Katten]Centraal foto topic deel 8
9 [Katten]Centraal foto topic deel 9
10 [Katten]Centraal foto topic deel 10
11 [Katten] Centraal fototopic - Deel 11
12 [CENTRAAL] KattenFotoTopic [deel 12]
13 [Centraal] Katten Foto Topic #13
14 [Centraal] Katten Foto Topic #14
15 [Centraal] Kattenfototopic #15
16 [centraal] kattenfototopic #16
17 [centraal] Kattenfoto's deeltje 17
18 [Centraal] Kattenfoto's deeltje 18
19 [Centraal] Katten mét foto's deel 19
20 [Centraal] Katten mét foto's deel 20
21 [Centraal] Katten mét foto's deel 21
22 [Centraal] Katten mét foto's deel 22

Nog even twee van mijn favoriete foto's van de laatste bladzijde:

Mooie Jules

Dit vind ik echt een van de leukste foto's uit het hele topic, Cotton lijkt zo te genieten van z'n nieuwe krabpaal ! Het is net of hij z'n pootjes eromheen zou willen slaan, al roepende: "mijn krabpaal ! Mijnes ! Van mij !"

Op Zooplus.de hebben ze hele mooie krabpalen, ook hele goedkope. Wij willen er eentje van hen, waarschijnlijk deze (80 euro):........................................of deze (90 euro):

In ieder geval eentje met een hangmandje. Die site is sowieso geweldig, ik ken heel veel mensen die er een krabpaal hebben gekocht of er regelmatig voer en kattenbakkorrels bestellen, ik word ontzettend hebberig van hun assortiment, en je kunt op de site een waardering geven aan de aangeboden artikelen, bij een krabpaal bijvoorbeeld of hij stevig staat en goed in elkaar te zetten is.
pi_31696441
opsomtopic.
pi_31696534
Ik spam ook even met mijn katjes .

Tommy

Mickey

pi_31696731
Dank je voor de info Ruby!
Mjaah daarom ben ik in een zogenaamde tweestrijd... Aan de ene kant wil ik natuurlijk het beste voor het beestje aan de andere kant kan ik zooooooo niet wachten + dat ik nu dus vrij heb genomen enzo.

Ze wisten het overigens al een tijdje dat ze het nestje gingen showen, maar ze hadden eerst 4 kittens (op een show telt een minimum van 3 kittens als nestje) en daarvan heeft enige tijd geleden het eentje niet gehaald helaas. Daarnaast had de vrouwelijke helft me belooft dat ik em dus vrijdag op zou mogen halen. Was bij mijn vorige bezoekje de mannelijke helft nog in dubio (met uitleg over FIP dus) en zei hij dat hij liever had dat Eny zou blijven tot 6 november, maar als ik em echt heel graag vrijdag al wilde was het geen probleem, want de kans op FIP is erg klein en jaah... zou goed komen. Maar nu kreeg ik dus vanmorgen een mailtje dat ze met de dierenarts hadden overlegd en dat ze het toch maar een weekje uitstelden.

Zijn dat raskatten ijsmeis? Ik vind Tommy echt een heel mooi kleurtje hebben .
pi_31696863
ik vind die krabpalen altijd zo lelijk! Waarom gebruiken ze toch altijd van die stomme designs en lelijke kleuren voor die dingen.
pi_31696937
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 11:32 schreef blieblie het volgende:
Zijn dat raskatten ijsmeis? Ik vind Tommy echt een heel mooi kleurtje hebben .
Tommy zijn over-over-overgroot vader was een Karthuizer.
En daar heeft ie behoorlijk wat van weg .

Kenmerken die ik een boekje had gevonden bijvoorbeeld: aporteren (doet ie graag), goed luisteren (doet ie ook wel, vooral naar zijn naam, maar ook naar zit en nee bijvoorbeeld.), en natuurlijk zijn uiterlijk .

En Mickey.. tja.. geen raskat ! Wel dezelfde moeder als Tommy.
  Lieve Belg woensdag 26 oktober 2005 @ 12:23:08 #7
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_31697769
Gestrekt:

Moe:

Volledig gestrekt:

Eens in detail:

Geeuw:

Tof, wat wol:

Klaar om te springen:

Kijken hoe ze best naar de vis kan springen:
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_31699089
Leuke katten alweer !

Blieblie: waar is dat andere kitten dan aan overleden ? Toch niet aan FIP hoop ik ? Ze lijken er op deze manier ook wel ernstig rekening mee te houden dat Eny coronapositief zou zijn, is daar aanleiding voor ? Krijg je Eny wel met een goed contract ?

Ik heb een hele hoop foto's van Flynn, hij heeft normaal niet zo'n zin om stil te zitten voor de foto (in tegenstelling tot dEUS) maar nu heb ik er een stel:

Om de één of andere reden laat Flynn tijdens het geeuwen z'n tanden niet zien, het is net een tandeloos oud mannetje !

Net-uit-bed-kopje:

Hij lijkt al zo volwassen op deze foto's, hij is nog maar net 5 maanden !

Met grote broer (die toch nog duidelijk groter is) kijken naar dwarrelende blaadjes op het balkon:
pi_31699834
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Leuke katten alweer !

Blieblie: waar is dat andere kitten dan aan overleden ? Toch niet aan FIP hoop ik ? Ze lijken er op deze manier ook wel ernstig rekening mee te houden dat Eny coronapositief zou zijn, is daar aanleiding voor ? Krijg je Eny wel met een goed contract ?
Dat andere kitten was overleden door een verstopping in zijn darmpjes. Bij de bevalling was dat het laatste kitten en blijkbaar was er bij de laatste iets mis gegaan.

Het klinkt allemaal wat dubieus denk ik. Ik ben eigenlijk maar een leek op poezen en katers gebied en probeer zo veel mogelijk van jullie experts op Fok!, van de mensen van de cattery en uit boekjes te leren. Maar ondanks alles voelt het wel goed. Ze gaan (naar mijn mening, en afgaande op de bronnen en hun verhalen) erg zorgvuldig om met het fokken van dat ras. Ennn het schijnt een enorm mooi nestje te zijn. Vandaar dat ze ook heeel graag naar die show willen.

Als het heel vervelend gevonden wordt dat ik hier vragen stel en weinig foto's post, geef dan even een gil... Zal ik vanavond wat Eny foto's zoeken

[ Bericht 10% gewijzigd door blieblie op 26-10-2005 14:02:50 ]
pi_31700364
tvp

Als we het financieel kunnen trekken waarschijnlijk binnenkort een woning waar ik (eindelijk) huisdieren in mag houden. (oftewel, dan post ik ook, ipv alleen lurken)
And the druids turn to stone...
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:22:07 #11
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_31700506
Ha! een nieuw katten foto topic

@blieblie.
Het is niet offtopic, het is katten met foto's.
Bovendien vind ik het erg informatief. PumpkinR weet er erg veel vanaf zo te lezen.

(schaamteloze tvp natuurlijk)

[ Bericht 36% gewijzigd door tonja op 26-10-2005 14:31:53 ]
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 26 oktober 2005 @ 14:56:53 #12
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_31701196
oh Jules staat in de OP! Wat leuk!!!

Nou als toegift nog eentje van 'onze poekels' saampjes:
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_31701576
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:57 schreef blieblie het volgende:

[..]

Dat andere kitten was overleden door een verstopping in zijn darmpjes. Bij de bevalling was dat het laatste kitten en blijkbaar was er bij de laatste iets mis gegaan.

Het klinkt allemaal wat dubieus denk ik. Ik ben eigenlijk maar een leek op poezen en katers gebied en probeer zo veel mogelijk van jullie experts op Fok!, van de mensen van de cattery en uit boekjes te leren. Maar ondanks alles voelt het wel goed. Ze gaan (naar mijn mening, en afgaande op de bronnen en hun verhalen) erg zorgvuldig om met het fokken van dat ras. Ennn het schijnt een enorm mooi nestje te zijn. Vandaar dat ze ook heeel graag naar die show willen.

Als het heel vervelend gevonden wordt dat ik hier vragen stel en weinig foto's post, geef dan even een gil... Zal ik vanavond wat Eny foto's zoeken
Ach, het kan altijd toch, dat er een kitten overlijdt, dat komt bij iedere fokker voor. Ik was alleen nieuwsgierig of dat iets met die FIP-maatregelen te maken had. Ik vind het juist goed dat ze proberen stress rondom de verhuizing te minimaliseren.

Ik snap dat als ze zo'n gelukt nestje hebben ze dat graag willen showen, ga je wel kijken ? Je had volgens mij ook eens geschreven dat de fokkers Eny zo'n mooi mannetje vonden dat ze hadden gevraagd of hij later nog eens een dekking kon geven, dan is het helemaal leuk te horen wat een keurmeester over hem te zeggen heeft. Ik ben nog nooit naar een kattenshow geweest en ga nu in december gelijk met twee katten. Ook mijn beste vriendin gaat met Rowan, het broertje van Flynn, en de fokster van de kittens met haar Birmaan kater. Zij had eigenlijk het zusje van Flynn en Rowan willen houden, dat kitten is helaas bij de geboorte overleden, anders hadden we ook een compleet nest meegehad, alleen een beetje oud.

Dit topic heet expres katten met foto's in plaats van kattenfototopic, want in fototopics mag niet geslowchat worden.
  woensdag 26 oktober 2005 @ 16:27:11 #14
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_31703325
tvp want het blijft een superleerzaam topic. Ik ga binnenkort wel weer op jacht naar een paar katten om foto's te maken
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
pi_31705388
Een nieuw topic
Met weer veel info en foto's

woensdag 26 oktober 2005 @ 18:42:47 #16
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_31706491
Wat ziet Xena er tevreden uit.
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:29:59 #17
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_31707625
Haha! Xena heeft het dik voor elkaar
  woensdag 26 oktober 2005 @ 19:43:04 #18
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_31708004
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 17:55 schreef Bluezz het volgende:

[afbeelding]
Wat ziet dat er grappig uit : een glimlachende kat

Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_31712656
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 14:56 schreef Droeke het volgende:
oh Jules staat in de OP! Wat leuk!!!

Nou als toegift nog eentje van 'onze poekels' saampjes:
[afbeelding]
Wat een super mooie katten heb je zeg.
Zijn het heilig birmaantjes?
Ik heb er zelf eentje en het is zo een schatje. Straks als ik wat groter woon komt er zeker nog eentje erbij en misschien zelfs wel een nestje.

Maar wat een mooie exemplaren heb je.

ik kom hier echt veel te weinig. En zie zo veel mooie katten. Moet maar weer eens mijn poesie op de foto zetten en komen spammen
powerpeewee rules
  donderdag 27 oktober 2005 @ 01:01:41 #20
84215 sinemet
Never give up hope....
pi_31717492

Lief he .
Ow... En om even terug te komen op dat FIP verhaal, de reden waarom ze zo voorzichtig zijn met FIP is omdat ze 2 nestjes terug 1 kitten hebben gehad die er aan overleden is. De kitten was meegegeven aan de nieuwe eigenaren en daar is ie een maand later aan FIP dood gegaan.
Als waarschijnlijke reden gaven ze bij de Cattery dat dat gekomen is omdat die mensen het kitten overal naar toe sleepten (mee op bezoek enzo) en zelf uitlieten alsof het een hondje was.
pi_31718618
Oeh . Dat grijs met de grijze ogen staat stoer blieblie !
pi_31718813
Wat een schatjes zijn het toch ! Wat voor kleur ogen zou Eny uiteindelijk krijgen ?

Ik vind het trouwens niet netjes van die cattery om een kittenkoper waar een kitten van is overleden die daar de schuld van te geven tegenover iemand anders. Kunnen ze aantonen dat het coronavirus niet van hen afkomstig is, maar is opgelopen bij de kittenkoper ? Omdat er waarschijnlijk niet op getest is kunnen ze dat niet, dus is er ook geen straatje om schoon te vegen en valt er niemand de schuld te geven. Kunnen ze beter zeggen wat ze aan corona-preventie doen, (waarschijnlijk niks) in plaats van aan alleen stress preventie. Het zou wel het gunstigst zijn als dat overleden kitten geen familie is van Eny, omdat er vermoed wordt dat FIP ook een erfelijke component heeft.
pi_31718939
Eny is geen family, tenminste, hij heeft een andere poes en een andere kater als vader & moeder.
Of hij ergens dieper in de stamboom familie is weet ik niet.

Hij krijgt oranje ogen als het goed is (vind ik errug mooi ).
pi_31723015
quote:
Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:

Net-uit-bed-kopje:
[afbeelding]

Hij lijkt al zo volwassen op deze foto's, hij is nog maar net 5 maanden !
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Met grote broer (die toch nog duidelijk groter is) kijken naar dwarrelende blaadjes op het balkon:
[afbeelding]
Flynn is prachtig Is hij een Somali?
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')