Tommy zijn over-over-overgroot vader was een Karthuizer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:32 schreef blieblie het volgende:
Zijn dat raskatten ijsmeis? Ik vind Tommy echt een heel mooi kleurtje hebben.
Dat andere kitten was overleden door een verstopping in zijn darmpjes. Bij de bevalling was dat het laatste kitten en blijkbaar was er bij de laatste iets mis gegaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Leuke katten alweer !
Blieblie: waar is dat andere kitten dan aan overleden ? Toch niet aan FIP hoop ik ? Ze lijken er op deze manier ook wel ernstig rekening mee te houden dat Eny coronapositief zou zijn, is daar aanleiding voor ? Krijg je Eny wel met een goed contract ?
Ach, het kan altijd toch, dat er een kitten overlijdt, dat komt bij iedere fokker voor. Ik was alleen nieuwsgierig of dat iets met die FIP-maatregelen te maken had. Ik vind het juist goed dat ze proberen stress rondom de verhuizing te minimaliseren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat andere kitten was overleden door een verstopping in zijn darmpjes. Bij de bevalling was dat het laatste kitten en blijkbaar was er bij de laatste iets mis gegaan.
Het klinkt allemaal wat dubieus denk ik. Ik ben eigenlijk maar een leek op poezen en katers gebied en probeer zo veel mogelijk van jullie experts op Fok!, van de mensen van de cattery en uit boekjes te leren. Maar ondanks alles voelt het wel goed. Ze gaan (naar mijn mening, en afgaande op de bronnen en hun verhalen) erg zorgvuldig om met het fokken van dat ras. Ennn het schijnt een enorm mooi nestje te zijn. Vandaar dat ze ook heeel graag naar die show willen.
Als het heel vervelend gevonden wordt dat ik hier vragen stel en weinig foto's post, geef dan even een gil... Zal ik vanavond wat Eny foto's zoeken![]()
Wat een super mooie katten heb je zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:56 schreef Droeke het volgende:
oh Jules staat in de OP!Wat leuk!!!
![]()
Nou als toegift nog eentje van 'onze poekels' saampjes:
[afbeelding]
Flynn is prachtigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Net-uit-bed-kopje:
[afbeelding]
Hij lijkt al zo volwassen op deze foto's, hij is nog maar net 5 maanden !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met grote broer (die toch nog duidelijk groter is) kijken naar dwarrelende blaadjes op het balkon:
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |