Tommy zijn over-over-overgroot vader was een Karthuizer.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 11:32 schreef blieblie het volgende:
Zijn dat raskatten ijsmeis? Ik vind Tommy echt een heel mooi kleurtje hebben.
Dat andere kitten was overleden door een verstopping in zijn darmpjes. Bij de bevalling was dat het laatste kitten en blijkbaar was er bij de laatste iets mis gegaan.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Leuke katten alweer !
Blieblie: waar is dat andere kitten dan aan overleden ? Toch niet aan FIP hoop ik ? Ze lijken er op deze manier ook wel ernstig rekening mee te houden dat Eny coronapositief zou zijn, is daar aanleiding voor ? Krijg je Eny wel met een goed contract ?
Ach, het kan altijd toch, dat er een kitten overlijdt, dat komt bij iedere fokker voor. Ik was alleen nieuwsgierig of dat iets met die FIP-maatregelen te maken had. Ik vind het juist goed dat ze proberen stress rondom de verhuizing te minimaliseren.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:57 schreef blieblie het volgende:
[..]
Dat andere kitten was overleden door een verstopping in zijn darmpjes. Bij de bevalling was dat het laatste kitten en blijkbaar was er bij de laatste iets mis gegaan.
Het klinkt allemaal wat dubieus denk ik. Ik ben eigenlijk maar een leek op poezen en katers gebied en probeer zo veel mogelijk van jullie experts op Fok!, van de mensen van de cattery en uit boekjes te leren. Maar ondanks alles voelt het wel goed. Ze gaan (naar mijn mening, en afgaande op de bronnen en hun verhalen) erg zorgvuldig om met het fokken van dat ras. Ennn het schijnt een enorm mooi nestje te zijn. Vandaar dat ze ook heeel graag naar die show willen.
Als het heel vervelend gevonden wordt dat ik hier vragen stel en weinig foto's post, geef dan even een gil... Zal ik vanavond wat Eny foto's zoeken![]()
Wat een super mooie katten heb je zeg.quote:Op woensdag 26 oktober 2005 14:56 schreef Droeke het volgende:
oh Jules staat in de OP!Wat leuk!!!
![]()
Nou als toegift nog eentje van 'onze poekels' saampjes:
[afbeelding]
Flynn is prachtigquote:Op woensdag 26 oktober 2005 13:25 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Net-uit-bed-kopje:
[afbeelding]
Hij lijkt al zo volwassen op deze foto's, hij is nog maar net 5 maanden !
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Met grote broer (die toch nog duidelijk groter is) kijken naar dwarrelende blaadjes op het balkon:
[afbeelding]
Een lapjeskat die zwartje heet.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 14:38 schreef Panthera1984 het volgende:
[afbeelding]
Foto van zwartje, kat van vrienden van ons waar ik wel eens op de kinderen pas
[afbeelding]
Hij kijkt recht in de camera, maar heeft een halve bles
gewoon een kat die ik op straat tegen kwam
quote:Op donderdag 27 oktober 2005 13:25 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Flynn is prachtigIs hij een Somali?
Awww ja, dat vind ik er ook zo leuk aanquote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:09 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]Hij is ook precies zoals ze zeggen dat een Somali is, lekker druk, speels, inventief en nieuwsgierig. Wil ook altijd meehelpen in het huishouden, en zit graag continu bij/op je. (soms op m'n vriend z'n hoofd
) HIj is wel een handjevol om op te voeden, geen van mijn andere katten is zó verschrikkelijk vasthoudend in dingetjes doen die niet mogen, maar dat wisten we van tevoren.
Het enige verschil tussen een Somali en een Abessijn is de vachtlengte, de Somali is pas een jaar of dertig geleden als ras ontstaan toen er met langharige Abessijntjes (officieel een foutje) een nieuw ras is opgezet. Somali's en Aby's gedragen zich in principe hetzelfde. Ik ken wel een paar mensen met een SomAby alleen, maar dat zijn meestal oudere dieren (herplaatsers). De mensen met één Somalikitten die ik ben tegengekomen namen er daarna vaak nog snel een kat bij.quote:Op donderdag 27 oktober 2005 20:56 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Awww ja, dat vind ik er ook zo leuk aanVriend en ik zijn aan het kijken wat voor kat we willen hebben, en ik vind die Somali wel wat
Kunnen die wel af en toe alleen zijn? Ik wilde al een Abessijn maar die kunnen daar dus niet tegen en hebben een speelkameraadje nodig.
Hij lag bovenop een heleboel straten, dorpen en steden die daarna gerenoveerd moesten wordenquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 00:12 schreef blieblie het volgende:Is die op een lege plek gaan liggen of konden jullie opnieuw beginnen?
Mooiquote:Op zaterdag 29 oktober 2005 12:37 schreef SvenM het volgende:
Onze Bo
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |