abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 20 september 2005 @ 18:19:40 #1
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_30764717
Ja, moet ik mijn luna weer opnieuw hier in zetten. Deze MOET iedereen gewoon gezien hebben

Geintje!

dinsdag 20 september 2005 @ 19:23:13 #3
71919 wonderer
Hung like a My Little Pony
pi_30766377

Nog es de maine coone van mijn maatje.
"Pain is my friend. I can trust pain. I can trust pain to make my life utterly miserable."
"My brain is too smart for me."
"We don't need no education." "Yes you do, you just used a double negative."
  dinsdag 20 september 2005 @ 20:48:07 #4
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_30769709
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:20 schreef tonja het volgende:
Hier, zoals beloofd, nog wat Harry spam.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Hm, ik moet de volgende keer eerst zijn kop afstoffen zie ik.
Wat heeft Harry toch een aparte kop en dan die neus
de 2 e foto ziet er bekend uit mijn Casey kijkt vaak net zo lief, toch zien ze er met gekleurde points anders uit.
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  dinsdag 20 september 2005 @ 22:43:38 #5
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_30774278
lief van je om nog ff extra aan max te denken.
Hij zou deze week herplaatst worden, maar op deze manier afscheid nemen is toch nog wel veel zwaarder.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_30785420
Arme Max ! Lijkt me heel naar voor jou, QueenR (en voor zijn toekomstige baasjes natuurlijk), je had goed voor hem gezorgd, je toch al behoorlijk aan hem gehecht en dan dit....zo onverwachts.

Even foto's spammen van het gespuis hier:

dEUS heeft Harry-foto's gezien, want volgens mij ligt hij hier te dromen dat hij een Oosterse korthaar wordt wanneer hij later groot is:

Flynn helpt hem even uit de droom:

De twee mandjes liggen op elkaar, toch kunnen de gebroeders er met z'n tweeen in (oogjes bewerkt vanwege flits):

Flynn ligt lekker met z'n pootjes in de lucht:

Ik kan geen emmer laten staan of dEUS zit erin (oogjes bewerkt):

dEUS inspecteert samen met Mimosa een stoel die uit mijn studentenkamer verhuisd is:
pi_30785620

QueenR
  woensdag 21 september 2005 @ 12:48:37 #8
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30788043
quote:
Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Arme Max ! Lijkt me heel naar voor jou, QueenR (en voor zijn toekomstige baasjes natuurlijk), je had goed voor hem gezorgd, je toch al behoorlijk aan hem gehecht en dan dit....zo onverwachts.

Even foto's spammen van het gespuis hier:

dEUS heeft Harry-foto's gezien, want volgens mij ligt hij hier te dromen dat hij een Oosterse korthaar wordt wanneer hij later groot is:
[afbeelding]

Flynn helpt hem even uit de droom:
[afbeelding]

De twee mandjes liggen op elkaar, toch kunnen de gebroeders er met z'n tweeen in (oogjes bewerkt vanwege flits):
[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

Flynn ligt lekker met z'n pootjes in de lucht:
[afbeelding]

Ik kan geen emmer laten staan of dEUS zit erin (oogjes bewerkt):
[afbeelding]

dEUS inspecteert samen met Mimosa een stoel die uit mijn studentenkamer verhuisd is:
[afbeelding]
Oh wat is die dEUS cute! Spreek je dat trouwens uit als deus of als dejoes? Poesjes zijn ALTIJD liev
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_30788423
dEUS spreek je uit als [deejoes], god op z'n Latijn. De spelling komt van een Belgische band. Hij heeft in het echt net zo'n oogkleur als jouw katten, maar ik krijg dat niet op de foto (al helemaal niet 's avonds met flits). Hij is wel een kater, hé ? Maar wel een hele schattige, hij heeft een super bezorgde "Birmanenlook", hij kijkt altijd als een zielig puppy, en hij heeft een hele zachte vacht, het is net pluche. Ook loopt hij niet, hij huppelt. (de meeste kittens racen) Zijn bijnaam is het kopjesmonster, hij geeft alles en iedereen kopjes. De eerste week waren de grote katten nog helemaal niet aan de kittens gewend, en dan ging hij ze keihard midden in hun gezicht koppen !
pi_30788745
Mijn Matisse 10dec wordt hij één jaar en 't is nu al een enorme (maar gelukkig heel zachtaardige) kater.

woensdag 21 september 2005 @ 13:19:17 #11
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_30788914
Matisse

Wat weegt hij nu al ? Hij ziet er schitterend uit hoor En 't is dus nog steeds zo'n lieverd ?

Lang niet meer gezien, leuk dat je ff een foto tje plaatst. ( één foto is wél weinig, graag wat meer )
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_30788990
Ik zal hem eens op de weegschaal zetten, één moment!
Ik ga straks wel even foto's maken.

ik moet eerst zo nog even op de fiets naar bio-boerderij anders hebben wij vanaaf geen eten

[ Bericht 7% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2005 13:25:30 ]
pi_30789061
Hij weegt precies 5kg (geen idee of dat normaal is trouwens)

[ Bericht 78% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2005 13:41:12 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 13:32:29 #14
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30789327
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS spreek je uit als [deejoes], god op z'n Latijn. De spelling komt van een Belgische band. Hij heeft in het echt net zo'n oogkleur als jouw katten, maar ik krijg dat niet op de foto (al helemaal niet 's avonds met flits). Hij is wel een kater, hé ? Maar wel een hele schattige, hij heeft een super bezorgde "Birmanenlook", hij kijkt altijd als een zielig puppy, en hij heeft een hele zachte vacht, het is net pluche. Ook loopt hij niet, hij huppelt. (de meeste kittens racen) Zijn bijnaam is het kopjesmonster, hij geeft alles en iedereen kopjes. De eerste week waren de grote katten nog helemaal niet aan de kittens gewend, en dan ging hij ze keihard midden in hun gezicht koppen !
Oei sorry Ik heb zelf 2 vrouwtjes dus het gaat een beetje vanzelf dat als ik over katten praat ik per ongeluk poezen zeg. Maar wat een stoere kater! En ik vind het zo'n leuke naam Mijn poezen zijn ook zo lekker zacht , is lekker als je bijv. ziek op de bank ligt en ze je in het gezicht kopjes komen geven (als je slaapt). Dat is echt fijn Oh dat kopjes geven ken ik wel , echt stoer!
pi_30789387
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:13 schreef Logician het volgende:
Mijn Matisse 10dec wordt hij één jaar en 't is nu al een enorme (maar gelukkig heel zachtaardige) kater.

[afbeelding]
Jeetje, wat is hij gegroeid Mooi hoor.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  woensdag 21 september 2005 @ 13:37:23 #16
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30789490
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:13 schreef Logician het volgende:

[afbeelding]
Is het een raskat? Zo ja, welke? Vind witte katten ook altijd zooo
pi_30789506
Meer Matisse Spam
And the druids turn to stone...
pi_30789668
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:37 schreef Droeke het volgende:
Is het een raskat? Zo ja, welke? Vind witte katten ook altijd zooo
Matisse is een Maine Coon katertje

Hij is echt een beetje een aparte af en toe, laat alles geworden en doet tikkertje met de kinderen (zij gaan rennen en hij bespringt ze, zij vallen om en hij tikt ze 1x met zijn poot en rent weg en dan gaan de 2 uks achter hem aan, erg leuk om te zien!) Ook speelt hij serieus verstoppertje, als ik of de kinderen ons verstoppen gaat ie je echt besluipen en tikt je aan en rent weer weg om overnieuw te beginnen.

En zodra de kleintjes in bed liggen ligt hij bij hun deur te waken, als ik een vreemde zou zijn zou ik bijna bang worden van de blik die je toegeworpen krijgt als je langs hun deur loopt! Ook kan je niet normaal douchen tenzij meneer in de handoekenmand mag liggen en was opvouwen is nog steeds een heel gevecht.

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 21-09-2005 13:44:08 ]
  woensdag 21 september 2005 @ 13:48:47 #19
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30789851
quote:
Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef Logician het volgende:

[..]

Matisse is een Maine Coon katertje

Hij is echt een beetje een aparte af en toe, laat alles geworden en doet tikkertje met de kinderen (zij gaan rennen en hij bespringt ze, zij vallen om en hij tikt ze 1x met zijn poot en rent weg en dan gaan de 2 uks achter hem aan, erg leuk om te zien!) Ook speelt hij serieus verstoppertje, als ik of de kinderen ons verstoppen gaat ie je echt besluipen en tikt je aan en rent weer weg om overnieuw te beginnen.

En zodra de kleintjes in bed liggen ligt hij bij hun deur te waken, als ik een vreemde zou zijn zou ik bijna bang worden van de blik die je toegeworpen krijgt als je langs hun deur loopt! Ook kan je niet normaal douchen tenzij meneer in de handoekenmand mag liggen en was opvouwen is nog steeds een heel gevecht.
Oh maar Maine Coon katers mogen volgens mij iets van 8 kilo worden! Dus nog geen reden voor zorgen Wat een schatje! Ik herken het wasmand gevecht wel Bij mij willen ze altijd de handdoeken aanvallen en daarna gaan ze onze onderbroeken bewaken De gekkerds! Maar eigenlijk is het gewoon heerlijk zo'n beesten in huis te hebben, vinden jullie niet?
pi_30790242
nou wel een stuk meer dan 8kg ook hoor
collega van mij heeft een maincoon kater van 11kg.. en die is niet verschrikkelijk zwaar ofoz
jobensaskia.nl
Oi to the punks! Oi to the skins! Oi to the world and everybody wins!
pi_30790272
Ja stiekem wil ik ook nooit meer een ander ras, erg he?

Ik ben even eten halen bij de boer, zodra ik terug ben zal ik wat foto's maken!
pi_30790386
wel late reactie van mij maar RIP max.. dat je maar fijn mag vliegen!
pi_30790726
Wat een leuke foto van Matisse ! Leuk is dat, die katjes die eerst als kleintje op Fok! stonden en nu zo groot. Meer foto's vinden we idd niet erg
pi_30792183
coole foto van matisse ja

weet idd nog dat ie zo'n klein dotje was

hier word poes de 30ste alweer een jaar oud
gaat echt snel
jobensaskia.nl
pi_30792265

ok.. je ziet niet zo goed hoe ze eruit ziet.. maar dozen zijn echt dr grote liefde
dus maar met doos dan *grin*
jobensaskia.nl
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')