Wat heeft Harry toch een aparte kopquote:Op dinsdag 20 september 2005 14:20 schreef tonja het volgende:
Hier, zoals beloofd, nog wat Harry spam.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hm, ik moet de volgende keer eerst zijn kop afstoffen zie ik.
Oh wat is die dEUS cute! Spreek je dat trouwens uit als deus of als dejoes? Poesjes zijn ALTIJD lievquote:Op woensdag 21 september 2005 11:24 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Arme Max ! Lijkt me heel naar voor jou, QueenR (en voor zijn toekomstige baasjes natuurlijk), je had goed voor hem gezorgd, je toch al behoorlijk aan hem gehecht en dan dit....zo onverwachts.
Even foto's spammen van het gespuis hier:
dEUS heeft Harry-foto's gezien, want volgens mij ligt hij hier te dromen dat hij een Oosterse korthaar wordt wanneer hij later groot is:
[afbeelding]
Flynn helpt hem even uit de droom:
[afbeelding]
De twee mandjes liggen op elkaar, toch kunnen de gebroeders er met z'n tweeen in (oogjes bewerkt vanwege flits):
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Flynn ligt lekker met z'n pootjes in de lucht:
[afbeelding]
Ik kan geen emmer laten staan of dEUS zit erin (oogjes bewerkt):
[afbeelding]
dEUS inspecteert samen met Mimosa een stoel die uit mijn studentenkamer verhuisd is:
[afbeelding]
Oei sorryquote:Op woensdag 21 september 2005 13:01 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
dEUS spreek je uit als [deejoes], god op z'n Latijn. De spelling komt van een Belgische band. Hij heeft in het echt net zo'n oogkleur als jouw katten, maar ik krijg dat niet op de foto (al helemaal niet 's avonds met flits). Hij is wel een kater, hé ? Maar wel een hele schattige, hij heeft een super bezorgde "Birmanenlook", hij kijkt altijd als een zielig puppy, en hij heeft een hele zachte vacht, het is net pluche. Ook loopt hij niet, hij huppelt. (de meeste kittens racen) Zijn bijnaam is het kopjesmonster, hij geeft alles en iedereen kopjes. De eerste week waren de grote katten nog helemaal niet aan de kittens gewend, en dan ging hij ze keihard midden in hun gezicht koppen !![]()
Jeetje, wat is hij gegroeidquote:Op woensdag 21 september 2005 13:13 schreef Logician het volgende:
Mijn Matisse10dec wordt hij één jaar en 't is nu al een enorme (maar gelukkig heel zachtaardige) kater.
[afbeelding]
Is het een raskat? Zo ja, welke? Vind witte katten ook altijd zoooquote:Op woensdag 21 september 2005 13:13 schreef Logician het volgende:
Mijn Matisse10dec wordt hij één jaar en 't is nu al een enorme (maar gelukkig heel zachtaardige) kater.
[afbeelding]
Matisse is een Maine Coon katertjequote:Op woensdag 21 september 2005 13:37 schreef Droeke het volgende:
Is het een raskat? Zo ja, welke? Vind witte katten ook altijd zooo![]()
Oh maar Maine Coon katers mogen volgens mij iets van 8 kilo worden! Dus nog geen reden voor zorgenquote:Op woensdag 21 september 2005 13:42 schreef Logician het volgende:
[..]
Matisse is een Maine Coon katertje
Hij is echt een beetje een aparte af en toe, laat alles geworden en doet tikkertje met de kinderen (zij gaan rennen en hij bespringt ze, zij vallen om en hij tikt ze 1x met zijn poot en rent weg en dan gaan de 2 uks achter hem aan, erg leuk om te zien!) Ook speelt hij serieus verstoppertje, als ik of de kinderen ons verstoppen gaat ie je echt besluipen en tikt je aan en rent weer weg om overnieuw te beginnen.
En zodra de kleintjes in bed liggen ligt hij bij hun deur te waken, als ik een vreemde zou zijn zou ik bijna bang worden van de blik die je toegeworpen krijgt als je langs hun deur loopt! Ook kan je niet normaal douchen tenzij meneer in de handoekenmand mag liggen en was opvouwen is nog steeds een heel gevecht.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |