Wow, zou je daar niet mee willen fokken?quote:Op dinsdag 13 september 2005 23:53 schreef Buttercup het volgende:
Ik heb sinds een klein half jaartje twee Bengalen. Bengalen zijn katten die voor ongeveer 10% wild bloed hebben. Ze zijn ooit ontstaan bij wijze van probeersel en tegenwoordig uitgegroeid tot een volwaardig, populair maar helaas ook prijzig ras. Ze stammen overigens af van de Bengaalse tijerkat.
quote:Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wow, die naaimachines zijn tegenwoordig mainframes!
Vanochten Snowy weggebracht en heb je verhaal verteld. Dierenarts had er inderdaad nog nooit van gehoord maar zei wel dat 'echte raskatten' vaker slechter op narcose reageren dan de 'gewone katten'. Hij zou haar goed wegen en extra voorzichtig zijnquote:Op woensdag 14 september 2005 15:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wow Droeke, mooie foto's en wat een prachtige oogjes toch ! Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar vraag je wel aan de dierenarts om extra voorzichtig te zijn met de narcose ? Point-katten schijnen een vetstofje (lipide) in hun bloed te missen waardoor ze narcose slechter vedragen. Mijn dierenarts had er nog nooit van gehoord, maar ik heb er hier een artikeltje over gevonden, misschien kun je het uitprinten en meenemen.
ondertitel van Briana: Cotton-Tail and Terraquote:Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
...
Briana: wat een leuke kat, die rode ! Heette die nu Terra ? Of ben ik mis met iemand anders ?
Dikke rode poezenbuikjesquote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef briana_muirinn het volgende:
Hoe is het nu met snowy?
Voor pumpkin_Ruby: Terraspam
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Als ik het me goed herinner heb ik geen van deze foto's eerder gepost. Ze kijkt niet zo vrolijk (zacht uitgedrukt) omdat ze een enorme schijthekel aan de camera had, het wordt steeds minder maar dit zijn wat oudere foto's.
Geen achterom, maar wel een tuin met schuur, dus ja dan maar door de woonkamer. Ach met kliklaminaat is dat verder geen probleem; en de kat vindt het erg interessantquote:Op vrijdag 16 september 2005 15:36 schreef Klonk het volgende:
leuke foto's
maar wtf doet je fiets in de woonkamer
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef Little_Acorn het volgende:
Skaai, Punky en Knuffel zijn echt zooo, mijn poezebeesten zie ik nog niet zo bij elkaar liggen!
Ik wilde een foto maken van Poeki, komt die kleine Buster met z'n kop voor de lens; hallo, ik wil ook op de foto!!
[afbeelding]
Het moet inderdaad in daglicht. Ik heb een keer 's ochtends rondgelopen met mijn camera. De poezen waren erg moe en zijn toen op verschillende plekjes gaan liggen. Ik heb ze toen bij de schuifpui gelegd, zodat ik mooi en goed licht had.quote:Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hoe krijg je die ogen zo mooi op de foto, mij lukt het nooit goed, het moet per sé in daglicht en dan komen ze vaak flets over. Je hebt vast een goede camera.
Snowy was donderdag natuurlijk nog een beetje 'dronken' en toch wel erg onrustig. Ik heb haar toen op schoot gepakt en daar heeft ze wel 3(!) uur rustig gelegen. 's Nachts heb ik haar in een bench gelaten omdat ik bang was dat ze al op de bank of de krabpaal wilde springen. Vrijdagochtend was ze wel al meer zichzelf, maar heeft ze heel veel geslapen. Vanochtend is ze alweer wat levendiger en wil ze zelfs alweer spelen! Gaat gelukkig weer de goede kant op. Wat een opluchting!quote:Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef briana_muirinn het volgende:
Hoe is het nu met snowy?
quote:Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef Little_Acorn het volgende:
Skaai, Punky en Knuffel zijn echt zooo, mijn poezebeesten zie ik nog niet zo bij elkaar liggen!
Ik wilde een foto maken van Poeki, komt die kleine Buster met z'n kop voor de lens; hallo, ik wil ook op de foto!!
[afbeelding]
Ja, dit kan eigenlijk nietquote:Op maandag 19 september 2005 18:19 schreef deedeetee het volgende:
Wat een leuke foto's weer, dat belangstellend kijkende kopje rechts onder in de hoek op de foto van Little_Acornen dat poesje in de tent
maarre..... één hele pagina zonder Harry spam![]()
Harry !!!! ik mis je !!!!![]()
hij is ineens overleden. geen enkele aanwijzing. Hij was wel wat sloom die dag maar hij at goed en dronk ook flink. Toen ik s'ochtends naar beneden kwam lag ie te hijgen aan het einde van een spoortje poep. ik heb hem opgepakt, schoongemaakt en zachtjes geknuffelt, hij keek me aan mauwde nog een keer en ging dood.quote:Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef Scandalous het volgende:
Wat is er dan gebeurd met Max?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |