abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 14 september 2005 @ 15:06:59 #251
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_30572930
Lijkt wel wat op een Heilige Birmaan! En echt prachtige ogen
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_30573589
Wow Droeke, mooie foto's en wat een prachtige oogjes toch ! Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar vraag je wel aan de dierenarts om extra voorzichtig te zijn met de narcose ? Point-katten schijnen een vetstofje (lipide) in hun bloed te missen waardoor ze narcose slechter vedragen. Mijn dierenarts had er nog nooit van gehoord, maar ik heb er hier een artikeltje over gevonden, misschien kun je het uitprinten en meenemen. Voor mijn point-kat Mimosa (vage kruising) leek de sterilisatie trouwens een fluitje van een cent, ze ging gelijk weer heel stoer overal op springen en klimmen toen ze thuiskwam, ook al vonden wij dat nog niet zo'n goed plan.

Buttercup: wat een mooie katten ! Heeft Moshi ook glitter in zijn vacht of heeft alleen Pulan dat ? En wat voor karakter hebben ze ? Ik hoor vaak (van mensen zonder Bengalen weliswaar) dat ze weleens een beetje moeilijk zijn, binnenshuis, het wilde karakter wat eruit komt, zeg maar. Maar misschien dat dat per generatie verschilt ? Houden die van jou ook van water ? Ik zou zelf misschien ooit wel een sneeuwbengaal willen (als er over een jaar of twintig weer een nieuwe bij kan ) als ze een karakter zouden hebben wat aansluit bij ons en onze katten.
  woensdag 14 september 2005 @ 15:55:13 #253
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_30574367
Het klopt wel een beetje, ja! Bengalen hebben nou eenmaal een beetje dat wilde bloed in zich. Het is absoluut niet zo dat ze de tent afbreken of onbenaderbaar zijn, het zjin allebei ontzettend sociale en mensgerichte katten. Maar je merkt inderdaad wel dat ze over net een beetje meer energie lijken te hebben dan de meeste andere katten. Ze kunnen heel goed inm groepen (graag zelfs) maar het is wel belangrijk dat je heel goed kijkt naar het karakter van je andere katten. Bengalen zijn enorm aanwezig en blijven tot op hoge leeftijd speels, en dat moet wel matchen met je andere katten natuurlijk... het schijnt dat ze erg goed samen kunnen met Oosterse rassen (Ocicat, Oosterse korthaar en Siamezen vooral).

Sneeuwbengalen zijn echt suuuuupermooi! Ik kan heel goed begrijpen dat je keuze daar op valt, echt prachtige katten. Wat voor katten heb je nu als ik vragen mag?
You're thinking, "Buttercup, You crazy fool! You HAVE to have the last bit planned out AT ALL TIMES!" But I like to live on the edge, Jack. I take chances. I flirt with danger. That's how I roll.
PSN ID Boterkuip
pi_30576518
Dat klinkt alsof ze wel met een Somali zouden kunnen, maar met de rest weet ik het zo net nog niet. En als je mijn andere katten ziet, kun je denk ik wel raden waarom ik nou juist een sneuwbengaal leuk vind.

Ik heb twee kruisingskatten, Ernesto en Mimosa, ze zijn een kruising van een boerderijkat met een langharige pointkat (maar welke?), Mimosa is een lieve, rustige meid met divatrekjes en Ernesto is aanhankelijk maar soms een beetje wild. We hebben sinds kort ook twee kittens, Flynn is een Somali, een lekker druk mannetje, en dEUS is een Birmaan, maar hij is opgegroeid met die Somali's en lijkt daar wat van meegekregen te hebben, hoewel hij een Flynn op ADHD-stand niet helemaal kan bijhouden.

Ernesto gisteravond bij ons in bed:

Zijn zus Mimosa (rechts) houdt niet van op de foto gaan:

Flynn:

En een fotosessie met dEUS (hij probeert alleen de camera steeds kopjes te geven) :

woensdag 14 september 2005 @ 17:49:25 #255
29608 Buttercup
Powerpuffs save the day!
pi_30577564
Werkelijk prachtige katten. Ik ben helemaal weg van Flynn
Ik denk overigens dat Abesijnen ook goed kunnen met Bengalen.
PSN ID Boterkuip
  woensdag 14 september 2005 @ 17:53:10 #256
125852 suuzepluus
I'm watching you...
pi_30577643
quote:
Jules:
[afbeelding]

Snowy
[afbeelding]
wauw!!! die helder blauwe ogen!!! echt super mooi
  woensdag 14 september 2005 @ 19:02:27 #257
121706 madelief68
blij blij blij blij blij
pi_30579397
quote:
Op dinsdag 13 september 2005 23:53 schreef Buttercup het volgende:
Ik heb sinds een klein half jaartje twee Bengalen. Bengalen zijn katten die voor ongeveer 10% wild bloed hebben. Ze zijn ooit ontstaan bij wijze van probeersel en tegenwoordig uitgegroeid tot een volwaardig, populair maar helaas ook prijzig ras. Ze stammen overigens af van de Bengaalse tijerkat.
Wow, zou je daar niet mee willen fokken? Geintje!!!
Maarreh, prachtige katten zeg!
Die 10 % wilde kat, zie of merk je daar in de praktijk ook nog iets van?
allesj komt goet - najib amhali
  woensdag 14 september 2005 @ 20:07:03 #258
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_30581723
Mijn hulpje in actie: het vrouwtje helpen om een broek te maken...

Ooit zal hij uitvogelen hoe dat kan, dat die naald helemaal zelf beweegt....

dan haal je even een kopje thee en tref je twee hulpjes aan....

Tja, van de hele dag je vrouwtje helpen met van alles en nog wat word je erg moe, dus dan moet hulpje twee even inspringen
  donderdag 15 september 2005 @ 01:19:44 #259
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_30592120
Wow, die naaimachines zijn tegenwoordig mainframes!
The Internets, I needs it..
  donderdag 15 september 2005 @ 08:04:32 #260
8372 Bastard
Persona non grata
pi_30594112
quote:
Op donderdag 15 september 2005 01:19 schreef Dr_Crouton het volgende:
Wow, die naaimachines zijn tegenwoordig mainframes!
The truth was in here.
  donderdag 15 september 2005 @ 16:05:02 #261
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30604998
quote:
Op woensdag 14 september 2005 15:29 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Wow Droeke, mooie foto's en wat een prachtige oogjes toch ! Ik wil je niet ongerust maken hoor, maar vraag je wel aan de dierenarts om extra voorzichtig te zijn met de narcose ? Point-katten schijnen een vetstofje (lipide) in hun bloed te missen waardoor ze narcose slechter vedragen. Mijn dierenarts had er nog nooit van gehoord, maar ik heb er hier een artikeltje over gevonden, misschien kun je het uitprinten en meenemen.
Vanochten Snowy weggebracht en heb je verhaal verteld. Dierenarts had er inderdaad nog nooit van gehoord maar zei wel dat 'echte raskatten' vaker slechter op narcose reageren dan de 'gewone katten'. Hij zou haar goed wegen en extra voorzichtig zijn Ben toch wel erg zenuwachtig, moet haar strakkies gaan ophalen...

Ach om me wat op te vrolijken maar 2 fotootjes:

Jules in a box:

En Snow heeft er genoeg van:
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_30605573
Fijn dat je dierenarts zo goed reageerde, mijn dierenarts gaf amper sjoege, was ik extra ongerust. Ik ken iemand die net zo lang rondgebeld heeft tot ze een dierenarts vond die hier wel van wist, moest ze een paar steden verder om haar poes te laten helpen. Je krijgt in ieder geval straks lekker een kaalbuikige jongedame weer mee naar huis. De foto's zijn prachtig ! Die foto van Jules is mijn favoriet tot nu toe ! Die kraag Hoe krijg je die ogen zo mooi op de foto, mij lukt het nooit goed, het moet per sé in daglicht en dan komen ze vaak flets over. Je hebt vast een goede camera.

Briana: wat een leuke kat, die rode ! Heette die nu Terra ? Of ben ik mis met iemand anders ?
pi_30605637
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
...
Briana: wat een leuke kat, die rode ! Heette die nu Terra ? Of ben ik mis met iemand anders ?
ondertitel van Briana: Cotton-Tail and Terra
And the druids turn to stone...
pi_30605776
Verhip ! Is wel effectief dan, zit zelfs onderbewust Ik wist zeker dat Cotton die witte is.
  donderdag 15 september 2005 @ 20:27:22 #265
51568 briana_muirinn
Cottontail en Terra
pi_30613299
Hoe is het nu met snowy?

Voor pumpkin_Ruby: Terraspam

Als ik het me goed herinner heb ik geen van deze foto's eerder gepost. Ze kijkt niet zo vrolijk (zacht uitgedrukt) omdat ze een enorme schijthekel aan de camera had, het wordt steeds minder maar dit zijn wat oudere foto's.

[ Bericht 24% gewijzigd door briana_muirinn op 15-09-2005 20:32:35 ]
pi_30627206
Wat een beauty toch ! Dat buikje Daar krijg je zeker wel vaak opmerkingen over, dat het een rode dame is ?
pi_30636522
Nieuwe foto's van Senshi, alweer twee weken in huis:

Hij raakte helemaal in de stress op weg naar de dierenarts, en drukt zijn neusje heel hard door de kattemand, daarom ziet het er nu zo uit. Eigen schuld dikke neus

Ja goed zo, pak die maar
  vrijdag 16 september 2005 @ 15:36:23 #268
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30637150
leuke foto's

maar wtf doet je fiets in de woonkamer
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_30637794
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef briana_muirinn het volgende:
Hoe is het nu met snowy?

Voor pumpkin_Ruby: Terraspam

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Als ik het me goed herinner heb ik geen van deze foto's eerder gepost. Ze kijkt niet zo vrolijk (zacht uitgedrukt) omdat ze een enorme schijthekel aan de camera had, het wordt steeds minder maar dit zijn wat oudere foto's.
Dikke rode poezenbuikjes
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_30638433
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 15:36 schreef Klonk het volgende:
leuke foto's

maar wtf doet je fiets in de woonkamer
Geen achterom, maar wel een tuin met schuur, dus ja dan maar door de woonkamer. Ach met kliklaminaat is dat verder geen probleem; en de kat vindt het erg interessant
  vrijdag 16 september 2005 @ 17:19:43 #271
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_30640387
@zatoichi

Mooie aktiefoto's zeg!
►►►https://www.twitch.tv/tonjatekenshow ◄◄◄◄
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 22:58:57 #272
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30650686
Zo lagen Punky en Knuffel vanmiddag tegen elkaar aan

Knuffel:

KoetjePunky:

Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30651181
Skaai, Punky en Knuffel zijn echt zooo , mijn poezebeesten zie ik nog niet zo bij elkaar liggen!

Ik wilde een foto maken van Poeki, komt die kleine Buster met z'n kop voor de lens; hallo, ik wil ook op de foto!!

Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_30651340
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef Little_Acorn het volgende:
Skaai, Punky en Knuffel zijn echt zooo , mijn poezebeesten zie ik nog niet zo bij elkaar liggen!

Ik wilde een foto maken van Poeki, komt die kleine Buster met z'n kop voor de lens; hallo, ik wil ook op de foto!!

[afbeelding]
Work mode_ [ ] on
__________ [x] off
relax mode_ [x] on
__________ [ ] off
  † In Memoriam † vrijdag 16 september 2005 @ 23:19:22 #275
77924 Skaai
I am beyond coffee.
pi_30651443
Little_Acorn
Geweldig, die kop van die kleine
Fat bikers bounce better.
I'm not confused brother! I just took picture of my face, is defo not my confused face!
pi_30651542
Punky en Knuffel

Bustertje
  vrijdag 16 september 2005 @ 23:26:59 #277
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30651708
briljante foto
  zaterdag 17 september 2005 @ 11:39:06 #278
52834 Droeke
Curiosity killed the cat
pi_30659596
quote:
Op donderdag 15 september 2005 16:26 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Hoe krijg je die ogen zo mooi op de foto, mij lukt het nooit goed, het moet per sé in daglicht en dan komen ze vaak flets over. Je hebt vast een goede camera.
Het moet inderdaad in daglicht. Ik heb een keer 's ochtends rondgelopen met mijn camera. De poezen waren erg moe en zijn toen op verschillende plekjes gaan liggen. Ik heb ze toen bij de schuifpui gelegd, zodat ik mooi en goed licht had.

Een goede camera kan helpen, deze zijn gemaakt met een digitale spiegelreflex. Maar ik weet zeker dat het met iedere digitale camera goed moet gaan. Als je tijdvoorkeuze hebt op je toestel: zet de tijd op 1/60 seconde. Dan krijg je geen bewegingsonscherpte en kun je gewoon lekker schieten.
quote:
Op donderdag 15 september 2005 20:27 schreef briana_muirinn het volgende:
Hoe is het nu met snowy?
Snowy was donderdag natuurlijk nog een beetje 'dronken' en toch wel erg onrustig. Ik heb haar toen op schoot gepakt en daar heeft ze wel 3(!) uur rustig gelegen. 's Nachts heb ik haar in een bench gelaten omdat ik bang was dat ze al op de bank of de krabpaal wilde springen. Vrijdagochtend was ze wel al meer zichzelf, maar heeft ze heel veel geslapen. Vanochtend is ze alweer wat levendiger en wil ze zelfs alweer spelen! Gaat gelukkig weer de goede kant op. Wat een opluchting!
A cat is a lion in a jungle of small bushes
pi_30670356
Tentraampje heeft een gat Nu kan ze nog beter bij de speeltjes als ze in het tentje zit

pi_30671723
quote:
Op vrijdag 16 september 2005 23:11 schreef Little_Acorn het volgende:

[afbeelding]
Ik zag die kleine pas na een minuut Ik zat eerst maar te kijken naar Poekie die zo geconcentreerd kijkt

Skaai, jouw kinders zijn zulke lieve, tevreden katten
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_30673097
@tonja wat een ongelooflijk mooie kater ik was al gek op oosterse katten maar nu helemaal

en nu kan ik natuurlijk niet achterblijven ikzelf ben ober, masseur, huishoudster, chauffeur (af en toe dan) kortom personeel van 3 kattenkoppen
Als hoofd van het huis loopt hier rond Diddl onze zwarte dame, haar broer Bob onze sufferd op 4 pootjes, en haar dochter prinses Muis. ( en nee Bob is niet de pappa we doen hier niet aan incest)

Bob wilde helaas niet blijven zittentoen want de foto's zijn helaas alweer 1,5 jaar oud

Diddl met haar kroost

en nog een

Pappa Kat kijk hem eens trots wezen

en een van onze Muis toen ze een dag of 2 oud was

Moeder is dus zwart en vader is rood

Joepie heb nog foto's gevonden van mijn kattenkoppen en nu in groot en alledrie foto's zijn zo'n 2 maanden oud

Dit is Bob

Diddl

en onze Muis

Ze kijken een beetje raar maar ze zijn op deze foto alvast een beetje aan het wennen aan het nieuwe huis en ze vonden het maar niks dus Diddl zat in een kast en Muis zat tussen 2 kasten

[ Bericht 11% gewijzigd door LadyMorgana op 17-09-2005 20:31:40 (foto's geresized) ]
'En hoe gaat het met jou?' vroeg Winnie the Pooh.
Eeyore schudde heftig metzijn kop. 'Niet zo erg hoe,'
zei hij, 'ik voel me al een tijd niet helemaal hoe.'
  zondag 18 september 2005 @ 17:33:23 #282
24293 Mikkel
Assistant regional manager
pi_30700879
Sam heeft z'n armen over elkaar:

en Luna ziet het licht:
People look at me, they say he’s tough, he was in the army he’s gonna be hard, by the book. But I am caring, and sensitive. Isn’t Schindler’s list a brilliant film?
pi_30711304
leuke foto's
Mijn Usericon bevat seksueel getinte, gewelddadige en schokkende inhoud!
  maandag 19 september 2005 @ 18:19:12 #284
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_30732709
Wat een leuke foto's weer, dat belangstellend kijkende kopje rechts onder in de hoek op de foto van Little_Acorn en dat poesje in de tent
maarre..... één hele pagina zonder Harry spam

Harry !!!! ik mis je !!!!
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
  maandag 19 september 2005 @ 22:03:06 #285
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_30740789
quote:
Op maandag 19 september 2005 18:19 schreef deedeetee het volgende:
Wat een leuke foto's weer, dat belangstellend kijkende kopje rechts onder in de hoek op de foto van Little_Acorn en dat poesje in de tent
maarre..... één hele pagina zonder Harry spam

Harry !!!! ik mis je !!!!
Ja, dit kan eigenlijk niet

Het is een beetje dat hij alleen goed te fotograferen valt als ie in het zonnetje op zijn krabpaal ligt.
En daar heb ik er al zoveel van gepost...

Maar ik ga mijn best doen, ik beloof (eventuele migraine aanvallen voorbehouden) dat er morgen weer Harry spam is.
pi_30741984
Ik heb weer foto's gekregen van mijn poez

pi_30742930
Is ie ook zo onschuldig als ie kijkt? Ik vind dat "platte" gezicht zo grappig bij dat soort poezen.
  dinsdag 20 september 2005 @ 11:23:46 #288
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_30752456
Leuke blauwe poez
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_30755055
Wat is er? Waarom doe je dat? Waarom dan?

dinsdag 20 september 2005 @ 14:20:24 #290
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_30756774
Hier, zoals beloofd, nog wat Harry spam.

Hm, ik moet de volgende keer eerst zijn kop afstoffen zie ik.
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:33:32 #291
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_30757123
hihi ja het lijkt beetje alsof ie roos heeft

Oliver

weet dat deze hier al gepost is maar toch nog even, omdat we toch plotseling afscheid hebben moeten nemen van Maxje....

zoals mijn zoontje al zei; Hij is nu een elfje (engeltje) en kan vliegen.. vindt ie zeker stoer!! Veel plezier met vliegen max..
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
pi_30757286
Wat is er dan gebeurd met Max?
  dinsdag 20 september 2005 @ 14:54:28 #293
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_30757757
quote:
Op dinsdag 20 september 2005 14:38 schreef Scandalous het volgende:
Wat is er dan gebeurd met Max?
hij is ineens overleden. geen enkele aanwijzing. Hij was wel wat sloom die dag maar hij at goed en dronk ook flink. Toen ik s'ochtends naar beneden kwam lag ie te hijgen aan het einde van een spoortje poep. ik heb hem opgepakt, schoongemaakt en zachtjes geknuffelt, hij keek me aan mauwde nog een keer en ging dood.
Hij is gevonden onder de mades. Een van de redenen van overlijden kan zijn geweest dat er TOCH een made naar binnen is gekropen (wij hadden dit omdat er al een tijdje was verstreken niet meer verwacht) en die is van binnen aan hem gaan eten. als ie dan een fataal orgaan "besmet" overlijdt het katje. Aangezien er verder geen diarree/overgeven etc is geweest zet ik de kans op kattenziekte heel klein. het was iig wel heel verdrietig, en plotseling
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:01:58 #294
20716 tonja
twitch.tv/tonjatekenshow
pi_30757983
Ohh, wat treurig.
Arme Maxje.
  dinsdag 20 september 2005 @ 15:29:08 #295
108504 Shreever
Tintinnabulation!
pi_30758878
Ik ook!!! Alleen heb nog geen mooie foto's van m ofzo...
Meet Kimi... kiijk eens hoe cute! En teriwjlik dit typ loopt ie over mijn toetsenbord

Excuse me... have you seen my sanity...I think I lost it.
pi_30760449
Idd, een schatje hoor
  dinsdag 20 september 2005 @ 16:22:50 #297
70844 Marietje_34
neuronennetwerkster
pi_30760797
Ach god Maxje
Het enige wat ik zeker weet, is dat ik niets zeker weet...denk ik.
pi_30761641
Arme Max, je gaat je ook zo hechten aan die beesten; na twee weken zou ik echt kapot zijn als mijn katertje er niet meer zou zijn....

Wel lief dat je hem nog even kon aaien; dan is ie tenminste wat rustiger gestorven.
pi_30763366
Jezus, wat zielig van Max En wat een enge gedachte dat ze zo plotseling dood kunnen gaan
  dinsdag 20 september 2005 @ 17:49:23 #300
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_30763775
ach gossie arme max, sterkte.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')