Staat echt hartstikke leuk ! Is dat echt een kattenhalsbandje ? Ik ben altijd bang dat een kat zichzelf ophangt aan zo'n dingquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef ennuik het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw is erg blij met haar nieuwe "ketting" (meest kitscherige bandje dat ik kon vinden in de uitverkoop!)
Ah mooooiquote:Op dinsdag 21 maart 2006 16:21 schreef ennuik het volgende:
[afbeelding]
Mevrouw is erg blij met haar nieuwe "ketting" (meest kitscherige bandje dat ik kon vinden in de uitverkoop!)
geweldig! Thx! Stond nog nie in de OP namelijkquote:Op dinsdag 21 maart 2006 17:11 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Staat echt hartstikke leuk ! Is dat echt een kattenhalsbandje ? Ik ben altijd bang dat een kat zichzelf ophangt aan zo'n ding
Voor Frutsel: Katten mét foto's, deel 26![]()
wat een lieffiesquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef TearSong het volgende:
Even 'pronken' met onze nieuwe bewoners
[afbeelding]
Woo Doo Girl en Waldo Pepper (ja, ik moet nog even denken over wat makkelijkere roepnamen)
Wow, dat was weer een van de zeldzame hardop gezegde Oh's achter de computer. Vind de (vooral golden) Burmilla wel héél erg mooi. Ik heb het volgens mij niet goed gevolgd, dacht dat Waldo bij je zus ging wonen, woont hij nu toch bij jullie ? Wat is er leuker dan één golden Burmilla ?quote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef TearSong het volgende:
[afbeelding]
Woo Doo Girl en Waldo Pepper (ja, ik moet nog even denken over wat makkelijkere roepnamen)
Wow, wat een prachtige kattenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef TearSong het volgende:
[afbeelding]
Mooie kattenquote:Op woensdag 22 maart 2006 13:08 schreef TearSong het volgende:
[afbeelding]
en niet het eerste nest, heb ik gelezen.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Sputnik het volgende:
Ligt het nu an mij of word er sinds dat nieuwe systeem waarbij de lopende topics ergens onderaan komen nog maar weinig gepost hier?
En 8 kittens? arme moederkat
Een beetje. Ik vind het een beetje moeilijk te zeggen, dit topic zakte soms van de pagina af totdat iemand het weer een schop gaf, nu staat het wel altijd in de lijst. Maar het lijkt er wel op dat de vaart er een beetje uit is, het moest het voor een groot deel van de gelegenheidsposters hebben, anders is het echt maar een klein clubje wat foto's plaatst (ik hou me inquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Sputnik het volgende:
Ligt het nu an mij of word er sinds dat nieuwe systeem waarbij de lopende topics ergens onderaan komen nog maar weinig gepost hier?
het seizoen gaat hier weer beginnen, dus nog ff en dan post ik iig hier weer heel veel. Met Harry hou ik me in, jullie willen ook niet elke keer dezelfde zien lijkt me.quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Sputnik het volgende:
Ook ik zal binnekort wel weer eens wat schattige Ollie-foto's plaatsen...quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:34 schreef Sputnik het volgende:
Wat gaaf dat ze er ook allemaal anders uitzienquote:Op woensdag 22 maart 2006 15:25 schreef MissCleo het volgende:
Wat een pronkstukken!!
[afbeelding]
[afbeelding]
lieve fotoquote:Op woensdag 22 maart 2006 21:07 schreef pos het volgende:
Jim laat zich graag inpakken in de winter![]()
[afbeelding]
Mooie meiden weer ! * handen voor dEUS z'n ogen houdt * Het verschrikkelijke sneeuwmonsterquote:Op dinsdag 28 maart 2006 11:42 schreef Droeke het volgende:
Nou hier komen weer wat nieuwe fotootjes van onze 'poekeltjes' om dit topic weer eens een nieuwe boost te geven...![]()
Onze 'ferocious tiger' Snowy (oftewel in de volksmond: het Verschrikkelijke Sneeuwmonster):
ik zie ook alleen maar kruisjesquote:
dat zie je goedquote:Op vrijdag 31 maart 2006 09:58 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Ik dacht dat de koningin in Argentinie zat, maar blijkbaar zit ze in jouw wasbak !(houding en naam kloppen
)
Wahaha, geweldig.quote:
Lief.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |