Ik zie dat je uit Helmond komt, zit daar ook het asiel? Ik kom zelf uit Eindhoven en mijn vriend en ik willen binnenkort 2 katjes (als onze verbouwing een beetje opschiet).quote:Op donderdag 6 april 2006 19:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
(voor degene die meegeleefd hebben met het dierenambulance probleem, we hebben dus een asiel voor onszelf nu!!! ipv de standaard 2 weken en dan inslapen hebben we kunnen regelen dat ze 6 maanden bij ons mogen blijven. Zieke of te jonge dieren komen bij mij, en mijn collega's thuis en als ze beter zijn komen ze in het asiel en gaat die 6 maanden in.)
Nee, we zitten in Asten. Op het moment is voor de honden klaar, voor de katten zijn we hard bezig want het wordt deze week in gebruik genomen.quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:06 schreef _Nienna_ het volgende:
[..]
Ik zie dat je uit Helmond komt, zit daar ook het asiel? Ik kom zelf uit Eindhoven en mijn vriend en ik willen binnenkort 2 katjes (als onze verbouwing een beetje opschiet).
Van het asiel in Eindhoven heb ik niet echt positieve verhalen gehoord. Als ik dit verhaal zo hoor geven ze bij jouw asiel echt om de dieren en worden ze goed verzorgd. Dus ik heb interesse, tell me more!
Dat zal ik zeker doen, thanks!quote:Op vrijdag 7 april 2006 12:22 schreef QueenR het volgende:
[..]
Nee, we zitten in Asten. Op het moment is voor de honden klaar, voor de katten zijn we hard bezig want het wordt deze week in gebruik genomen.dus heel hard werken, het is een prachtig asiel, mooi gelegen, grote ruimte veel natuur, echt geweldig!
Laat maar weten wanneer je voor een katje wilt kijken dan zal ik je doorgeven wat we hebben en de route natuurlijk.
hhhehehequote:Op vrijdag 7 april 2006 14:27 schreef Uhmmie het volgende:
QueenR: collega zag de fotoos die je net online zette.. en wilde hem al bijna gaan halen
Ik zal het doorgeven. Niet mijn kat namelijkquote:
Ja, of ze studeert zelf ook voor afwasmachinequote:Op zondag 9 april 2006 01:10 schreef Bluezz het volgende:
Wat staat daar een raar ding ineens op het plekje waar mijn etensbakje stond
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Poeliequote:Op maandag 3 april 2006 23:57 schreef Providentia het volgende:
Mn Maine-Coon meisje Morgan[afbeelding]
Mn stoere Maine-Coon man Zorro, die helaas in November is overleden op 1,5 jarige leeftijd![]()
[afbeelding]
Verder heb ik nog een rood maine coon meisje Tera:
[afbeelding]
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Terug Vind Post, zodat het in je actives staat, als je op jezelf zoekt.
Maar alleen "tvp" roepen doen we niet, dus probeer het wel leuk in te kledenJe kunt ook nog van topics die je terug wilt kunnen lezen een bookmark maken.
Ze mist ook een oor.quote:Op maandag 10 april 2006 18:47 schreef Frozen het volgende:
En deze nog...
ik was net te laat met het nemen van de foto: ze heeft erg lange hoektanden, plus de groene ogen, wat ervoor zorgde dat ze eerder op een vleermuis lekker dan op een poes.![]()
[afbeelding]
Bommelquote:Op maandag 10 april 2006 16:48 schreef QueenR het volgende:
mooie foto![]()
Hier nog wat spam van mijn mannen. Ik heb met de kids over de naam gedebatteerden we zijn tot de conclusie gekomen dat we Frits beter bij hem vinden passen, dus hier wat foto's van Frits, mijn zoontje Keagan (en klein stukje Robynn en oma's buik) en Harry ook met zijn nieuwe speelpaal (wat zijn die krengen toch duur
)
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
lol alleen hadden we hem dus omgedoopt naar Fritsquote:Op dinsdag 11 april 2006 13:41 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
BommelHij ziet er idd ook echt uit als een Bommel
![]()
quote:Op dinsdag 11 april 2006 16:11 schreef QueenR het volgende:
[..]
lol alleen hadden we hem dus omgedoopt naar Frits![]()
Ik vind 't mooier.quote:Op donderdag 13 april 2006 08:02 schreef buitenbeentje het volgende:
ijsmeis, waarom die rauwrand om je foto's? Zonder die rand zouden ze nog mooier zijn...![]()
Ja, foto's dan!!quote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Viking84 het volgende:, ik moet even mijn hart uitstorten over mijn schatje en waar kan dat beter dan hier? Hij zit naast me op de poef, knort al sinds vanochtend alsof zijn leven er vanaf hangt
, en als ik hem aankijk, dan knijpt hij zijn oogjes toe en kijkt mij aan alsof we elkaar begrijpen
Ik hóud gewoon van m'n beest!
![]()
![]()
![]()
Idd, foto's willen we zienquote:Op donderdag 13 april 2006 12:04 schreef Viking84 het volgende:, ik moet even mijn hart uitstorten over mijn schatje en waar kan dat beter dan hier? Hij zit naast me op de poef, knort al sinds vanochtend alsof zijn leven er vanaf hangt
, en als ik hem aankijk, dan knijpt hij zijn oogjes toe en kijkt mij aan alsof we elkaar begrijpen
Ik hóud gewoon van m'n beest!
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |