Ah dankje ik zal eens kijken!quote:Op maandag 17 april 2006 19:38 schreef buitenbeentje het volgende:
Probeer anders eens http://www.tinypic.com . Heb ik nog geen problemen mee gehad.
Wat een mooi en lief koppiequote:Op maandag 17 april 2006 23:10 schreef Orealo het volgende:
[afbeelding]
Ze bleef er zo mooi voor liggen![]()
btw flitsen bij dieren![]()
Erg off-topic, maar heb je al bij het oude (huis van je zus) gekeken en gezocht?quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:38 schreef vanBoeschoten het volgende:
Hallo !!
Hier kunnen jullie me vast wel bij helpen...
Ik ben eigenlijk op zoek naar een jong katje voor bij mij thuis...
Ik heb er al een hele tijd een gehad, maar die is op een of andere manier verdwenenDeze kat was niet van mij maar van mij zus. Alleen heb ik die toen mijn zus verhuisde een die hele tijd als logeerkatje gehad en ik was er gek op...
Mijn zus dacht dat het beestje zwanger was, en ik heb al wel eens gehoord dat ze dan weg kunnen gaan om te "werpen".
Maar hij is nu al meer dan drie weken weg, dit is te lang hiervoor of niet ??
We hebben ook al dierenambulance enzo gebeld maar ze hebben geen dode/zieke katten gevonden bij ons in de buurt. Dus we gaan er min of meer van uit dat ie overleden is... RIP...
Maar nu ben ik dus op zoek naar een nieuwe...
Waar kan ik het best kijken ? Ik wil wel een jong katje hebben, dus van een week of acht...
Kan ik dan het best kijken bij dierenwinkels ? Ben ik zelf niet zo'n fan van...
Bij het asiel, dan weet je geloof ik redelijk zeker dat ze gezond zijn en goed ingeent enzo...
Of gewoon bij mensen aan huis...
Nou ik ben in het huis van mijn zus gaan wonen, dus de kat is in z'n ouderlijk huis gebleven zeg maar... Bij mijn zus d'r huis is het nogal een bouwval nu dus vandaar dat ze hem niet meenamen...quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:41 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Erg off-topic, maar heb je al bij het oude (huis van je zus) gekeken en gezocht?
Ze gaan vaak terug naar hun oude stekje,En een paar weken kan voorkomen, zeker door een verhuizing.
Verder, ik heb eentje van iemand op een camping en eentje uit het asiel, . die in het asiel
zijn idd goed ingeent, daarbij is het misschien wel leuk om een iets oudere te nemen,
Die verdienen ook nog een fijn thuis ipv het asiel.![]()
Succes verder![]()
quote:Op dinsdag 18 april 2006 10:44 schreef vanBoeschoten het volgende:
[..]
Nou ik ben in het huis van mijn zus gaan wonen, dus de kat is in z'n ouderlijk huis gebleven zeg maar... Bij mijn zus d'r huis is het nogal een bouwval nu dus vandaar dat ze hem niet meenamen...
Het rare is dat ik er al een paar weken zat en hij helemaaal gewend was aan alles... En ineens was ie weg...![]()
LOLquote:
quote:Op woensdag 19 april 2006 19:10 schreef inkie1010 het volgende:
Die foto van Minous en Joris vind ik echt geweldig!!!!![]()
![]()
charmantquote:Op woensdag 19 april 2006 20:05 schreef Klonk het volgende:
Pien groeit ook als kool en is dol op ergens onder/in kruipen, in dit geval lekker in het fleecevestje van m'n vriendin
[afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |