Nou, ik zou via sms op de hoogte blijven maar heb nog niks gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:03 schreef Mammietje het volgende:
Ik stond vanmorgen op met de gedachte: "Girly is bevallen!"... Kan natuurlijk ook dat de wens de vader van de gedachte is, zodat ik weer een plaatsje naar boven opschuif maar eh.... zie nog geen Girly....![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:25 schreef Mammietje het volgende:
Tsssh.... belachelijk!![]()
Wij iedere morgen harde buiken van de spanning en mevrouw Girly ligt lekker te maffen?!
![]()
![]()
Ik ben voor strengere meldplicht zodra je de uitgerekende datum voorbij gaat; gewoon iedere 4 uur melden ofzo...![]()
![]()
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:25 schreef Mammietje het volgende:
Tsssh.... belachelijk!![]()
Wij iedere morgen harde buiken van de spanning en mevrouw Girly ligt lekker te maffen?!
![]()
![]()
Ik ben voor strengere meldplicht zodra je de uitgerekende datum voorbij gaat; gewoon iedere 4 uur melden ofzo...![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:35 schreef Mammietje het volgende:
Ik zie die koeieletters echt wel Githa!Kan iemand Githa alvast onderaan de lijst zetten?!
![]()
![]()
En wij wachten ongeduldig mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:36 schreef Githa het volgende:
[..]![]()
![]()
neeeeeee, doe dat maar niet!
Ik gooi het maar op stress enzo en wacht nog even geduldig af![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:39 schreef Mammietje het volgende:
Ik stem vóór PPL...![]()
Beetje die bovenste plaats in de lijst een beetje in beslag houden en nog iedere morgen uitslapen ook.... (mompel, mopper mopper...)![]()
Werpen moet ze!
![]()
![]()
Pfff... ben melig vandaag...
Shipsss... genant zeg... ben betrapt.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Heb geduld... jouw beurt komt nog.
Nou ja... eigenlijk heb je de beurt al gehad, vandaar dat je in het lijstje staat.
ja ja... ik ben ook melig
quote:
ja, dat welquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik verwacht nu een zeer gedetailleerd en smakelijk verhaal! Vertel Githa! Met de billen bloot meid!
![]()
Ik heb alweer ge-edit!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik verwacht nu een zeer gedetailleerd en smakelijk verhaal! Vertel Githa! Met de billen bloot meid!
![]()
droogklootquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ach stel je niet aan, het is maar een bevalling....
dat is wat ik ook tegen Githa zei tijdens de bevalling![]()
Das maar tijdelijk meid! Wij gaan straks boodschappies doen en eten koken enzo....quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:09 schreef Girly het volgende:
ik moet wel; lachen om jullie zeg, jullie zijn nog meer gestressed dan ik![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ach stel je niet aan, het is maar een bevalling....
dat is wat ik ook tegen Githa zei tijdens de bevalling![]()
en hopelijk over niet al te lang een mini-mensje in je armen! (bijzonder idee he? Straks is hij/zij er gewoon!) Veel succes!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij heb je net zo'n man als ik Githa.... die presteerde ook te zeggen dat het zaadje lozen ook een hele bevalling was geweest!![]()
Ik zit hier ook met traanoogjes.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef lcicle het volgende:
Wat leuk zeg, om hier LIVE zo'n bevalling te volgen hihi!
Heel veel succes Girly!
Niet zoveel tikken joh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef Girly het volgende:
wat zijn jullie toch allemaal zo lief heh
echt supergaaf hoe iedereen met me meeleeft. you girls/guys are the best![]()
hier rommelt het nog wel ff verder hoor![]()
Wat goed zeg! Geen last van je rug ofzo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:58 schreef Belana het volgende:
Ik heb heerlijk gezwangerschapgezwemdvoelde echt prettig
voortaan iedere week!
Maak je niet te druk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef cattie het volgende:
Hoever zijn jullie met de baby kamer en baby uitzet? Aan de kamer is een beginnetje gemaakt, maar voor de rest hebben we nog bijna niets in huis, ik vind dat wel onrustig. Binnenkort dus maar eens inkopen gaan doen.
Voorlopig neemt Randy de babykamer in beslag en Ukkie komt bij ons op de slaapkamer. Ook veel makkelijker met borstvoeding. De uitzet was er dus al, heb alleen ff alcohol en vitamines en wat extra katoenen luiers gehaald. (Heeft het toch nog voordelen van 2 kids zo krap op elkaar!) Moet alleen de dozen met de kleinste kleertjes ff te voorschijn halen en de wieg in elkaar zetten. Over een half jaar gaan we wel een peuterkamer voor Randy maken en kunnen ze doorschuiven...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef cattie het volgende:
Hoever zijn jullie met de baby kamer en baby uitzet?
Bespottelijk he, PPL?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:17 schreef PPL het volgende:
Het is trouwens al weer een paar uurtjes geleden dt Girly zich meldde.....
Jullie hoeven nog niet te jompelen heb al bedacht dat de kleine pas de 12 geboren wordquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Girly het volgende:
er is nog niks aan de hand hahahaha , ik hou jullie echt wel op de hoogte hoor als het zover is, ik ben jullie niet vergeten![]()
Schiet nou toch eens op mens!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Girly het volgende:
er is nog niks aan de hand hahahaha , ik hou jullie echt wel op de hoogte hoor als het zover is, ik ben jullie niet vergeten![]()
* beschuit met muisjes weer opruimt *quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Girly het volgende:
Ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze meer met zichzelf bezig dan met ons!
En weg is ze en laat mij twijfelend achterquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Girly het volgende:
hahahahahahahaha blijf allemaal kalm![]()
denk dat mijn lichaam beetje aan het beduvelen is, ik ga nu ff lekker douchen,en ff langs mijn schoonmoeder die hier echt heel vlakbij woont, ik meot ff gedachte ergens anders op zetten.
dus jullie horen gauw weer van me
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Girly het volgende:
hahahahahahahaha blijf allemaal kalm![]()
denk dat mijn lichaam beetje aan het beduvelen is, ik ga nu ff lekker douchen,en ff langs mijn schoonmoeder die hier echt heel vlakbij woont, ik meot ff gedachte ergens anders op zetten.
dus jullie horen gauw weer van me
In jouw geval denk ik 9 maanden Githa....quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:17 schreef Githa het volgende:
[..]
![]()
Toch maar een test in huis gehaald en morgenvroeg even testen.
Ik had al een tampontest gedaan enhelemaal niks hoelang voor je ongesteld wordt zie je eigenlijk niks op die tampon ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef snoopy het volgende:
Het-grote-(zw)/(p)endel,-neem-het-met-een-enorme-korrel-zout-lijstje-tot-nu-toe
Githa: 2e wordt een jongetje, handjes ok/niks meer/december 2006, meisje
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Jepali het volgende:
Spannend Githa! Had jij het er een tijdje geleden niet over dat je niet met Jordy mee naar het ziekenhuis ging omdat je de WC pot aan het omarmen was??
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef jessie het volgende:
Githa![]()
![]()
Wat spannend. Ben je gestopt met de pil?
Bij mijn 1e zwangerschap heb ik dat slechts 1 nachtje gehadquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Githa het volgende:
[..]Jah, dat was ik.... maaruh dat was maar één dagje.
met mij goed hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef sjak het volgende:
Hoe zou het trouwens met Girly gaan?
Hier ook dwars door trouw pilgebruik heen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef jessie het volgende:
O echt niet. Nou dan misschien gewoon een beetje van slag ofzo. Of de pil er door je kotsbuien een keer uitgegooid
Toch hoor ik het hier best regelmatig mensen die door die pil heen zwanger worden. Ik geloof niks van die zogenaamde wat is het 99 procent veiligheid meer.
wat bedoel je met complicaties ? alles is idd te 'verhelpen' en voor ons zeker geen reden voor abortus maar als je vooraf een keuze moet maken. Tja, daar waren we nog niet over uit, vandaar ook die verwijzing.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar kunnen er dan mogelijk nog meer complicaties aan vast zitten Githa( al mijn jongens hebben aan in meer of mindere mate teentjes aan elkaar vast)
Oh nee, de reden dat ik dat vroeg is omdat bij sommige erfelijke aandoeningen bijvoorbeeld hele specifieke uiterlijke kenmerken zijn en dat er dan inwendig ook wat aan de hand kan zijn. Vroeg mij gewoon af of dat bij jullie ook speelde en ook omdat ik er eigenlijk bij mijn knullen nooit bij stil heb gestaan(maar ach ik heb hier thuis ook een levend voorbeeld van 29 jaar met het zelfde probleem heb rondlopen en die doet het ook nog prima dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef Githa het volgende:
[..]
wat bedoel je met complicaties ? alles is idd te 'verhelpen' en voor ons zeker geen reden voor abortus maar als je vooraf een keuze moet maken. Tja, daar waren we nog niet over uit, vandaar ook die verwijzing.
Ook hoe Jordy alles zou ervaren speelt mee in onze keuze.
Daar wordt alles bekeken, alles wat erfelijk is, kleur haar, ogen, stand van de oren alles!
Maar misschien arriveren vannacht diewel
Haha met een officiële melding wacht ik nog ff hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef Belana het volgende:
meimeltje, ja, jij moest je hier ook nog melden idd
Nee, dat denk ik nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 08:06 schreef PM-girl het volgende:
O, Githa, zou het te vroeg zijn??
* op klok kijkt *quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Githa het volgende:
morgenvroeg gooi ik die test er tegen aan en dan zullen we het weten
PPL...quote:Op donderdag 9 maart 2006 06:57 schreef Githa het volgende:
Girly![]()
Hier geenmaar ook een negatieve test, niet zwanger dus.
Hoop wel dat die duivels dan niet lang meer op zich laten wachten, ben nooit onregelmatig
Mijn schoonmoeder stond ineens aan de deur. Toen ik opendeed, keek ze me verrast aan en zei: "Wat doe jij thuis?" Toen zei ik dat ik wat eerder naar huis kon zei ze, "hoe is het met mevrouw DD?" Ik kon toen niet anders dan zeggen dat die weëen stond op te vangen onder de douche...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:15 schreef lcicle het volgende:
Zet 'm op Girly!!
Ik ben erover aan het denken, of ik m'n moeder ga bellen zodra 'het begint'. In het stadium waar Girly nu zit dus.. Of dat ik haar pas bel als ze oma geworden is..
Wanneer gaan jullie bellen, of hebben jullie gebeld?
Dat dacht ik dus eerst ook , maar het waren echt mijn darmen niet (die liggen daar niet) en het was (voor zover ik weet) wel in mijn baarmoeder....quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef Belana het volgende:
Xanthe, dat lijkt me toch een beetje sterk hoor met 12 weken
Dan weet ik echt niet wat ik nou wel gevoeld zou hebben... (wat ik voelde was ongeveer hetzelfde als wanneer je met je vinger even een tikje geeft op je lichaam. Zachtjes en dan met 2 vinger direct na elkaar een soort van tap tap dus , weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
maar die kleine gaat nog alle kanten op xanthe, zo klein als ie is en heeft echt nog geen kracht genoeg zodat jij het zou voelenDat komt echt pas vanaf 15/16 weken ofzo.
Dat was dus ook precies wat ik voelde de week voordat ik zeker wist dat ons ukkie was wat voelde. Alleen was ik toen al wel 19 weken zwangerquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dan weet ik echt niet wat ik nou wel gevoeld zou hebben... (wat ik voelde was ongeveer hetzelfde als wanneer je met je vinger even een tikje geeft op je lichaam. Zachtjes en dan met 2 vinger direct na elkaar een soort van tap tap dus , weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).
joh, nou, dat wist ik niet, dat dat dan al kon, dan is het nog zooooo mini!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:18 schreef Loena-tik- het volgende:
Belana klinkt idd raar als je je bedenkt hoe klein zo`n frum dan nog is, maar ik voelde mij derde uk ook al bij 12 weken 3 dagen( de eerste bij 16 weken en de tweede bij 14 weken) Ik voelde dan weliswaar geen schopjes of klopjes meer soort van trillingen/vlindertjes. Uitwendig zag ik de schopjes ook veel vroeger dan bij de eerste/tweede dat was al bij 18 weken
Zal ook wel te maken hebben gehad met mijn slappe buikwandje(8 pond/dikke 8 pond en bijna 10 pond)quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:27 schreef Belana het volgende:
[..]
joh, nou, dat wist ik niet, dat dat dan al kon, dan is het nog zooooo mini!
Dus het zit er wel aan te komen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:03 schreef Girly het volgende:
Nou kom net van de vk, heb wel een verweekte baarmoedermond, ze kon ze vliezen ook voelen, met een vingertop,maar ze kon nog niet zeggen dat ik ontsluiting had, wel zegt ze dat het niet lang meer zal duren omdat mijn lichaam flink bezig is.
en over dat rozige waterig afscheiding was volgens haar delen van slijmprop![]()
tjah kwestie van afwachten maar dan.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef MeNicole het volgende:
Heb vandaag even een voedingskussen gekocht om dat eens te proberen om mee te slapen, hopen dat het iets helpt want word zo moe van dat moe zijn![]()
Ik dacht al.... wanneer zal ze erover beginnen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Maar girly... dit is dan wel het moment om dat ene huis-, tuin- en keukenmiddeltje uit te gaan proberen!![]()
Dat heeft namelijk pas zin als de boel verweekt is anders kunnen de juiste stofjes niet daar komen waar ze hun werk kunnen doen.
Je kent me.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef PPL het volgende:
Ik dacht al.... wanneer zal ze erover beginnen.
Neej, ik snap er werkelijk niks vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:37 schreef Githa het volgende:
PM, geen duivels hier en ook niks wat daarop lijkt
dat dacht ik dus ook....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
maar die kleine gaat nog alle kanten op xanthe, zo klein als ie is en heeft echt nog geen kracht genoeg zodat jij het zou voelenDat komt echt pas vanaf 15/16 weken ofzo.
idd Mammietje, ik vroeg net of hij niet erg stil lag en hops, daar ging ie!!En dat hartjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:53 schreef Mammietje het volgende:
Heerlijk PM-girl... net genoeg armen en benen!En wel zo leuk als ze toch ff wakker worden tijdens de echo!
Ik ervaarde dat net alsof je dan zekerder weet dat ie het goed doet!
Lief dat je naar hem vraagt Jessiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:56 schreef jessie het volgende:
He Jamboooooooooo hoe is t met Melvin?
Ja, bizar hè. Ik schrik er zelf af en toe ook van hoe snel het gaat. Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat we over een week of 12 een kindje zullen hebben (hoe gek dat misschien ook klinkt).quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tamea, ik zie aan jou sig, dat je vandaag alweer 30!!weken bent!
Dat gaat hard zeg !
Nog ff een paar pufs voor Girly !![]()
![]()
En degene die het goed heeft, mag dan de naam bedenken?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef MeNicole het volgende:
Is er niet mee een goktopic over wat het word en hoelaat het geboren werd/word?
Ja dat wist ik al. Haha maar doe deze ronde zelf maar niet meequote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:52 schreef Brighteyes het volgende:
Goktopics zijn op een gegeven moment uitgestorven. Het gokken mag gewoon in dit Z&G topic.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |