Nou Githa, de onzekerheid is nu misschien wat weg. De duveltjes zullen wel niet lang meer op zich laten wachten. Op een of andere manier werkt die test toch geestelijk mee aan het proces. Ben je nu opgelucht of toch iets teleurgesteld? Ik weet nl. nu niet of ik moet
![]()
of
![]()
.
Girly, jouw lichaam geeft nu wel duidelijke signalen af. Ik gok op uiterlijk zaterdag.
![]()
Heb controle gehad en alles was goed. Bloeddruk helemaal goed weer.
![]()
(ondanks dat ik daarvoor het hele centrum heb afgestruind op zoek naar een topje voor een galafeest. STRESSSSSS!!! Ben je 6 maanden zwanger en moet je naar een galafeest.
![]()
Maar ben wel geslaagd volgens mij. Trek gewoon een broek aan met mooi spul erboven en dure sieraden, ben ik ook feestelijk.
![]()
)
Kaboutertje ligt nog steeds netjes 'onstuit', dus daar ben ik echt zo blij mee. Hopen dat het zo blijft.
MIjn placenta ligt aan de voorwand en ik zou dus minder activiteit kunnen voelen dan andere zwangeren. Nou, nee hoor. Gaat overal dwars doorheen. Gister lag ik op mijn linkerzij en voelde ik handjes/voetjes langs de zijkant glijden. Ik denk dat de placenta daar niet zit ofzo. Met mijn hand aan het voelen geweest en zo hebben we samen gespeeld.
![]()
O men, ik kon er niet van slapen zo gelukkig was ik ineens.