Bespottelijk he, PPL?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:17 schreef PPL het volgende:
Het is trouwens al weer een paar uurtjes geleden dt Girly zich meldde.....
Jullie hoeven nog niet te jompelen heb al bedacht dat de kleine pas de 12 geboren wordquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Girly het volgende:
er is nog niks aan de hand hahahaha , ik hou jullie echt wel op de hoogte hoor als het zover is, ik ben jullie niet vergeten![]()
Schiet nou toch eens op mens!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Girly het volgende:
er is nog niks aan de hand hahahaha , ik hou jullie echt wel op de hoogte hoor als het zover is, ik ben jullie niet vergeten![]()
* beschuit met muisjes weer opruimt *quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Girly het volgende:
Ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze meer met zichzelf bezig dan met ons!
En weg is ze en laat mij twijfelend achterquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Girly het volgende:
hahahahahahahaha blijf allemaal kalm![]()
denk dat mijn lichaam beetje aan het beduvelen is, ik ga nu ff lekker douchen,en ff langs mijn schoonmoeder die hier echt heel vlakbij woont, ik meot ff gedachte ergens anders op zetten.
dus jullie horen gauw weer van me
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Girly het volgende:
hahahahahahahaha blijf allemaal kalm![]()
denk dat mijn lichaam beetje aan het beduvelen is, ik ga nu ff lekker douchen,en ff langs mijn schoonmoeder die hier echt heel vlakbij woont, ik meot ff gedachte ergens anders op zetten.
dus jullie horen gauw weer van me
In jouw geval denk ik 9 maanden Githa....quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:17 schreef Githa het volgende:
[..]
![]()
Toch maar een test in huis gehaald en morgenvroeg even testen.
Ik had al een tampontest gedaan enhelemaal niks hoelang voor je ongesteld wordt zie je eigenlijk niks op die tampon ?
quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef snoopy het volgende:
Het-grote-(zw)/(p)endel,-neem-het-met-een-enorme-korrel-zout-lijstje-tot-nu-toe
Githa: 2e wordt een jongetje, handjes ok/niks meer/december 2006, meisje
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Jepali het volgende:
Spannend Githa! Had jij het er een tijdje geleden niet over dat je niet met Jordy mee naar het ziekenhuis ging omdat je de WC pot aan het omarmen was??
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef jessie het volgende:
Githa![]()
![]()
Wat spannend. Ben je gestopt met de pil?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |