quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
3 keer is scheepsrecht dan maar?
Maar dat is dan echt de laatste, dan is zo'n beetje idereen toch wel van voor naar achteren doorgependeld?
Volgend jaar op herhaling ofzo.
Vroeggeboorte is wel meegerekend maar de miskraam is bij mij niet meegerekend.quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:12 schreef Rottdog het volgende:
Miskramen worden ook meegerekend.
quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:05 schreef bixister het volgende:
kun je er niet beter het 3e zwendeltopic van maken?
En daar is een kloon die zich verraajje heeftquote:potterejandosie potterejandosie - woensdag 18 januari 2006 @ 13:38
Nu ik toch uit lurkstand ben:
Krijgt mijn 5 jarige dochtertje nog een zusje of broertje?
ik vond het ook al zo raar ...quote:Op woensdag 18 januari 2006 14:55 schreef moussy het volgende:
[..]
En daar is een kloon die zich verraajje heeft
Toevallig zag ik net dr "echte" usernaam ook al ergens staan, 1+1=Bquote:Op woensdag 18 januari 2006 14:58 schreef Spekkiemonster het volgende:
[..]
ik vond het ook al zo raar ...
ja mijn eerste is een meisjequote:Op woensdag 18 januari 2006 07:49 schreef texelonia het volgende:
[..]
Hier komt uit: je wordt februari 2007 zwanger van de 2e dmv medische hulp en het wordt een meisje. Er komt geen 3e.
En is je eerste kind een meisje?
Nope, samen 1!quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:28 schreef moussy het volgende:
En Peet en ik apart Cattie? Je wet maar nooit wat er nog op ons pad komt
Ik moet nu koken, mijn man komt zo thuis. Ik kom er waarschijnlijk morgen pas weer aan toe, sorry.quote:Op woensdag 18 januari 2006 20:34 schreef danosa het volgende:
Oh leuk een second opinion. Mag ik ook Cattie?
Je krijgt 4 kinderen, de eerste wordt een jongen en wordt in de tweede helft van 2007 geboren.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:22 schreef DaanBanaantje het volgende:
cattie, wil je het ook eens voor mij doen?
jajaja goed zo! dat klopt met de eerdere voorspellingen..quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef cattie het volgende:
[..]
Je krijgt 4 kinderen, de eerste wordt een jongen en wordt in de tweede helft van 2007 geboren.
Kleine wijziging, de volgende wordt in de tweede helft van 2007 geboren!
Hij is toch echt uit mij gekomen hoorquote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef snoopy het volgende:
Het-grote-(zw)/(p)endel,-neem-het-met-een-enorme-korrel-zout-lijstje-tot-nu-toe
Daanbanaantje: geen/2007 kindje/meisje/2e helft 2007/2006 zwanger, meisje/totaal 2 kinderen/4 kinderen, 1e in 2007
Dat komt omdat ik eerst verkeerd had gependeld.. De tweede wordt ook een jongen!quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:30 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
Hij is toch echt van mij hoor!
Hier is dus een deeltje 3 doorgegaan... cool.quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef snoopy het volgende:
Het-grote-(zw)/(p)endel,-neem-het-met-een-enorme-korrel-zout-lijstje-tot-nu-toe
Diaan: februari 2006
Diaan 73: 3 kinderen totaal/3 kinderen totaal, 3e is een jongen
aangepastquote:Op woensdag 18 januari 2006 23:08 schreef Diaan73 het volgende:
Snoopy wat heb je een mooi lijstje gemaaktDeze twee waren volgens mij beiden voor mij....
quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:04 schreef texelonia het volgende:
m@x herinner me ineens weer jouw vraag over of je idd 8 kinderen krijgt en ik kom idd ook op 8 kinderen uitWorden wel veel 'ongelukjes' dan als jullie er eigenlijk maar 1 wilden
Tijd voor een herstelgesprekje?quote:Op donderdag 19 januari 2006 08:38 schreef moussy het volgende:
Peet en ik hebben de naam al staan voor onze aanstaande extra dochter hoorLucky
Peet is nml gesteriliseerd![]()
![]()
ja, maar ik was nou eenmaal begonnen en toen leek het me ook zo suf om halverwege op te houdenquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:47 schreef Ireth het volgende:
Snoop![afbeelding] You mafketeltje!
Zag je het niet draaien met al die aantekeningen! [afbeelding]
dan word het een stuif bevruchtingquote:Op donderdag 19 januari 2006 08:38 schreef moussy het volgende:
Peet en ik hebben de naam al staan voor onze aanstaande extra dochter hoorLucky
Peet is nml gesteriliseerd![]()
![]()
Ik zal er aan denken dat Peet niet voor me gaat staan als ik windje tegen hebquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:08 schreef glossy het volgende:
[..]
dan word het een stuif bevruchting
februari 2006 zwanger en het word een meisjequote:Op donderdag 19 januari 2006 11:45 schreef Daantje77 het volgende:
wil er nog iemand een pendelpoging wagen voor mij ?
maart 2007 zwanger van een jongenquote:Op donderdag 19 januari 2006 18:21 schreef Nientje28 het volgende:
Is er niemand die voor mij wil pendelen wanneer ik zwanger zou geraken en of wanneer het geboren gaat worden en wat het geslacht is?
3 mei en het is een jongenquote:Op donderdag 19 januari 2006 11:28 schreef Martineke het volgende:
wat een grappig topicwil er iemand voor mij pendelen wat ik in mijn buikje heb zitten en wanneer deze gehaald word??
Ik pendel er nog 7 ....en allemaal meidenquote:Op donderdag 19 januari 2006 09:22 schreef reni het volgende:
Zou er voor mij ook iemand willen pendelen of er hier een derde komt
Ben benieuwd.
mijn pendel zegt 3 meidenquote:Op donderdag 19 januari 2006 23:04 schreef Githa het volgende:
[..]
Ik pendel er nog 7 ....en allemaal meiden![]()
Ik vrees dat ik het pendelen wellicht wat beinvloed
Wie wil een poging wagen voor Reni ? ... Ik wil ook wel weten hoeveel neefjes of nichtjes ik nog ga krijgen![]()
je krijgt nog 1 kindje ,een jongen en je raakt in februari 2007 zwangerquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:41 schreef snakelady het volgende:
Nou ben ik ook wel heel erg benieuwd wat ons in de toekomst te wachten staat.
Dus wie wil er even pendelen voor me?
ze zijn onder weg,er staat zo een heel peleton aan kabouters voor je deurquote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:56 schreef moussy het volgende:
Glos, wil jij de opruimkabouters even naar me toe pendelen?
In 2007 wordt je zwanger, het zal een jongen zijn.quote:Op donderdag 19 januari 2006 18:48 schreef Nientje28 het volgende:
Dank je Glossy.....Cattie zou jij ook eens willen pendelen voo rme?
3 kinderen waar van ook een 2lingquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:14 schreef cattie het volgende:
glossy, zou je voor mij willen pendelen hoeveel kinderen ik zal krijgen en of er een tweeling bij zit?
en wat pendel je bij mijquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:22 schreef cattie het volgende:
Dank je! Ik zet even een pot zout naast me en ga dan blij zitten zijn!
hmmm geslacht is al veranderd zie ik ,laatst waren het nog 2 meiden.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:26 schreef cattie het volgende:
[..]
2 kinderen, 2 jongens, de eerste wordt in 2006 geboren, de tweede in 2008!
mei 2009 zwanger van een meisjequote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:29 schreef Bibikuif22 het volgende:
Wat ontzettend cool dat jullie de tijd ervoor nemen dit te doen!!Voor de pendeldames
Heeft iemand zin om voor mij te kijken of en wanneer er evt een 2e komt? (en evt geslacht)
Ik weet niet wat je nodig hebt voor info maar geb dat. van mij is 29-10-1980, man: 28-01-1979 1e kindje is een meisje geb dat 10-08-2003
xxx
Tja, bij pendelen kan het allemaal he!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:30 schreef glossy het volgende:
[..]
hmmm geslacht is al veranderd zie ik ,laatst waren het nog 2 meiden.
Sorry, maar ik krijg er bij jou alleen maar misschien uit...quote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef MarjoleinA het volgende:
Is er iemand die voor mij wil pendelen wanneer ik zwanger zou raken en of wanneer het geboren gaat worden en wat het geslacht is?
Dank !
je krijgt 3 kinderen,je raakt in januari 2010 zwanger,meisje ,meisje ,jongenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 12:37 schreef MarjoleinA het volgende:
Is er iemand die voor mij wil pendelen wanneer ik zwanger zou raken en of wanneer het geboren gaat worden en wat het geslacht is?
Dank !
dan heb ik de verkeerde kabouters naar je toe gestuurdquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:39 schreef moussy het volgende:
nou de kabouters zijn aangekomen hoor, afbreekkaboutersvriendinnetjes van René
![]()
Oe, dat klinkt eigenlijk best spannend en leuk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 11:55 schreef glossy het volgende:
[..]
je krijgt nog 1 kindje ,een jongen en je raakt in februari 2007 zwanger
maart 2008 zwanger van een jongenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 13:30 schreef teigan het volgende:
zou iemand ook eens voor mij willen kijken/pendelen???
zwanger: april 2009 en het word een jongenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:11 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Mijn allerlaatste vraag, zou iemand kunnen pendelen wanneer ik zwanger zou worden? (ter info nu zijn we nog niet bezig)
je moet het ook met een grote berg zout nemenquote:Op vrijdag 20 januari 2006 17:36 schreef Beaker het volgende:
De pendel had dus ongelijk wat mijn collega betrefdDaar is namelijk gisteravond om 23:54 uur een meisje geboren
ipv as zaterdag een jongen
![]()
![]()
Dan zijn we tegelijk zwanger Kel! Beide van een knul!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 14:21 schreef snakelady het volgende:
[..]
Oe, dat klinkt eigenlijk best spannend en leuk.![]()
Nog 2 kinderen, een zoon in 2007 en een meid in 2009!quote:Op vrijdag 20 januari 2006 19:56 schreef renzell het volgende:
Ik weet niet wie wat hoe en waarom, want ontdek (as usual) pas heel laat dat er weer een nieuw topic rondzwerft, maar pendel er ook voor mij maar eens op los!Ahum.... alsjblieft dankjewel.
![]()
2009 pasquote:Op vrijdag 20 januari 2006 18:31 schreef glossy het volgende:
[..]
zwanger: april 2009 en het word een jongen
blijft het bij eentje?quote:
hehehe, dat zou wel enorm leuk zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zijn we tegelijk zwanger Kel! Beide van een knul!![]()
*hapje zout neemt*
* Zabb kijkt nogeens lief!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:27 schreef Zabb het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Zou iemand voor mij willen pendelen (wanneer, geslacht?)?
![]()
Bedankt Glossy!quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:55 schreef glossy het volgende:
[..]
februari 2008 word je zwanger van een meisje
pendelen kan iedereen ,met een touwtje en een ring,alleen neem het wel met een grote korrel zout want of het echt uitkomt is altijd vraag 2.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het heel eng om te vragenMaar zou je ook voor mij willen pendelen? (ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt hoor, moet ik nog wat gegevens meegeven ofzo?)
Ja maar ik vind dit wel creepyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:58 schreef glossy het volgende:
[..]
pendelen kan iedereen ,met een touwtje en een ring,alleen neem het wel met een grote korrel zout want of het echt uitkomt is altijd vraag 2.
januari 2007 zwanger en het word een meisje
maart dit jaar word je zwanger en het word een meisjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Stout het volgende:
En voor mij glossy ?
Dat gaan we niet meer redden geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef glossy het volgende:
Nijna: jili dit jaar en het word een meisje
maart 2009 word je zwanger en het word een jongenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:45 schreef mrien het volgende:
Zou iemand deze lurker ook willen pendelen![]()
april dit jaar zwanger ,word eene krijgt in totaal 2 kidsquote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef Saffier het volgende:
Glossy wil je voor mij ook nog pendelen? Wanneer, wat en hoeveel?
januari 2010 raak je zwanger en het word een meisjequote:Op zondag 29 januari 2006 16:42 schreef heaven7 het volgende:
Glossy? Wil je mij ook doen?
ai, en we hebben net de vliegreis betaald in oktober, aargh. Waar is die zout? (en NEE ik hoef geen zoutuitrijautoquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef glossy het volgende:
Jdee: april dit jaar zwanger en het word een meisje
geen flauw idee.quote:Op maandag 30 januari 2006 19:13 schreef san1978 het volgende:
en kan iemand me vertellen hoe vaak pendel uitslagen kloppen?
Precies volgens "de planning"!quote:Op maandag 30 januari 2006 18:35 schreef glossy het volgende:
[..]
januari 2010 raak je zwanger en het word een meisje
zwanger in juni 2008 en het word een meisjequote:Op maandag 30 januari 2006 19:12 schreef san1978 het volgende:
Hallo,
Ik heb een vraag of iemand voor mij kan pendelen wanneer ik zwanger zou mogen worden? Als ik het goed heb moet ik daarvoor mijn meisjesnaam en geboortedatum doorgeven? Komt ie: Sandra Verhees 8-5-1978... Alvast bedankt... Groetjes,
sandra
3 kids zegt de pendel,je hebt geen groter huis nodig zegt de pendelquote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:12 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Kan iemand voor mij pendelen? Ik wil nog steeds weten of ik een groter huis nodig heb...
Drie kids ben ik blij mee, maar ik wil een villa met 10 kamers.quote:Op dinsdag 31 januari 2006 13:19 schreef glossy het volgende:
[..]
3 kids zegt de pendel,je hebt geen groter huis nodig zegt de pendel
nee het is mei 2006 zwangerquote:Op woensdag 8 februari 2006 19:59 schreef ik80 het volgende:
hahaha wel grappig, mei van dit jaar.
Dan zou ik al 3 maanden zwanger moeten zijn (nee 4)
maar dat kan niet...
hoop wel dat ik snel zwanger ben!
zwanger: april 2007quote:Op donderdag 9 februari 2006 08:09 schreef ymme het volgende:
Wil je het ook eens voor mij doen, glossy
Nog een keertje, wil je voor mij ook pendelen? We moeten nog steeds op zoek naar een ander huis en als ik pas over 5 jaar zwanger ben, hebben we nog even.quote:Op zondag 5 februari 2006 12:13 schreef YPPY het volgende:
Wat grappig.Hoe lang moet ik nog? Weet ik ook wanneer we verhuisd moeten zijn.
zwanger januari 2010quote:Op donderdag 9 februari 2006 15:43 schreef YPPY het volgende:
[..]
Nog een keertje, wil je voor mij ook pendelen? We moeten nog steeds op zoek naar een ander huis en als ik pas over 5 jaar zwanger ben, hebben we nog even.![]()
Eum, ik neem het ook met een korreltje zout eerlijk gezegd, ik was gewoon benieuwd wat er bij mij zou uitkomen... En maart 2007 zwanger, dat ligt niet echt in de planning moet ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef glossy het volgende:
kittyme:maart 2007 zwanger en het word een meisje
neem het maar met een flinke korrel zout komt het uit is het mooi maar denk wel dat het dan toeval is
pendelen is simpel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:51 schreef syzo het volgende:
goh ben benieuwd.....hoe doen jullie dat pendelen?
en zou iemand voor mij willen pendelen?
Het staat in mijn agenda!quote:
Mmm dat is wel heel vroeg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef glossy het volgende:
[..]
zwanger: april 2007
geslacht : meisje
Ruilen? Bij mij kwam er 2009 uit, en een jongenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Mmm dat is wel heel vroeg.
Ik wil pas kinderen tegen de tijd dat ik klaar ben met school, en een aantal jaar gewerkt hebt.
Mijn vriend en ik willen nog zoveel wat met kinderen nog niet zou kunnen.
Maar voor mijn 30ste wel. Ben nu bijna 22.
Bij deze....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ruilen? Bij mij kwam er 2009 uit, en een jongen![]()
[grapje]Ongelukjes komen vaker voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Mmm dat is wel heel vroeg.
Ik wil pas kinderen tegen de tijd dat ik klaar ben met school, en een aantal jaar gewerkt hebt.
Mijn vriend en ik willen nog zoveel wat met kinderen nog niet zou kunnen.
Maar voor mijn 30ste wel. Ben nu bijna 22.
Mooi, kunnen we samen rellen in het feedbacktopic.quote:
Ja dat ongelukjes vaker voorkomen, dat weet ik. Al meerdere malen meegemaakt in de omgeving.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
[grapje]Ongelukjes komen vaker voor[/grapje]
Als je daar elke maand voor 'vreest' dan heb je toch geen leuk leven?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat ongelukjes vaker voorkomen, dat weet ik. Al meerdere malen meegemaakt in de omgeving.
Ik vrees er dan ook elke maand weer over. Niet omdat ik een hekel aan kinderen heb hoor, maar gewoon het idee, wat moet je dan.. Zit nog op school.. Geen geld dus...
Ik heb altijd gezegt dat ik mijn kinderen alles wil kunnen bieden, een goede toekomst.
Weg laten halen, zou dan een optie zijn, maar verkrijg ik dat dan over mijn hart.
Bah HELL NO, ik moet er niet aan denken, voor z'n beslissing te komen staan.![]()
je moet er ook geen waarde aan hechten en met een flinke korrel zout nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:18 schreef Annica het volgende:
Badankt Glossy.
Ik hoop wel dat het eerder lukt, dat duurt nog 2 jaar!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:38 schreef glossy het volgende:
annica: feb 2008 zwanger geslacht: meisje
lotjeb: zwanger mei 2009 geslacht : meisje
Ik had het over mezelfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:00 schreef Annica het volgende:
Hmmm, ok.....?
idd want als je dat wel zou doen en je bent dan niet zwanger is het een grote teleurstelling.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef Annica het volgende:
Ik reageerde hier op:
je moet er ook geen waarde aan hechten en met een flinke korrel zout nemen
augustus 2006 zwangerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef Angel_1983 het volgende:
Ohhh wil iemand mij ook pendelen?
Ben wel benieuwd wat er uit zal komen!
Alvast bedankt!
![]()
Oehh dat zal ik straks mijn vriendje even vertellenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:11 schreef glossy het volgende:
[..]
augustus 2006 zwanger
geslacht:meisje
daar gaat de sex het komende jaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef Angel_1983 het volgende:
[..]
Oehh dat zal ik straks mijn vriendje even vertellen
Die schrikt zich vast een hoedje
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
daar gaat de sex het komende jaar![]()
![]()
ik gebruik gewoon me ring ,heb geen trouw ring (ben niet getrouwd) en dat aan een draadje wat ik dan weer ergens vandaan visquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef paddy het volgende:
Heb het al gevonden. Maar ik vernam dat je dit ook met een ring kunt doen? Moet het trouwens een ketting zijn, of mag het ook een draadje zijn?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:47 schreef bixister het volgende:
het moet gevlochten worden uit 3 haren van een kamelenstaart, paddy.
ach ja je moet het ook niet al te serieus nemenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:00 schreef ik80 het volgende:
het penedelen heeft niet de juiste maand doorgegeven, ik ben namelijk nu zwanger!!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
3 keer is scheepsrecht dan maar?
Maar dat is dan echt de laatste, dan is zo'n beetje idereen toch wel van voor naar achteren doorgependeld?
Volgend jaar op herhaling ofzo.
daarom kreeg je ook gewoon een antwoordquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:33 schreef Muis-je het volgende:
sorry hoor... kom hier net kijken... het was maar een vraag!
ja, ik snap 'm ook niet helemaal. Als het afgeschaft is kan het topic toch net zo goed dicht?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:06 schreef pinquit het volgende:
oh of is t afgeschaft of begrijp ik t nou verkeerd
Omdat het topic eigenlijk gewoon in TRU hoort en omdat de meesten van de OUD posters daar dan nou juist weer niet komen. En dus hebben we toen besloten een oogje dicht te knijpen, maar dan moet het niet voor eeuwig door blijven gaan zeg maar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:06 schreef bixister het volgende:
welk antwoord dan? muis-je 'is' toch nog niet gependeld?
ik vind het trouwens maar een vreemde limiet hoor, als mensen graag door willen pendeltopicen, why not? niet dat het mij ook maar iets doet, maar kennelijk vele anderen wel. waarom dan die beperking van 'boven'af?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
kicke maar dan ? .... pendelen we daar toch verder? Deze is toch bijna vol
geneeskunde ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef daeri het volgende:
en mn studie duurt 9 jaar.
dankje welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
heb nu weinig tijd, bovendien weet ik zo niet waar mijn pendel is maar vanmiddag wil ik best even pendelen hoor
tuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:47 schreef Anitra het volgende:
Spekkie wil je dan ook voor mij pendelen?
Wanneer Pasen en Pinksteren op één dag vallen.quote:Op zondag 9 juli 2006 21:29 schreef DrDentz het volgende:
wanneer word ik zwanger?
september 2006 zwangerquote:Op maandag 10 juli 2006 14:47 schreef katinlia het volgende:
Hoi,
mijn naam is catharina peeters geboren op 19-07-1966 mijn man dennis schreuders is geboren op 20-12-1972
Wij zijn al een tijdje bezig met klussen maar het wil maar niet lukken daarom zou ik willen vragen om voor ons te pendelen of ik toch nog zwanger geraak en zo ja wanneer ??/
groetjes Katinlia
Spekkie, gezien het feit dat ik liever niet met naam en toenaam op het net sta enquote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:50 schreef Spekkiemonster het volgende:
in principe alleen de vraag ...
sommige mensen vinden het fijn de namen waar de vraag over gaat erbij te hebben. Dat is persoonlijk
wat je wel moet weten is: dat je alles met een flinke zak zout moet nemen.
ik denk dat je blij moet zijn dat je zwanger wordt, en niet moet gaan zeiken welk geslacht het kan zijn of niet..quote:Op dinsdag 11 juli 2006 11:07 schreef katinlia het volgende:
glossy ,
ik hoop dat je gelijk hebt en als het zo is zal ik het je zeker via deze weg laten weten . Weet je misschien ook welk geslacht ???
groetjes ,
Katinlia
quote:Op dinsdag 11 juli 2006 12:03 schreef katinlia het volgende:
Je hebt gelijk Daeri (maar ik kon het even niet laten met men drie meiden hahahaha )
nog maar n keerquote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef daeri het volgende:
hey, ik zag dit topic toen ik toevallig door tru keek...
En, nou heb ik vage dromen over kindjes enzo, en nouja de 1e die ik had was wel behoorlijk gedetailleerd, ik krijg n kindje, ongeplant.. (niet ongewenst) een meisje... echt n schatje.. maartoch...
In mn droom was ik ook nog vrij jong.. ben nu 19.. en wil eigenlijk eerst mn studie af hebben voordat ik mn eerste krijg.. en mn studie duurt 9 jaar.
Dus, mn geboorte datum is 1 maart 1987
Dus wanneer?(en met wie?
)
sept 2006 zwanger,jongenquote:Op donderdag 20 juli 2006 15:17 schreef Ticootje het volgende:
ik heb al gedroomd dat ik volgend jaar in de wintersportvakantie zwanger ben... nu maar hopen of dat ook zo is...
als iemand wil pendelen voor mij?? geb.dat 14-02-84, manlief 22-03-66.
Britt en Michel
met ik en hij kan ik niks mee,iedereen kan ik en hij zijn ,moet namen weten.quote:Op vrijdag 21 juli 2006 11:27 schreef vamperotica het volgende:
![]()
Durf het bijna niet te vragen....
Maar wil er iemand pendelen voor mij?
ik... 22-03-1974
hij...12-01-1979
Ik is sandriaquote:Op vrijdag 21 juli 2006 15:04 schreef glossy het volgende:
[..]
met ik en hij kan ik niks mee,iedereen kan ik en hij zijn ,moet namen weten.
Twee jongetjes, maar eigenlijk denk ik één jongetje en een tweeling (jongetje en meisje)quote:Op zondag 23 juli 2006 22:57 schreef Beaker het volgende:![]()
Wie wil er pendelen voor onsDiana 30-09-79 / Ron 21-04-1973
ben benieuwd
sorry maar nogmaals.. wacht dus al van februari op pendeluitslagquote:Op dinsdag 11 juli 2006 09:49 schreef lunastar het volgende:
Ik had het hier al in februari gevraagd, maar niemand heeft toen gependeld...
dus nog maar eens
els corthouts 29/02/1980 ventje jorg van malder 24/05/1977
alvast mercikes als er iemand tijd vind....
groejtes
Vreemd genoeg is mijn pendel van de plaats waar ik hem neer heb gelegd verdwenen,quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:06 schreef lunastar het volgende:
[..]
sorry maar nogmaals.. wacht dus al van februari op pendeluitslag![]()
En ik?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is mijn pendel van de plaats waar ik hem neer heb gelegd verdwenen,
maar ik wil je wel vertellen wat ikzelf voor idee over/bij jou heb.
2 kinderen.
eerst een jongetje daarna een meisjewe zullen zien
Jij krijgt twee maal een meisjequote:
quote:Op zondag 23 juli 2006 21:10 schreef wenneke78 het volgende:
Is er iemand die voor mij wil pendelen wanneer ik evt. zwanger zou raken en wanneer het geboren gaat worden en wat het geslacht is? Ik heb een zoontje, Glenn, van 3 jaar (4 april 2003). Daarna 3 miskramen gehad. Nu ben ik benieuwd of we uberhaupt ooit nog dat geluk mogen ervaren.
Mijn naam is Wendy, gebdatum: 21-12-1978, mijn man heet Marc, geb datum:04-02-1967.
sorry is beetje fout... ik heb al een dochtertje van 3 jaar.. zijn nu al 2 jaar en 7 maand bezig voor 2de.. in september is het 2 jaar geleden dat ik na 6 weken een miskraam heb gehad...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef xE-eteoZ het volgende:
[..]
Vreemd genoeg is mijn pendel van de plaats waar ik hem neer heb gelegd verdwenen,
maar ik wil je wel vertellen wat ikzelf voor idee over/bij jou heb.
2 kinderen.
eerst een jongetje daarna een meisjewe zullen zien
okt.2006 zwangerquote:Op woensdag 26 juli 2006 11:26 schreef vamperotica het volgende:
Ik ben toch ook wel benieuwd....
(sandria 22-03-1974 en lennard 12-01-1979)
aug. 2006 zwangerquote:Op donderdag 27 juli 2006 11:09 schreef bianca74 het volgende:
hoi,
kwam hier terecht omdat ik zocht naar meerdere forums over pendelen.
zouden jullie ook voor mij willen pendelen??
we hebben al een zoontje (04-07-2003) en we zijn inmiddels 2 1/2 jaar bezig voor een 2e kindje.
zou zo graag willen weten of er nog een kindje bijkomt (en of het evt eent weeling wordt) en wanneer ik zwanger mag worden en of dan dat kindje ook geboren gaat worden want heb al 1 mislukte icsi en 1 mislukte cryo achter de rug.
weet niet welke gegevens jullie nodig hebben??
als dit niet genoeg is dan hoor ik het wel.
bianca 12 05 1974 en Tjerry 10 10 1970
groetjes en alvast bedankt
bianca
januari 2007 zwanger van een 2ling, jongensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:06 schreef lunastar het volgende:
[..]
sorry maar nogmaals.. wacht dus al van februari op pendeluitslag![]()
Wil iemand voor me pendelen, ik probeer hetzelf ook wel, maar ben bang dat ik het zelf behoorlijk beinvloed door wat ik graag wil...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:57 schreef wenneke78 het volgende:
Is er iemand die voor mij wil pendelen wanneer ik evt. zwanger zou raken en wanneer het geboren gaat worden en wat het geslacht is? Ik heb een zoontje, Glenn, van 3 jaar (4 april 2003). Daarna 3 miskramen gehad. Nu ben ik benieuwd of we uberhaupt ooit nog dat geluk mogen ervaren.
Mijn naam is Wendy, gebdatum: 21-12-1978, mijn man heet Marc, geb datum:04-02-1967.[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |