december 2006 raak je zwanger van een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 20:17 schreef DaanBanaantje het volgende:
Wil iemand anders het ook nog eens voor mij doen?
wanneer?
geslacht?
maart 2007 raak je zwanger van een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef mallemeid het volgende:
Wil iemand mij ook pendelen?
Wanneer ik zwanger word en het geslacht
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:20 schreef Spekkiemonster het volgende:
be, volgens mijn pendel kan je het, maar doe je iets fout... nog ff verder vragen wat je fout doet hoor
aha, ben erachter ... je moet meer afstand bewaren tussen de pendel en het papier/ hand
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:19 schreef Spekkiemonster het volgende:
2008 rewimo word je zwanger
ik kom ook uit op februari en een knulquote:Op maandag 16 januari 2006 20:24 schreef E.T. het volgende:
ik heb dus 4x dat ik in februari zwanger wordt, waarvan 3x een jongen en 1x een jongen en een meid
(er wordt maar een embryo'tje teruggezet, dus de kans op een tweeling is verwaarloosbaar.. Maar een jochie zou wel leuk zijn idd als het lukt)
mei dit jaar raak je zwanger van een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef texelonia het volgende:
phileine, beetje late reactie, maar volgens pendel hier word je 2e helft van 2007 zwanger van een jongen!
Kan iemand mij ook nog een keer pendelen?Wanneer een 2e en geslacht.
meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 20:26 schreef Spekkiemonster het volgende:
glossy, wat krijg ik eigenlijk?
januari 2007 zwanger van een jongenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:25 schreef babyfeet het volgende:
glossy wat komt er bij mij uit?
komt er ooit een 2de en zo ja jongen of meisje?
oww oke dan word ik idd dementquote:Op maandag 16 januari 2006 20:27 schreef moussy het volgende:
Glossy, was niet met R & NJe bent dement
In augustus 2006 wordt je zwanger van een jongen snoopquote:Op maandag 16 januari 2006 20:28 schreef snoopy het volgende:
En ik Slaapmeisje?
Dat gedraai is Jeroenquote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lois ik krijg veel gedraai, uiteindelijk een misschien en dan januari 2007 van een jongen
Ik krijg een ja te zien voor december nog dit jaar en het zal een meisje worden.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:33 schreef Githa het volgende:
Ik krijg 1x geen kindje meer en 1x wel![]()
hmmmmz, wie wil er nog een gokje doen 1-1 is niks![]()
Ik krijg een nee te zien babyfeetquote:Op maandag 16 januari 2006 20:38 schreef babyfeet het volgende:
Al 3 verschillende andwoorden
heb jij nog iets anders slaapmeisje
Oe ja!! Ik dit keer een meid en jij dan een jongen erbijquote:Op maandag 16 januari 2006 20:36 schreef Slaapmeisje het volgende:
Lois ik krijg veel gedraai, uiteindelijk een misschien en dan januari 2007 van een jongen
Probeer het eens voor mequote:Op maandag 16 januari 2006 20:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Voor de pendelaars onder ons, ik gebruik een pendelkaart. Net even zelf in elkaar geflanst stuk papier waar ik in een cirkel de maanden, ja, nee en misschien heb gezet. Is wel lekker makkelijk.
Suzziieee ik krijg een hele duidelijke JA (de pendel gaat echt tekeer) en je wordt dit jaar in september zwanger van een meisje.quote:Op maandag 16 januari 2006 20:42 schreef Suzziieee het volgende:
Ik wil ook nog!! ik wil ook nog!!
Wie o wie??![]()
Nee hoor, ik heb met mijn pendel (een echte van amethistquote:Op maandag 16 januari 2006 20:44 schreef Brighteyes het volgende:
Maar Slaapmeisje, dan moet je toch eerst wel aan dat ding vragen waar al die dingen zitten?
quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
Het is positief emo, hoor
Meerdere mensen hebben al een jongen gependeld
Zo leuk dit! Nog meer liefhebbers om voor mij te pendelen?Slaapmeisje?
-geslacht
-keizersnede???
-juni of juli
Dat zou wel erg leuk zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Diaan ik krijg februari 2006 en geslacht niet bekend. Ik denk echt dat je er dichtbij zit hoor
en dan de grote vraag of je er ook voor gaat als iedereen op een meisje komtquote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef Loena-tik- het volgende:
OHHHH ik wil ook!!!!
Wil je voor mij ook even Slaapmeisje, please, please, please.
Krijg ik nog een vierde? Zo ja de grote vraag: ben ik in staat om ook meisjes te baren![]()
danosa ook bij jou begon de pendel met behoorlijk gedraai (echt een grote cirkel) en uiteindelijk een ja, voor december 2007/januari 2008quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef danosa het volgende:
Mag ik ookben errug nieuwsgierig namelijk
augustusquote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef Sugar het volgende:
Oh, en wat pendelen de anderen voor mij?
-maand
-geslacht
-keizersnede?
![]()
oooooooohhhhquote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
LadyS ik pendel voor jou een jongetje met de keizersnede in juni
Ik krijg maart 2006 van een meisje. Wat hadden de anderen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef glossy het volgende:
slaapmeisje wat pendel je bij mij?
ben benieuwd of er het zelfde uitkomt als wat ik heb gependeld en wat de andere die voor mij hebben gependeld op een ander forum
Ireth je mag mij eventueel mailen hoor. Ik wil best voor haar pendelen, maar kan eventueel ook tarotkaarten voor haar leggen (is namelijk meer mijn specialiteit). Mail is weer weggehaaldquote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef Ireth het volgende:
Nu er zoveel aan het pendelen zijn wil ik ook nog wel een second opinion![]()
(en mag ik iemand misschien via mail benaderen voor een pendelsessie voor een vriendin van mij? Vind dat te persoonlijk om online te doen en ze heeft al eens een miskraam gehad en de kansen op een natuurlijke zwangerschap zijn door diverse factoren nihil momenteel...)
januari 2006 en een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik krijg maart 2006 van een meisje. Wat hadden de anderen?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ireth je mag mij eventueel mailen hoor. Ik wil best voor haar pendelen, maar kan eventueel ook tarotkaarten voor haar leggen (is namelijk meer mijn specialiteit). Mail is **mailadres**
Periode komt overeen met vorige voorspellingen (2x) alleen was het toen een knul! Ach, gaan we voor een tweelingquote:Op maandag 16 januari 2006 21:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Trouwens Ireth voor jou pendel ik een duidelijke JA voor een tweede meisje en ik krijg als datum februari 2007.
Volgens de pendel helaas welquote:
quote:
nu maar hopen dattie dit keer geen gelijk heeftquote:
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:06 schreef Rottdog het volgende:
Owh dear toch nog even een vraag wordt mij tweede ook een keizersnede?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:07 schreef Rottdog het volgende:
Algemene vraag ook nog behoudt vriendje zijn baan of niet?
Op de valreep dan... de pendel twijfel heel erg tussen nee en misschien. Als je al zwanger wordt van een 3e dan zal dat weer een meisje wordenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:15 schreef jessie het volgende:
Mag ik straks een keer slaapmeisje!
Ben nu toch wel erg aagje
Nog eentje dan....quote:Op maandag 16 januari 2006 21:16 schreef Marie79 het volgende:
Wie o wie wil er voor mij pendelen wanneer ik zwanger wordt? (of heb ik het antwoord heel erg gemist in het vorige topic?)
Nee echt yahoo.com en daar is ie ook naartoe volgens mij out-boxquote:Op maandag 16 januari 2006 21:14 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]ik zie nix. Ik heb toch wel yahoo.com ingetypt en niet toevallig hotmail.com?
In de tussentijd kan ik nog wel even voor rottdog pendelenIs dan echt de laatste hoor.
Nou ik heb voor mezelf vanmiddag nog gekeken, maar bij mij niks meer hoor, ook niet bij een andere ventquote:Op maandag 16 januari 2006 21:03 schreef jessie het volgende:
En krijgen we die kinderen ook allemaal van dezelfde vent
hebbesquote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nee echt yahoo.com en daar is ie ook naartoe volgens mij out-box
Ik mail um voor de zekerheid ook ff vanaf een ander account, dit mailaccount van mij wil nog wel eens mailtjes zoek laten raken...
Hahahahahaha!!!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:22 schreef moussy het volgende:
[..]
Nou ik heb voor mezelf vanmiddag nog gekeken, maar bij mij niks meer hoor, ook niet bij een andere vent
Vicky de pendel geeft misschien aan en dan in juli 2007 van nog een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 21:21 schreef Vicky het volgende:
Kan iemand ook voor mij pendelen?? Wanneer de 2e??
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Belana het volgende:
Ow, dat is nog wel interessant om te weten, zal deze bevalling weer net zo moeilijk worden als bij Liam, of gaat het makkelijker, of wordt het een ks natuurlijk....
Leuk!quote:Op maandag 16 januari 2006 21:33 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Vicky de pendel geeft misschien aan en dan in juli 2007 van nog een meisje
Kijk, dat geeft hoopquote:Op maandag 16 januari 2006 21:38 schreef Slaapmeisje het volgende:
Volgens de pendel wordt het geen keizersnee en zal het iets makkelijker gaan als bij Liam.
Loentje volgens mij had ik jou nog niet gehadquote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef Loena-tik- het volgende:
OHHHH ik wil ook!!!!
Wil je voor mij ook even Slaapmeisje, please, please, please.
Krijg ik nog een vierde? Zo ja de grote vraag: ben ik in staat om ook meisjes te baren![]()
*Vinger opsteekt*quote:Op maandag 16 januari 2006 21:43 schreef Slaapmeisje het volgende:
Sorry trouwens als ik mensen over het hoofd heb gezien. Het was ineens wel erg druk en alle andere pendelaars waren ineens verdwenen tsssssk
Tuurlijk Belana. Mailen kan naar slaapmeisjequote:Op maandag 16 januari 2006 21:45 schreef Belana het volgende:
slaapmeisje, mag ik jou eens mailen voor een tarotlegging? Vind ik wel interessant. Ik zou voor jou ook iets kunnen doen, maar dat mail ik je dan wel.
kee, haal maar wegquote:Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Tuurlijk Belana. Mailen kan naar slaapmeisje
2008 wordt een spannend jaar hierquote:Op maandag 16 januari 2006 21:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Rewimo ik krijg bij jou een misschien voor een 2e, maar pas in oktober 2008 en dan een jongen
Dan moet je hem niet quoten natuurlijkquote:
Het zijn de hormonen dingen gevallenquote:Op maandag 16 januari 2006 21:53 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Dan moet je hem niet quoten natuurlijk![]()
Hier werd er al geroepen dat ik geheel 2006 het niet mag hebben over "2e kindje"quote:Op maandag 16 januari 2006 21:54 schreef Rewimo het volgende:
*qltel deelt mee dat hij in oktober 2008 niet langskomt*
Ja dat kanquote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik krijg een normale bevalling te zien via de pendel (kan dat eigenlijk wel als je al een keer een ks hebt gehad?) en dan na 9 juni. Het wordt een jongetje, o nee, meisje, of was het nou toch een jongetje?
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:52 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik krijg een normale bevalling te zien via de pendel (kan dat eigenlijk wel als je al een keer een ks hebt gehad?) en dan na 9 juni. Het wordt een jongetje, o nee, meisje, of was het nou toch een jongetje?
Rewimo je gaat er toch geen tweede kerel bijnemen in 2008quote:Op maandag 16 januari 2006 21:54 schreef Rewimo het volgende:
*qltel deelt mee dat hij in oktober 2008 niet langskomt*
Meaghan ik krijg als uitslag een jongetje in maart 2008.quote:Op maandag 16 januari 2006 21:57 schreef Meaghan het volgende:
Zou je voor mij ook nog willen pendelen Slaapmeisje? Jaartal en geslacht enzo![]()
Ik ben heel benieuwdquote:Op maandag 16 januari 2006 22:04 schreef Slaapmeisje het volgende:
Rewimo je gaat er toch geen tweede kerel bijnemen in 2008Ik heb ook niet het idee dat je nog zwanger wordt, maar eerder dat er een klein jongetje op een andere manier in jouw leven komt
![]()
De pendel geeft Nee aanquote:Op maandag 16 januari 2006 22:01 schreef Rottdog het volgende:
Krijg ik trouwens dit maal ook weer zwangerschapsvergiftiging
Au au au ....quote:
De pendel geeft hierop geen duidelijk antwoord en blijft alleen maar hele kleine rondjes draaien. Waarschijnlijk wil de pendel het zelf ook niet wetenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:14 schreef knorretje het volgende:
steekt heel voorzichtig ook een vingertje op (niks zeggen tegen danny hoor, die wil het niet weten/horen)
Of de pendel blijft vaag omdat het risico aanwezig is dat Danny dit hier leest!quote:Op maandag 16 januari 2006 22:20 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
De pendel geeft hierop geen duidelijk antwoord en blijft alleen maar hele kleine rondjes draaien. Waarschijnlijk wil de pendel het zelf ook niet weten![]()
maar ik kan zeer snel editten, zodat hij het niet kan lezen, misschien dat de pendel dan durftquote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of de pendel blijft vaag omdat het risico aanwezig is dat Danny dit hier leest!
Ik heb het gewoon nog een keer geprobeerd en nu geeft ie misschien aan, maar ook niet lekker overtuigend ofzo. Danny kun je niet even de andere kant op kijkenquote:Op maandag 16 januari 2006 22:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
Of de pendel blijft vaag omdat het risico aanwezig is dat Danny dit hier leest!
jammer, weet ik nog niet of ik het nu wel allemaal mee moet verhuizen of nietquote:Op maandag 16 januari 2006 22:23 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik heb het gewoon nog een keer geprobeerd en nu geeft ie misschien aan, maar ook niet lekker overtuigend ofzo. Danny kun je niet even de andere kant op kijken![]()
hm, dat is jammer, gelukkig hebben we de berg zout nog! Dank je Spekkiemonster.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
even slaapmeisje helpen ....
knof ... voor jou geen tweede meer.
[
hmm, danny geeft aan dat dat een wijs besluit is van de pendel.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:07 schreef Spekkiemonster het volgende:
knorretje je kan danny gerust stellen... ik krijg hier een duidelijke nee
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
3 mevrouw corn .... jongens-meisjes heb ik even geen tijd voor, doe ik straks wel anders
moet nu even weg
Kan je voor mij ook even kijken Tex????quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:08 schreef m@x het volgende:
Ik wil ook graag nog een second opinion.... Komt er bij ons een tweede, wanneer zou ik dan in verwachting raken en wordt het een jongen of een meisje?
In maart 2006 word je zwanger van de 2e, een meisje!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:42 schreef m@x het volgende:
Kan je voor mij ook even kijken Tex????
voor wie, voor jou? Ben benieuwd...quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:43 schreef DaanBanaantje het volgende:
heey Tex, jouw pendeluitkomst klopt met die van Glossy
jaquote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:47 schreef texelonia het volgende:
[..]
voor wie, voor jou? Ben benieuwd...
quote:Op maandag 16 januari 2006 21:24 schreef Meimeltje het volgende:
Wie wil er voor mij nog een x pendelen? Ook voor een second opinion
Uhm ik hoop dan toch maar dat de pendel van glossy gelijk heeftquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:11 schreef texelonia het volgende:
Meimeltje hier komt eruit dat je pas in 2008 zwanger wordt en in maart 2009 bevalt van een jongen...
dat heb ik nou ook! mn berg zout word steeds kleiner.. zou zo graag willen dat het gebeurtquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:12 schreef Lishe het volgende:
(Oo, ik geloof hier niet in, maar het droomt zo heerlijk weg... hoop ik )
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 10:51 schreef texelonia het volgende:
zelfde als slaapmeisje dus zie ik nualleen kreeg ik wel meisje erbij...
ik geloof er pas in als ik echt zwanger ben en dat het in de maand is dat de pendel het heeft gezegt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:16 schreef texelonia het volgende:
En ik denk dat niemand hier écht in gelooft toch?Maar het is een leuk spelletje
3 in totaalquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef Diaan73 het volgende:
[..]*O* kun je ook nog zien hoeveel kinderen ik in totaal krijg?
3, de 3e wordt een jongenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:17 schreef Diaan73 het volgende:*O* kun je ook nog zien hoeveel kinderen ik in totaal krijg?
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:24 schreef Lishe het volgende:
Nou, Tex... jouw voorspelling zie ik wel zitten! Het geslacht maakt me niet uit (wel makkelijker qua naam) maar het tijdstip is fantastisch! Hihi, nu moet ik wel
Ik vind het toch wel apart hoor... dit heb ik zelf ook gependeld, in ieder geval aantal kinderen en ook jongen, meisje, jongen..... Ik had alleen januari 2006 gependeld dat ik zwanger zou worden.quote:
Mijn pendel gelooft van welquote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:37 schreef Martineke het volgende:
mocht het zo zijn dat het toevallig een meid word wat ik dus niet geloof
Mag ik ook een second opinion?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 08:30 schreef Wennie het volgende:
Owwww nou ben ik ook nieuwsgierig!
Krijg ik een tweede en zoja wanneer en wat wordt het? En ik ben benieuwd of het weer zo snel raak is als de eerste keer
was dat maar zo dan bleef ik nu gelijk thuisquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:07 schreef snoopy het volgende:
De pendelpleurisKrijg je daar geen verlof voor van je baas?
quote:Op maandag 16 januari 2006 22:34 schreef Anitra het volgende:
Spekkie dank je!!
Ben benieuwd of andere pendelaars het nog willen proberen voor mij. Of er nog 1tje bijkomt dan, Djen wil nl een zusje en het broertje wat spekkie zegt vind ze ook wel leuk, maar ze wil tutten met een zusje
En wat wordt het Glossy?quote:
je krijgt nog 1 kindje,in augustus 2006 raak je zwangerquote:Op dinsdag 17 januari 2006 12:52 schreef Lewis.de.boxer het volgende:
Wil er nog iemand pendelen voor mij. Houden wij het bij onze 2 kinderen of komt er ooit nog een brusje bij?
je raakt in januari 2008 zwanger van een meisjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:06 schreef Stiekemurd het volgende:
En ik?? Krijgt Benthe nog een brusje en zo ja wanneer?
2008 krijg ik ook ,maar volgens mijn pendel krijg je 2 kinderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:18 schreef jolene het volgende:
En de sceond opinion voor mij. Vier stuks en de eerste pas in 2008
in april 2009 raak je zwanger van een meisjequote:Op dinsdag 17 januari 2006 13:34 schreef Karin het volgende:
Ow nou word ik ook wel heel nieuwsgierig hoor. Komt er bij ons nog een 2e en zo ja wanneer?
maart dit jaar raak je zwanger van een jongenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:14 schreef Ticootje het volgende:
nu wil ik het ook wel weten hoor...
wordt ik nog zwanger of hoe zit dat?
en wat wordt het??
Dankjewel!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:14 schreef glossy het volgende:
[..]
in april 2009 raak je zwanger van een meisje
2 kidsquote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:19 schreef Ticootje het volgende:
ohhhhhhhhhhhw wat spannend....
ik hoop echt dat dat waar is, ik heb alleen maar jongensnamen in mn hoofd. en maart zal heel erg goed uitkomen.
Kan je ook zien hoeveel kinderen we krijgen??
je kan het zelf doen met een draad en een ring of het laten doen.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:32 schreef lunastar het volgende:
hoi ben ook wel nieuwsgierig wat er gependeld wordt, wat moet ik er voor doen??
april 2007 raak je zwanger.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 14:37 schreef lunastar het volgende:
EN zou dan willen weten wanneer ik zwanger geraak, of het met medische hulp gaat lukken.. en hoeveel ik er nog ga krijgen...
Maar wat moeten jullie hiervoor weten...
ikzelf durf dat eigenlijk niet... ik ga dat te hard beinvloeden denk ik
sorry dat ik misschien wat cru overkwam... Want ik waardeer echt de dames die dit willen doen...
alvast mercikes en laat maar weten wat jullie nodig hebben
groetjes![]()
januari 2008 raak je zwanger en volgens de pendel krijg je 2 kids ,eerst een meisje daarna een jongenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:05 schreef Faja-Lobi het volgende:
Nou Glossy, dan ben ik ook wel nieuwsgierig wanneer ik zwanger raak van een tweede kind en of het een jongen of meisje wordt en of ik nog evt een derde krijg.
Er is ooit door 2 verschillende mensen gependeld voor mij en ik zou 3 kinderen krijgen, een jongen, meisje en een jongen. Telt een stiefzoon dan ook? Dan kan dat misschien wel kloppen tot op heden!
2quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:13 schreef DaanBanaantje het volgende:
oh en wil iemand ook even kijken hoeveel kinderen ik in totaal krijg?
je kan alles vragen wat je wilt bij mij wetenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:22 schreef Faja-Lobi het volgende:
Thanks Glossy. Hopelijk ben ik voor januari 2008 zwanger!
Kan je btw ook pendelen voor andere dingen? Gewoon een retorische vraag hoor.
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:41 schreef texelonia het volgende:
MevrouwKorn hier krijg ik maar 1 kind bij jou, een meisje.
met een ring en een draad of met naald en draad,maar een ring gaat beter want die is wat zwaarder (vind ik dan)quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:23 schreef lunastar het volgende:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die pendelen... wil toch een weten wat die uitkomen..
GLOSSY hoe pendel je eigenlijk?
ik kom uit op 3 kinderenquote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:48 schreef MevrouwKoRn het volgende:
Glossy hoeveel kinderen pendel jij bij mij? Ik heb al 3 kinderen gehoord, maar ook 1 kind, en welk geslacht?
Dankjewel!! Ga het zeker even opschrijven, toch altijd leuk om te zien of het klopte!quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:52 schreef glossy het volgende:
[..]
ik kom uit op 3 kinderen
meisje,meisje,jongen
Alsjeblieft?quote:Op dinsdag 17 januari 2006 15:26 schreef Jelief het volgende:
Maar goed, iemand die mij wil en kan vertellen of er nog een tweede komt en wat dan? en als je dan toch bezig bent ook maar wanneer...![]()
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 07:56 schreef Saffier het volgende:
Ik was in het eerste topic al nieuwsgierigwie heeft er zin om voor mij nog te pendelen? Krijg ik een tweede kindje? en een 3e? Zo ja wanneer? En wat wordt het dan? tweeling?
Dat is wel een aardige planning, dan schelen ze twee jaarquote:
mei dit jaar raak je zwanger of je nog een 3de kreeg of een 2ling werd ik niet erg wijs uit ,de pendel draaide alle kanten op en gaf niet duidelijk een antwoordquote:
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 11:57 schreef dutchie het volgende:
Ik wil ook een second opinion over overtijd ja of nee en hoeveel. Ik heb helemaal geen zin om overtijd te zijn.
En ook over ks of normaal.
bestel wel wat strooi auto's met zoutquote:Op dinsdag 17 januari 2006 16:16 schreef Saffier het volgende:
maar goed dat Moussy zout had klaargezet. Bedankt!
quote:Op dinsdag 17 januari 2006 09:05 schreef Spekkiemonster het volgende:
randa .... 2007 word je zwanger van een meisje
Ik wil me er straks wel aanw agen hoor, maar vruchtbaarheid heb je min of meer toch echt zelf in de handquote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef vadervanvier het volgende:
Moet je mij ook echt kennen om voor me te pendelen, want ik zit met een paar ouderschapsvragen; Wat vertelt jullie pendel over mijn gezinssituatie, is de derde wel van mij en blijven we zo vruchtbaar?
zorgt vader van 4 voor 4 kinderen:quote:Op dinsdag 17 januari 2006 20:23 schreef vadervanvier het volgende:
Moet je mij ook echt kennen om voor me te pendelen, want ik zit met een paar ouderschapsvragen; Wat vertelt jullie pendel over mijn gezinssituatie, is de derde wel van mij en blijven we zo vruchtbaar?
Ik kon bij de eerste al stoppen... ik kreeg dat je geen kinderen meer krijgt.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef lunastar het volgende:
Of ik nog zwanger wordt, wanneer, of het met medische hulp gaat lukken, en hoeveel kinderen in totaal ik ga krijgen... heb al 1tje
alvast bedankt
Hier komt uit: je wordt februari 2007 zwanger van de 2e dmv medische hulp en het wordt een meisje. Er komt geen 3e.quote:Op dinsdag 17 januari 2006 22:29 schreef lunastar het volgende:
Of ik nog zwanger wordt, wanneer, of het met medische hulp gaat lukken, en hoeveel kinderen in totaal ik ga krijgen... heb al 1tje
alvast bedankt
Nee hoor, ik gebruik gewoon de nicknamesquote:Op woensdag 18 januari 2006 01:31 schreef MiSs-TaKe het volgende:
Voor mij zijn ooit 3 kindjes gependeld... jongen, meisje, jongen...kan iemand mij vertellen of dit aardig in de buurt komt???![]()
En hebben jullie geen volledige naam nodig van mij??![]()
beïnvloeding van de pendel(aar), foei!quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:52 schreef Beaker het volgende:
Wanneer kan mijn collega nou zijn tweede verwachten? Afgelopen maandag was ze uitgerekend, dus erg lang kan het niet meer duren
Nee dat kan niet hoor. Dan word mijn moeder 50quote:Op woensdag 18 januari 2006 10:54 schreef texelonia het volgende:
MeNicole, ik kom op 29 juli uit. Trouwdag van mijn ouders, mooie datum!
daar heb je zelf toch ook nog wel enige invloed op? of denk je dat 't meteen een vierling wordt?quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:18 schreef Daantje77 het volgende:
Zijn er nog meer liefhebbers om te pendlen ? 4 kiddies is wel heel erg veel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |