quote:Op maandag 16 januari 2006 20:13 schreef LadyS het volgende:
[..]
Het is positief emo, hoor
Meerdere mensen hebben al een jongen gependeld
Zo leuk dit! Nog meer liefhebbers om voor mij te pendelen?Slaapmeisje?
-geslacht
-keizersnede???
-juni of juli
Dat zou wel erg leuk zijnquote:Op maandag 16 januari 2006 20:49 schreef Slaapmeisje het volgende:
Diaan ik krijg februari 2006 en geslacht niet bekend. Ik denk echt dat je er dichtbij zit hoor
en dan de grote vraag of je er ook voor gaat als iedereen op een meisje komtquote:Op maandag 16 januari 2006 20:54 schreef Loena-tik- het volgende:
OHHHH ik wil ook!!!!
Wil je voor mij ook even Slaapmeisje, please, please, please.
Krijg ik nog een vierde? Zo ja de grote vraag: ben ik in staat om ook meisjes te baren![]()
danosa ook bij jou begon de pendel met behoorlijk gedraai (echt een grote cirkel) en uiteindelijk een ja, voor december 2007/januari 2008quote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef danosa het volgende:
Mag ik ookben errug nieuwsgierig namelijk
augustusquote:Op maandag 16 januari 2006 20:52 schreef Sugar het volgende:
Oh, en wat pendelen de anderen voor mij?
-maand
-geslacht
-keizersnede?
![]()
oooooooohhhhquote:Op maandag 16 januari 2006 20:51 schreef Slaapmeisje het volgende:
LadyS ik pendel voor jou een jongetje met de keizersnede in juni
Ik krijg maart 2006 van een meisje. Wat hadden de anderen?quote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef glossy het volgende:
slaapmeisje wat pendel je bij mij?
ben benieuwd of er het zelfde uitkomt als wat ik heb gependeld en wat de andere die voor mij hebben gependeld op een ander forum
Ireth je mag mij eventueel mailen hoor. Ik wil best voor haar pendelen, maar kan eventueel ook tarotkaarten voor haar leggen (is namelijk meer mijn specialiteit). Mail is weer weggehaaldquote:Op maandag 16 januari 2006 20:53 schreef Ireth het volgende:
Nu er zoveel aan het pendelen zijn wil ik ook nog wel een second opinion![]()
(en mag ik iemand misschien via mail benaderen voor een pendelsessie voor een vriendin van mij? Vind dat te persoonlijk om online te doen en ze heeft al eens een miskraam gehad en de kansen op een natuurlijke zwangerschap zijn door diverse factoren nihil momenteel...)
januari 2006 en een meisjequote:Op maandag 16 januari 2006 21:01 schreef Slaapmeisje het volgende:
[..]
Ik krijg maart 2006 van een meisje. Wat hadden de anderen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |