hehehe, dat zou wel enorm leuk zijn natuurlijk.quote:Op vrijdag 20 januari 2006 20:19 schreef Ireth het volgende:
[..]
Dan zijn we tegelijk zwanger Kel! Beide van een knul!![]()
*hapje zout neemt*
* Zabb kijkt nogeens lief!quote:Op zaterdag 21 januari 2006 20:27 schreef Zabb het volgende:
Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd. Zou iemand voor mij willen pendelen (wanneer, geslacht?)?
![]()
Bedankt Glossy!quote:Op woensdag 25 januari 2006 09:55 schreef glossy het volgende:
[..]
februari 2008 word je zwanger van een meisje
pendelen kan iedereen ,met een touwtje en een ring,alleen neem het wel met een grote korrel zout want of het echt uitkomt is altijd vraag 2.quote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:07 schreef Silmarwen het volgende:
Ik vind het heel eng om te vragenMaar zou je ook voor mij willen pendelen? (ik heb geen idee hoe dit allemaal werkt hoor, moet ik nog wat gegevens meegeven ofzo?)
Ja maar ik vind dit wel creepyquote:Op vrijdag 27 januari 2006 14:58 schreef glossy het volgende:
[..]
pendelen kan iedereen ,met een touwtje en een ring,alleen neem het wel met een grote korrel zout want of het echt uitkomt is altijd vraag 2.
januari 2007 zwanger en het word een meisje
maart dit jaar word je zwanger en het word een meisjequote:Op vrijdag 27 januari 2006 15:38 schreef Stout het volgende:
En voor mij glossy ?
Dat gaan we niet meer redden geloof ikquote:Op zaterdag 28 januari 2006 16:34 schreef glossy het volgende:
Nijna: jili dit jaar en het word een meisje
maart 2009 word je zwanger en het word een jongenquote:Op zaterdag 28 januari 2006 19:45 schreef mrien het volgende:
Zou iemand deze lurker ook willen pendelen![]()
april dit jaar zwanger ,word eene krijgt in totaal 2 kidsquote:Op zondag 29 januari 2006 11:33 schreef Saffier het volgende:
Glossy wil je voor mij ook nog pendelen? Wanneer, wat en hoeveel?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |