augustus 2006 zwangerquote:Op donderdag 16 februari 2006 14:40 schreef Angel_1983 het volgende:
Ohhh wil iemand mij ook pendelen?
Ben wel benieuwd wat er uit zal komen!
Alvast bedankt!
![]()
Oehh dat zal ik straks mijn vriendje even vertellenquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:11 schreef glossy het volgende:
[..]
augustus 2006 zwanger
geslacht:meisje
daar gaat de sex het komende jaarquote:Op donderdag 16 februari 2006 16:29 schreef Angel_1983 het volgende:
[..]
Oehh dat zal ik straks mijn vriendje even vertellen
Die schrikt zich vast een hoedje
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 12:25 schreef DaanBanaantje het volgende:
[..]
daar gaat de sex het komende jaar![]()
![]()
ik gebruik gewoon me ring ,heb geen trouw ring (ben niet getrouwd) en dat aan een draadje wat ik dan weer ergens vandaan visquote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:17 schreef paddy het volgende:
Heb het al gevonden. Maar ik vernam dat je dit ook met een ring kunt doen? Moet het trouwens een ketting zijn, of mag het ook een draadje zijn?
quote:Op vrijdag 17 februari 2006 16:47 schreef bixister het volgende:
het moet gevlochten worden uit 3 haren van een kamelenstaart, paddy.
ach ja je moet het ook niet al te serieus nemenquote:Op zondag 19 februari 2006 12:00 schreef ik80 het volgende:
het penedelen heeft niet de juiste maand doorgegeven, ik ben namelijk nu zwanger!!
quote:Op woensdag 18 januari 2006 13:55 schreef Brighteyes het volgende:
3 keer is scheepsrecht dan maar?
Maar dat is dan echt de laatste, dan is zo'n beetje idereen toch wel van voor naar achteren doorgependeld?
Volgend jaar op herhaling ofzo.
daarom kreeg je ook gewoon een antwoordquote:Op vrijdag 7 juli 2006 15:33 schreef Muis-je het volgende:
sorry hoor... kom hier net kijken... het was maar een vraag!
ja, ik snap 'm ook niet helemaal. Als het afgeschaft is kan het topic toch net zo goed dicht?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 18:06 schreef pinquit het volgende:
oh of is t afgeschaft of begrijp ik t nou verkeerd
Omdat het topic eigenlijk gewoon in TRU hoort en omdat de meesten van de OUD posters daar dan nou juist weer niet komen. En dus hebben we toen besloten een oogje dicht te knijpen, maar dan moet het niet voor eeuwig door blijven gaan zeg maar.quote:Op vrijdag 7 juli 2006 17:06 schreef bixister het volgende:
welk antwoord dan? muis-je 'is' toch nog niet gependeld?
ik vind het trouwens maar een vreemde limiet hoor, als mensen graag door willen pendeltopicen, why not? niet dat het mij ook maar iets doet, maar kennelijk vele anderen wel. waarom dan die beperking van 'boven'af?
quote:Op vrijdag 7 juli 2006 19:22 schreef Spekkiemonster het volgende:
kicke maar dan ? .... pendelen we daar toch verder? Deze is toch bijna vol
geneeskunde ofzo?quote:Op vrijdag 7 juli 2006 22:15 schreef daeri het volgende:
en mn studie duurt 9 jaar.
dankje welquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
heb nu weinig tijd, bovendien weet ik zo niet waar mijn pendel is maar vanmiddag wil ik best even pendelen hoor
tuurlijkquote:Op zaterdag 8 juli 2006 10:47 schreef Anitra het volgende:
Spekkie wil je dan ook voor mij pendelen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |