Eum, ik neem het ook met een korreltje zout eerlijk gezegd, ik was gewoon benieuwd wat er bij mij zou uitkomen... En maart 2007 zwanger, dat ligt niet echt in de planning moet ik zeggenquote:Op woensdag 8 februari 2006 18:48 schreef glossy het volgende:
kittyme:maart 2007 zwanger en het word een meisje
neem het maar met een flinke korrel zout komt het uit is het mooi maar denk wel dat het dan toeval is
pendelen is simpel.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 10:51 schreef syzo het volgende:
goh ben benieuwd.....hoe doen jullie dat pendelen?
en zou iemand voor mij willen pendelen?
Het staat in mijn agenda!quote:
Mmm dat is wel heel vroeg.quote:Op donderdag 9 februari 2006 13:51 schreef glossy het volgende:
[..]
zwanger: april 2007
geslacht : meisje
Ruilen? Bij mij kwam er 2009 uit, en een jongenquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Mmm dat is wel heel vroeg.
Ik wil pas kinderen tegen de tijd dat ik klaar ben met school, en een aantal jaar gewerkt hebt.
Mijn vriend en ik willen nog zoveel wat met kinderen nog niet zou kunnen.
Maar voor mijn 30ste wel. Ben nu bijna 22.
Bij deze....quote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:56 schreef MevrouwKoRn het volgende:
[..]
Ruilen? Bij mij kwam er 2009 uit, en een jongen![]()
[grapje]Ongelukjes komen vaker voorquote:Op vrijdag 10 februari 2006 11:33 schreef ymme het volgende:
[..]
Mmm dat is wel heel vroeg.
Ik wil pas kinderen tegen de tijd dat ik klaar ben met school, en een aantal jaar gewerkt hebt.
Mijn vriend en ik willen nog zoveel wat met kinderen nog niet zou kunnen.
Maar voor mijn 30ste wel. Ben nu bijna 22.
Mooi, kunnen we samen rellen in het feedbacktopic.quote:
Ja dat ongelukjes vaker voorkomen, dat weet ik. Al meerdere malen meegemaakt in de omgeving.quote:Op vrijdag 10 februari 2006 18:24 schreef MeNicole het volgende:
[..]
[grapje]Ongelukjes komen vaker voor[/grapje]
Als je daar elke maand voor 'vreest' dan heb je toch geen leuk leven?quote:Op zaterdag 11 februari 2006 10:29 schreef ymme het volgende:
[..]
Ja dat ongelukjes vaker voorkomen, dat weet ik. Al meerdere malen meegemaakt in de omgeving.
Ik vrees er dan ook elke maand weer over. Niet omdat ik een hekel aan kinderen heb hoor, maar gewoon het idee, wat moet je dan.. Zit nog op school.. Geen geld dus...
Ik heb altijd gezegt dat ik mijn kinderen alles wil kunnen bieden, een goede toekomst.
Weg laten halen, zou dan een optie zijn, maar verkrijg ik dat dan over mijn hart.
Bah HELL NO, ik moet er niet aan denken, voor z'n beslissing te komen staan.![]()
je moet er ook geen waarde aan hechten en met een flinke korrel zout nemenquote:Op dinsdag 14 februari 2006 11:18 schreef Annica het volgende:
Badankt Glossy.
Ik hoop wel dat het eerder lukt, dat duurt nog 2 jaar!
quote:Op dinsdag 14 februari 2006 10:38 schreef glossy het volgende:
annica: feb 2008 zwanger geslacht: meisje
lotjeb: zwanger mei 2009 geslacht : meisje
Ik had het over mezelfquote:Op dinsdag 14 februari 2006 21:00 schreef Annica het volgende:
Hmmm, ok.....?
idd want als je dat wel zou doen en je bent dan niet zwanger is het een grote teleurstelling.quote:Op woensdag 15 februari 2006 18:39 schreef Annica het volgende:
Ik reageerde hier op:
je moet er ook geen waarde aan hechten en met een flinke korrel zout nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |