Niet zoveel tikken joh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef Girly het volgende:
wat zijn jullie toch allemaal zo lief heh
echt supergaaf hoe iedereen met me meeleeft. you girls/guys are the best![]()
hier rommelt het nog wel ff verder hoor![]()
Wat goed zeg! Geen last van je rug ofzo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:58 schreef Belana het volgende:
Ik heb heerlijk gezwangerschapgezwemdvoelde echt prettig
voortaan iedere week!
Maak je niet te druk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef cattie het volgende:
Hoever zijn jullie met de baby kamer en baby uitzet? Aan de kamer is een beginnetje gemaakt, maar voor de rest hebben we nog bijna niets in huis, ik vind dat wel onrustig. Binnenkort dus maar eens inkopen gaan doen.
Voorlopig neemt Randy de babykamer in beslag en Ukkie komt bij ons op de slaapkamer. Ook veel makkelijker met borstvoeding. De uitzet was er dus al, heb alleen ff alcohol en vitamines en wat extra katoenen luiers gehaald. (Heeft het toch nog voordelen van 2 kids zo krap op elkaar!) Moet alleen de dozen met de kleinste kleertjes ff te voorschijn halen en de wieg in elkaar zetten. Over een half jaar gaan we wel een peuterkamer voor Randy maken en kunnen ze doorschuiven...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef cattie het volgende:
Hoever zijn jullie met de baby kamer en baby uitzet?
Bespottelijk he, PPL?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:17 schreef PPL het volgende:
Het is trouwens al weer een paar uurtjes geleden dt Girly zich meldde.....
Jullie hoeven nog niet te jompelen heb al bedacht dat de kleine pas de 12 geboren wordquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Girly het volgende:
er is nog niks aan de hand hahahaha , ik hou jullie echt wel op de hoogte hoor als het zover is, ik ben jullie niet vergeten![]()
Schiet nou toch eens op mens!quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Girly het volgende:
er is nog niks aan de hand hahahaha , ik hou jullie echt wel op de hoogte hoor als het zover is, ik ben jullie niet vergeten![]()
* beschuit met muisjes weer opruimt *quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:22 schreef Girly het volgende:
Ronduit belachelijk.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:23 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Volgens mij is ze meer met zichzelf bezig dan met ons!
En weg is ze en laat mij twijfelend achterquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Girly het volgende:
hahahahahahahaha blijf allemaal kalm![]()
denk dat mijn lichaam beetje aan het beduvelen is, ik ga nu ff lekker douchen,en ff langs mijn schoonmoeder die hier echt heel vlakbij woont, ik meot ff gedachte ergens anders op zetten.
dus jullie horen gauw weer van me
quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Girly het volgende:
hahahahahahahaha blijf allemaal kalm![]()
denk dat mijn lichaam beetje aan het beduvelen is, ik ga nu ff lekker douchen,en ff langs mijn schoonmoeder die hier echt heel vlakbij woont, ik meot ff gedachte ergens anders op zetten.
dus jullie horen gauw weer van me
In jouw geval denk ik 9 maanden Githa....quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:17 schreef Githa het volgende:
[..]
![]()
Toch maar een test in huis gehaald en morgenvroeg even testen.
Ik had al een tampontest gedaan enhelemaal niks hoelang voor je ongesteld wordt zie je eigenlijk niks op die tampon ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |