droogklootquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ach stel je niet aan, het is maar een bevalling....
dat is wat ik ook tegen Githa zei tijdens de bevalling![]()
Das maar tijdelijk meid! Wij gaan straks boodschappies doen en eten koken enzo....quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:09 schreef Girly het volgende:
ik moet wel; lachen om jullie zeg, jullie zijn nog meer gestressed dan ik![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ach stel je niet aan, het is maar een bevalling....
dat is wat ik ook tegen Githa zei tijdens de bevalling![]()
en hopelijk over niet al te lang een mini-mensje in je armen! (bijzonder idee he? Straks is hij/zij er gewoon!) Veel succes!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij heb je net zo'n man als ik Githa.... die presteerde ook te zeggen dat het zaadje lozen ook een hele bevalling was geweest!![]()
Ik zit hier ook met traanoogjes.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef lcicle het volgende:
Wat leuk zeg, om hier LIVE zo'n bevalling te volgen hihi!
Heel veel succes Girly!
Niet zoveel tikken joh.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:27 schreef Girly het volgende:
wat zijn jullie toch allemaal zo lief heh
echt supergaaf hoe iedereen met me meeleeft. you girls/guys are the best![]()
hier rommelt het nog wel ff verder hoor![]()
Wat goed zeg! Geen last van je rug ofzo?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:58 schreef Belana het volgende:
Ik heb heerlijk gezwangerschapgezwemdvoelde echt prettig
voortaan iedere week!
Maak je niet te druk!quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef cattie het volgende:
Hoever zijn jullie met de baby kamer en baby uitzet? Aan de kamer is een beginnetje gemaakt, maar voor de rest hebben we nog bijna niets in huis, ik vind dat wel onrustig. Binnenkort dus maar eens inkopen gaan doen.
Voorlopig neemt Randy de babykamer in beslag en Ukkie komt bij ons op de slaapkamer. Ook veel makkelijker met borstvoeding. De uitzet was er dus al, heb alleen ff alcohol en vitamines en wat extra katoenen luiers gehaald. (Heeft het toch nog voordelen van 2 kids zo krap op elkaar!) Moet alleen de dozen met de kleinste kleertjes ff te voorschijn halen en de wieg in elkaar zetten. Over een half jaar gaan we wel een peuterkamer voor Randy maken en kunnen ze doorschuiven...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:06 schreef cattie het volgende:
Hoever zijn jullie met de baby kamer en baby uitzet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |