Nou, ik zou via sms op de hoogte blijven maar heb nog niks gehoordquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:03 schreef Mammietje het volgende:
Ik stond vanmorgen op met de gedachte: "Girly is bevallen!"... Kan natuurlijk ook dat de wens de vader van de gedachte is, zodat ik weer een plaatsje naar boven opschuif maar eh.... zie nog geen Girly....![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:25 schreef Mammietje het volgende:
Tsssh.... belachelijk!![]()
Wij iedere morgen harde buiken van de spanning en mevrouw Girly ligt lekker te maffen?!
![]()
![]()
Ik ben voor strengere meldplicht zodra je de uitgerekende datum voorbij gaat; gewoon iedere 4 uur melden ofzo...![]()
![]()
Daar hou ik je aanquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:25 schreef Mammietje het volgende:
Tsssh.... belachelijk!![]()
Wij iedere morgen harde buiken van de spanning en mevrouw Girly ligt lekker te maffen?!
![]()
![]()
Ik ben voor strengere meldplicht zodra je de uitgerekende datum voorbij gaat; gewoon iedere 4 uur melden ofzo...![]()
![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:35 schreef Mammietje het volgende:
Ik zie die koeieletters echt wel Githa!Kan iemand Githa alvast onderaan de lijst zetten?!
![]()
![]()
En wij wachten ongeduldig mee!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:36 schreef Githa het volgende:
[..]![]()
![]()
neeeeeee, doe dat maar niet!
Ik gooi het maar op stress enzo en wacht nog even geduldig af![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:39 schreef Mammietje het volgende:
Ik stem vóór PPL...![]()
Beetje die bovenste plaats in de lijst een beetje in beslag houden en nog iedere morgen uitslapen ook.... (mompel, mopper mopper...)![]()
Werpen moet ze!
![]()
![]()
Pfff... ben melig vandaag...
Shipsss... genant zeg... ben betrapt.....quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:41 schreef PPL het volgende:
[..]
Heb geduld... jouw beurt komt nog.
Nou ja... eigenlijk heb je de beurt al gehad, vandaar dat je in het lijstje staat.
ja ja... ik ben ook melig
quote:
ja, dat welquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik verwacht nu een zeer gedetailleerd en smakelijk verhaal! Vertel Githa! Met de billen bloot meid!
![]()
Ik heb alweer ge-edit!quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:48 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik verwacht nu een zeer gedetailleerd en smakelijk verhaal! Vertel Githa! Met de billen bloot meid!
![]()
droogklootquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ach stel je niet aan, het is maar een bevalling....
dat is wat ik ook tegen Githa zei tijdens de bevalling![]()
Das maar tijdelijk meid! Wij gaan straks boodschappies doen en eten koken enzo....quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:09 schreef Girly het volgende:
ik moet wel; lachen om jullie zeg, jullie zijn nog meer gestressed dan ik![]()
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:14 schreef Spooky4u het volgende:
Ach stel je niet aan, het is maar een bevalling....
dat is wat ik ook tegen Githa zei tijdens de bevalling![]()
en hopelijk over niet al te lang een mini-mensje in je armen! (bijzonder idee he? Straks is hij/zij er gewoon!) Veel succes!quote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:33 schreef Mammietje het volgende:
[..]
![]()
![]()
Volgens mij heb je net zo'n man als ik Githa.... die presteerde ook te zeggen dat het zaadje lozen ook een hele bevalling was geweest!![]()
Ik zit hier ook met traanoogjes.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:32 schreef lcicle het volgende:
Wat leuk zeg, om hier LIVE zo'n bevalling te volgen hihi!
Heel veel succes Girly!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |