Isis is nooit voor 8 uur wakker en ook vaak pas rond 9 uur. Heerlijk! Maar de eerste maanden was dat wel andersquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:08 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Er zijn echter uitzonderingen. Mijn nichtje slaapt meestal tot half 9. En soms moeten ze haar gewoon echt om kwart over 9 of zo wakker maken!
Zo eentje wil ik er ook wel!
Oud en nieuw kindjesquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:14 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Isis is nooit voor 8 uur wakker en ook vaak pas rond 9 uur. Heerlijk! Maar de eerste maanden was dat wel anders
Eind september is een drukke periode
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:16 schreef PM-girl het volgende:
Oud en nieuw kindjes(nouja, nieuwjaar in ons geval!)
Nee ik bedoel de kindjes die eind sep geboren moeten worden!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zou het? Kyra was 'gepland' op 25 dec en werd uiteindelijk 10 jan geboren. Dus wel rond die tijd idd.
Huh? PM-girl bedoelt toch de boom in september? Ik snap je niet, BE...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Zou het? Kyra was 'gepland' op 25 dec en werd uiteindelijk 10 jan geboren. Dus wel rond die tijd idd.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:17 schreef Brighteyes het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Sugar het volgende:
[..]
Huh? PM-girl bedoelt toch de boom in september? Ik snap je niet, BE...![]()
![]()
Ik dacht dat ze bedoelde dat kindjes die rond het oude jaar geboren waren uitslapertjes zijn. Maar ik heb eigenlijk geen idee wanneer Isis jarig is eigenlijk.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:18 schreef Sugar het volgende:
Huh? PM-girl bedoelt toch de boom in september? Ik snap je niet, BE...![]()
![]()
Ik heb die avatar ook niet voor niets.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:19 schreef PM-girl het volgende:
![]()
Wat lijkt die smiley trouwens op je avatar
Isis is op 7 februari aan dr benen uit mijn buik getrokken , die is niet geborenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:29 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik dacht dat ze bedoelde dat kindjes die rond het oude jaar geboren waren uitslapertjes zijn. Maar ik heb eigenlijk geen idee wanneer Isis jarig is eigenlijk.
Negeer mij maar gewoon.![]()
Sorry zal wel een rare humor hebben vandaag. Maar we zeggen thuis altijd dat Isis niet geboren is omdat ze niet op de natuurlijke manier eruit wilde komen. En op de foto waar ze tijdens de keizersnede uit mijn buik gehaald word bungelt ze aan 1 beentje in de hand van de gyn en omdat ze dus zelf niet wilde komen is ze dr uitgetrokken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |