quote:Op woensdag 18 januari 2006 21:25 schreef snoopy het volgende:
Het-grote-(zw)/(p)endel,-neem-het-met-een-enorme-korrel-zout-lijstje-tot-nu-toe
Githa: 2e wordt een jongetje, handjes ok/niks meer/december 2006, meisje
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:17 schreef Jepali het volgende:
Spannend Githa! Had jij het er een tijdje geleden niet over dat je niet met Jordy mee naar het ziekenhuis ging omdat je de WC pot aan het omarmen was??
quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef jessie het volgende:
Githa![]()
![]()
Wat spannend. Ben je gestopt met de pil?
Bij mijn 1e zwangerschap heb ik dat slechts 1 nachtje gehadquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:19 schreef Githa het volgende:
[..]Jah, dat was ik.... maaruh dat was maar één dagje.
met mij goed hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef sjak het volgende:
Hoe zou het trouwens met Girly gaan?
Hier ook dwars door trouw pilgebruik heen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:21 schreef jessie het volgende:
O echt niet. Nou dan misschien gewoon een beetje van slag ofzo. Of de pil er door je kotsbuien een keer uitgegooid
Toch hoor ik het hier best regelmatig mensen die door die pil heen zwanger worden. Ik geloof niks van die zogenaamde wat is het 99 procent veiligheid meer.
wat bedoel je met complicaties ? alles is idd te 'verhelpen' en voor ons zeker geen reden voor abortus maar als je vooraf een keuze moet maken. Tja, daar waren we nog niet over uit, vandaar ook die verwijzing.quote:Op woensdag 8 maart 2006 21:31 schreef Loena-tik- het volgende:
Maar kunnen er dan mogelijk nog meer complicaties aan vast zitten Githa( al mijn jongens hebben aan in meer of mindere mate teentjes aan elkaar vast)
Oh nee, de reden dat ik dat vroeg is omdat bij sommige erfelijke aandoeningen bijvoorbeeld hele specifieke uiterlijke kenmerken zijn en dat er dan inwendig ook wat aan de hand kan zijn. Vroeg mij gewoon af of dat bij jullie ook speelde en ook omdat ik er eigenlijk bij mijn knullen nooit bij stil heb gestaan(maar ach ik heb hier thuis ook een levend voorbeeld van 29 jaar met het zelfde probleem heb rondlopen en die doet het ook nog prima dusquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:39 schreef Githa het volgende:
[..]
wat bedoel je met complicaties ? alles is idd te 'verhelpen' en voor ons zeker geen reden voor abortus maar als je vooraf een keuze moet maken. Tja, daar waren we nog niet over uit, vandaar ook die verwijzing.
Ook hoe Jordy alles zou ervaren speelt mee in onze keuze.
Daar wordt alles bekeken, alles wat erfelijk is, kleur haar, ogen, stand van de oren alles!
Maar misschien arriveren vannacht diewel
Haha met een officiële melding wacht ik nog ff hoorquote:Op woensdag 8 maart 2006 21:52 schreef Belana het volgende:
meimeltje, ja, jij moest je hier ook nog melden idd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |