Mijn schoonmoeder stond ineens aan de deur. Toen ik opendeed, keek ze me verrast aan en zei: "Wat doe jij thuis?" Toen zei ik dat ik wat eerder naar huis kon zei ze, "hoe is het met mevrouw DD?" Ik kon toen niet anders dan zeggen dat die weëen stond op te vangen onder de douche...quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:15 schreef lcicle het volgende:
Zet 'm op Girly!!
Ik ben erover aan het denken, of ik m'n moeder ga bellen zodra 'het begint'. In het stadium waar Girly nu zit dus.. Of dat ik haar pas bel als ze oma geworden is..
Wanneer gaan jullie bellen, of hebben jullie gebeld?
Dat dacht ik dus eerst ook , maar het waren echt mijn darmen niet (die liggen daar niet) en het was (voor zover ik weet) wel in mijn baarmoeder....quote:Op donderdag 9 maart 2006 11:53 schreef Belana het volgende:
Xanthe, dat lijkt me toch een beetje sterk hoor met 12 weken
Dan weet ik echt niet wat ik nou wel gevoeld zou hebben... (wat ik voelde was ongeveer hetzelfde als wanneer je met je vinger even een tikje geeft op je lichaam. Zachtjes en dan met 2 vinger direct na elkaar een soort van tap tap dus , weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
maar die kleine gaat nog alle kanten op xanthe, zo klein als ie is en heeft echt nog geen kracht genoeg zodat jij het zou voelenDat komt echt pas vanaf 15/16 weken ofzo.
Dat was dus ook precies wat ik voelde de week voordat ik zeker wist dat ons ukkie was wat voelde. Alleen was ik toen al wel 19 weken zwangerquote:Op donderdag 9 maart 2006 12:11 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Dan weet ik echt niet wat ik nou wel gevoeld zou hebben... (wat ik voelde was ongeveer hetzelfde als wanneer je met je vinger even een tikje geeft op je lichaam. Zachtjes en dan met 2 vinger direct na elkaar een soort van tap tap dus , weet niet hoe ik het anders moet omschrijven).
joh, nou, dat wist ik niet, dat dat dan al kon, dan is het nog zooooo mini!quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:18 schreef Loena-tik- het volgende:
Belana klinkt idd raar als je je bedenkt hoe klein zo`n frum dan nog is, maar ik voelde mij derde uk ook al bij 12 weken 3 dagen( de eerste bij 16 weken en de tweede bij 14 weken) Ik voelde dan weliswaar geen schopjes of klopjes meer soort van trillingen/vlindertjes. Uitwendig zag ik de schopjes ook veel vroeger dan bij de eerste/tweede dat was al bij 18 weken
Zal ook wel te maken hebben gehad met mijn slappe buikwandje(8 pond/dikke 8 pond en bijna 10 pond)quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:27 schreef Belana het volgende:
[..]
joh, nou, dat wist ik niet, dat dat dan al kon, dan is het nog zooooo mini!
Dus het zit er wel aan te komen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 15:03 schreef Girly het volgende:
Nou kom net van de vk, heb wel een verweekte baarmoedermond, ze kon ze vliezen ook voelen, met een vingertop,maar ze kon nog niet zeggen dat ik ontsluiting had, wel zegt ze dat het niet lang meer zal duren omdat mijn lichaam flink bezig is.
en over dat rozige waterig afscheiding was volgens haar delen van slijmprop![]()
tjah kwestie van afwachten maar dan.
quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:30 schreef MeNicole het volgende:
Heb vandaag even een voedingskussen gekocht om dat eens te proberen om mee te slapen, hopen dat het iets helpt want word zo moe van dat moe zijn![]()
Ik dacht al.... wanneer zal ze erover beginnen.quote:Op donderdag 9 maart 2006 16:10 schreef Brighteyes het volgende:
Maar girly... dit is dan wel het moment om dat ene huis-, tuin- en keukenmiddeltje uit te gaan proberen!![]()
Dat heeft namelijk pas zin als de boel verweekt is anders kunnen de juiste stofjes niet daar komen waar ze hun werk kunnen doen.
Je kent me.quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:19 schreef PPL het volgende:
Ik dacht al.... wanneer zal ze erover beginnen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |