Neej, ik snap er werkelijk niks vanquote:Op vrijdag 10 maart 2006 08:37 schreef Githa het volgende:
PM, geen duivels hier en ook niks wat daarop lijkt
dat dacht ik dus ook....quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:04 schreef Belana het volgende:
maar die kleine gaat nog alle kanten op xanthe, zo klein als ie is en heeft echt nog geen kracht genoeg zodat jij het zou voelenDat komt echt pas vanaf 15/16 weken ofzo.
idd Mammietje, ik vroeg net of hij niet erg stil lag en hops, daar ging ie!!En dat hartjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:53 schreef Mammietje het volgende:
Heerlijk PM-girl... net genoeg armen en benen!En wel zo leuk als ze toch ff wakker worden tijdens de echo!
Ik ervaarde dat net alsof je dan zekerder weet dat ie het goed doet!
Lief dat je naar hem vraagt Jessiequote:Op vrijdag 10 maart 2006 10:56 schreef jessie het volgende:
He Jamboooooooooo hoe is t met Melvin?
Ja, bizar hè. Ik schrik er zelf af en toe ook van hoe snel het gaat. Ik kan me nog helemaal niet voorstellen dat we over een week of 12 een kindje zullen hebben (hoe gek dat misschien ook klinkt).quote:Op vrijdag 10 maart 2006 12:19 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Tamea, ik zie aan jou sig, dat je vandaag alweer 30!!weken bent!
Dat gaat hard zeg !
Nog ff een paar pufs voor Girly !![]()
![]()
En degene die het goed heeft, mag dan de naam bedenken?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 15:44 schreef MeNicole het volgende:
Is er niet mee een goktopic over wat het word en hoelaat het geboren werd/word?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |