Het is idd al een hele tijd...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 maart 2006 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
zow daar schrik van zeg.....
Yeps ... ik ook eigenlijk
Ik ben een kloon van een vorige ik en keek in mijn archief wanneer ik daar begonnen was met mijn oude usernaam... ik poste daar in het oud-voorsteltopic en had het over januari 2003 ... destijds wist ik dat nog wel, maar had het een beetje weggemoffeld denk ik
bleek al wat langer dan gedacht ...
edit: ik zal eens doorschuiven naar "als zwanger worden niet lukt"
Ik kan het me wel voorstellen hoor dat je dat wegmoffelt... lijkt me heel menselijk hoor.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
[quote]Op dinsdag 7 maart 2006 15:37 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
![]()
zow daar schrik van zeg.....
Yeps ... ik ook eigenlijk
Ik ben een kloon van een vorige ik en keek in mijn archief wanneer ik daar begonnen was met mijn oude usernaam... ik poste daar in het oud-voorsteltopic en had het over januari 2003 ... destijds wist ik dat nog wel, maar had het een beetje weggemoffeld denk ik
ja we hebben het al een keer mogen mee maken , dat het afgebroken werd dus hou de komende 8 weken nog wel mijn hart een beetje vast , maar wil ook positief zijnquote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:49 schreef Belana het volgende:
meimeltjewoei!!!!
en morpheus ook
woeiiiii !!!!
van harte gefeliciteerd! Ik ga vreselijk duimen dat alles goed gaat!!
Ik weet natuurlijk niet hoe het voor meimeltje was de voirge keer, maar ik "voelde" van de zomer toen ik een miskraam had dat het niet goed zat, van het begin af aan, zoals ik deze keer "voelde" dat het wel goed zat. Maar nogmaals, de duimen draaien hier heel hardquote:Op dinsdag 7 maart 2006 17:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja we hebben het al een keer mogen mee maken , dat het afgebroken werd dus hou de komende 8 weken nog wel mijn hart een beetje vast , maar wil ook positief zijn
Het was natuurlijk mijn eerste zwangerschap, dus had geen vergelijking. Ik had bijna geen symptomen, maar had er ook niet echt bij stil gestaan dat het fout zou kunnen gaan.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:02 schreef Belana het volgende:
[..]
Ik weet natuurlijk niet hoe het voor meimeltje was de voirge keer, maar ik "voelde" van de zomer toen ik een miskraam had dat het niet goed zat, van het begin af aan, zoals ik deze keer "voelde" dat het wel goed zat. Maar nogmaals, de duimen draaien hier heel hard
Nee 7 maart.. Maar ik zou me ook niet kunnen inhouden als ik het gevoel zou hebben dat ik zwanger zou zijn...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 20:06 schreef PM-girl het volgende:
Heb ik nu iets gemist, het is toch nog geen 8 maart?
tja.. hoe lang mogen we trouwens in dit topic voordat we doorschuiven? Na 1 jaar? na 2? Ik voel me niet echt thuis in dat andere topic, vrees ik. Net alsof het nooit meer zal lukken...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:46 schreef Spekkiemonster het volgende:
Ik zit soms ook wel in dat andere topic, maar ik blijf toch voornamelijk in dit topic posten. Volgens mij kun je ook gewoon beide doen, mocht je daar behoefte aan hebben.quote:Op woensdag 8 maart 2006 07:41 schreef Bright het volgende:
[..]
tja.. hoe lang mogen we trouwens in dit topic voordat we doorschuiven? Na 1 jaar? na 2? Ik voel me niet echt thuis in dat andere topic, vrees ik. Net alsof het nooit meer zal lukken...
ben beetje neerslachtig - let maar niet op mij
Minoes ik ben het helemaal met je eensquote:Op woensdag 8 maart 2006 09:33 schreef minoes_ het volgende:
Bright,dat heb ik nou juist met dit topic,dat ik hier maar niet meer zal posten wanneer mijn nod is,omdat we juist al zo lang bezig zijn.
En als slaapmeisje en ik onze begindata's erin zetten,dat jullie helemaal achterover vallen![]()
Ik denk,dat je pas over moet stappen,als je echt in de mmm zit,omdat er daar wat meer over die zaken word gesproken en er daar ook meer meiden mee te maken hebben.
Maar van mij hoef je niet weg hier,da's je eigen gevoel en keuze hoor![]()
Groetjes,Minoes![]()
Ja bloeddrukverlagers, maar ik zit in de uitzonderlijke situatie dat van de 3 gebruikelijke soorten medicijnen, ik er 1 nooit zou mogen gebuiken en de andere waarschijnlijk andere risico's met zich meebrengt. Dus ik ben een beetje op deze medicijnen aangewezen. Vandaag bleek ook dat ik een paar jaar terug ook een ander medicijn uit dezelfde categorie van nu geslikt heb, en toen had ik dus ook last van die vochtophoping. Maar toen weet ik dat aan het gebruik van Prednison en de nawerkingen daarvan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:02 schreef Suzziieee het volgende:
minder mariposa...hebben ze geen ander medicijn?ging toch om bloeddrukverlagers?toch?
Hmm, ik weet het niet zelf dacht ik altijd dat het om en om ging. Maar goed, ik heb me nog niet echt in de theorie van eisprongen verdieptquote:Hier is mijn lichaam weer vaag bezig... de 5 weken gaat niet lukken denk ik... heb nu pijntjes gehad rechts van mijn navel...de andere 2 cyclussen links..zou dat kunnen,2 achtereen volgende cyclussen een eisprong aan dezelfde kant??Bij mij 2 mooie cyclussen duurde het na de pijntjes nog 3 weken totdat ik ongi ben...als ik daar vanuit ga... word het pas rond 29 maart...dus voor die tijd ga ik zeker niet testen...
word druk zo op 1 april.of het worde een streepjes regen (hopelijk) of een bloedbad ,we staan nu met zijn 3e op 1 aprilquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben helaas weer ongi geworden
nieuwe NOD mag op 1 april en nee het is geen grapje
krijg nou watquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
SpekkieOok bij mij is het vanmorgen misgegaan
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
[dienstmededeling]
Na een tip van een user (Hoi Karin!) hebben we nog een keertje nagedacht over de Openingspost. De data erachter zijn wel heel duidelijk maar daarmee loop je ook het risico dat men denkt dat dit een heel erg oud en vertrouwd clubje is. Mede ook een beetje omdat er op dit moment alleen maar oud gedienden in staan. We hebben dus een zinnetje aan de Openingspost toegevoegd om aan te geven waar dit topic over gaat en voor wie het bedoeld is.
[einde dienstmededeling]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja in mijn blijdschap dat ik ongi was geworden, ben ik helemaal vergeten door te geven wat mn nieuwe NOD is.... zet maar op 4 april. Ik moet 27 maart bloedprikken (progestoron) en ik heb 3 april tel. afspraak met gyn.
Ik vond het zo cru om dat meteen te doen toen je positief testte, maar daarna vergeet ik het altijd weer.quote:
Ik ben zelf ook heel erg eigenwijs...dus mijn eierstokken zullen die eigenschap ook wel bezittenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef minoes_ het volgende:
Suus,ik heb de laatste 3x de eisprong links gehad,dus dat kan ook.Vooral met eigenwijze eierstokkenMeestal is het om en om,maar niet altijd dus.
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond het zo cru om dat meteen te doen toen je positief testte, maar daarna vergeet ik het altijd weer.
Diaan, jij bent ook weer bijgewerkt.
Nu Adelat Oros, de meest gangbare bloeddrukverlager tijdens zwangerschap is trouwens Aldomet (Lekker die namen, die zoveel op elkaar lijken).quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Suzziieee het volgende:
Welke medicijnen heb je?Ik heb ook ooit bloeddrukverlagers geslikt en tegelijk een zwangerschaps wens..maar weet niet meer hoe ze heten...![]()
Ow...zo heette mijn medicijen zeker niet... naja...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:20 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Nu Adelat Oros, de meest gangbare bloeddrukverlager tijdens zwangerschap is trouwens Aldomet (Lekker die namen, die zoveel op elkaar lijken).
Heb je nu geen last meer van een hoge bloeddruk?
Ik vind ook eigenlijk dat de afspraken met bijv. de gyn of fertiliteitsarts er alleen maar in gaan als er geen NOD te vermelden is. Want anders is het echt geen doen meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
word wel flink bijhouden en werken voor de modjes met al die afspraken bij de Gyn enzo haha
Mijn bloedprikken staat er nog in op 27 maart.... dat mag er dan ook wel uit hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk dat de afspraken met bijv. de gyn of fertiliteitsarts er alleen maar in gaan als er geen NOD te vermelden is. Want anders is het echt geen doen meer.Wij zijn geen agenda zeg maar.
Dit is idd wel beter zo in de OP!
en wiki kan iedereen zelf onderhouden , zolang iedereen maar eerlijk is met het onderhouden er van , een puur willekeurig iemand kan alles veranderen van een anderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
van mij hoeft het ook niet vermeld te worden hoor... vind het dan een beetje teveel van het goede.
Zo staat het mooi en ach als je echt geinteresseerd bent weet je toch wel ongeveer wanneer iemand een belangrijke afspraak heeft en anders hoor je het wel op het forum.
edit: dat wiki klinkt dan wel weer leuk
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
wiki is een project waar mee mensen zelf een databank met informatie kunnen verzamelen en zo een woordenboek/naslagwerk kunnen maken , die iedereen kan onderhouden/kan aanvullen
Jeetje wat snel al, heb je wel vaker van die uitschieters?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:20 schreef Marie79 het volgende:
Ik ben nu al ongesteld geworden! En dat ipv de 17e... wel erg vroeg!
Nieuwe NOD is 9 april...
Dat was ik dus.....quote:Op maandag 13 maart 2006 10:04 schreef peaceman het volgende:
Marie en Faja wat balen weer zeg. Dikke knuffel van mij![]()
Wat dat wiki betreft: ik vind het een goed idee....![]()
quote:Op maandag 13 maart 2006 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was ik dus.....![]()
vergeten Peaceman uit te loggen.
Eigenlijk niet, 27 dagen was het minimum. Maar nu ik terugkijk naar de temperatuurlijst van deze cyclus, kreeg ik wel een aantal dagen eerder een hogere temperatuur, dus ik denk ook een hele vroege eisprong!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Jeetje wat snel al, heb je wel vaker van die uitschieters?
Nou idd. Eenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Elle_driver... heel veel succes..... Het begint hier ook langzamerhand een MMM-club te worden
helaas....
Als er een beetje doorgezwommen wordt deze keer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
elle-driver er zijn er genoeg die zwanger raken tijdens de samenlevingstestfase hoor. Je sext op het juiste moment dus de kans is behoorlijk aanwezig dat er raak wordt geschotenEn in jullie geval misschien van een
![]()
OMG ik sta erinquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Mariposa, je staat in het lijstje!![]()
Spannend. Hopelijk ben je er snel weer uit!
Ik snap je punt wel.... al vind ik het persoonlijk toch erg prettig om hier te vertoeven.... net als ik al eerder postte, voelt het voor mij niet dat ik al in MMM ben beland wat sommige wel vinden en misschien ook wel zo is en me dus hier erg "thuis" voel. Buiten het slikken van 5 dagen medicijnen, is het voor mij ook alleen nu wachten op een streepje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd. Eenvoor elle_driver...
En daar wil ik eigenlijk toch stiekem bij vragen of dat toch meer in het andere topic kan dan hier.![]()
Dit is niet lullig bedoeld richting al degenen die nu al zo heel lang wachten en stappen moeten ondernemen maar ik ben zo bang dat de drempel wat hoog wordt voor voor nieuwelingen die nog geheel onbevangen beginnen met proberen zwanger te raken.
Ik zou het geloof ik moeilijk vinden om hier te gaan lopen mutsen over wat je allemaal wel niet voelt en níet voelt en je eventuele teleurstelling over als het toch niet zo blijkt te zijn. Ik kan me voorstellen dat dat zou aanvoelen alsof je je aanstelt terwijl ik denk dat er voor beide ruimte moet zijn.
Ik bedoel dus niet te zeggen dat iedereen maar gelijk met alles over moet naar het andere topic maar probeer de medische verhalen ed. toch een klein beetje daar te houden.
Tenzij ik het volledig mis heb hier natuurlijk, just let me know.
I know... maar ik wilde even kwijt hoe ik het persoonlijk ervaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Snap ik. En ik had het ook niet tegen jou persoonlijk.
Het ging meer om het stukje 'het lijkt hier wel een MMM-clubje'.
quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
I know... maar ik wilde even kwijt hoe ik het persoonlijk ervaar![]()
Hee Elle... heel veel succes en hopelijk kun je snel een streepje showen hier.... al zal ik je ook wel tegenkomen in dat topic....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef elle_driver het volgende:
* elle_driver is verhuisd naar Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat.Time to face the facts geloof ik...
Ik kom hier ook nog wel nu en dan binnenwaaien. En als er eenmaal een streep is, réken maar dat ik die dan kom showen.
lieverds!
Hmmmmm ook weer een vreemd lichaam dus..... wat moeten we er toch mee....quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26schreef Suzziieee het volgende:
Hier is nog niets aan de hand.Maaaaaar hoe regelmatig het de laatste 2 cyclussen was...zo onregelmatig is het nu...
Heb vanalles gevoeld,steekjes op verschillende momenten in mijn cyclus en ook het 'slijm' was een paar keer anders...beetje vaag allemaal weer.
Als ik de dagen tel nadat ik duidelijk ander cervixslijm had...word ik pas ongesteld ergens rond de 26eRuim 6 weken dus deze keer dan...
En doordat we allebei goed ziek zijn geweest,erg moe zijn en het erg druk hebben we maar 1 x geklust deze x...Dus ik zet mijn hoop op de volgende ronde.
Misschien kan het wel de goede tijd zijn, omdat je niet precies weet wanneer je eisprong is. Ik heb ook een onregelmatige cyclus en begrijjp precies wat je bedoelt.... maar mijn gyn heeft niet gesproken over afvallen.... toen bleek dat ik PCOS had, heeft hij mij "gewoon" Clomid voorgeschreven.......quote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef Suzziieee het volgende:
jajajajajaaja....1x kan genoeg zijn.... maar deze ene x was net in de verkeerde tijd
Ja...ik had nog goede hoop dat het eindelijk regelmatig geworden was...maar helaas.![]()
Moet echt ff gauw een thermometer kopen zodat ik kan gaan temperaturen.En daarna me door laten verwijzen naar de gyneacoloog.
maar eigenlijk wil ik daar niet heen omdat ik denk dat ie eerst gaat lopen zeuren dat mijn suiker eigenlijk niet goed genoeg is om zwanger te worden en omdat ik nogal aangekomen ben(20-25 kg)sinds het stoppen met de pil en dat ie dus wilt dat ik eerst maar es ga afvallen omdat dat ook nog wel eens kan helpen met je cyclus.Maarja..ben niet zo zwaar geworden door het eten,maar door mijn vage hoormoonhuishouding.Maaaaar ja...ga toch maar eens de sprong wagen.Eerst maar es temperaturen
![]()
Ik dacht dat we hier net geen bloed wilden zien?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Suzziieee het volgende:
Ja...het is een beetje een lijstje van oud gedienden aan het wordenDaarom is het altijd goed als er weer nieuw bloed komt
![]()
Hmmm ben niet voor gericht vrijen, maar ........quote:Op maandag 20 maart 2006 15:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dan is nu het moment DiaanJe baarmoederslijm is nu in ideale conditie om de zwemmertjes door te laten. De eisprong volgt dan binnen nu en 24-48 uur.
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jij hoeft toch niet gericht te vrijen Diaan, als je vriendje maar raak schietEven alle gekheid op een stokkie, ik neem toch aan dat je wel een beetje gericht wil vrijen anders stel je die vraag toch niet? Of wil je dan juist niet gericht vrijen, dus eisprong vermijden
quote:Op maandag 20 maart 2006 16:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach wie weet heb je vanavond wel spontaan zin Diaan
Ik heb vanavond gelukkig een afspraakquote:
quote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gelukkig een afspraak![]()
Ik had ineens een ingeving, wist niet precies hoe ik het moest omschrijven.... en toen kwam het in me op..... ik had dit nog niet eerder gezien/gemerkt dus misschien een goed teken....quote:
quote:
Haha je kunt het wel!!! Sterkte hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
maak daar maar van: sterkte peaceman
![]()
Tja, doe er wat meequote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Have fun!
Maar goed, weer wat geleerd dus.
bedankt voor dit nieuws - ik wist het nog niet, maar het is echt heel erg, ook hier blijft het niet droog...quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef Leah het volgende:
Ik denk dat de meesten in OUD nogal aangeslagen zijn door de dood van Danyel, Andrea.
Vandaar dat het in meerdere topics stilvalt.
Ik sta vaak voor de spiegel mezelf af te vragen waar dat alleen zou moeten zitten en natuurlijk met de buik vooruit om te kijken hoe het staatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:49 schreef Mariposa het volgende:
Ik begin het steeds spannender te vinden. Gisteravond lag ik in bed en kreeg ik een visioen (of eik meer het gevoel) van mij en een dikke buik, ik schrok daar toch wel eventjes van omdat het nu bijna niet voor te stellen is.
Is dit een zwangerschaps-bijwerking? nooit gewetenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef Andrea001 het volgende:
Oh ja mijn tepels jeuken ontzettend .........
Hier zijn ze zowaar als verwacht gekomen vanmorgen...quote:Op zondag 26 maart 2006 10:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
suziiee ... hoe is het?
morgen de 26e hé,
nog geen duvels te zien?
hier hangen de jompels voor je uit hoor
ticootje ook bijna je NOD ...
spannend weer!
Dat weet ik niet, maar ik wilde het even kwijt... Vorige zwangerschap had ik het ook in het beginquote:Op zondag 26 maart 2006 11:19 schreef Beaker het volgende:
[..]
Is dit een zwangerschaps-bijwerking? nooit geweten
ik had er nog nooit eerder van gehoord vandaar mijn vraagquote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik wilde het even kwijt... Vorige zwangerschap had ik het ook in het begin
Welkom heten mag altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Suzziieee het volgende:
Ticootje![]()
![]()
![]()
Kunnen we je al welkom heten Mwanatabu?Of lurk je nog ff ?
Haha da's idd een vast gegeven binnen vrouwengemeenschappen. Eigenlijk moesten we het onderzoeken he, dat het ook via internetgemeenschappen kan werkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef Ticootje het volgende:
he ik zat net eens naar het lijstje te kijken.... maar we zitten wel allemaal dicht bij elkaar he??
komt dat omdat vrouwen elkaars cyclus overnemen ofzo, hebben we over 2 maanden allemaal dezelfde NOD??? het viel me nogal op...
Ik vind dit sowieso een lief topic nu ik het doorleesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
we groeien steeds dichter naar elkaar toe
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was hier ook te gezellig om waar te zijn. Ik heb twee dikke vette strepen op de test!!!!![]()
![]()
Mwanatabu van harte gefeliciteerd...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was hier ook te gezellig om waar te zijn. Ik heb twee dikke vette strepen op de test!!!!![]()
![]()
Dames, ik ga weer in de lurkstand hier om te kijken wie mij volgt
Hier altijd een goed tekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow luna wat erg zeg... heel veel sterkte met je schoonvader...
Verder jompel ik voor iedereen hier![]()
![]()
![]()
en hopelijk blijven ze bij iedereen weg, zodat we een echte storm meemaken.
Ow ja vraagje: is heel veel afscheiding voor NOD goed of slecht teken?
Sterkte lunastar, met NOD en met je schoonvader, het komt ook allemaal tegelijk he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:01 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
hier ook nog niks, ook geen kenmerken van ongi's wat ik normaal al lang zou hebben gehad... Wel beetje hoop door buurvrouws opmerking, ze vroeg of ik zwanger was... Verder hier veel gepieker om schoonvader, heeft dinsdag een lichte hartaanval gehad.. ik kan er nog niet van slapen...
Maar verder duim ik ook heel hard voor iedereen hier![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik had een tweede streepkequote:Op donderdag 30 maart 2006 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
B4CO, gefeliciteerd!
Maarreh... eigenlijk hoort je post in Zwangerschap & Geboorte deel 184
Dit topic is voor mensen die bezig zijn met zwanger worden.En dat stadium zijn jullie al voorbij.
Watercontrastechoscopie is een simpele manier om poliepen, myomen, vormafwijkingen en andere afwijkingen van de baarmoederholte op te sporen. Het is een inwendig echoscopisch onderzoek waarbij de binnenkant van de baarmoeder zichtbaar wordt gemaakt door water in de baarmoederholte in te brengen. Water is op een echo zwart, weefsel in en rond de baarmoederholte is grijs. Zo is het mogelijk de vorm en de inhoud van de baarmoederholte goed te onderzoeken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:41 schreef PM-girl het volgende:
Ooo, Ticootje, wat balen zeg.
JE schreef al eerder over de waterecho, wat is dat precies?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |