bedankt voor dit nieuws - ik wist het nog niet, maar het is echt heel erg, ook hier blijft het niet droog...quote:
Op donderdag 23 maart 2006 09:28 schreef Leah het volgende:
Ik denk dat de meesten in OUD nogal aangeslagen zijn door de dood van Danyel, Andrea.
Vandaar dat het in meerdere topics stilvalt.
Ik sta vaak voor de spiegel mezelf af te vragen waar dat alleen zou moeten zitten en natuurlijk met de buik vooruit om te kijken hoe het staatquote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:49 schreef Mariposa het volgende:
Ik begin het steeds spannender te vinden. Gisteravond lag ik in bed en kreeg ik een visioen (of eik meer het gevoel) van mij en een dikke buik, ik schrok daar toch wel eventjes van omdat het nu bijna niet voor te stellen is.
Is dit een zwangerschaps-bijwerking? nooit gewetenquote:Op zondag 19 maart 2006 21:22 schreef Andrea001 het volgende:
Oh ja mijn tepels jeuken ontzettend .........
Hier zijn ze zowaar als verwacht gekomen vanmorgen...quote:Op zondag 26 maart 2006 10:10 schreef Spekkiemonster het volgende:
suziiee ... hoe is het?
morgen de 26e hé,
nog geen duvels te zien?
hier hangen de jompels voor je uit hoor
ticootje ook bijna je NOD ...
spannend weer!
Dat weet ik niet, maar ik wilde het even kwijt... Vorige zwangerschap had ik het ook in het beginquote:Op zondag 26 maart 2006 11:19 schreef Beaker het volgende:
[..]
Is dit een zwangerschaps-bijwerking? nooit geweten
ik had er nog nooit eerder van gehoord vandaar mijn vraagquote:Op zondag 26 maart 2006 16:42 schreef Andrea001 het volgende:
[..]
Dat weet ik niet, maar ik wilde het even kwijt... Vorige zwangerschap had ik het ook in het begin
Welkom heten mag altijd natuurlijkquote:Op dinsdag 28 maart 2006 13:13 schreef Suzziieee het volgende:
Ticootje![]()
![]()
![]()
Kunnen we je al welkom heten Mwanatabu?Of lurk je nog ff ?
Haha da's idd een vast gegeven binnen vrouwengemeenschappen. Eigenlijk moesten we het onderzoeken he, dat het ook via internetgemeenschappen kan werkenquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:36 schreef Ticootje het volgende:
he ik zat net eens naar het lijstje te kijken.... maar we zitten wel allemaal dicht bij elkaar he??
komt dat omdat vrouwen elkaars cyclus overnemen ofzo, hebben we over 2 maanden allemaal dezelfde NOD??? het viel me nogal op...
Ik vind dit sowieso een lief topic nu ik het doorleesquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:42 schreef Spekkiemonster het volgende:
we groeien steeds dichter naar elkaar toe
quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was hier ook te gezellig om waar te zijn. Ik heb twee dikke vette strepen op de test!!!!![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |