Ja bloeddrukverlagers, maar ik zit in de uitzonderlijke situatie dat van de 3 gebruikelijke soorten medicijnen, ik er 1 nooit zou mogen gebuiken en de andere waarschijnlijk andere risico's met zich meebrengt. Dus ik ben een beetje op deze medicijnen aangewezen. Vandaag bleek ook dat ik een paar jaar terug ook een ander medicijn uit dezelfde categorie van nu geslikt heb, en toen had ik dus ook last van die vochtophoping. Maar toen weet ik dat aan het gebruik van Prednison en de nawerkingen daarvan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:02 schreef Suzziieee het volgende:
minder mariposa...hebben ze geen ander medicijn?ging toch om bloeddrukverlagers?toch?
Hmm, ik weet het niet zelf dacht ik altijd dat het om en om ging. Maar goed, ik heb me nog niet echt in de theorie van eisprongen verdieptquote:Hier is mijn lichaam weer vaag bezig... de 5 weken gaat niet lukken denk ik... heb nu pijntjes gehad rechts van mijn navel...de andere 2 cyclussen links..zou dat kunnen,2 achtereen volgende cyclussen een eisprong aan dezelfde kant??Bij mij 2 mooie cyclussen duurde het na de pijntjes nog 3 weken totdat ik ongi ben...als ik daar vanuit ga... word het pas rond 29 maart...dus voor die tijd ga ik zeker niet testen...
word druk zo op 1 april.of het worde een streepjes regen (hopelijk) of een bloedbad ,we staan nu met zijn 3e op 1 aprilquote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Spekkiemonster het volgende:
ben helaas weer ongi geworden
nieuwe NOD mag op 1 april en nee het is geen grapje
krijg nou watquote:Op donderdag 9 maart 2006 10:10 schreef Slaapmeisje het volgende:
SpekkieOok bij mij is het vanmorgen misgegaan
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:18 schreef Brighteyes het volgende:
[dienstmededeling]
Na een tip van een user (Hoi Karin!) hebben we nog een keertje nagedacht over de Openingspost. De data erachter zijn wel heel duidelijk maar daarmee loop je ook het risico dat men denkt dat dit een heel erg oud en vertrouwd clubje is. Mede ook een beetje omdat er op dit moment alleen maar oud gedienden in staan. We hebben dus een zinnetje aan de Openingspost toegevoegd om aan te geven waar dit topic over gaat en voor wie het bedoeld is.
[einde dienstmededeling]
quote:Op donderdag 9 maart 2006 09:44 schreef Diaan73 het volgende:
Ow ja in mijn blijdschap dat ik ongi was geworden, ben ik helemaal vergeten door te geven wat mn nieuwe NOD is.... zet maar op 4 april. Ik moet 27 maart bloedprikken (progestoron) en ik heb 3 april tel. afspraak met gyn.
Ik vond het zo cru om dat meteen te doen toen je positief testte, maar daarna vergeet ik het altijd weer.quote:
Ik ben zelf ook heel erg eigenwijs...dus mijn eierstokken zullen die eigenschap ook wel bezittenquote:Op donderdag 9 maart 2006 09:46 schreef minoes_ het volgende:
Suus,ik heb de laatste 3x de eisprong links gehad,dus dat kan ook.Vooral met eigenwijze eierstokkenMeestal is het om en om,maar niet altijd dus.
Groetjes,Minoes![]()
quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:33 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vond het zo cru om dat meteen te doen toen je positief testte, maar daarna vergeet ik het altijd weer.
Diaan, jij bent ook weer bijgewerkt.
Nu Adelat Oros, de meest gangbare bloeddrukverlager tijdens zwangerschap is trouwens Aldomet (Lekker die namen, die zoveel op elkaar lijken).quote:Op woensdag 8 maart 2006 22:14 schreef Suzziieee het volgende:
Welke medicijnen heb je?Ik heb ook ooit bloeddrukverlagers geslikt en tegelijk een zwangerschaps wens..maar weet niet meer hoe ze heten...![]()
Ow...zo heette mijn medicijen zeker niet... naja...quote:Op donderdag 9 maart 2006 21:20 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Nu Adelat Oros, de meest gangbare bloeddrukverlager tijdens zwangerschap is trouwens Aldomet (Lekker die namen, die zoveel op elkaar lijken).
Heb je nu geen last meer van een hoge bloeddruk?
Ik vind ook eigenlijk dat de afspraken met bijv. de gyn of fertiliteitsarts er alleen maar in gaan als er geen NOD te vermelden is. Want anders is het echt geen doen meer.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:04 schreef Spekkiemonster het volgende:
word wel flink bijhouden en werken voor de modjes met al die afspraken bij de Gyn enzo haha
Mijn bloedprikken staat er nog in op 27 maart.... dat mag er dan ook wel uit hoor...quote:Op vrijdag 10 maart 2006 19:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind ook eigenlijk dat de afspraken met bijv. de gyn of fertiliteitsarts er alleen maar in gaan als er geen NOD te vermelden is. Want anders is het echt geen doen meer.Wij zijn geen agenda zeg maar.
Dit is idd wel beter zo in de OP!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |