Geeft niet hoor, we houden je wel alertquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:16 schreef Brighteyes het volgende:
Diaan, ik had daar helemaal overheen gelezen.
Het lijstje is weer helemaal bijgewerkt.
Dikkevoor alle dames die weer ongesteld zijn geworden.
Ik jompel gewoon heel ordinair voor een innestelingsbloedingquote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:24 schreef glossy het volgende:
ik weet het ff niet ,tis heel vreemd,heb geen buikpijn wat ik anders wel heb en het was maar een heel klein beetje rose bloed en dat was het of de rest komt straks of morgen nog maar het lijkt op het moment dat het weer weg is,heel vreemd allemaal
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 18:24 schreef glossy het volgende:
ik weet het ff niet ,tis heel vreemd,heb geen buikpijn wat ik anders wel heb en het was maar een heel klein beetje rose bloed en dat was het of de rest komt straks of morgen nog maar het lijkt op het moment dat het weer weg is,heel vreemd allemaal
Dank jullie welquote:Op vrijdag 31 maart 2006 20:55 schreef Spekkiemonster het volgende:
Glossy , ik jompel ook voor een innestelbloeding!!
Hier nog niks te bespeuren...
Erg jammer meiden ( Ticootje,Luna) dat jullie me nu al in de steek laten. We waren met zijn drieen en morgen is onze NOD pas ...
Hopen dat het volgende maand raak is
Adrea Je hebt de 1e keer misschien gewoon veel geluk gehad .... vreemd is het zeker niet.
En een jaar wachten is normaal hoor, alhoewel ik natuurlijk hoop dat je sneller zwanger raakt.
Maar ook na 4 rondes zwanger raken is aan de vlugge kant dus je hoeft nergen aan te twijfelen ofzo hoor
B4CO, gefeliciteerd! Ook B4COvrouwtje Proficiat
Spannend Spekkie.... hopelijk blijven ze weg......quote:Op zaterdag 1 april 2006 10:43 schreef Spekkiemonster het volgende:
hier nog niks diaan ....
niks te voelen ook dus ik kan er niks van zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |