en wiki kan iedereen zelf onderhouden , zolang iedereen maar eerlijk is met het onderhouden er van , een puur willekeurig iemand kan alles veranderen van een anderquote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:01 schreef Spekkiemonster het volgende:
van mij hoeft het ook niet vermeld te worden hoor... vind het dan een beetje teveel van het goede.
Zo staat het mooi en ach als je echt geinteresseerd bent weet je toch wel ongeveer wanneer iemand een belangrijke afspraak heeft en anders hoor je het wel op het forum.
edit: dat wiki klinkt dan wel weer leuk

quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
http://wiki.fok.nl/index.php/Hoofdpagina
wiki is een project waar mee mensen zelf een databank met informatie kunnen verzamelen en zo een woordenboek/naslagwerk kunnen maken , die iedereen kan onderhouden/kan aanvullen

Jeetje wat snel al, heb je wel vaker van die uitschieters?quote:Op zondag 12 maart 2006 12:20 schreef Marie79 het volgende:
Ik ben nu al ongesteld geworden! En dat ipv de 17e... wel erg vroeg!
Nieuwe NOD is 9 april...

Dat was ik dus.....quote:Op maandag 13 maart 2006 10:04 schreef peaceman het volgende:
Marie en Faja wat balen weer zeg. Dikke knuffel van mij![]()
Wat dat wiki betreft: ik vind het een goed idee....![]()

quote:Op maandag 13 maart 2006 10:06 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat was ik dus.....![]()
vergeten Peaceman uit te loggen.

Eigenlijk niet, 27 dagen was het minimum. Maar nu ik terugkijk naar de temperatuurlijst van deze cyclus, kreeg ik wel een aantal dagen eerder een hogere temperatuur, dus ik denk ook een hele vroege eisprong!quote:Op zondag 12 maart 2006 12:56 schreef Mariposa het volgende:
[..]
Jeetje wat snel al, heb je wel vaker van die uitschieters?

Nou idd. Eenquote:Op woensdag 15 maart 2006 10:24 schreef Diaan73 het volgende:
Elle_driver... heel veel succes..... Het begint hier ook langzamerhand een MMM-club te worden
helaas....

Als er een beetje doorgezwommen wordt deze keer.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Slaapmeisje het volgende:
elle-driver er zijn er genoeg die zwanger raken tijdens de samenlevingstestfase hoor. Je sext op het juiste moment dus de kans is behoorlijk aanwezig dat er raak wordt geschotenEn in jullie geval misschien van een
![]()

OMG ik sta erinquote:Op woensdag 15 maart 2006 09:22 schreef Brighteyes het volgende:
Mariposa, je staat in het lijstje!![]()
Spannend. Hopelijk ben je er snel weer uit!

Ik snap je punt wel.... al vind ik het persoonlijk toch erg prettig om hier te vertoeven.... net als ik al eerder postte, voelt het voor mij niet dat ik al in MMM ben beland wat sommige wel vinden en misschien ook wel zo is en me dus hier erg "thuis" voel. Buiten het slikken van 5 dagen medicijnen, is het voor mij ook alleen nu wachten op een streepje.quote:Op woensdag 15 maart 2006 10:37 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Nou idd. Eenvoor elle_driver...
En daar wil ik eigenlijk toch stiekem bij vragen of dat toch meer in het andere topic kan dan hier.![]()
Dit is niet lullig bedoeld richting al degenen die nu al zo heel lang wachten en stappen moeten ondernemen maar ik ben zo bang dat de drempel wat hoog wordt voor voor nieuwelingen die nog geheel onbevangen beginnen met proberen zwanger te raken.
Ik zou het geloof ik moeilijk vinden om hier te gaan lopen mutsen over wat je allemaal wel niet voelt en níet voelt en je eventuele teleurstelling over als het toch niet zo blijkt te zijn. Ik kan me voorstellen dat dat zou aanvoelen alsof je je aanstelt terwijl ik denk dat er voor beide ruimte moet zijn.
Ik bedoel dus niet te zeggen dat iedereen maar gelijk met alles over moet naar het andere topic maar probeer de medische verhalen ed. toch een klein beetje daar te houden.
Tenzij ik het volledig mis heb hier natuurlijk, just let me know.

I know... maar ik wilde even kwijt hoe ik het persoonlijk ervaarquote:Op woensdag 15 maart 2006 15:15 schreef Brighteyes het volgende:
Snap ik. En ik had het ook niet tegen jou persoonlijk.
Het ging meer om het stukje 'het lijkt hier wel een MMM-clubje'.

quote:Op woensdag 15 maart 2006 15:20 schreef Diaan73 het volgende:
I know... maar ik wilde even kwijt hoe ik het persoonlijk ervaar![]()

Hee Elle... heel veel succes en hopelijk kun je snel een streepje showen hier.... al zal ik je ook wel tegenkomen in dat topic....quote:Op vrijdag 17 maart 2006 23:17 schreef elle_driver het volgende:
* elle_driver is verhuisd naar Als zwanger worden/blijven niet zo makkelijk gaat.Time to face the facts geloof ik...
Ik kom hier ook nog wel nu en dan binnenwaaien. En als er eenmaal een streep is, réken maar dat ik die dan kom showen.
lieverds!

Hmmmmm ook weer een vreemd lichaam dus..... wat moeten we er toch mee....quote:Op zondag 19 maart 2006 20:26schreef Suzziieee het volgende:
Hier is nog niets aan de hand.Maaaaaar hoe regelmatig het de laatste 2 cyclussen was...zo onregelmatig is het nu...
Heb vanalles gevoeld,steekjes op verschillende momenten in mijn cyclus en ook het 'slijm' was een paar keer anders...beetje vaag allemaal weer.
Als ik de dagen tel nadat ik duidelijk ander cervixslijm had...word ik pas ongesteld ergens rond de 26eRuim 6 weken dus deze keer dan...
En doordat we allebei goed ziek zijn geweest,erg moe zijn en het erg druk hebben we maar 1 x geklust deze x...Dus ik zet mijn hoop op de volgende ronde.

Misschien kan het wel de goede tijd zijn, omdat je niet precies weet wanneer je eisprong is. Ik heb ook een onregelmatige cyclus en begrijjp precies wat je bedoelt.... maar mijn gyn heeft niet gesproken over afvallen.... toen bleek dat ik PCOS had, heeft hij mij "gewoon" Clomid voorgeschreven.......quote:Op zondag 19 maart 2006 20:43 schreef Suzziieee het volgende:
jajajajajaaja....1x kan genoeg zijn.... maar deze ene x was net in de verkeerde tijd
Ja...ik had nog goede hoop dat het eindelijk regelmatig geworden was...maar helaas.![]()
Moet echt ff gauw een thermometer kopen zodat ik kan gaan temperaturen.En daarna me door laten verwijzen naar de gyneacoloog.
maar eigenlijk wil ik daar niet heen omdat ik denk dat ie eerst gaat lopen zeuren dat mijn suiker eigenlijk niet goed genoeg is om zwanger te worden en omdat ik nogal aangekomen ben(20-25 kg)sinds het stoppen met de pil en dat ie dus wilt dat ik eerst maar es ga afvallen omdat dat ook nog wel eens kan helpen met je cyclus.Maarja..ben niet zo zwaar geworden door het eten,maar door mijn vage hoormoonhuishouding.Maaaaar ja...ga toch maar eens de sprong wagen.Eerst maar es temperaturen
![]()

Ik dacht dat we hier net geen bloed wilden zien?quote:Op zondag 19 maart 2006 21:15 schreef Suzziieee het volgende:
Ja...het is een beetje een lijstje van oud gedienden aan het wordenDaarom is het altijd goed als er weer nieuw bloed komt
![]()

Hmmm ben niet voor gericht vrijen, maar ........quote:Op maandag 20 maart 2006 15:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Dan is nu het moment DiaanJe baarmoederslijm is nu in ideale conditie om de zwemmertjes door te laten. De eisprong volgt dan binnen nu en 24-48 uur.

quote:Op maandag 20 maart 2006 16:02 schreef Slaapmeisje het volgende:
Jij hoeft toch niet gericht te vrijen Diaan, als je vriendje maar raak schietEven alle gekheid op een stokkie, ik neem toch aan dat je wel een beetje gericht wil vrijen anders stel je die vraag toch niet? Of wil je dan juist niet gericht vrijen, dus eisprong vermijden

quote:Op maandag 20 maart 2006 16:32 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ach wie weet heb je vanavond wel spontaan zin Diaan

Ik heb vanavond gelukkig een afspraakquote:

quote:Op maandag 20 maart 2006 19:04 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik heb vanavond gelukkig een afspraak![]()

Ik had ineens een ingeving, wist niet precies hoe ik het moest omschrijven.... en toen kwam het in me op..... ik had dit nog niet eerder gezien/gemerkt dus misschien een goed teken....quote:

quote:

Haha je kunt het wel!!! Sterkte hoorquote:Op maandag 20 maart 2006 19:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
maak daar maar van: sterkte peaceman
![]()

Tja, doe er wat meequote:Op maandag 20 maart 2006 19:26 schreef Brighteyes het volgende:![]()
Have fun!
Maar goed, weer wat geleerd dus.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |