Januari 2005.quote:Op donderdag 2 maart 2006 15:04 schreef Brighteyes het volgende:
elle_driver, wat onwijs balen zeg!
Had je toevallig mijn vraag iets terug gezien over het toevoegen van de datum wanneer je begonnen bent? Wil je dat er bij?

had het niet verwacht,alleen wel een beetje gehoopt ,zou een leuk verjaardags kadootje voor me zelf zijn geweest(ben bijna jarig over 11 nachies) ,en dat de duiveltjes wel uit me waren na me val van maandag .maar nee de duiveltjes bleven en kwamen vandaag langs .quote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef PM-girl het volgende:
Ooo, GLossy, wat jammer. Op naar April!

Ben jij ook van de 16e? Ik ook!! Dan is het idd helemaal jammer, ik kan me voorstellen dat je het graag als verjaarscadeautje had gekregen!quote:Op zondag 5 maart 2006 16:55 schreef glossy het volgende:
[..]
had het niet verwacht,alleen wel een beetje gehoopt ,zou een leuk verjaardags kadootje voor me zelf zijn geweest(ben bijna jarig over 11 nachies) ,en dat de duiveltjes wel uit me waren na me val van maandag .maar nee de duiveltjes bleven en kwamen vandaag langs .
op naar april (RONDE 6)

ja ik ben ook de 16de jarig.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ben jij ook van de 16e? Ik ook!! Dan is het idd helemaal jammer, ik kan me voorstellen dat je het graag als verjaarscadeautje had gekregen!
Sterkte en probeer toch te genieten!

dank jequote:Op maandag 6 maart 2006 10:50 schreef Diaan73 het volgende:
Glossy balen ...... dikke knuffeltoch alvast een hele fijne verjaardag gewenst.

thxquote:

30 jaar.... hmmm ga je borst maar nat maken hahahaha.quote:Op maandag 6 maart 2006 11:17 schreef glossy het volgende:
[..]
dank jeben benieuwd wat er allemaal uitgevreten word,word 30 dus je weet maar nooit
![]()

@ Bright: je kunt overgang testen ook bij de Etos kopen.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:39 schreef minoes_ het volgende:
Bright,ik heb ook gewoon een eisprong,maar daar kijken ze niet naar.Ze meten het FSH follikel stimulerend hormoon is dat.Als de waarde daarvan te hoog is,het moet normaal tussen de 3 en de 8 zijn,dan ga je richting overgang.

en dan heb ik mijn "startdatum" nog niet eens doorgegevenquote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef Merisse het volgende:
[..]
Wel confronterend die bezig vanaf datums in de OP. Marie, Suzie, Spekkie, Brightik schrik er gewoon van dat jullie allemaal al zo lang bezig zijn.

Dat heb ik dus ook Merissequote:Op maandag 6 maart 2006 22:57 schreef Merisse het volgende:
Wel confronterend die bezig vanaf datums in de OP. Marie, Suzie, Spekkie, Brightik schrik er gewoon van dat jullie allemaal al zo lang bezig zijn.

Voor het eerst sinds een tijdje dat mn lichaam een keer lief voor me isquote:Op dinsdag 7 maart 2006 10:30 schreef Lishe het volgende:
Wat is het weer spannend hier.... al die positieve voorgevoelens, wauw! Mijn duimen draaien.
Diaan, wat lief van je lijf om toch zomaar ongesteld te worden. Sterkte met de kuur, daar kunnen heeeele mooie kindjes van komen... Succes!

Ja hele goedkope testen....dus vandaar dat ik het nog niet voor de volle 100% vertrouw.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:38 schreef Githa het volgende:
Wat is een midstream test dan? ... merk ofzo

Mijn vorige cyclus was mn 1e cyclus na de miskraam en die was maar 25 dagen. Ik ben nu gewoon uitgegaan van een cyclus van 28 dagen (zoals ik normaal had).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Meimeltje! Gefeliciteerd!Wat goed zeg!
En gewoon flink voor je NOD ook nog zeg! Of had je die ruim gezet?

ja ik ben vriendlief van meimeltje , samen M&Mquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef leonieke het volgende:
Oeh jij bent vriendlief!
Ik kan me voorstellen dat je superhappy bent.
Proficiat

LOL.....hij kwam met 3 testen thuis.....misschien wel speciaal voor julliequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
morpheus jij ook van harte gefeliciteerd! Wat goed dat je die test hebt gehaald voor ons!!

haha , oud thee kransje ook hier , haha ik verplichte meimeltje om de echte te gebruiken want waren toch 3 digitale testen , maakt het nog spannender dan wachten op een streeptje , hoopte zo erg dat woordje "niet zwanger" niet zou verschijnen , je ziet het eerst 20-30 seconde knipperen en het staat er.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
morpheus jij ook van harte gefeliciteerd! Wat goed dat je die test hebt gehaald voor ons!!

M&M Gefeliciteerd !!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja ik ben vriendlief van meimeltje , samen M&M

blijft toch de moederschapsgevoelens die dan al tot leven gaan komen , voor ons mannen is dat niet te bevatten wat een vrouw voor beleving heeft qua momenten tijdens het wachten op het 2de streepje en ondertussen al weten , mijn lichaam veranderd qua gevoelensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:07 schreef Randa_v het volgende:
Meimeltje, raar gevoel he als je al zo lang denkt dat het raak is.Had ik ook al ruim van te voren dat gevoel vorig jaar.
Gefeliciteerd

dan ga ik donderdagochtend testen, mocht het nog nodig zijn danquote:

quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
Van Slaapmeisje willen we ook heel gauw een positieve test!

quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
oja modjes ... zet bij begindatum maar januari 2003 neer

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |