Mijn vorige cyclus was mn 1e cyclus na de miskraam en die was maar 25 dagen. Ik ben nu gewoon uitgegaan van een cyclus van 28 dagen (zoals ik normaal had).quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:52 schreef Brighteyes het volgende:
Meimeltje! Gefeliciteerd!Wat goed zeg!
En gewoon flink voor je NOD ook nog zeg! Of had je die ruim gezet?
ja ik ben vriendlief van meimeltje , samen M&Mquote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:56 schreef leonieke het volgende:
Oeh jij bent vriendlief!
Ik kan me voorstellen dat je superhappy bent.
Proficiat
LOL.....hij kwam met 3 testen thuis.....misschien wel speciaal voor julliequote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
morpheus jij ook van harte gefeliciteerd! Wat goed dat je die test hebt gehaald voor ons!!
haha , oud thee kransje ook hier , haha ik verplichte meimeltje om de echte te gebruiken want waren toch 3 digitale testen , maakt het nog spannender dan wachten op een streeptje , hoopte zo erg dat woordje "niet zwanger" niet zou verschijnen , je ziet het eerst 20-30 seconde knipperen en het staat er.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:59 schreef Spekkiemonster het volgende:
morpheus jij ook van harte gefeliciteerd! Wat goed dat je die test hebt gehaald voor ons!!
M&M Gefeliciteerd !!!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 13:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ja ik ben vriendlief van meimeltje , samen M&M
blijft toch de moederschapsgevoelens die dan al tot leven gaan komen , voor ons mannen is dat niet te bevatten wat een vrouw voor beleving heeft qua momenten tijdens het wachten op het 2de streepje en ondertussen al weten , mijn lichaam veranderd qua gevoelensquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:07 schreef Randa_v het volgende:
Meimeltje, raar gevoel he als je al zo lang denkt dat het raak is.Had ik ook al ruim van te voren dat gevoel vorig jaar.
Gefeliciteerd
dan ga ik donderdagochtend testen, mocht het nog nodig zijn danquote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:10 schreef Faja-Lobi het volgende:
Van Slaapmeisje willen we ook heel gauw een positieve test!
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 15:32 schreef Spekkiemonster het volgende:
oja modjes ... zet bij begindatum maar januari 2003 neer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |