Gefeliciteerd ik80!
![]()
*meldt*
officieel dan Dinsdag ben ik ongesteld geworden en gisteren zou ik weer de pil moeten slikken, maar dat heb ik niet gedaan! Gisteren ben ik ook met mijn nieuwe bloeddrukmedicijnen begonnen, de overgang was alleen een beetje vervelend. Aan het eind van de avond had ik enorme hoofdpijn en een hoge bloeddruk, hopelijk gaat het vandaag wat beter.
Omdat ik nog geen idee heb hoe mijn cyclus wordt, wilde ik graag mijn WOD maar voorlopig op 14 maart zetten. En daarna gaan we voor de NOD's
![]()
Ow, ja bovenstaande is een beetje warrig als je het achtergrond verhaal niet kent. Dus hier maar even een korte intro
![]()
Doordat mijn nieren niet meer 100% functioneren heb ik last gekregen van een te hoge bloeddruk. De medicijnen die ik daarvoor slikte zijn niet goed voor de foetus bij een zwangerschap.
Daarom moet ik nu nieuwe medicijnen slikken. Van deze medicijnen zijn nog niet genoeg gegevens aanwezig om echt met zekerheid te stellen of het wel of niet veilig is. Tot nu toe zijn effecten bij mensen nog niet aangetoond. Wel worden deze medicijnen regelmatig gebruikt om een hoge bloeddruk tijdens zwangerschap te behandelen.
Met mijn oude ontstekingremmers ben ik geheel gestopt. Naast de nieuwe medicijnen slik ik op aanraden van de apotheek ook Gravitamon.
"No hay mal que por bien no venga" Geen ongeluk zo groot, of er is altijd nog wel een geluk bij