quote:Op zondag 19 februari 2006 12:09 schreef ik80 het volgende:
ik hoef niet meer te wachten, vanmorgen een heel mooi tweede streepje gezien!!
Hij was nog wel licht, maar duidelijk aanwezig!
Same here..maar zeker van harte gefeliciteerd !!quote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef lunastar het volgende:
gefiliciteerd IK80, lekker vlug, ben beetje jaloers![]()
maar gun het je van harte....
Ook ik voel hetzelfde.... Van harte gefeliciteerd ik80.quote:Op zondag 19 februari 2006 13:22 schreef lunastar het volgende:
gefiliciteerd IK80, lekker vlug, ben beetje jaloers![]()
maar gun het je van harte....
En beantwoordquote:Op zondag 19 februari 2006 20:32 schreef Beaker het volgende:
@ Leonieke ik heb ff een vraag voor je in "de pil " topic
ik heb hem sinds ik gestopt ben met de pil (8 jaar geslikt) nog steeds elke maand gevoeld,heb soms het idee dat die eierstok dwars door me heen wil,ik vind het een rot gevoel.quote:Op zondag 19 februari 2006 20:04 schreef Mariposa het volgende:
Glossy, voel je de eisprong echt zo duidelijk, en voelde je dat altijd al? Of is dat pas iets van de laatste tijd? Ik ben erg benieuwd wat mij wat dat betreft te wachten staat, ik slikte 8,5 jaar de pil
de 1 voelt het wel en een ander voelt het nooit.quote:Op maandag 20 februari 2006 17:08 schreef Mariposa het volgende:
Vervelend dat het zo'n rot gevoel is.
Ik ben benieuwd of ik er ook wat van ga voelen. Als ik een normale cyclus zou hebben zou dat volgende week dinsdag zijn. Dus volgende week maar even mijn buik in de gaten houden
Waarom moet jij eigenlijk bloedprikken? En niet gewoon testen? (of heb ik iets gemist..)quote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
faja en ticootje hoe is het met jullie???
Hier beginnen de zenuwen te komen, donderdag bloedprikken op hcg... ik heb schrik om te bellen, dat het nega gaat zijn... terwijl ik me wel altijd voorhou dat het niet gelukt is... Maar mijn temp is al 10 dagen boven de 37.. maar kan ook door al die hormonen zijn..
Dames ik duim voor jullie allemaal heel hard![]()
![]()
![]()
Ik heb de 11de insiminatie gehad, en voor test is het nog te vroeg, maar in het ziekenhuis van Genk is het de gewoonte 14 dagen na pregnyl bloed te prikken ...quote:Op dinsdag 21 februari 2006 16:00 schreef leonieke het volgende:
[..]
Waarom moet jij eigenlijk bloedprikken? En niet gewoon testen? (of heb ik iets gemist..)
Genk? Genk?quote:Op dinsdag 21 februari 2006 22:40 schreef lunastar het volgende:
[..]
Ik heb de 11de insiminatie gehad, en voor test is het nog te vroeg, maar in het ziekenhuis van Genk is het de gewoonte 14 dagen na pregnyl bloed te prikken ...![]()
![]()
Yep ik woon in Waterschei, Genkquote:
Ik doe het rustig aan eigenlijk, ik vrij nog wel gewoon hoorquote:Op dinsdag 21 februari 2006 15:59 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
faja en ticootje hoe is het met jullie???
Hier beginnen de zenuwen te komen, donderdag bloedprikken op hcg... ik heb schrik om te bellen, dat het nega gaat zijn... terwijl ik me wel altijd voorhou dat het niet gelukt is... Maar mijn temp is al 10 dagen boven de 37.. maar kan ook door al die hormonen zijn..
Dames ik duim voor jullie allemaal heel hard![]()
![]()
![]()
Ik heb een ex uit waterschei!quote:Op woensdag 22 februari 2006 15:32 schreef lunastar het volgende:
[..]
Yep ik woon in Waterschei, Genk
![]()
ah zo... zo zie je maaar dat het een kleine wereld is...quote:Op woensdag 22 februari 2006 18:47 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ik heb een ex uit waterschei!
Heb er een jaar lang elk weekend gezeten![]()
ikzelf ben afkomstig van Dadizele (West-Vlaanderen, tegen de Franse grens ongeveer, Dadipark, Flora Lux...) maar mijn ex leren kennen via Internet en zo mijn grenzen wat verlegd. Toen wel gemerkt dat het niet lukte tussen ons en ondertussen woon ik sinds een paar weken officieel (al anderhalf jaar niet-officieelquote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef lunastar het volgende:
[..]
ah zo... zo zie je maaar dat het een kleine wereld is...
ben normaal oorspronkelijk van leopodsburg... maar sinds dat ik getrouwd ben hebben we een huisje in waterschei
vanwaar ben jij dan??, als je het wilt zeggen natuurlijk![]()
voor iedereen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Is dat niet in de buurt van die legerbasis?quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef lunastar het volgende:
[..]
ah zo... zo zie je maaar dat het een kleine wereld is...
ben normaal oorspronkelijk van leopodsburg...
Ben om 8u moeten gaan, maar mag straks om 13u30 bellen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:16 schreef Slaapmeisje het volgende:
lunastar hoe laat moet je morgen bloedprikken en wanneer krijg je dan de uitslag? Spannend hoor
ah zo leonieke... ik heb een liefje gehad van west-vlaander... Van beernem... maar de afstand was inderdaad te ver.. zeker als je altijd de trein moet nemen...quote:Op woensdag 22 februari 2006 19:19 schreef leonieke het volgende:
[..]
ikzelf ben afkomstig van Dadizele (West-Vlaanderen, tegen de Franse grens ongeveer, Dadipark, Flora Lux...) maar mijn ex leren kennen via Internet en zo mijn grenzen wat verlegd. Toen wel gemerkt dat het niet lukte tussen ons en ondertussen woon ik sinds een paar weken officieel (al anderhalf jaar niet-officieel) in Ninove en zijn we heel druk op zoek naar een geschikt huis in de streek van Ninove.
yep leopoldsburg is een legerdorpje, nu minder dan vroeger... vroeger zagen we veel legermannen in onze voortuin oorlogje spelenquote:Op woensdag 22 februari 2006 20:59 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Is dat niet in de buurt van die legerbasis?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |