Mwanatabu van harte gefeliciteerd...quote:Op dinsdag 28 maart 2006 18:39 schreef Mwanatabu het volgende:
Het was hier ook te gezellig om waar te zijn. Ik heb twee dikke vette strepen op de test!!!!![]()
![]()
Dames, ik ga weer in de lurkstand hier om te kijken wie mij volgt
Hier altijd een goed tekenquote:Op donderdag 30 maart 2006 14:41 schreef Diaan73 het volgende:
Ow luna wat erg zeg... heel veel sterkte met je schoonvader...
Verder jompel ik voor iedereen hier![]()
![]()
![]()
en hopelijk blijven ze bij iedereen weg, zodat we een echte storm meemaken.
Ow ja vraagje: is heel veel afscheiding voor NOD goed of slecht teken?
Sterkte lunastar, met NOD en met je schoonvader, het komt ook allemaal tegelijk he?quote:Op donderdag 30 maart 2006 14:01 schreef lunastar het volgende:
Hoi dames
hier ook nog niks, ook geen kenmerken van ongi's wat ik normaal al lang zou hebben gehad... Wel beetje hoop door buurvrouws opmerking, ze vroeg of ik zwanger was... Verder hier veel gepieker om schoonvader, heeft dinsdag een lichte hartaanval gehad.. ik kan er nog niet van slapen...
Maar verder duim ik ook heel hard voor iedereen hier![]()
![]()
![]()
![]()
Sorry, ik had een tweede streepkequote:Op donderdag 30 maart 2006 19:44 schreef Brighteyes het volgende:
B4CO, gefeliciteerd!
Maarreh... eigenlijk hoort je post in Zwangerschap & Geboorte deel 184
Dit topic is voor mensen die bezig zijn met zwanger worden.En dat stadium zijn jullie al voorbij.
Watercontrastechoscopie is een simpele manier om poliepen, myomen, vormafwijkingen en andere afwijkingen van de baarmoederholte op te sporen. Het is een inwendig echoscopisch onderzoek waarbij de binnenkant van de baarmoeder zichtbaar wordt gemaakt door water in de baarmoederholte in te brengen. Water is op een echo zwart, weefsel in en rond de baarmoederholte is grijs. Zo is het mogelijk de vorm en de inhoud van de baarmoederholte goed te onderzoeken.quote:Op vrijdag 31 maart 2006 10:41 schreef PM-girl het volgende:
Ooo, Ticootje, wat balen zeg.
JE schreef al eerder over de waterecho, wat is dat precies?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |