En de Cypriotische geschiedenisquote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:
Ja, dat is allemaal prachtig, maar bepaald niet doorslaand.
Ik vind het onder geen denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die half-bewusteloos op de grond ligt door een paar man verrot wordt geslagen, het is al duidelijk dat jij daar anders over denkt. Als 'ie zich gewelddadig verzet en een strafblad heeft zijn er geen grenzen meer. Bij mij blijven ze rechtop staan, die grenzen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:58 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
O, daar gaat het om? De categorische imperatief? Ik vind het onder alle denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die op de grond ligt, verrot wordt geslagen?
quote:Fact of the day
India is home to 1,640 different languages and dialects, 75 political parties, and many religions.
Boston Globe
Ik vind het bepaald geen tactiek die op iedereen toegepast dient te worden, nee. Ik kan me wel voorstellen dat het nu en dan gebeurt en ik kan weinig medelijden hebben met iemand die agenten er bijna toe dwingt om tot zulk geweld over te gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ik vind het onder geen denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die op de grond ligt door een paar man verrot wordt geslagen, het is al duidelijk dat jij daar anders over denkt. Als 'ie zich gewelddadig verzet en een strafblad heeft zijn er geen grenzen meer.
Wat bedoel je hier nu precies mee?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Floripas het volgende:
[..]
En de Cypriotische geschiedenis
Niet doorslaander dan Cyprus: Assyriërs, Egyptenaren, Perzen, Grieken, Romeinen, Byzantijnen, Arabieren, Kruisvaarders, Venetianen, Ottomanen, Britten, Turken, Grieken?
Waarom hebben we Cyprus wel toegelaten en zouden we Turkije niet toelaten?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat bedoel je hier nu precies mee?
quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik vind het bepaald geen tactiek die op iedereen toegepast dient te worden, nee. Ik kan me wel voorstellen dat het nu en dan gebeurt
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die half-bewusteloos op de grond ligt mensen dwingt om hem verrot te slaan hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
en ik kan weinig medelijden hebben met iemand die agenten er bijna toe dwingt om tot zulk geweld over te gaan.
Misschien heeft het iets met de schaal te maken? Om maar eens iets te noemen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:08 schreef Floripas het volgende:
[..]
Waarom hebben we Cyprus wel toegelaten en zouden we Turkije niet toelaten?
Nee, hehe. Door het voorafgaande natuurlijk. Jij stelt je een soort automatische padvinders voor bij het woord ''agent''?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die half-bewusteloos op de grond ligt mensen dwingt om hem verrot te slaan hoor.![]()
Hey hey hey.....quote:Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hehe. Door het voorafgaande natuurlijk. Jij stelt je een soort automatische padvinders voor bij het woord ''agent''?
Ik ben geen voorstander van Turkije bij de EU - maar dat heeft andere oorzaken, zoals de Armeense genocide, de mensenrechtenschendingen en de hoeveelheid conservatieve kiezers die we erbij krijgen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met de schaal te maken? Om maar eens iets te noemen.
Bij agenten stel ik me voor dat ze de criminelen oppaken en daar het nodige geweld niet schuwen, maar het onnodige gewel wel schuwen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, hehe. Door het voorafgaande natuurlijk. Jij stelt je een soort automatische padvinders voor bij het woord ''agent''?
Dus niet de geografie.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Misschien heeft het iets met de schaal te maken? Om maar eens iets te noemen.
En probeert vanuit die positie nog aan te vallen. Hier staat het gedetailleerd beschreven:quote:Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Hey hey hey.....
Er ligt iemand op de grond (lees : asfalt).
Natuurlijk wel. Alleen al als je bedenkt aan welke gebieden wij dan straks grenzen.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Floripas het volgende:
Maar geografische argumenten zijn niet valide.
Wij? D'r blijven nog steeds Turken wonen hoor....en die grenzen er al tientallen jaren aan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Natuurlijk wel. Alleen al als je bedenkt aan welke gebieden wij dan straks grenzen.
Hemel, wat grappig.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Wij? D'r blijven nog steeds Turken wonen hoor....en die grenzen er al tientallen jaren aan.
Jawel, aangezien het dan de grenzen van de EU worden.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
GrappigHet zal weinig uitmaken of de grenzen van de EU daar zal gaan liggen.
En wat zullen er voor verschrikkelijke dingen gebeuren? Bin Laden die gebruik maakt van vrij verkeer van personen?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Jawel, aangezien het dan de grenzen van de EU worden.
Een beetje professionaliteit komt er wel bij kijken, maar misschien ben ik wel erg naief.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Mja, zullen we daar maar verder gaan?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef Monidique het volgende:
[..]
Ja, soms, maar die kun je dan beter negeren.
Moet ik even in herinnering roepen aan welke landen het grenst?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
En wat zullen er voor verschrikkelijke dingen gebeuren? Bin Laden die gebruik maakt van vrij verkeer van personen?
Die professionaliteit komt al kijken in het feit dat de verkeersagente met het vuurwapen terug wordt gefloten en er vier agenten van het LAPD op af worden gestuurd.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:28 schreef gelly het volgende:
[..]
Een beetje professionaliteit komt er wel bij kijken, maar misschien ben ik wel erg naief.
Het aftuigen van een uitgeschakelde verdachte heeft er echter niks mee te maken. En datwas het punt geloof ik.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Die professionaliteit komt al kijken in het feit dat de verkeersagente met het vuurwapen terug wordt gefloten en er vier agenten van het LAPD op af worden gestuurd.
En dat hoort niet. Zie Turkijetopic trouwens.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Zoals al gezegd; het loopt uit de hand door een paniekerige reactie. Een paniekerige reactie na een achtervolging op volle snelheid en bizar gedrag van King, waaronder abnormale veerkracht. Dit alles in het holst van de nacht. Niet de minste omstandigheden waaronder iemand knapt.
quote:zo-ie-zo
Ja, en Polen heeft vele anti-westerse scholen. Heel flauw goed, Sidekick.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:41 schreef Sidekick het volgende:
De huidige EU grenst aan Rusland.
Erger: aan Wit-Rusland.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:41 schreef Sidekick het volgende:
De huidige EU grenst aan Rusland.
Polen verschilt qua fundamentalistische religie niet veel van Turkije. Polen onderschrijft fundamentele westerse vrijheden als abortus en euthanasie ook niet. Waarom het ene land wel en het andere land niet, omdat ze daar de islam aanhangen en in Polen het christendom ?quote:Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en Polen heeft vele anti-westerse scholen. Heel flauw goed, Sidekick.
Ik weet het.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, en Polen heeft vele anti-westerse scholen. Heel flauw goed, Sidekick.
Het is om te kotsen en niet om te badineren, inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:51 schreef Floripas het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk van dat filmpje. Zijn jullie gehard door first-personshooters ofzo?
Én berichten dat als je een Casio horloge hebt, je volgens velen al verdacht genoeg bent om naar 'Gitmo' te gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:51 schreef Floripas het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk van dat filmpje. Zijn jullie gehard door first-personshooters ofzo?
quote:The evidence against others can seem flimsy. In at least one case, it appears to include only the fact that the suspect wore a Casio watch — a brand allegedly favored by terrorists for use as bomb timers.
Dat specifieke filmpje heb ik niet bekeken, maar elk filmpje waar een persoon fysiek zwaar toegetakeld wordt, maakt ook mij behoorlijk onpasselijk. De video's waar je bijvoorbeeld op kunt zien hoe Iraakse gevangenen geschopt en geslagen worden door troepen van Saddam Hoessein, vind ik schokkend. Niet zozeer vanwege het geweld, maar meer om het hulpe- en hopeloze gevoel dat je dan als mens moet hebben.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:51 schreef Floripas het volgende:
don't shoot the Paashaasquote:Op zondag 5 maart 2006 16:53 schreef pberends het volgende:
Zalm verbreekt z'n beloftes weer door geen meevallers uit te gaan delen terwijl het weer beter gaat.
Kabinet verlaagt zorgtoeslag niet
Ik juich de deelname van Polen toch ook niet toe? Ik vond het alleen flauw om dat er bij te betrekken, alsof ik impliciet heb beweerd dat het met de huidige EU wel snor zat.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Polen verschilt qua fundamentalistische religie niet veel van Turkije. Polen onderschrijft fundamentele westerse vrijheden als abortus en euthanasie ook niet. Waarom het ene land wel en het andere land niet, omdat ze daar de islam aanhangen en in Polen het christendom ?
Jij snijdt je tranen eruit, emoboy?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef Monidique het volgende:
Ik huil nooit.
Ook goed in confrontaties met de politie, maar dan in de permanente vorm van tatoeages.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef Monidique het volgende:
Wel nee, ik verf zwarte traantjes op mijn wangen. Met name als ik uitga.
Zo hip.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef Monidique het volgende:
Wel nee, ik verf zwarte traantjes op mijn wangen. Met name als ik uitga.
Niets, ik ga er van tussen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef Monidique het volgende:
Wat nu?
Het delegeren van koken.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen die koken.
The Queen has been criticised by anti-hunting campaigners after being pictured wringing the neck of a pheasant during a royal shooting session.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen die koken.
Ja... ik blaas graag dingen op met een c4 pakket in BF2. Wat dat laaste betreft kan ik les #1 en #2 al overslaan van een jihad training.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:51 schreef Floripas het volgende:
Vis is goed!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Floripas het volgende:
Jongens, de Floripasshow is weer begonnen!
quote:Op zondag 5 maart 2006 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
The Queen has been criticised by anti-hunting campaigners after being pictured wringing the neck of a pheasant during a royal shooting session.
She killed the bird with her bare hands while watching the Duke of Edinburgh and other guests shooting at Sandringham, Norfolk.
The pheasant, peppered with shot, was picked up and carried to her by a gundog, Sunday newspaper reports said.
A Buckingham Palace spokesman told the UK's Press Association: "It was clearly the most effective and humane way of despatching the injured bird."
But John Bryant, of the anti hunt campaigning group Protect Our Wild Animals, said: "It is no great surprise. The Royal Family has been steeped in slaughtering animals for entertainment as long as there has been a Royal Family.
"Usually, these things are not seen. But it is a horrific example of the brutality and callousness of slaughtering foreign birds for entertainment."
Albie Fox, founder of the Sportsman's Association, which defends shooting sports, said: "The sensationalism of the report typifies the lack of knowledge that people have about the countryside today.
"Anybody who is a meat eater and agrees with this sensationalism is being hypocritical. It is a fact of life that our food chain requires animals to be killed.
"The Queen despatching a pheasant shows that she is in touch with the countryside and the realities of life and death."
Loop je dan naakt door de keuken?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Floripas het volgende:
Jongens, de Floripasshow is weer begonnen!
Dan zal het wel waar zijn. Hopelijk is Albert de volgendequote:Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Ze doet zich te goed aan het bloed van zuigelingen, zegt Albert Verlinde.
Ja, dat wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Loop je dan naakt door de keuken?
Bloed, vuur, Mercurius, Mars, Jupiter in Frankrijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
Het Keldertje?
quote:Van Aartsen neemt afstand van Wiegel
Hilversum, 5 maart. VVD-fractievoorzitter Van Aartsen heeft zaterdag afstand genomen van de harde woorden van partijcoryfee Wiegel aan het adres van coalitiepartner D66.
Wiegel zei vrijdag in Groningen dat D66 na de Kamerverkiezingen van 2007 „fijn buiten kan gaan spelen”. Van Aartsen stelde zaterdag in het tv-programma Nederland kiest! dat hijzelf dat nooit zo gezegd zou hebben.
Van Aartsen, die Wiegel later dit jaar als kandidaat-premier voor de VVD zou willen presenteren, zei samen met D66 de huidige coalitie tot een goed einde te willen brengen. Wel schaarde hij zich voor 100 procent achter Wiegels kritiek op D66-minister Pechtold. D66-oprichter Van Mierlo sprak daar zaterdag schande van. Hij noemde de aanval van Wiegel platvloers en laf. „De VVD verschuilt zich achter een erelid om vuil te kunnen spuien.”
Van Mierlo riep Van Aartsen op zich niet achter Wiegel te verschuilen. „D66 heeft een minister van staat ingehuurd om modder te gooien naar mij”, antwoordde Van Aartsen. D66-fractievooorzitter Van der Laan liet in de uitzending weten niet zo wakker te liggen van de botsing tussen haar partij en de VVD. „Laten we inhoudelijk de degens gaan kruisen. Dat is veel belangrijker dan wat een erelid allemaal roept.” (ANP)
Lieg niet zo!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bloed, vuur, Mercurius, Mars, Jupiter in Frankrijk.
Leven als een duivel in Frankrijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Bloed, vuur, Mercurius, Mars, Jupiter in Frankrijk.
Dus, van Aartsen gaan Wiegel royeren?quote:
Duvel is trouwens in de aanbiedingquote:Op zondag 5 maart 2006 17:49 schreef MrX1982 het volgende:
Leven als een duivel in Frankrijk.
Dan steek ik een sigaar op.quote:
Hij heeft zeker Lenie van Frisia als adviseur.quote:122 Teletekst zo 05 mrt
Premier opent Chinees Volkscongres
` Premier Wen Jiabao van China heeft
maatregelen aangekondigd om de kloof
tussen het arme Chinese platteland en
de nieuwe rijken te verminderen.Wen
sprak bij de opening van het jaarlijkse
Volkscongres in Peking de 3000 leden
van het parlement toe.
De premier zei dat de regering dit jaar
42 miljard dollar wil investeren in de
ontwikkeling van verpauperde landelijke
gebieden.Hij voorspelde dat de economie
dit jaar met 8% zou groeien.
Wen richtte zich ook tot Taiwan.Hij zei
dat China het onafhankelijkheidsstreven
van Taiwan niet zal dulden.Dreigen met
militaire middelen deed hij niet.
Toch vreemd hè, één kerel die de baas is van 1.3 miljard mensenquote:Op zondag 5 maart 2006 18:47 schreef pberends het volgende:
[..]
Hij heeft zeker Lenie van Frisia als adviseur.
Nederland moet de keus maken of om de 51ste staat van Amerika te worden of een deelgemeente van China.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:51 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Toch vreemd hè, één kerel die de baas is van 1.3 miljard mensen.
Zeg, ik imiteer Spijkerman alleen maar hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
Ja, hoor, op de flauwe afrikagrappen kun je ook weer zitten wachten.
Heul nietquote:Jamaar, het is KOPSPIJKERS!boe-fuckin-hoe, je kijkt gewoon niet meer omdat je Talpa kut vind
Sommige van mijn beste vrienden zijn racist.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:06 schreef Floripas het volgende:
Hebben jullie eigenlijk racistische vrienden? Hoe gaan jullie daarmee om?
Waarom?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
Dat lijkt me tamelijk onmogelijk voor mij.
Ik denk dat Richard bedoelde dat 'ie zoiets niet duldt. Maar ik ben blij dat je erover begint.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Niet-blanken kunnen ook racisten zijn. Zie Kayne West.
Ik vind hem meer een realist.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Kanye Westquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Ja, maar afgezien daarvan is het een heel weloverwogen en rustige jongen - en bovendien de vriend van een goede vriendin van mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.
Wat is 'ie zelf dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
Ik heb een vriend, Samir, en wat die niet allemaal zegt over negers en Marokkanen, daar word je soms echt niet goed van.
Je vraagt eerst aan mensen of ze racistisch zijn alvorens ze toe te laten in je vriendenkring?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.
O, die ken je ook al?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar afgezien daarvan is het een heel weloverwogen en rustige jongen - en bovendien de vriend van een goede vriendin van mij.
Racisten zullen nooit mijn vriend willen zijn, anders zijn het geen racisten....quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je vraagt eerst aan mensen of ze racistisch zijn alvorens ze toe te laten in je vriendenkring?
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef RichardQuest het volgende:
Racisten zullen nooit mijn vriend willen zijn, anders zijn het geen racisten....
quote:Billy Snead was furiously trying to save the life of a friend having a heart attack on a West Virginia roadside in June when the police chief arrived. The chief, Mr. Snead recalled yesterday, ordered him to stop.
The chief, Robert K. Bowman of the small town of Welch, told Mr. Snead that his friend, red-faced and gasping for breath, had the virus that causes AIDS, according to a lawsuit filed yesterday. Chief Bowman grabbed Mr. Snead's shoulder, the suit says, pulling him away from his friend, Claude Green Jr.
Mr. Snead resisted, saying he was having success. Trained in cardiopulmonary resuscitation, Mr. Snead tried to continue pressing and then pounding on Mr. Green's chest.
"Every time I'd do it, he'd take a breath," Mr. Snead said of Mr. Green yesterday.
But the chief was adamant, Mr. Snead said. "He just come over and told me to get off of him," Mr. Snead said.
Mr. Green, who was 43, died at Welch Community Hospital less than an hour later. Chief Bowman, the suit said, did nothing to help Mr. Green but did tell ambulance workers and hospital personnel that Mr. Green was positive for H.I.V.
As it happened, the suit says, that was false. Mr. Green was gay, but he did not have the virus, according to the suit, filed in federal court in Bluefield, W.Va.
Je had het moeten zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef Yildiz het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5114022
Das nieuw.
Wheheh, net op Nederland 3, shouf shouf, komen 2 gasten met paintball-pistolen binnenrennen, hoor je zo'n meid whaaaaaaaaaa!!! al kaidaaa!!!
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Monidique het volgende:
en wie is het eigenlijk?
Een zwakzinnige rapper.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Monidique het volgende:
Waarom is Kayne West een racist en wie is het eigenlijk?
Hij zei ooit dat Bush niet om zwarte mensen geeft. Ten tijde van Katrina.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Monidique het volgende:
Waarom is Kayne West een racist en wie is het eigenlijk?
"Bush doesn't care about black people"quote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dat die van " Bush hates black people"? En waarom is hij een racist?
http://www.nytimes.com/2006/03/03/national/03cpr.html?ex=1141966800&en=9159cffbb7ecdfda&ei=5070quote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
(Meteen ontslaan zo'n idioot.) Wat is de bron?
Hij kan jazzplaten versnijden tot je tranen in je ogen krijgt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een omhoog getilde kneus. Of 't een racist is, weet ik niet, maar hij doet in ieder geval niets bijzonders. Denkt daarbij te weten dat de regering mensen AIDS inspuit.
Ik houd het wel bij de originelen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij kan jazzplaten versnijden tot je tranen in je ogen krijgt.
Ik zal hier geen jaren dertig-vergelijking maken.quote:Dat AIDS door de Amerikaanse regering is bedacht om arme mensen te decimeren is een erg gangbare opvatting onder zwarte mensen. Ik ken vrij weinig negers die dat niet denken.
Ik dacht laat ik dat woord racist ook eens gebruiken, als blanke krijg je niet vaak de kans omdat te doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
Is dat die van " Bush hates black people"? En waarom is hij een racist?
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
We zijn er weer.
Echt, muzikaal is 't niet gek.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij de originelen.
[..]
Eerder de vergelijking met de pokkendekens voor indianen?quote:Ik zal hier geen jaren dertig-vergelijking maken.
Calimero gedrag. The white man is keeping us downquote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef Floripas het volgende:
...and he doesn't. Ze hebben gelijk.
If not them, who else? The martians?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Calimero gedrag. The white man is keeping us down.
Themselves.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:32 schreef Floripas het volgende:
If not them, who else? The martians?
Ook zo'n dubieus verhaal.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:31 schreef Floripas het volgende:
Eerder de vergelijking met de pokkendekens voor indianen?
Nogal, ja. Waarheen gaat de reis?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:39 schreef RichardQuest het volgende:
Wat scheelt dat veel zeg, vliegtarieven
Nee domme individuen als Kayne West.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:37 schreef Floripas het volgende:
Als collectief, ebbenhouten blok?
Schwarzeneggers koninkrijkjequote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nogal, ja. Waarheen gaat de reis?
Nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef Floripas het volgende:
En op Condi na zijn het allemaal domme individuen?
but occasionally intentionally as a result of Europeans giving Indians as gifts blankets that had been used to wrap smallpox patients.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jared Diamond, Guns, germs and steel (1997), blz. 199.
Ik ben wel benieuwd, inderdaad. Ik kan me voorstellen dat het niet bijster effectief is.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Dank. Ik moet dat boek nog altijd een keer lezen, maar het laatste wat ik er van hoorde was geloof ik vrij recent en beweerde dat niet bewezen kon worden dat de voornemens ook daadwerkelijk uitgevoerd waren. Ik geloof dat het een collegeaantekening betreft.
Het ging er ook vooral om dat er geen oorzakelijk verband kon worden getoond tussen de uitbraken en Westers ingrijpen - een herhaling eigenlijk van mijn eerdere informatie.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ik ben wel benieuwd, inderdaad. Ik kan me voorstellen dat het niet bijster effectief is.
Nee, de grote uitbraken zijn natuurlijk gewoon door menselijk contact veroorzaakt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Het ging er ook vooral om dat er geen oorzakelijk verband kon worden getoond tussen de uitbraken en Westers ingrijpen - een herhaling eigenlijk van mijn eerdere informatie.
Ja, maar we hadden het over Amherst, toch?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee, de grote uitbraken zijn natuurlijk gewoon door menselijk contact veroorzaakt.
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja, maar we hadden het over Amherst, toch?
Bronquote:Smallpox also spread to North America where it was almost as effective. It may have been in the Northwestern Territories of colonial America (now including parts of Ohio and Pennsylvania) where the disease may first have been deliberately used as a weapon. In 1763, Captain Ecuyer of Fort Pitt gave "two blankets and a handkerchief out of the Small Pox hospital" as peace offerings to fractious local chiefs. This resulted in the deaths of hundreds of Mingo, Delaware, and Shawnee.
Andere bronquote:The only documented case of smallpox blankets being given to Indians was by Captain Eucyer of the British army. I challenge anyone to offer documented proof, except for the two blankets given out by Captain Ecuyer at Fort Pitt, of smallpox infected blankets being deliberately given to Indians as a means of spreading smallpox. Letters by General Amherst and Colonel Bouquet mentioning spreading smallpox to Indians does not mean that this was ever carried out. Assumptions derived from letters and oral traditions are not proof of anything.
In a letter (1763) to Colonel Bouquet, Lord Amherst wrote, "Could it not be contrived to send the Small Pox among those disaffected tribes of Indians? We must on this occasion use every stratagem in our power to reduce them".
Bouquet replied that he would try and use infected blankets as a means of introducing the disease among the Indians, but was wary of the effects that it would have on his own men...at least twenty-five percent or more of Bouquet's soldiers would have been susceptible to the smallpox virus.
The Amherst letter has been used to support the proposition of germ warfare or genocide against native populations. Amherst may have discussed it in correspondence with Bouquet, but there is no evidence that Colonel Bouquet carried it out. As he mentioned in his reply, Bouquet was afraid of what it would do to his own men and with good reason. 1763 was twenty-three years before Jenner’s work on vaccination, and one hundred years before Pasteur advanced his germ theory. The only thing known about smallpox in 1763 was…age, color of skin, social status meant nothing to the smallpox virus...an infected person died or, if lucky enough to survive, was often disfigured for life. No matter how bad Amherst may have wanted to be rid of the Indians, it seems doubtful that he would unleash a disease on his soldiers that had already killed millions of his own countrymen.
There is no evidence that Col. Bouquet took any action on Amherst's letter, but there is evidence that during an Indian siege Captain Ecuyer at Fort Pitt did.
"Out of our regard for them (two Indian chiefs) we gave them two blankets and a handkerchief out of the smallpox hospital. I hope it will have the desired effect (William Trent)."
Deze blijft nu staan, hahaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:30 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ga maar vast liggen, dan roep ik Sidekick even.
Doen jullie bij het weggaan wel even de blacklight uit?
Een spelfout op mijn grafsteen.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:28 schreef Floripas het volgende:
Wat is jullie grootste angst?
Dat iemand op straat tegen mij NEGERKONING!!! gaat roepen.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:28 schreef Floripas het volgende:
Wat is jullie grootste angst?
Ik verwees naar de schrijfwijze van meneer Verdriet.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Doe mij maar een uitleg, dan.
Ik dacht dat er iets moois tussen jullie opbloeide.
Rimdrang klinkt als een exotisch gerecht. Wat is dan leuker dan doen of het ook zo is en er kouseband bij halen?quote:Op zondag 5 maart 2006 20:33 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. Doe mij maar een uitleg, dan.
Ik dacht dat er iets moois tussen jullie opbloeide.
Je emoticongehalte grenst aan hysterie.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Rimdrang klinkt als een exotisch gerecht. Wat is dan leuker dan doen of het ook zo is en er kouseband bij halen?
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Oh, die sla ik meestal over.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:36 schreef Sidekick het volgende:
[..]
Ik verwees naar de schrijfwijze van meneer Verdriet.
21.20 voor de mensen met videobandenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
Zo om 21.00 ned3, de Breda ouwe wijken politiek in Tegenlicht.
Ik ga kijken, want ik heb er jaren gewoond.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
Zo om 21.00 ned3, de Breda ouwe wijken politiek in Tegenlicht.
je moet toch wat verzinnen voor de vleespotten van Den Haagquote:Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef Bluesdude het volgende:
[..]
Ik ga kijken, want ik heb er jaren gewoond.
Breda-Noord.. beter bekend als de Hoge Vught is geen oude wijk, maar een sixties wijk.
Er gebeurt wel eens wat...maar om het af te serveren als onleefbare probleemwijk is nonsens.
Ik zou er zo weer willen gaan wonen.
Ik lees die link van pberends en dezelfde ondertoon die ik ergens anders al las, zag ik weer.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef zakjapannertje het volgende:
[..]
je moet toch wat verzinnen voor de vleespotten van Den Haag
Ik zie niets staan.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Floripas het volgende:
Hee, zijn Lemmeb en PJO alweer geband?
In de Staatskrant van Fok!, MED. Zouden ze niet gewoon even iets anders aan het doen kunnen zijn?quote:
quote:In februari 2006 nam Donner onder de artiestennaam 'De Don' een rap op waarin hij zijn drugsbeleid toelichtte en harde maatregelen aankondigde. Donner reageerde met zijn rap 'De Don' op burgemeester Leers van Maastricht die daarvoor het nummer 'Da's toch dope man' had opgenomen.
quote:Don, the term used for a crime or mafia leader.
Dit dan over het verwijderen van een herdenkingsmonument.quote:Het is inderdaad schokkend om te zien dat gevestigde partijen hun verleden zomaar weggooien omdat een paar moslims en joden er toevallig anders over denken Ik zal zelf niet snel op de NVU stemmen, maar op dit gebied hebben ze groot gelijk
Goed, ik kan absoluut niet lezen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Floripas het volgende:
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Wie zou hij dood hebben gewenst?
niemand kan tippen aan Loekiequote:Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
Dat hoofddoekvrouwtje op Nederland 3 altijd als je van het programma naar de Ster gaat:.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet weer die gnoom van een Tycho Gernandt!
Toon mij en ik volg.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
He, wat leuk, Floripas, je krijgt bijval van een tamelijk kansloze pseudo-hooligan tegen een geborneerde ex-Nederlander!
Vreemd inderdaad, de ouders zijn denk ik meer verantwoordelijk voor hoe een kind de taal spreekt dan de school. Ja, hoe het kind Nederlands schrijft is misschien wel meer verantwoording van school.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef RichardQuest het volgende:
"Als ik naar mijn kindje luister hoe hij Nederlands spreekt, het is gewoon te triest voor woorden" , verwijt mevrouw de school...![]()
![]()
Mevrouw, het is UW kind
.
Wat is eigenlijk jouw historische interesseperiode?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geweld Italiaanse politie vastgelegd op film
Habib, da's verspilde moeite.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien moet meki eens leren normale topics te openen.
Jij was ooit toch mod? Wat is er gebeurd?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Dan er een ban aanhangen, of een soort van Thread aanmaak ban ofzo..
Verschillende. Maar voornamelijk de Volle Middeleeuwen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef Floripas het volgende:
[..]
Wat is eigenlijk jouw historische interesseperiode?
Ik ben gestopt. Geen tijd meer ervoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Floripas het volgende:
[..]
Jij was ooit toch mod? Wat is er gebeurd?
Ach, er zijn genoeg goeie scholen en als hij slecht Nederlands praat wordt dat niet aangeleerd door de school hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Vreemd inderdaad, de ouders zijn denk ik meer verantwoordelijk voor hoe een kind de taal spreekt dan de school. Ja, hoe het kind Nederlands schrijft is misschien wel meer verantwoording van school.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Verschillende. Maar voornamelijk de Volle Middeleeuwen.
Iig te weinig users.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Floripas het volgende:
Wie zou hij dood hebben gewenst?
Wat vroeger wel de herfsttij heette?quote:
Ja, geeft iets meer opluchting, dat wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:55 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Poepen is nog fijner dan plassen
Het geeft vrijheid puntquote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ja, geeft iets meer opluchting, dat wel.
Fok zou wel een keer preventief geruimd kunnen worden idd. Kan ik ook weer onder m'n oude account.quote:
quote:Onderwijsbond wil master voor elke leraar
UTRECHT - Elke leraar in het basis- en middelbaar onderwijs moet de kans krijgen tijdens zijn loopbaan een vervolgopleiding te volgen. Daarvoor pleit de Algemene Onderwijsbond (AOb). Het onderwijs kan op die manier een 'flinke kwaliteitsslag' maken. De overheid moet in het plan zorgen voor een 'royaal nascholingsbudget', al moeten de kosten nog in kaart worden gebracht.
De bond stelt dat leraren 'barsten van de ambitie en hun leerlingen het allerbeste onderwijs geven dat maar mogelijk is'. "Maar zij moeten daar dan wel de mogelijkheden voor krijgen." De AOb schrijft in een verklaring van 'alle meesters en juffen' een master te willen maken. Het plan moet de tendens tegengaan dat leraren steeds vaker worden vervangen door goedkoper en lager personeel, ook wel 'downgrading' genoemd.
Het onderwijspersoneel moet volgens het Masterplan Onderwijs zelf weer grip krijgen op de scholingsbudgetten. Die worden volgens de bond nu vaak door ministerie en werkgevers voor eigen projecten gebruikt. Leraren in het basisonderwijs kunnen volgens de bond vervolgopleidingen doen, zodat ze een vak in het voortgezet onderwijs mogen geven. Ook zou ondersteunend personeel, zoals onderwijsassistenten, de kans moeten krijgen een bevoegdheid te halen.
Promotie
Academici van lerarenopleidingen moeten uitzicht hebben op een promotieplaats, vindt de bond. Op die manier zou voor leraren hun vak interessant blijven. Het niveau van het docentenkorps zou stijgen en daarmee volgens de AOb ook de onderwijskwaliteit.
b]
Kritiek
[/b]
De laatste maanden is het onderwijs bedolven onder kritiek, stelt de bond. Door onderwijsvernieuwingen staat de kwaliteit in het vmbo en het studiehuis onder druk. Ook zouden pabostudenten niet kunnen rekenen en zouden leerlingen geen Cito-toets mogen doen, omdat ze daar te laag op scoren. De bond stelt dat de verwachtingen die ouders, werkgevers en overheid hebben van het onderwijs hooggespannen zijn en had verwacht dat de overheid veel geld zou investeren. "Tot onze verrassing, en die van anderen, is dat niet gebeurd."
HolidayH4wk?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Fok zou wel een keer preventief geruimd kunnen worden idd. Kan ik ook weer onder m'n oude account.
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nighthawk was cool. Nighth4wk zeurt een beetje te weinig over die boosaardige commies.![]()
quote:Zulke mensen geven mij zelfvertrouwen.
Was laatst undercover op de verjaardag van inFidel.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nighthawk was cool. Nighth4wk zeurt een beetje te weinig over die boosaardige commies.![]()
"Het maakt niet uit of je door de hond of de kat gebeten wordt"quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het kwam mij ter ore dat nogal wat mensen hier niet van plan waren om te gaan stemmen?
Ik ga denk ik toch maar op de ChristenUnie stemmen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het kwam mij ter ore dat nogal wat mensen hier niet van plan waren om te gaan stemmen?
Waarom?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch maar op de ChristenUnie stemmen.
Nou, hersttij. Ik ben een wat opgewekter meisje dan Johan de grimmige zelfkanter.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat vroeger wel de herfsttij heette?
Het gekke is dat mijn andere voorkeuren meestal veel moderner en ook iets exacter zijn.
Je bedoelt neuken?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Het gekke is dat mijn andere voorkeuren meestal veel moderner en ook iets exacter zijn.
dit is geen referendumquote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik noemde het dan ook ''vroeger'', evrouw.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, hersttij. Ik ben een wat opgewekter meisje dan Johan de grimmige zelfkanter.
Je zult maar in Oegstgeest wonen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Kusjes van DrWolffensteinquote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Was laatst undercover op de verjaardag van inFidel.
Kusje van Xeus btw.
Maar dan, ja, inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik noemde het dan ook ''vroeger'', evrouw.
Vrouwen zonder man moeten het idd niet gaan doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Tuana het volgende:
Jullie weten toch dat het niet rationeel is om te gaan stemmen?
Het lijkt me een kliederboel in jouw bed.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is zo oud als de wereld en niet half zo exact als ze je willen doen geloven.
Ik eindig waarschijnlijk met de immer fascinerende pogingen om de Latijnen er na 1204 uit te mikken en buiten te houden.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Floripas het volgende:
[..]
Maar dan, ja, inderdaad.
En welk subonderdeel trekt jou aan?
De echte reden dat de SGP ze niet toe laat.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef George-Butters het volgende:
PvdA - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Jonge Socialisten
GroenLinks - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Dwars
VVD - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - JOVD
SP - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Rood
CDA - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - CDjA
D66 - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Jonge Democraten
Stadspartij - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda
Christenunie - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Perspectief
Student en Stad - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda -
Nieuwe Communistische Partij-NCPN - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Communistische Jongeren Beweging
Partij voor het Noorden - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda
Ik heb een aantal partij programma's doorgenomen en ik moet zeggen dat de partijprogramma's niet erg verschillen.
De keuze is dus tussen lood en oudijzer.
En als er nog meer van de tenenkrommende debatten komen dan ga ik op de NCPN stemmen. Met als voorwaarde dat de vrouwen in die partij hun oksels scheren.
Is scheren verboden door God?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De echte reden dat de SGP ze niet toe laat.
http://www.ncpn-groningen(...)p/Annabelle_Schoutenquote:Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef George-Butters het volgende:
De keuze is dus tussen lood en oudijzer.
En als er nog meer van de tenenkrommende debatten komen dan ga ik op de NCPN stemmen. Met als voorwaarde dat de vrouwen in die partij hun oksels scheren.
Over de CU hoorde ik vandaag m'n moeder het volgende zeggen. "Mensen waarbij ik niet in de kerk wil zitten ga ik ook niet op stemmen" dat gaat ook wel op voor mijn gedachten over hen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch maar op de ChristenUnie stemmen.
Wat een decadent gelul. Ik kom makkkelijk rond. Echt een communisten-Annabelle.quote:Omdat je als student niet rond kunt komen van studiefinanciering alleen is werken een must
De linkste waarop je kunt stemmen is een D66er.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat is er mis in Oegstgeest trouwens?
quote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nee. En wees daar blij om, want mijn tranen vreten jouw huid weg.
Ach, mijn rabiaat atheistische vader gaat er op stemmen omdat hij is uitgekeken op D66. Wie is er nu makkelijker te beinvloeden, jij of ik?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef du_ke het volgende:
[..]
Over de CU hoorde ik vandaag m'n moeder het volgende zeggen. "Mensen waarbij ik niet in de kerk wil zitten ga ik ook niet op stemmen" dat gaat ook wel op voor mijn gedachten over hen.
In benevelde toestand, naar ik aanneem?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
http://www.ncpn-groningen(...)p/Annabelle_Schouten
Zij in ieder geval wel; ik ken iemand die haar heeft geneukt.
Nog steeds veel te links idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Floripas het volgende:
[..]
De linkste waarop je kunt stemmen is een D66er.![]()
Daar ga ik vanuit, ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef George-Butters het volgende:
[..]
In benevelde toestand, naar ik aanneem?
pberends:quote:1000 mensen de straat op tegen Verdonk in 2004
quote:Verdonk wil toch al zoveel mogelijk mensen op straat hebben.
?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:25 schreef Floripas het volgende:
http://www.ncpn-groningen.nl/mediawiki/index.php/Michel_Wijnhold
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |