In de Staatskrant van Fok!, MED. Zouden ze niet gewoon even iets anders aan het doen kunnen zijn?quote:
quote:In februari 2006 nam Donner onder de artiestennaam 'De Don' een rap op waarin hij zijn drugsbeleid toelichtte en harde maatregelen aankondigde. Donner reageerde met zijn rap 'De Don' op burgemeester Leers van Maastricht die daarvoor het nummer 'Da's toch dope man' had opgenomen.
quote:Don, the term used for a crime or mafia leader.
Dit dan over het verwijderen van een herdenkingsmonument.quote:Het is inderdaad schokkend om te zien dat gevestigde partijen hun verleden zomaar weggooien omdat een paar moslims en joden er toevallig anders over denken Ik zal zelf niet snel op de NVU stemmen, maar op dit gebied hebben ze groot gelijk
Goed, ik kan absoluut niet lezen.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef Floripas het volgende:
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Banmeldtopic deel 612, paragraaf 2, sub B
Wie zou hij dood hebben gewenst?
niemand kan tippen aan Loekiequote:Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
Dat hoofddoekvrouwtje op Nederland 3 altijd als je van het programma naar de Ster gaat:.
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet weer die gnoom van een Tycho Gernandt!
Toon mij en ik volg.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
He, wat leuk, Floripas, je krijgt bijval van een tamelijk kansloze pseudo-hooligan tegen een geborneerde ex-Nederlander!
Vreemd inderdaad, de ouders zijn denk ik meer verantwoordelijk voor hoe een kind de taal spreekt dan de school. Ja, hoe het kind Nederlands schrijft is misschien wel meer verantwoording van school.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef RichardQuest het volgende:
"Als ik naar mijn kindje luister hoe hij Nederlands spreekt, het is gewoon te triest voor woorden" , verwijt mevrouw de school...![]()
![]()
Mevrouw, het is UW kind
.
Wat is eigenlijk jouw historische interesseperiode?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:39 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geweld Italiaanse politie vastgelegd op film
Habib, da's verspilde moeite.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien moet meki eens leren normale topics te openen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |