Zeg, ik imiteer Spijkerman alleen maar hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
Ja, hoor, op de flauwe afrikagrappen kun je ook weer zitten wachten.
Heul nietquote:Jamaar, het is KOPSPIJKERS!boe-fuckin-hoe, je kijkt gewoon niet meer omdat je Talpa kut vind
Sommige van mijn beste vrienden zijn racist.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:06 schreef Floripas het volgende:
Hebben jullie eigenlijk racistische vrienden? Hoe gaan jullie daarmee om?
Waarom?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
Dat lijkt me tamelijk onmogelijk voor mij.
Ik denk dat Richard bedoelde dat 'ie zoiets niet duldt. Maar ik ben blij dat je erover begint.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Niet-blanken kunnen ook racisten zijn. Zie Kayne West.
Ik vind hem meer een realist.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Kanye Westquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Ja, maar afgezien daarvan is het een heel weloverwogen en rustige jongen - en bovendien de vriend van een goede vriendin van mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.
Wat is 'ie zelf dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
Ik heb een vriend, Samir, en wat die niet allemaal zegt over negers en Marokkanen, daar word je soms echt niet goed van.
Je vraagt eerst aan mensen of ze racistisch zijn alvorens ze toe te laten in je vriendenkring?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.
O, die ken je ook al?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar afgezien daarvan is het een heel weloverwogen en rustige jongen - en bovendien de vriend van een goede vriendin van mij.
Racisten zullen nooit mijn vriend willen zijn, anders zijn het geen racisten....quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je vraagt eerst aan mensen of ze racistisch zijn alvorens ze toe te laten in je vriendenkring?
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef RichardQuest het volgende:
Racisten zullen nooit mijn vriend willen zijn, anders zijn het geen racisten....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |