Zeg, ik imiteer Spijkerman alleen maar hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
Ja, hoor, op de flauwe afrikagrappen kun je ook weer zitten wachten.
Heul nietquote:Jamaar, het is KOPSPIJKERS!boe-fuckin-hoe, je kijkt gewoon niet meer omdat je Talpa kut vind
Sommige van mijn beste vrienden zijn racist.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:06 schreef Floripas het volgende:
Hebben jullie eigenlijk racistische vrienden? Hoe gaan jullie daarmee om?
Waarom?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
Dat lijkt me tamelijk onmogelijk voor mij.
Ik denk dat Richard bedoelde dat 'ie zoiets niet duldt. Maar ik ben blij dat je erover begint.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Niet-blanken kunnen ook racisten zijn. Zie Kayne West.
Ik vind hem meer een realist.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
Kanye Westquote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Waarom?
Ja, maar afgezien daarvan is het een heel weloverwogen en rustige jongen - en bovendien de vriend van een goede vriendin van mij.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.
Wat is 'ie zelf dan?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
Ik heb een vriend, Samir, en wat die niet allemaal zegt over negers en Marokkanen, daar word je soms echt niet goed van.
Je vraagt eerst aan mensen of ze racistisch zijn alvorens ze toe te laten in je vriendenkring?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.
O, die ken je ook al?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja, maar afgezien daarvan is het een heel weloverwogen en rustige jongen - en bovendien de vriend van een goede vriendin van mij.
Racisten zullen nooit mijn vriend willen zijn, anders zijn het geen racisten....quote:Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Je vraagt eerst aan mensen of ze racistisch zijn alvorens ze toe te laten in je vriendenkring?
Zeg nooit nooit.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef RichardQuest het volgende:
Racisten zullen nooit mijn vriend willen zijn, anders zijn het geen racisten....
quote:Billy Snead was furiously trying to save the life of a friend having a heart attack on a West Virginia roadside in June when the police chief arrived. The chief, Mr. Snead recalled yesterday, ordered him to stop.
The chief, Robert K. Bowman of the small town of Welch, told Mr. Snead that his friend, red-faced and gasping for breath, had the virus that causes AIDS, according to a lawsuit filed yesterday. Chief Bowman grabbed Mr. Snead's shoulder, the suit says, pulling him away from his friend, Claude Green Jr.
Mr. Snead resisted, saying he was having success. Trained in cardiopulmonary resuscitation, Mr. Snead tried to continue pressing and then pounding on Mr. Green's chest.
"Every time I'd do it, he'd take a breath," Mr. Snead said of Mr. Green yesterday.
But the chief was adamant, Mr. Snead said. "He just come over and told me to get off of him," Mr. Snead said.
Mr. Green, who was 43, died at Welch Community Hospital less than an hour later. Chief Bowman, the suit said, did nothing to help Mr. Green but did tell ambulance workers and hospital personnel that Mr. Green was positive for H.I.V.
As it happened, the suit says, that was false. Mr. Green was gay, but he did not have the virus, according to the suit, filed in federal court in Bluefield, W.Va.
Je had het moeten zien.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef Yildiz het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5114022
Das nieuw.
Wheheh, net op Nederland 3, shouf shouf, komen 2 gasten met paintball-pistolen binnenrennen, hoor je zo'n meid whaaaaaaaaaa!!! al kaidaaa!!!
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Monidique het volgende:
en wie is het eigenlijk?
Een zwakzinnige rapper.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Monidique het volgende:
Waarom is Kayne West een racist en wie is het eigenlijk?
Hij zei ooit dat Bush niet om zwarte mensen geeft. Ten tijde van Katrina.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Monidique het volgende:
Waarom is Kayne West een racist en wie is het eigenlijk?
"Bush doesn't care about black people"quote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
[..]
Is dat die van " Bush hates black people"? En waarom is hij een racist?
http://www.nytimes.com/2006/03/03/national/03cpr.html?ex=1141966800&en=9159cffbb7ecdfda&ei=5070quote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
(Meteen ontslaan zo'n idioot.) Wat is de bron?
Hij kan jazzplaten versnijden tot je tranen in je ogen krijgt.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
[afbeelding]
Een omhoog getilde kneus. Of 't een racist is, weet ik niet, maar hij doet in ieder geval niets bijzonders. Denkt daarbij te weten dat de regering mensen AIDS inspuit.
Ik houd het wel bij de originelen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Hij kan jazzplaten versnijden tot je tranen in je ogen krijgt.
Ik zal hier geen jaren dertig-vergelijking maken.quote:Dat AIDS door de Amerikaanse regering is bedacht om arme mensen te decimeren is een erg gangbare opvatting onder zwarte mensen. Ik ken vrij weinig negers die dat niet denken.
Ik dacht laat ik dat woord racist ook eens gebruiken, als blanke krijg je niet vaak de kans omdat te doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
Is dat die van " Bush hates black people"? En waarom is hij een racist?
quote:Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
We zijn er weer.
Echt, muzikaal is 't niet gek.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik houd het wel bij de originelen.
[..]
Eerder de vergelijking met de pokkendekens voor indianen?quote:Ik zal hier geen jaren dertig-vergelijking maken.
Calimero gedrag. The white man is keeping us downquote:Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef Floripas het volgende:
...and he doesn't. Ze hebben gelijk.
If not them, who else? The martians?quote:Op zondag 5 maart 2006 19:31 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Calimero gedrag. The white man is keeping us down.
Themselves.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:32 schreef Floripas het volgende:
If not them, who else? The martians?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |