quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nighthawk was cool. Nighth4wk zeurt een beetje te weinig over die boosaardige commies.![]()
quote:Zulke mensen geven mij zelfvertrouwen.
Was laatst undercover op de verjaardag van inFidel.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nighthawk was cool. Nighth4wk zeurt een beetje te weinig over die boosaardige commies.![]()
"Het maakt niet uit of je door de hond of de kat gebeten wordt"quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het kwam mij ter ore dat nogal wat mensen hier niet van plan waren om te gaan stemmen?
Ik ga denk ik toch maar op de ChristenUnie stemmen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het kwam mij ter ore dat nogal wat mensen hier niet van plan waren om te gaan stemmen?
Waarom?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik ga denk ik toch maar op de ChristenUnie stemmen.
Nou, hersttij. Ik ben een wat opgewekter meisje dan Johan de grimmige zelfkanter.quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Wat vroeger wel de herfsttij heette?
Het gekke is dat mijn andere voorkeuren meestal veel moderner en ook iets exacter zijn.
Je bedoelt neuken?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Het gekke is dat mijn andere voorkeuren meestal veel moderner en ook iets exacter zijn.
dit is geen referendumquote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Ik noemde het dan ook ''vroeger'', evrouw.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nou, hersttij. Ik ben een wat opgewekter meisje dan Johan de grimmige zelfkanter.
Je zult maar in Oegstgeest wonen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Kusjes van DrWolffensteinquote:Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef NightH4wk het volgende:
[..]
Was laatst undercover op de verjaardag van inFidel.
Kusje van Xeus btw.
Maar dan, ja, inderdaad.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ik noemde het dan ook ''vroeger'', evrouw.
Vrouwen zonder man moeten het idd niet gaan doen.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Tuana het volgende:
Jullie weten toch dat het niet rationeel is om te gaan stemmen?
Het lijkt me een kliederboel in jouw bed.quote:Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Dat is zo oud als de wereld en niet half zo exact als ze je willen doen geloven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |