abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35743402
Welkom in het politiek cafe van het politieke subforum van Fok!. Hier kan gepraat worden over politieke complotjes die niet worden besproken in de gangbare gedachtenwisselingen in POL, of over niet-politieke zaken die óók niet worden besproken in dit subforum, oftewel: het passioneel spuien van politieke ideeën en populistisch geblaat zonder feitelijke justificatie. Ook geschikt voor al het politieke non-nieuws en andere onzin. Iedereen is welkom, denk daar nu eens aan.
  zondag 5 maart 2006 @ 16:01:28 #2
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35743437
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef Johan_de_With het volgende:

Ja, dat is allemaal prachtig, maar bepaald niet doorslaand.
En de Cypriotische geschiedenis
Niet doorslaander dan Cyprus: Assyriërs, Egyptenaren, Perzen, Grieken, Romeinen, Byzantijnen, Arabieren, Kruisvaarders, Venetianen, Ottomanen, Britten, Turken, Grieken?
pi_35743441
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

O, daar gaat het om? De categorische imperatief? Ik vind het onder alle denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die op de grond ligt, verrot wordt geslagen?
Ik vind het onder geen denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die half-bewusteloos op de grond ligt door een paar man verrot wordt geslagen, het is al duidelijk dat jij daar anders over denkt. Als 'ie zich gewelddadig verzet en een strafblad heeft zijn er geen grenzen meer. Bij mij blijven ze rechtop staan, die grenzen.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_35743538
a monoculturist nightmare:
quote:
Fact of the day

India is home to 1,640 different languages and dialects, 75 political parties, and many religions.

Boston Globe
  zondag 5 maart 2006 @ 16:05:21 #5
89730 Drugshond
De Euro. Mislukt vanaf dag 1.
pi_35743661
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Ik vind het onder geen denkbare omstandigheden te billijken dat iemand die op de grond ligt door een paar man verrot wordt geslagen, het is al duidelijk dat jij daar anders over denkt. Als 'ie zich gewelddadig verzet en een strafblad heeft zijn er geen grenzen meer.
Ik vind het bepaald geen tactiek die op iedereen toegepast dient te worden, nee. Ik kan me wel voorstellen dat het nu en dan gebeurt en ik kan weinig medelijden hebben met iemand die agenten er bijna toe dwingt om tot zulk geweld over te gaan.
pi_35743688
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

En de Cypriotische geschiedenis
Niet doorslaander dan Cyprus: Assyriërs, Egyptenaren, Perzen, Grieken, Romeinen, Byzantijnen, Arabieren, Kruisvaarders, Venetianen, Ottomanen, Britten, Turken, Grieken?
Wat bedoel je hier nu precies mee?
  zondag 5 maart 2006 @ 16:08:09 #8
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35743729
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat bedoel je hier nu precies mee?
Waarom hebben we Cyprus wel toegelaten en zouden we Turkije niet toelaten?
pi_35743748
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik vind het bepaald geen tactiek die op iedereen toegepast dient te worden, nee. Ik kan me wel voorstellen dat het nu en dan gebeurt
Ik ook, het is namelijk ook gebeurd....
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:06 schreef Johan_de_With het volgende:
en ik kan weinig medelijden hebben met iemand die agenten er bijna toe dwingt om tot zulk geweld over te gaan.
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die half-bewusteloos op de grond ligt mensen dwingt om hem verrot te slaan hoor.
Het is ongetwijfeld gemakkelijker in blinde onderwerping te leven dan aan je bevrijding te werken: ook de doden zijn beter aangepast aan de aarde dan de levenden
pi_35743785
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:08 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waarom hebben we Cyprus wel toegelaten en zouden we Turkije niet toelaten?
Misschien heeft het iets met de schaal te maken? Om maar eens iets te noemen.
pi_35743818
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:08 schreef RichardQuest het volgende:
Ik heb nog nooit meegemaakt dat iemand die half-bewusteloos op de grond ligt mensen dwingt om hem verrot te slaan hoor.
Nee, hehe. Door het voorafgaande natuurlijk. Jij stelt je een soort automatische padvinders voor bij het woord ''agent''?
pi_35743906
Here they chased this guy for eight miles, they had stopped him, a female California Highway Patrol officer advanced on him with her gun drawn, which in the LAPD is considered a very dangerous tactic. Sgt. Stacey Koon of the LAPD ordered the CHP officer back and he took over this arrest. He then directed four officers to jump on King. King threw them off his back. He was sweating on a cold night, it was obvious he was drunk. He pointed at the sky, he called around, he made strange noises, he waggled his buttocks at the woman officer, all of these things. They suspected he was on PCP, and they knew he was strong.

So the LAPD, at least in the beginning, acted correctly?

It's the middle of the night. You have this guy acting very strangely. Koon did what he was supposed to do under LAPD doctrine -- they fire electronic darts of 50,000 volts. If you get hit by them, you don't get up for a very long time. King got up. They fired another volley, he gets up again. As the second volley is fired, George Holliday, this amateur cameraman, had his new camcorder that he was photographing everything with. He had been awakened by the noises, and the police helicopter and sirens. Just as Rodney King is charging toward Officer Lawrence Powell, he starts the video. This is the first three seconds of the video. It is not terribly clear, but it is obvious what King is doing. It is not clear whether he is trying to run over Powell, or whether he is trying to run by him to get to this park behind him. Neither of them knew where he was going -- King was too drunk to know, and Powell was too panicked to know.

http://www.salon.com/news/1998/03/13news.html
  zondag 5 maart 2006 @ 16:15:34 #13
89730 Drugshond
pi_35743973
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:10 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nee, hehe. Door het voorafgaande natuurlijk. Jij stelt je een soort automatische padvinders voor bij het woord ''agent''?
Hey hey hey.....
Er ligt iemand op de grond (lees : asfalt).
  zondag 5 maart 2006 @ 16:15:50 #14
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35743983
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik ben geen voorstander van Turkije bij de EU - maar dat heeft andere oorzaken, zoals de Armeense genocide, de mensenrechtenschendingen en de hoeveelheid conservatieve kiezers die we erbij krijgen.

Maar geografische argumenten zijn niet valide.
pi_35743988
quote:

[..]

Bij agenten stel ik me voor dat ze de criminelen oppaken en daar het nodige geweld niet schuwen, maar het onnodige gewel wel schuwen.
pi_35744033
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:09 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dus niet de geografie.
  zondag 5 maart 2006 @ 16:18:24 #17
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35744054
Ik heb net het filmpje gezien. Ik weet dat jullie me al soft vonden, maar hier word ik echt even stil van. Die sprong, met z'n volle gewicht op het hoofd van die liggende chaffeur...heeft-ie het overleefd, eigenlijk?
pi_35744065
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Drugshond het volgende:

[..]

Hey hey hey.....
Er ligt iemand op de grond (lees : asfalt).
En probeert vanuit die positie nog aan te vallen. Hier staat het gedetailleerd beschreven:

http://www.law.umkc.edu/f(...)/lapd/kingvideo.html
pi_35744093
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:15 schreef Floripas het volgende:
Maar geografische argumenten zijn niet valide.
Natuurlijk wel. Alleen al als je bedenkt aan welke gebieden wij dan straks grenzen.

Zo ben ik ook niet enthousiast over de toetreding van Cyprus. Maar feitelijk doet het me niets, het is een soort San Marino maar dan iets getroebleerder. (Met dank aan ... .)
pi_35744190
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:19 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Natuurlijk wel. Alleen al als je bedenkt aan welke gebieden wij dan straks grenzen.
Wij? D'r blijven nog steeds Turken wonen hoor....en die grenzen er al tientallen jaren aan.
pi_35744243
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:23 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Wij? D'r blijven nog steeds Turken wonen hoor....en die grenzen er al tientallen jaren aan.
Hemel, wat grappig.
pi_35744251
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Hemel, wat grappig.
Grappig Het zal weinig uitmaken of de grens van de EU daar zal gaan liggen.
pi_35744262
Er is helemaal een apart topic voor, .
pi_35744280
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef Monidique het volgende:
Er is helemaal een apart topic voor, .
Meki inbegrepen.
pi_35744283
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:25 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Grappig Het zal weinig uitmaken of de grenzen van de EU daar zal gaan liggen.
Jawel, aangezien het dan de grenzen van de EU worden.
pi_35744324
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:26 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Jawel, aangezien het dan de grenzen van de EU worden.
En wat zullen er voor verschrikkelijke dingen gebeuren? Bin Laden die gebruik maakt van vrij verkeer van personen?
pi_35744344
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:26 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Meki inbegrepen.
Ja, soms, maar die kun je dan beter negeren.
pi_35744345
quote:

[..]

Een beetje professionaliteit komt er wel bij kijken, maar misschien ben ik wel erg naief.
pi_35744373
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef Monidique het volgende:

[..]

Ja, soms, maar die kun je dan beter negeren.
Mja, zullen we daar maar verder gaan?
pi_35744377
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:27 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

En wat zullen er voor verschrikkelijke dingen gebeuren? Bin Laden die gebruik maakt van vrij verkeer van personen?
Moet ik even in herinnering roepen aan welke landen het grenst?
pi_35744413
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:28 schreef gelly het volgende:

[..]

Een beetje professionaliteit komt er wel bij kijken, maar misschien ben ik wel erg naief.
Die professionaliteit komt al kijken in het feit dat de verkeersagente met het vuurwapen terug wordt gefloten en er vier agenten van het LAPD op af worden gestuurd.
pi_35744424
pi_35744487
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:30 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Die professionaliteit komt al kijken in het feit dat de verkeersagente met het vuurwapen terug wordt gefloten en er vier agenten van het LAPD op af worden gestuurd.
Het aftuigen van een uitgeschakelde verdachte heeft er echter niks mee te maken. En datwas het punt geloof ik.
  zondag 5 maart 2006 @ 16:33:04 #34
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35744520
tvpee?
60% of what you say is crap.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35744574
Zoals al gezegd; het loopt uit de hand door een paniekerige reactie. Een paniekerige reactie na een achtervolging op volle snelheid en bizar gedrag van King, waaronder abnormale veerkracht. Dit alles in het holst van de nacht. Niet de minste omstandigheden waaronder iemand knapt.
pi_35744661
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:34 schreef Johan_de_With het volgende:
Zoals al gezegd; het loopt uit de hand door een paniekerige reactie. Een paniekerige reactie na een achtervolging op volle snelheid en bizar gedrag van King, waaronder abnormale veerkracht. Dit alles in het holst van de nacht. Niet de minste omstandigheden waaronder iemand knapt.
En dat hoort niet. Zie Turkijetopic trouwens.
  zondag 5 maart 2006 @ 16:40:04 #37
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35744781
Raad het citaat:
quote:
zo-ie-zo
A single death is a tragedy, a million deaths is a statistic - Joseph Stalin
Political power grows out of the barrel of a gun - Mao Zedong
I will eat the headdoekjes rauw - Geert Wilders
  zondag 5 maart 2006 @ 16:41:08 #38
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35744813
De huidige EU grenst aan Rusland.
pi_35744853
En aan Marokko.
pi_35744923
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:41 schreef Sidekick het volgende:
Ja, en Polen heeft vele anti-westerse scholen. Heel flauw goed, Sidekick.
  zondag 5 maart 2006 @ 16:45:11 #41
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35744968
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:41 schreef Sidekick het volgende:
Erger: aan Wit-Rusland.
pi_35745021
En aan Venuzuela .
pi_35745062
Noorwegen ook.
pi_35745086
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Polen verschilt qua fundamentalistische religie niet veel van Turkije. Polen onderschrijft fundamentele westerse vrijheden als abortus en euthanasie ook niet. Waarom het ene land wel en het andere land niet, omdat ze daar de islam aanhangen en in Polen het christendom ?
pi_35745123
"Polish politik ", hoorde ik laatst.
  zondag 5 maart 2006 @ 16:50:25 #46
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35745151
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:44 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik weet het.
  zondag 5 maart 2006 @ 16:51:32 #47
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35745183
Die agent die op gegeven moment vol op die gozer instampt, als die al ligt, is die wel goed bij z'n paasei!?

En, dat zeg ik!?
Bovenstaande tekst = C C 3.0 NL BY-NC-ND - quotes inkorten uitgezonderd.
  zondag 5 maart 2006 @ 16:51:35 #48
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35745188
Ik ben nog steeds misselijk van dat filmpje. Zijn jullie gehard door first-personshooters ofzo?
  zondag 5 maart 2006 @ 16:52:02 #49
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35745202
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35745222
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:51 schreef Floripas het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk van dat filmpje. Zijn jullie gehard door first-personshooters ofzo?
Het is om te kotsen en niet om te badineren, inderdaad.
pi_35745269
Zalm verbreekt z'n beloftes weer door geen meevallers uit te gaan delen terwijl het weer beter gaat .

Kabinet verlaagt zorgtoeslag niet
  zondag 5 maart 2006 @ 16:54:03 #52
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35745287
quote:
Én berichten dat als je een Casio horloge hebt, je volgens velen al verdacht genoeg bent om naar 'Gitmo' te gaan.

http://news.yahoo.com/s/a(...)anamo_the_wide_net_1
quote:
The evidence against others can seem flimsy. In at least one case, it appears to include only the fact that the suspect wore a Casio watch — a brand allegedly favored by terrorists for use as bomb timers.
pi_35745342
quote:
Dat specifieke filmpje heb ik niet bekeken, maar elk filmpje waar een persoon fysiek zwaar toegetakeld wordt, maakt ook mij behoorlijk onpasselijk. De video's waar je bijvoorbeeld op kunt zien hoe Iraakse gevangenen geschopt en geslagen worden door troepen van Saddam Hoessein, vind ik schokkend. Niet zozeer vanwege het geweld, maar meer om het hulpe- en hopeloze gevoel dat je dan als mens moet hebben.
pi_35745427
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:53 schreef pberends het volgende:
Zalm verbreekt z'n beloftes weer door geen meevallers uit te gaan delen terwijl het weer beter gaat .

Kabinet verlaagt zorgtoeslag niet
don't shoot the Paashaas
pi_35745451
Idd, jezelf verplaatsen in de situatie van de mishandelde ... Had ik ook bij het filmpje van de executie van moslims in Sebrenica.. Ze lopen gewoon rustig het veld in wetende wat er gaat gebeuren, zou ik ook zo rustig blijven ? Je kunt het je eigenlijk niet voorstellen.
pi_35745525
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:48 schreef gelly het volgende:

[..]

Polen verschilt qua fundamentalistische religie niet veel van Turkije. Polen onderschrijft fundamentele westerse vrijheden als abortus en euthanasie ook niet. Waarom het ene land wel en het andere land niet, omdat ze daar de islam aanhangen en in Polen het christendom ?
Ik juich de deelname van Polen toch ook niet toe? Ik vond het alleen flauw om dat er bij te betrekken, alsof ik impliciet heb beweerd dat het met de huidige EU wel snor zat.
pi_35745529
quote:
Op zondag 5 maart 2006 16:58 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

don't shoot the Paashaas
pi_35745637
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef Monidique het volgende:

[..]

[afbeelding]
Mooie film .
  zondag 5 maart 2006 @ 17:05:16 #59
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35745701
Ik huil weleens bij het journaal. Dat vinden mannen meestal schattig.
pi_35745783
. Emo.
pi_35745864
Ik huil nooit.
pi_35745890
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef Monidique het volgende:
Ik huil nooit.
Jij snijdt je tranen eruit, emoboy?
pi_35745934
Wel nee, ik verf zwarte traantjes op mijn wangen. Met name als ik uitga.
pi_35745981
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef Monidique het volgende:
Ook goed in confrontaties met de politie, maar dan in de permanente vorm van tatoeages.
pi_35745994
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef Monidique het volgende:
Zo hip.
pi_35746071
Wat nu?
  zondag 5 maart 2006 @ 17:15:57 #67
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35746158
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef Monidique het volgende:
Wat nu?
Niets, ik ga er van tussen.
  zondag 5 maart 2006 @ 17:19:55 #69
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35746311
ik heb trek. Vrouw ga eens koken!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35746364
Ik blijf. .
pi_35746378
O, dan blijf ik ook.
pi_35746409
Vrouwen die koken.
pi_35746448
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen die koken.
Het delegeren van koken.
  zondag 5 maart 2006 @ 17:23:39 #74
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35746480
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen die koken.
The Queen has been criticised by anti-hunting campaigners after being pictured wringing the neck of a pheasant during a royal shooting session.

She killed the bird with her bare hands while watching the Duke of Edinburgh and other guests shooting at Sandringham, Norfolk.

The pheasant, peppered with shot, was picked up and carried to her by a gundog, Sunday newspaper reports said.

A Buckingham Palace spokesman told the UK's Press Association: "It was clearly the most effective and humane way of despatching the injured bird."

But John Bryant, of the anti hunt campaigning group Protect Our Wild Animals, said: "It is no great surprise. The Royal Family has been steeped in slaughtering animals for entertainment as long as there has been a Royal Family.

"Usually, these things are not seen. But it is a horrific example of the brutality and callousness of slaughtering foreign birds for entertainment."

Albie Fox, founder of the Sportsman's Association, which defends shooting sports, said: "The sensationalism of the report typifies the lack of knowledge that people have about the countryside today.

"Anybody who is a meat eater and agrees with this sensationalism is being hypocritical. It is a fact of life that our food chain requires animals to be killed.

"The Queen despatching a pheasant shows that she is in touch with the countryside and the realities of life and death."
  zondag 5 maart 2006 @ 17:25:02 #76
89730 Drugshond
pi_35746518
quote:
Ja... ik blaas graag dingen op met een c4 pakket in BF2. Wat dat laaste betreft kan ik les #1 en #2 al overslaan van een jihad training.
  zondag 5 maart 2006 @ 17:26:59 #77
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 5 maart 2006 @ 17:27:44 #78
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35746625
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Floripas het volgende:
Jongens, de Floripasshow is weer begonnen!
Vis is goed!
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35746630
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

The Queen has been criticised by anti-hunting campaigners after being pictured wringing the neck of a pheasant during a royal shooting session.

She killed the bird with her bare hands while watching the Duke of Edinburgh and other guests shooting at Sandringham, Norfolk.

The pheasant, peppered with shot, was picked up and carried to her by a gundog, Sunday newspaper reports said.

A Buckingham Palace spokesman told the UK's Press Association: "It was clearly the most effective and humane way of despatching the injured bird."

But John Bryant, of the anti hunt campaigning group Protect Our Wild Animals, said: "It is no great surprise. The Royal Family has been steeped in slaughtering animals for entertainment as long as there has been a Royal Family.

"Usually, these things are not seen. But it is a horrific example of the brutality and callousness of slaughtering foreign birds for entertainment."

Albie Fox, founder of the Sportsman's Association, which defends shooting sports, said: "The sensationalism of the report typifies the lack of knowledge that people have about the countryside today.

"Anybody who is a meat eater and agrees with this sensationalism is being hypocritical. It is a fact of life that our food chain requires animals to be killed.

"The Queen despatching a pheasant shows that she is in touch with the countryside and the realities of life and death."
.
Zou ze ook mensen afschieten?
  zondag 5 maart 2006 @ 17:28:04 #80
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35746636
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:26 schreef Floripas het volgende:
Jongens, de Floripasshow is weer begonnen!
Loop je dan naakt door de keuken?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35746698
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:27 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

.
Zou ze ook mensen afschieten?
Ze doet zich te goed aan het bloed van zuigelingen, zegt Albert Verlinde.
pi_35746756
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:29 schreef Johan_de_With het volgende:
Ze doet zich te goed aan het bloed van zuigelingen, zegt Albert Verlinde.
Dan zal het wel waar zijn. Hopelijk is Albert de volgende .
  zondag 5 maart 2006 @ 17:32:10 #83
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35746781
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:28 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Loop je dan naakt door de keuken?
Ja, dat wel.
Voor de vislucht, zeg maar.

Nu ga ik koffie drinken met mijn vriendin.
pi_35746787
Nou ja, niet Albert Verlinde, maar het Paradijs waar ik uit verbannen ben.
pi_35746821
Het Keldertje?
pi_35746856
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:33 schreef MrX1982 het volgende:
Het Keldertje?
Bloed, vuur, Mercurius, Mars, Jupiter in Frankrijk.
  zondag 5 maart 2006 @ 17:42:53 #87
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35747120
quote:
Van Aartsen neemt afstand van Wiegel

Hilversum, 5 maart. VVD-fractievoorzitter Van Aartsen heeft zaterdag afstand genomen van de harde woorden van partijcoryfee Wiegel aan het adres van coalitiepartner D66.

Wiegel zei vrijdag in Groningen dat D66 na de Kamerverkiezingen van 2007 „fijn buiten kan gaan spelen”. Van Aartsen stelde zaterdag in het tv-programma Nederland kiest! dat hijzelf dat nooit zo gezegd zou hebben.

Van Aartsen, die Wiegel later dit jaar als kandidaat-premier voor de VVD zou willen presenteren, zei samen met D66 de huidige coalitie tot een goed einde te willen brengen. Wel schaarde hij zich voor 100 procent achter Wiegels kritiek op D66-minister Pechtold. D66-oprichter Van Mierlo sprak daar zaterdag schande van. Hij noemde de aanval van Wiegel platvloers en laf. „De VVD verschuilt zich achter een erelid om vuil te kunnen spuien.”

Van Mierlo riep Van Aartsen op zich niet achter Wiegel te verschuilen. „D66 heeft een minister van staat ingehuurd om modder te gooien naar mij”, antwoordde Van Aartsen. D66-fractievooorzitter Van der Laan liet in de uitzending weten niet zo wakker te liggen van de botsing tussen haar partij en de VVD. „Laten we inhoudelijk de degens gaan kruisen. Dat is veel belangrijker dan wat een erelid allemaal roept.” (ANP)
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 5 maart 2006 @ 17:45:30 #88
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35747209
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Lieg niet zo!

Wat een onzin
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35747349
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:34 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Leven als een duivel in Frankrijk.
  zondag 5 maart 2006 @ 17:51:22 #90
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35747385
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:42 schreef George-Butters het volgende:

[..]
Dus, van Aartsen gaan Wiegel royeren?
pi_35747488
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:51 schreef Yildiz het volgende:

[..]

Dus, van Aartsen gaan Wiegel royeren?
Dat zou wat zijn....
pi_35748315
.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:30:59 #93
89730 Drugshond
  zondag 5 maart 2006 @ 18:34:04 #94
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35748446
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:55 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Dat zou wat zijn....
Dan steek ik een sigaar op.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:46:44 #95
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35748798
quote:
122 Teletekst zo 05 mrt
Premier opent Chinees Volkscongres

` Premier Wen Jiabao van China heeft
maatregelen aangekondigd om de kloof
tussen het arme Chinese platteland en
de nieuwe rijken te verminderen.Wen
sprak bij de opening van het jaarlijkse
Volkscongres in Peking de 3000 leden
van het parlement toe.

De premier zei dat de regering dit jaar
42 miljard dollar wil investeren in de
ontwikkeling van verpauperde landelijke
gebieden.Hij voorspelde dat de economie
dit jaar met 8% zou groeien.

Wen richtte zich ook tot Taiwan.Hij zei
dat China het onafhankelijkheidsstreven
van Taiwan niet zal dulden.Dreigen met
militaire middelen deed hij niet.
Hij heeft zeker Lenie van Frisia als adviseur.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:48:36 #97
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35748893
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:47 schreef pberends het volgende:

[..]

Hij heeft zeker Lenie van Frisia als adviseur.
Toch vreemd hè, één kerel die de baas is van 1.3 miljard mensen .
pi_35748945
Maar ja, Allah regeert ons allemaal...
pi_35748969
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:51 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Toch vreemd hè, één kerel die de baas is van 1.3 miljard mensen .
Nederland moet de keus maken of om de 51ste staat van Amerika te worden of een deelgemeente van China.
  zondag 5 maart 2006 @ 18:58:09 #102
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35749093
Ja, hoor, op de flauwe afrikagrappen kun je ook weer zitten wachten.
pi_35749149
quote:
Op zondag 5 maart 2006 18:58 schreef Floripas het volgende:
Ja, hoor, op de flauwe afrikagrappen kun je ook weer zitten wachten.
Zeg, ik imiteer Spijkerman alleen maar hoor.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:00:43 #104
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 5 maart 2006 @ 19:03:44 #105
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35749258
En huilen dat iedereen doet als je zegt dat je niet meer kijkt.
quote:
Jamaar, het is KOPSPIJKERS! boe-fuckin-hoe, je kijkt gewoon niet meer omdat je Talpa kut vind
Heul niet Het is nog niet 10% zo leuk, en kopspijkers was in zijn laatste periode ook al niet echt kijkwaardig.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:06:07 #106
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 5 maart 2006 @ 19:06:42 #107
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35749327
Hebben jullie eigenlijk racistische vrienden? Hoe gaan jullie daarmee om?
pi_35749438
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:06 schreef Floripas het volgende:
Hebben jullie eigenlijk racistische vrienden? Hoe gaan jullie daarmee om?
Sommige van mijn beste vrienden zijn racist.
pi_35749451
Dat lijkt me tamelijk onmogelijk voor mij .
pi_35749509
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef RichardQuest het volgende:
Dat lijkt me tamelijk onmogelijk voor mij .
Waarom?

Niet-blanken kunnen ook racisten zijn. Zie Kayne West.
pi_35749529
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:14 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Waarom?

Ik denk dat Richard bedoelde dat 'ie zoiets niet duldt. Maar ik ben blij dat je erover begint.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:15:27 #112
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35749536
quote:

[..]

Waarom?

Ik vind hem meer een realist.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:16:13 #113
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35749552
quote:

[..]

Waarom?

Kanye West
pi_35749558
quote:

[..]

Waarom?

Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:17:05 #115
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35749581
Ik heb een vriend, Samir, en wat die niet allemaal zegt over negers en Marokkanen, daar word je soms echt niet goed van.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:17:51 #116
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35749594
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Als Kanye West een racist is, zou het ook mijn vriend niet kunnen zijn en dat zal van beide kanten komen, vriend.
Ja, maar afgezien daarvan is het een heel weloverwogen en rustige jongen - en bovendien de vriend van een goede vriendin van mij.
pi_35749596
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:
Ik heb een vriend, Samir, en wat die niet allemaal zegt over negers en Marokkanen, daar word je soms echt niet goed van.
Wat is 'ie zelf dan?
  zondag 5 maart 2006 @ 19:18:17 #118
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35749634
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:18 schreef Floripas het volgende:

[..]

Bosnier.
Ah, hulp-Europeaan.
pi_35749639
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:16 schreef RichardQuest het volgende:
Je vraagt eerst aan mensen of ze racistisch zijn alvorens ze toe te laten in je vriendenkring?
pi_35749664
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:17 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ja, maar afgezien daarvan is het een heel weloverwogen en rustige jongen - en bovendien de vriend van een goede vriendin van mij.
O, die ken je ook al?
  zondag 5 maart 2006 @ 19:20:14 #122
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35749671
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5114022

Das nieuw.

Wheheh, net op Nederland 3, shouf shouf, komen 2 gasten met paintball-pistolen binnenrennen, hoor je zo'n meid whaaaaaaaaaa!!! al kaidaaa!!!

pi_35749688
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Je vraagt eerst aan mensen of ze racistisch zijn alvorens ze toe te laten in je vriendenkring?
Racisten zullen nooit mijn vriend willen zijn, anders zijn het geen racisten....

Ja, of het zijn Chinezenhaters...
pi_35749709
Waarom is Kayne West een racist en wie is het eigenlijk?
pi_35749743
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef RichardQuest het volgende:
Racisten zullen nooit mijn vriend willen zijn, anders zijn het geen racisten....
Zeg nooit nooit.
pi_35749786
quote:
Billy Snead was furiously trying to save the life of a friend having a heart attack on a West Virginia roadside in June when the police chief arrived. The chief, Mr. Snead recalled yesterday, ordered him to stop.

The chief, Robert K. Bowman of the small town of Welch, told Mr. Snead that his friend, red-faced and gasping for breath, had the virus that causes AIDS, according to a lawsuit filed yesterday. Chief Bowman grabbed Mr. Snead's shoulder, the suit says, pulling him away from his friend, Claude Green Jr.

Mr. Snead resisted, saying he was having success. Trained in cardiopulmonary resuscitation, Mr. Snead tried to continue pressing and then pounding on Mr. Green's chest.

"Every time I'd do it, he'd take a breath," Mr. Snead said of Mr. Green yesterday.

But the chief was adamant, Mr. Snead said. "He just come over and told me to get off of him," Mr. Snead said.

Mr. Green, who was 43, died at Welch Community Hospital less than an hour later. Chief Bowman, the suit said, did nothing to help Mr. Green but did tell ambulance workers and hospital personnel that Mr. Green was positive for H.I.V.

As it happened, the suit says, that was false. Mr. Green was gay, but he did not have the virus, according to the suit, filed in federal court in Bluefield, W.Va.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:23:17 #127
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35749793
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:20 schreef Yildiz het volgende:
http://www.tvgids.nl/programmadetail/?ID=5114022

Das nieuw.

Wheheh, net op Nederland 3, shouf shouf, komen 2 gasten met paintball-pistolen binnenrennen, hoor je zo'n meid whaaaaaaaaaa!!! al kaidaaa!!!

Je had het moeten zien.
pi_35749833
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:21 schreef Monidique het volgende:
en wie is het eigenlijk?

Een omhoog getilde kneus. Of 't een racist is, weet ik niet, maar hij doet in ieder geval niets bijzonders. Denkt daarbij te weten dat de regering mensen AIDS inspuit.
pi_35749836
quote:
Een zwakzinnige rapper.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:25:17 #130
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35749863
quote:
Hij zei ooit dat Bush niet om zwarte mensen geeft. Ten tijde van Katrina.

Nou, gosh, dat hebben we gezien ook.
pi_35749872
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Een zwakzinnige rapper.
Is dat die van " Bush hates black people"? En waarom is hij een racist?
pi_35749879
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:23 schreef Monidique het volgende:

[..]
(Meteen ontslaan zo'n idioot.) Wat is de bron?
  zondag 5 maart 2006 @ 19:25:53 #133
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35749885
Ik merk dat er tegenstand is .
  zondag 5 maart 2006 @ 19:26:17 #134
120804 Yildiz
Freedom or loyalty?
pi_35749896
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:

[..]

"Bush doesn't care about black people"
  zondag 5 maart 2006 @ 19:26:23 #135
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35749899
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:19 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ah, hulp-Europeaan.
Euromoslim, ja.
pi_35749904
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

(Meteen ontslaan zo'n idioot.) Wat is de bron?
http://www.nytimes.com/2006/03/03/national/03cpr.html?ex=1141966800&en=9159cffbb7ecdfda&ei=5070
  zondag 5 maart 2006 @ 19:26:48 #137
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35749916
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef Yildiz het volgende:

[..]

"Bush doesn't care about black people"
...and he doesn't. Ze hebben gelijk.
pi_35749928
Black people was natuurlijk om Bush van iets ernstiger te beschuldigen waardoor het lekker veel oproering zou veroorzaken. Bush vindt alleen arme mensen niet belangrijk; en niet specifiek de zwarte bevolking.
pi_35749934
Bush doesn't care about people.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:28:47 #140
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35749991
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:24 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

[afbeelding]

Een omhoog getilde kneus. Of 't een racist is, weet ik niet, maar hij doet in ieder geval niets bijzonders. Denkt daarbij te weten dat de regering mensen AIDS inspuit.
Hij kan jazzplaten versnijden tot je tranen in je ogen krijgt.

Dat AIDS door de Amerikaanse regering is bedacht om arme mensen te decimeren is een erg gangbare opvatting onder zwarte mensen. Ik ken vrij weinig negers die dat niet denken.
pi_35749994
We zijn er weer.
pi_35750032
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef Floripas het volgende:

[..]

Hij kan jazzplaten versnijden tot je tranen in je ogen krijgt.
Ik houd het wel bij de originelen.
quote:
Dat AIDS door de Amerikaanse regering is bedacht om arme mensen te decimeren is een erg gangbare opvatting onder zwarte mensen. Ik ken vrij weinig negers die dat niet denken.
Ik zal hier geen jaren dertig-vergelijking maken.
pi_35750050
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:25 schreef Monidique het volgende:
Ik dacht laat ik dat woord racist ook eens gebruiken, als blanke krijg je niet vaak de kans omdat te doen.

Het woord racisme en racist is zo gedegeneerd, ik doe er gewoon aan mee .
Hij is inderdaad van het Bush doens't care about black people en volgens mij nog wel meer onzin.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:30:08 #144
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750054
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:28 schreef Johan_de_With het volgende:
We zijn er weer.

Halte dat moet je in z'n socioculturele context zien, laatste halte! Iedereen uitstappen!
  zondag 5 maart 2006 @ 19:31:17 #145
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750086
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:29 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik houd het wel bij de originelen.
[..]
Echt, muzikaal is 't niet gek.
quote:
Ik zal hier geen jaren dertig-vergelijking maken.
Eerder de vergelijking met de pokkendekens voor indianen?
pi_35750098
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:26 schreef Floripas het volgende:
...and he doesn't. Ze hebben gelijk.
Calimero gedrag. The white man is keeping us down .
  zondag 5 maart 2006 @ 19:31:59 #147
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750107
Allemachtig, ik zie nu pas dat mijn oude nemesis op de omslag van M (NRC) staat.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:32:46 #148
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750133
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:31 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Calimero gedrag. The white man is keeping us down .
If not them, who else? The martians?
pi_35750161
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:32 schreef Floripas het volgende:
If not them, who else? The martians?
Themselves.
pi_35750169
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:31 schreef Floripas het volgende:
Eerder de vergelijking met de pokkendekens voor indianen?
Ook zo'n dubieus verhaal.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:36:14 #152
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750235
C'est l'histoire d'un homme qui tombe d'un immeuble de 50 étages.
Le mec, au fur et à mesure de sa chute se répète sans cesse pour se rassurer:
"Jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien, jusqu'ici tout va bien."

L'important c'est pas la chute, c'est l'atterrissage.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:37:05 #153
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750256
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:34 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Themselves.
Als collectief, ebbenhouten blok?
pi_35750312
Wat scheelt dat veel zeg, vliegtarieven
pi_35750331
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:39 schreef RichardQuest het volgende:
Wat scheelt dat veel zeg, vliegtarieven
Nogal, ja. Waarheen gaat de reis?
  zondag 5 maart 2006 @ 19:40:13 #156
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750333
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:34 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ook zo'n dubieus verhaal.
Jared Diamond, Guns, germs and steel (1997), blz. 199.
pi_35750341
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:37 schreef Floripas het volgende:
Als collectief, ebbenhouten blok?
Nee domme individuen als Kayne West.
pi_35750373
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Nogal, ja. Waarheen gaat de reis?
Schwarzeneggers koninkrijkje .
  zondag 5 maart 2006 @ 19:41:29 #159
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750378
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

En op Condi na zijn het allemaal domme individuen?
  zondag 5 maart 2006 @ 19:41:53 #160
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750390
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Het is trouwens Kanye
pi_35750479
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:41 schreef Floripas het volgende:
En op Condi na zijn het allemaal domme individuen?
Nee.

Zolang er zwarten zijn die blijven geloven in the white man is keeping us down komen die individuen geen stap verder.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:47:49 #162
93744 Finder_elf_towns
Sterf nu en vloek tevergeefs
pi_35750591
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:40 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jared Diamond, Guns, germs and steel (1997), blz. 199.
but occasionally intentionally as a result of Europeans giving Indians as gifts blankets that had been used to wrap smallpox patients.
http://www.abc.net.au/rn/deakin/stories/s296979.htm

Dank. Ik moet dat boek nog altijd een keer lezen, maar het laatste wat ik er van hoorde was geloof ik vrij recent en beweerde dat niet bewezen kon worden dat de voornemens ook daadwerkelijk uitgevoerd waren. Ik geloof dat het een collegeaantekening betreft.
  zondag 5 maart 2006 @ 19:49:15 #164
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35750632
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:47 schreef Johan_de_With het volgende:
Dank. Ik moet dat boek nog altijd een keer lezen, maar het laatste wat ik er van hoorde was geloof ik vrij recent en beweerde dat niet bewezen kon worden dat de voornemens ook daadwerkelijk uitgevoerd waren. Ik geloof dat het een collegeaantekening betreft.
Ik ben wel benieuwd, inderdaad. Ik kan me voorstellen dat het niet bijster effectief is.
pi_35750645
Opzich wel een interessant boek. Tijdje geleden alweer gelezen.

http://en.wikipedia.org/wiki/Guns_Germs_and_Steel#Criticism
pi_35750721
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:49 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd, inderdaad. Ik kan me voorstellen dat het niet bijster effectief is.
Het ging er ook vooral om dat er geen oorzakelijk verband kon worden getoond tussen de uitbraken en Westers ingrijpen - een herhaling eigenlijk van mijn eerdere informatie.
pi_35750789
Het boek is mi vooral gebaseerd op aannamens en een visie van de schrijver. Zeker weten doe het allemaal nooit.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:05:46 #168
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35751167
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:51 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Het ging er ook vooral om dat er geen oorzakelijk verband kon worden getoond tussen de uitbraken en Westers ingrijpen - een herhaling eigenlijk van mijn eerdere informatie.
Nee, de grote uitbraken zijn natuurlijk gewoon door menselijk contact veroorzaakt.
pi_35751248
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:05 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee, de grote uitbraken zijn natuurlijk gewoon door menselijk contact veroorzaakt.
Ja, maar we hadden het over Amherst, toch?
  zondag 5 maart 2006 @ 20:11:11 #170
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35751380
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:07 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ja, maar we hadden het over Amherst, toch?
pi_35751558
quote:
Smallpox also spread to North America where it was almost as effective. It may have been in the Northwestern Territories of colonial America (now including parts of Ohio and Pennsylvania) where the disease may first have been deliberately used as a weapon. In 1763, Captain Ecuyer of Fort Pitt gave "two blankets and a handkerchief out of the Small Pox hospital" as peace offerings to fractious local chiefs. This resulted in the deaths of hundreds of Mingo, Delaware, and Shawnee.
Bron
quote:
The only documented case of smallpox blankets being given to Indians was by Captain Eucyer of the British army. I challenge anyone to offer documented proof, except for the two blankets given out by Captain Ecuyer at Fort Pitt, of smallpox infected blankets being deliberately given to Indians as a means of spreading smallpox. Letters by General Amherst and Colonel Bouquet mentioning spreading smallpox to Indians does not mean that this was ever carried out. Assumptions derived from letters and oral traditions are not proof of anything.

In a letter (1763) to Colonel Bouquet, Lord Amherst wrote, "Could it not be contrived to send the Small Pox among those disaffected tribes of Indians? We must on this occasion use every stratagem in our power to reduce them".

Bouquet replied that he would try and use infected blankets as a means of introducing the disease among the Indians, but was wary of the effects that it would have on his own men...at least twenty-five percent or more of Bouquet's soldiers would have been susceptible to the smallpox virus.

The Amherst letter has been used to support the proposition of germ warfare or genocide against native populations. Amherst may have discussed it in correspondence with Bouquet, but there is no evidence that Colonel Bouquet carried it out. As he mentioned in his reply, Bouquet was afraid of what it would do to his own men and with good reason. 1763 was twenty-three years before Jenner’s work on vaccination, and one hundred years before Pasteur advanced his germ theory. The only thing known about smallpox in 1763 was…age, color of skin, social status meant nothing to the smallpox virus...an infected person died or, if lucky enough to survive, was often disfigured for life. No matter how bad Amherst may have wanted to be rid of the Indians, it seems doubtful that he would unleash a disease on his soldiers that had already killed millions of his own countrymen.

There is no evidence that Col. Bouquet took any action on Amherst's letter, but there is evidence that during an Indian siege Captain Ecuyer at Fort Pitt did.

"Out of our regard for them (two Indian chiefs) we gave them two blankets and a handkerchief out of the smallpox hospital. I hope it will have the desired effect (William Trent)."
Andere bron
pi_35751643
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:16 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Bron
Ja, zoals gezegd ging het vooral over Amherst.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:28:53 #173
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 5 maart 2006 @ 20:31:49 #174
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35752022
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:30 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ga maar vast liggen, dan roep ik Sidekick even.
Doen jullie bij het weggaan wel even de blacklight uit?
Deze blijft nu staan, haha
pi_35752054
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:31 schreef Floripas het volgende:

[..]

Deze blijft nu staan, haha
En je begreep hem niet eens, !
pi_35752087
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:28 schreef Floripas het volgende:
Wat is jullie grootste angst?
Een spelfout op mijn grafsteen.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:33:56 #177
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35752104
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:32 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

En je begreep hem niet eens, !
Nee. Doe mij maar een uitleg, dan.
Ik dacht dat er iets moois tussen jullie opbloeide.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:35:15 #178
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35752154
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:28 schreef Floripas het volgende:
Wat is jullie grootste angst?
Dat iemand op straat tegen mij NEGERKONING!!! gaat roepen.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:36:30 #179
28640 Sidekick
Ban the fucker
pi_35752198
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ik verwees naar de schrijfwijze van meneer Verdriet.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:38:00 #180
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35752256
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:33 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Een spelfout op mijn grafsteen.
Een rafflesia in mijn crematorium.
pi_35752259
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:33 schreef Floripas het volgende:

[..]

Rimdrang klinkt als een exotisch gerecht. Wat is dan leuker dan doen of het ook zo is en er kouseband bij halen?
pi_35752288
Maar goed.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:39:10 #183
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35752304
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:38 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Rimdrang klinkt als een exotisch gerecht. Wat is dan leuker dan doen of het ook zo is en er kouseband bij halen?
Je emoticongehalte grenst aan hysterie.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:39:34 #184
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35752314
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:36 schreef Sidekick het volgende:

[..]

Ik verwees naar de schrijfwijze van meneer Verdriet.
Oh, die sla ik meestal over.
pi_35752416
Zo om 21.00 ned3, de Breda ouwe wijken politiek in Tegenlicht.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:45:01 #186
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_35752526
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
21.20 voor de mensen met videobanden
pi_35752559
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:42 schreef pberends het volgende:
Ik ga kijken, want ik heb er jaren gewoond.
Breda-Noord.. beter bekend als de Hoge Vught is geen oude wijk, maar een sixties wijk.
Er gebeurt wel eens wat...maar om het af te serveren als onleefbare probleemwijk is nonsens.
Ik zou er zo weer willen gaan wonen.
  zondag 5 maart 2006 @ 20:48:15 #189
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_35752672
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:45 schreef Bluesdude het volgende:

[..]

Ik ga kijken, want ik heb er jaren gewoond.
Breda-Noord.. beter bekend als de Hoge Vught is geen oude wijk, maar een sixties wijk.
Er gebeurt wel eens wat...maar om het af te serveren als onleefbare probleemwijk is nonsens.
Ik zou er zo weer willen gaan wonen.
je moet toch wat verzinnen voor de vleespotten van Den Haag
pi_35752845
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef zakjapannertje het volgende:

[..]

je moet toch wat verzinnen voor de vleespotten van Den Haag
Ik lees die link van pberends en dezelfde ondertoon die ik ergens anders al las, zag ik weer.
Vandaar mijn 1ste reactie.
Je ziet een foto van een flat van 13 hoog .. die altijd als gedrocht gezien werd..wbt het passen in het landschap.
Mijn zus woont op 5 hoog ... natuurlijk gebeurt er wel eens wat in en rond die flat...maar dat is overal in Nederland. Dat neem je maar erbij als bewoner en ze wilt niet meer weg...
pi_35753135
quote:
Op zondag 5 maart 2006 20:57 schreef pberends het volgende:
Hey 21.20 inderdaad .
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 maart 2006 @ 20:59:46 #193
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 5 maart 2006 @ 21:00:06 #194
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35753260
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 maart 2006 @ 21:01:52 #196
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35753304
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef Floripas het volgende:

[..]

Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 maart 2006 @ 21:03:00 #198
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35753362
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:00 schreef Floripas het volgende:
Hee, zijn Lemmeb en PJO alweer geband?
Ik zie niets staan.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:04:26 #200
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35753409
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:03 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik zie niets staan.
Waar niet?
Of geven ze het op?
pi_35753575
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:04 schreef Floripas het volgende:

[..]

Waar niet?
Of geven ze het op?
In de Staatskrant van Fok!, MED. Zouden ze niet gewoon even iets anders aan het doen kunnen zijn?
pi_35753636
Nog 4 en een halve week Dan 2 weekjes op vakantie!
Allah Al Watan Al Malik
pi_35753681
quote:
In februari 2006 nam Donner onder de artiestennaam 'De Don' een rap op waarin hij zijn drugsbeleid toelichtte en harde maatregelen aankondigde. Donner reageerde met zijn rap 'De Don' op burgemeester Leers van Maastricht die daarvoor het nummer 'Da's toch dope man' had opgenomen.
quote:
Don, the term used for a crime or mafia leader.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:10:39 #204
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 5 maart 2006 @ 21:11:37 #205
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35753730
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:10 schreef pberends het volgende:

[..]

[..]
Youff dizzapointed meeee, I keesss youuuu...
*smak*
pi_35753818
quote:
Het is inderdaad schokkend om te zien dat gevestigde partijen hun verleden zomaar weggooien omdat een paar moslims en joden er toevallig anders over denken Ik zal zelf niet snel op de NVU stemmen, maar op dit gebied hebben ze groot gelijk
Dit dan over het verwijderen van een herdenkingsmonument. .
  zondag 5 maart 2006 @ 21:13:31 #207
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_35753819
quote:

[..]

[..]
wat een dubbelleven moet ie hebben
pi_35753861
quote:
Goed, ik kan absoluut niet lezen.
pi_35753900
quote:

[..]

[..]
Je meent het!
pi_35753908
Dat hoofddoekvrouwtje op Nederland 3 altijd als je van het programma naar de Ster gaat: .
pi_35753977
0_o
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 maart 2006 @ 21:17:30 #212
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_35754026
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:15 schreef pberends het volgende:
Dat hoofddoekvrouwtje op Nederland 3 altijd als je van het programma naar de Ster gaat: .
niemand kan tippen aan Loekie
pi_35754148
Niet weer die gnoom van een Tycho Gernandt!
  zondag 5 maart 2006 @ 21:23:15 #214
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35754255
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:20 schreef Johan_de_With het volgende:
Niet weer die gnoom van een Tycho Gernandt!
pi_35754408
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:23 schreef Floripas het volgende:

[..]
Daarnet op 3 in reclame voor Huur een Marokkaan of zo iets.
pi_35754668
"Als ik naar mijn kindje luister hoe hij Nederlands spreekt, het is gewoon te triest voor woorden" , verwijt mevrouw de school...

Mevrouw, het is UW kind .
pi_35754728
He, wat leuk, Floripas, je krijgt bijval van een tamelijk kansloze pseudo-hooligan tegen een geborneerde ex-Nederlander!
  zondag 5 maart 2006 @ 21:38:32 #218
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35754815
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:36 schreef Johan_de_With het volgende:
He, wat leuk, Floripas, je krijgt bijval van een tamelijk kansloze pseudo-hooligan tegen een geborneerde ex-Nederlander!
Toon mij en ik volg.
pi_35754868
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:38 schreef Floripas het volgende:

[..]

Toon mij en ik volg.
Geweld Italiaanse politie vastgelegd op film
  zondag 5 maart 2006 @ 21:42:07 #220
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35755033
Misschien moet meki eens leren normale topics te openen.
Allah Al Watan Al Malik
pi_35755113
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:35 schreef RichardQuest het volgende:
"Als ik naar mijn kindje luister hoe hij Nederlands spreekt, het is gewoon te triest voor woorden" , verwijt mevrouw de school...

Mevrouw, het is UW kind .
Vreemd inderdaad, de ouders zijn denk ik meer verantwoordelijk voor hoe een kind de taal spreekt dan de school. Ja, hoe het kind Nederlands schrijft is misschien wel meer verantwoording van school.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:45:59 #223
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 5 maart 2006 @ 21:46:27 #224
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35755136
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:43 schreef Mutant01 het volgende:
Misschien moet meki eens leren normale topics te openen.
Habib, da's verspilde moeite.
pi_35755155
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:46 schreef Floripas het volgende:

[..]

Habib, da's verspilde moeite.
Dan er een ban aanhangen, of een soort van Thread aanmaak ban ofzo..
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 maart 2006 @ 21:47:57 #226
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35755190
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Dan er een ban aanhangen, of een soort van Thread aanmaak ban ofzo..
Jij was ooit toch mod? Wat is er gebeurd?
pi_35755212
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat is eigenlijk jouw historische interesseperiode?
Verschillende. Maar voornamelijk de Volle Middeleeuwen.
pi_35755218
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:47 schreef Floripas het volgende:

[..]

Jij was ooit toch mod? Wat is er gebeurd?
Ik ben gestopt. Geen tijd meer ervoor.
Allah Al Watan Al Malik
pi_35755270
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:45 schreef pberends het volgende:

[..]

Vreemd inderdaad, de ouders zijn denk ik meer verantwoordelijk voor hoe een kind de taal spreekt dan de school. Ja, hoe het kind Nederlands schrijft is misschien wel meer verantwoording van school.
Ach, er zijn genoeg goeie scholen en als hij slecht Nederlands praat wordt dat niet aangeleerd door de school hoor.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:50:22 #230
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35755305
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:48 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Verschillende. Maar voornamelijk de Volle Middeleeuwen.
!
!
pi_35755335
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

!
!
Ik wist dat ik het niet had moeten zeggen.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:51:17 #232
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_35755342
gevaarlijke tijden tegenwoordig voor mensen die betrekkingen aangaan met politieke partijen:

Informatieve cd-rom Republikeinen verzamelt data gebruiker
  zondag 5 maart 2006 @ 21:51:18 #233
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35755344
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:50 schreef Floripas het volgende:

[..]

!
!
Ikzelf zit daar overigens wat na.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:51:20 #234
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35755347
quote:
Iig te weinig users.
pi_35755385
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Iig te weinig users.
Iedereen moet dood.
pi_35755405
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef pberends het volgende:
Wat een politiek correct debat zeg !
Het is gelukkig ook geen Rotterdam.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:53:05 #238
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35755417
ik moet plassen
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35755441
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:53 schreef George-Butters het volgende:
ik moet plassen
Ik moet poepen We zijn soulmates!
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 maart 2006 @ 21:55:07 #240
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35755504
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:53 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik moet poepen We zijn soulmates!
Poepen is nog fijner dan plassen
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35755560
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:51 schreef Floripas het volgende:

[..]

Ikzelf zit daar overigens wat na.
Wat vroeger wel de herfsttij heette?
Het gekke is dat mijn andere voorkeuren meestal veel moderner en ook iets exacter zijn.
pi_35755564
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:55 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Poepen is nog fijner dan plassen
Ja, geeft iets meer opluchting, dat wel.
Allah Al Watan Al Malik
  zondag 5 maart 2006 @ 21:57:16 #243
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35755600
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ja, geeft iets meer opluchting, dat wel.
Het geeft vrijheid punt
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 5 maart 2006 @ 21:57:27 #244
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35755608
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:52 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Iedereen moet dood.
Fok zou wel een keer preventief geruimd kunnen worden idd. Kan ik ook weer onder m'n oude account.
  zondag 5 maart 2006 @ 21:58:08 #245
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35755643
Goed plan 14.gif

Nu nog een salaris wat daarmee in overeenstemming komt. Gewoon betalen naar opleidingsniveau.
quote:
Onderwijsbond wil master voor elke leraar

UTRECHT - Elke leraar in het basis- en middelbaar onderwijs moet de kans krijgen tijdens zijn loopbaan een vervolgopleiding te volgen. Daarvoor pleit de Algemene Onderwijsbond (AOb). Het onderwijs kan op die manier een 'flinke kwaliteitsslag' maken. De overheid moet in het plan zorgen voor een 'royaal nascholingsbudget', al moeten de kosten nog in kaart worden gebracht.

De bond stelt dat leraren 'barsten van de ambitie en hun leerlingen het allerbeste onderwijs geven dat maar mogelijk is'. "Maar zij moeten daar dan wel de mogelijkheden voor krijgen." De AOb schrijft in een verklaring van 'alle meesters en juffen' een master te willen maken. Het plan moet de tendens tegengaan dat leraren steeds vaker worden vervangen door goedkoper en lager personeel, ook wel 'downgrading' genoemd.

Het onderwijspersoneel moet volgens het Masterplan Onderwijs zelf weer grip krijgen op de scholingsbudgetten. Die worden volgens de bond nu vaak door ministerie en werkgevers voor eigen projecten gebruikt. Leraren in het basisonderwijs kunnen volgens de bond vervolgopleidingen doen, zodat ze een vak in het voortgezet onderwijs mogen geven. Ook zou ondersteunend personeel, zoals onderwijsassistenten, de kans moeten krijgen een bevoegdheid te halen.

Promotie

Academici van lerarenopleidingen moeten uitzicht hebben op een promotieplaats, vindt de bond. Op die manier zou voor leraren hun vak interessant blijven. Het niveau van het docentenkorps zou stijgen en daarmee volgens de AOb ook de onderwijskwaliteit.
b]
Kritiek
[/b]
De laatste maanden is het onderwijs bedolven onder kritiek, stelt de bond. Door onderwijsvernieuwingen staat de kwaliteit in het vmbo en het studiehuis onder druk. Ook zouden pabostudenten niet kunnen rekenen en zouden leerlingen geen Cito-toets mogen doen, omdat ze daar te laag op scoren. De bond stelt dat de verwachtingen die ouders, werkgevers en overheid hebben van het onderwijs hooggespannen zijn en had verwacht dat de overheid veel geld zou investeren. "Tot onze verrassing, en die van anderen, is dat niet gebeurd."
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35755662
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Het geeft vrijheid punt
Allah Al Watan Al Malik
pi_35755665
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:57 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Fok zou wel een keer preventief geruimd kunnen worden idd. Kan ik ook weer onder m'n oude account.
HolidayH4wk?
  zondag 5 maart 2006 @ 21:59:23 #248
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35755705
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

HolidayH4wk?
Br33zAh
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:00:34 #249
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35755760
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:58 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

HolidayH4wk?
NightHawk natuurlijk. =)
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:59 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Br33zAh
Daarmee zit ik in Keldertje.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:03:12 #250
93744 Finder_elf_towns
pi_35755883
Nighthawk was cool. Nighth4wk zeurt een beetje te weinig over die boosaardige commies.
pi_35755941
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Nighthawk was cool. Nighth4wk zeurt een beetje te weinig over die boosaardige commies.
quote:
Zulke mensen geven mij zelfvertrouwen.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:04:37 #252
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35755958
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:03 schreef Finder_elf_towns het volgende:
Was laatst undercover op de verjaardag van inFidel.

Kusje van Xeus btw.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:05:35 #253
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35756008
Ik wil best in het keldertje.

Moet ik dan ook foto's posten van mij in leder? Of met een enorme stijve lul?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:06:49 #254
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_35756055
Het kwam mij ter ore dat nogal wat mensen hier niet van plan waren om te gaan stemmen?
pi_35756132
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:06 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Het kwam mij ter ore dat nogal wat mensen hier niet van plan waren om te gaan stemmen?
"Het maakt niet uit of je door de hond of de kat gebeten wordt"
"Hoge heren"

Ik stem DVD.
pi_35756160
quote:
Ik ga denk ik toch maar op de ChristenUnie stemmen.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:10:15 #257
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35756207
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Waarom?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:11:27 #258
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756266
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Wat vroeger wel de herfsttij heette?
Het gekke is dat mijn andere voorkeuren meestal veel moderner en ook iets exacter zijn.
Nou, hersttij. Ik ben een wat opgewekter meisje dan Johan de grimmige zelfkanter.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:12:01 #259
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756289
quote:
Op zondag 5 maart 2006 21:56 schreef Johan_de_With het volgende:
Je bedoelt neuken?
  zondag 5 maart 2006 @ 22:12:11 #260
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35756296
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Waarom?
Waarom niet.
pi_35756303
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:10 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Waarom?
Vanwege de titel, Bas!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:12:31 #262
61891 zakjapannertje
rijksmonument
pi_35756318
quote:
dit is geen referendum
  zondag 5 maart 2006 @ 22:12:48 #263
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35756330
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Waarom niet.
Waarom wel?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:13:06 #264
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35756344
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Vanwege de titel, Bas!
Coen.
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35756346
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:11 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nou, hersttij. Ik ben een wat opgewekter meisje dan Johan de grimmige zelfkanter.
Ik noemde het dan ook ''vroeger'', evrouw.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:13:10 #266
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35756347
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Waarom wel?
Dat moet je aan hem vragen.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:13:39 #267
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756367
quote:
Je zult maar in Oegstgeest wonen.
pi_35756384
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:12 schreef Floripas het volgende:

[..]

Je bedoelt neuken?
Dat is zo oud als de wereld en niet half zo exact als ze je willen doen geloven.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:14:07 #269
50314 Tuana
Turkse Troel
pi_35756393
Jullie weten toch dat het niet rationeel is om te gaan stemmen?
I will permit no man to narrow and degrade my soul by making me hate him ...
"I never did give anybody hell. I just told them the truth and they thought it was hell." - Harry Truman
  zondag 5 maart 2006 @ 22:14:38 #270
93744 Finder_elf_towns
pi_35756421
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:04 schreef NightH4wk het volgende:

[..]

Was laatst undercover op de verjaardag van inFidel.

Kusje van Xeus btw.
Kusjes van DrWolffenstein
pi_35756429
  zondag 5 maart 2006 @ 22:14:49 #272
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756433
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Ik noemde het dan ook ''vroeger'', evrouw.
Maar dan, ja, inderdaad.

En welk subonderdeel trekt jou aan?
  zondag 5 maart 2006 @ 22:15:20 #273
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35756456
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Tuana het volgende:
Jullie weten toch dat het niet rationeel is om te gaan stemmen?
Vrouwen zonder man moeten het idd niet gaan doen.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:15:33 #274
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756462
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:13 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Dat is zo oud als de wereld en niet half zo exact als ze je willen doen geloven.
Het lijkt me een kliederboel in jouw bed.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:16:01 #275
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35756475
De keuzelijst:
PvdA
GroenLinks
VVD
SP
CDA
D66
Stadspartij
Christenunie
Student en Stad
Nieuwe Communistische Partij-NCPN -
Partij voor het Noorden

Ik heb een aantal partij programma's doorgenomen en ik moet zeggen dat de partijprogramma's niet erg verschillen.

De keuze is dus tussen lood en oudijzer.
En als er nog meer van de tenenkrommende debatten komen dan ga ik op de NCPN stemmen. Met als voorwaarde dat de vrouwen in die partij hun oksels scheren.
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:16:17 #276
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756503
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:14 schreef Floripas het volgende:

[..]

Maar dan, ja, inderdaad.

En welk subonderdeel trekt jou aan?
Ik eindig waarschijnlijk met de immer fascinerende pogingen om de Latijnen er na 1204 uit te mikken en buiten te houden.
pi_35756558
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef George-Butters het volgende:
PvdA - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Jonge Socialisten
GroenLinks - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Dwars
VVD - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - JOVD
SP - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Rood
CDA - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - CDjA
D66 - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Jonge Democraten
Stadspartij - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda
Christenunie - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Perspectief
Student en Stad - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda -
Nieuwe Communistische Partij-NCPN - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda - Communistische Jongeren Beweging
Partij voor het Noorden - Verkiezingsporgramma - Kandidatenlijst - Agenda

Ik heb een aantal partij programma's doorgenomen en ik moet zeggen dat de partijprogramma's niet erg verschillen.

En als er nog meer van de tenenkrommende debatten komen dan ga ik op de NCPN stemmen. Met als voorwaarde dat de vrouwen in die partij hun oksels scheren.
De echte reden dat de SGP ze niet toe laat.
pi_35756584
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef Floripas het volgende:

[..]

Wat? Moet je nu ook huilen?
  zondag 5 maart 2006 @ 22:19:07 #280
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35756610
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:17 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

De echte reden dat de SGP ze niet toe laat.
Is scheren verboden door God?
Donner 1
Donner 2
Streng!
pi_35756620
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nu wel. Dat is net zoiets als tegen iemand zeggen dat 'ie chagrijnig is.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:20:41 #282
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35756679
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:19 schreef George-Butters het volgende:

[..]

Is scheren verboden door God?
De NCPN wel, maar God heeft wel betere dingen te doen dan dit te enforcen.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:20:45 #283
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756681
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:16 schreef George-Butters het volgende:

http://www.ncpn-groningen(...)p/Annabelle_Schouten

Zij in ieder geval wel; ik ken iemand die haar heeft geneukt.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:20:57 #284
127507 LodewijkNapoleon
Le Roi Est Mort
pi_35756690
Ik denk dat je sowieso niet moet uitgaan van de beste partij, maar van de minst slechte, dat is toch een andere insteek.
Wat is er mis in Oegstgeest trouwens?
pi_35756694
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:09 schreef Johan_de_With het volgende:

[..]

Over de CU hoorde ik vandaag m'n moeder het volgende zeggen. "Mensen waarbij ik niet in de kerk wil zitten ga ik ook niet op stemmen" dat gaat ook wel op voor mijn gedachten over hen.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:22:06 #286
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756731
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:18 schreef RichardQuest het volgende:

[..]

Nee. En wees daar blij om, want mijn tranen vreten jouw huid weg.
pi_35756744
quote:
Omdat je als student niet rond kunt komen van studiefinanciering alleen is werken een must
Wat een decadent gelul. Ik kom makkkelijk rond. Echt een communisten-Annabelle.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:22:49 #288
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756764
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef LodewijkNapoleon het volgende:
Wat is er mis in Oegstgeest trouwens?
De linkste waarop je kunt stemmen is een D66er.
pi_35756770
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

Nee. En wees daar blij om, want mijn tranen vreten jouw huid weg.

* Wraaar!
pi_35756787
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:21 schreef du_ke het volgende:

[..]

Over de CU hoorde ik vandaag m'n moeder het volgende zeggen. "Mensen waarbij ik niet in de kerk wil zitten ga ik ook niet op stemmen" dat gaat ook wel op voor mijn gedachten over hen.
Ach, mijn rabiaat atheistische vader gaat er op stemmen omdat hij is uitgekeken op D66. Wie is er nu makkelijker te beinvloeden, jij of ik?
  zondag 5 maart 2006 @ 22:23:41 #291
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35756794
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:20 schreef Floripas het volgende:

[..]

http://www.ncpn-groningen(...)p/Annabelle_Schouten

Zij in ieder geval wel; ik ken iemand die haar heeft geneukt.
In benevelde toestand, naar ik aanneem?
Donner 1
Donner 2
Streng!
  zondag 5 maart 2006 @ 22:24:42 #292
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 5 maart 2006 @ 22:24:55 #293
45457 NightH4wk
Semper Fi!
pi_35756851
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:22 schreef Floripas het volgende:

[..]

De linkste waarop je kunt stemmen is een D66er.
Nog steeds veel te links idd. Gelijk verhuizen.
  zondag 5 maart 2006 @ 22:25:09 #294
130955 Floripas
Blast from the past
pi_35756863
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:23 schreef George-Butters het volgende:

[..]

In benevelde toestand, naar ik aanneem?
Daar ga ik vanuit, ja.
pi_35756880
quote:
1000 mensen de straat op tegen Verdonk in 2004
pberends:
quote:
Verdonk wil toch al zoveel mogelijk mensen op straat hebben.
pi_35756883
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

[afbeelding]
britney.jpg
  zondag 5 maart 2006 @ 22:25:43 #297
130955 Floripas
Blast from the past
  zondag 5 maart 2006 @ 22:26:05 #298
62977 George-Butters
Super Geil Klasse
pi_35756892
quote:
Op zondag 5 maart 2006 22:24 schreef Floripas het volgende:

[..]

[afbeelding]
Brrrrrrr