Én berichten dat als je een Casio horloge hebt, je volgens velen al verdacht genoeg bent om naar 'Gitmo' te gaan.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:51 schreef Floripas het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk van dat filmpje. Zijn jullie gehard door first-personshooters ofzo?
quote:The evidence against others can seem flimsy. In at least one case, it appears to include only the fact that the suspect wore a Casio watch — a brand allegedly favored by terrorists for use as bomb timers.
Dat specifieke filmpje heb ik niet bekeken, maar elk filmpje waar een persoon fysiek zwaar toegetakeld wordt, maakt ook mij behoorlijk onpasselijk. De video's waar je bijvoorbeeld op kunt zien hoe Iraakse gevangenen geschopt en geslagen worden door troepen van Saddam Hoessein, vind ik schokkend. Niet zozeer vanwege het geweld, maar meer om het hulpe- en hopeloze gevoel dat je dan als mens moet hebben.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:51 schreef Floripas het volgende:
Ik ben nog steeds misselijk van dat filmpje. Zijn jullie gehard door first-personshooters ofzo?
don't shoot the Paashaasquote:Op zondag 5 maart 2006 16:53 schreef pberends het volgende:
Zalm verbreekt z'n beloftes weer door geen meevallers uit te gaan delen terwijl het weer beter gaat.
Kabinet verlaagt zorgtoeslag niet
Ik juich de deelname van Polen toch ook niet toe? Ik vond het alleen flauw om dat er bij te betrekken, alsof ik impliciet heb beweerd dat het met de huidige EU wel snor zat.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:48 schreef gelly het volgende:
[..]
Polen verschilt qua fundamentalistische religie niet veel van Turkije. Polen onderschrijft fundamentele westerse vrijheden als abortus en euthanasie ook niet. Waarom het ene land wel en het andere land niet, omdat ze daar de islam aanhangen en in Polen het christendom ?
Jij snijdt je tranen eruit, emoboy?quote:Op zondag 5 maart 2006 17:09 schreef Monidique het volgende:
Ik huil nooit.
Ook goed in confrontaties met de politie, maar dan in de permanente vorm van tatoeages.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef Monidique het volgende:
Wel nee, ik verf zwarte traantjes op mijn wangen. Met name als ik uitga.
Zo hip.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:11 schreef Monidique het volgende:
Wel nee, ik verf zwarte traantjes op mijn wangen. Met name als ik uitga.
Niets, ik ga er van tussen.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef Monidique het volgende:
Wat nu?
Het delegeren van koken.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen die koken.
The Queen has been criticised by anti-hunting campaigners after being pictured wringing the neck of a pheasant during a royal shooting session.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:22 schreef MrX1982 het volgende:
Vrouwen die koken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |