heeee loederkequote:Op zondag 5 maart 2006 15:07 schreef Floripas het volgende:
A sunday is a somtimes thing.
Dank je voor dit geweldige antoord op een ongestelde vraag.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:16 schreef Monidique het volgende:
Als antwoord op de vraag of de Assyriërs ook meedoen in Civilization 4: ja, er is een scenario gemaakt waarin je deze beschaving kunt spelen, of onderwerpen natuurlijk.
Vet, en een beetje ranzig aan de randjes!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef George-Butters het volgende:
[..]
ik ben niet zuur. Ik ben vet weet je!
Johan_de_With vroeg het eens.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank je voor dit geweldige antoord op een ongestelde vraag.
Ik zie het verband niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:19 schreef Floripas het volgende:
[..]
Dank je voor dit geweldige antoord op een ongestelde vraag.
Pas op he!?! Anders begin ik weer over je pasfotoquote:Op zondag 5 maart 2006 15:20 schreef Floripas het volgende:
[..]
Vet, en een beetje ranzig aan de randjes!![]()
Rodney King bedoel je?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef Drugshond het volgende:
JdW..... ik mag je graag wat stekeligheden betreft. Maar je kunt ook overdrijven.
Nog maar een kusje dan. Vete, vrede, zoentje op de zere ziel.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:24 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Pas op he!?! Anders begin ik weer over je pasfoto
Wat je zegt.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:29 schreef RichardQuest het volgende:
Geweld Italiaanse politie vastgelegd op film
Triest.
Het is zondag, dag van bezinning.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:28 schreef Floripas het volgende:
[..]
Nog maar een kusje dan. Vete, vrede, zoentje op de zere ziel.![]()
Nee, het is gewoon onzin en hopelijk niet bedoeld als serieuze reactie.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:33 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Inderdaad, staat gelijk aan het badineren van buitenproportioneel staatsgeweld.
Wel degelijk, dus ga je gang en reageer serieus.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon onzin en hopelijk niet bedoeld als serieuze reactie.
Waarom vind je het onzin?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Nee, het is gewoon onzin en hopelijk niet bedoeld als serieuze reactie.
quote:Since the 1991 incident, King has been arrested several times for drug infractions, spousal abuse, soliciting a prostitute and motoring offenses
Ja en? De politie hoort mensen niet kapot te meppen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Het staatsgeweld was kennelijk nog te timide;
[..]
En de politie wist daarvan tijdens zijn aanhoudingquote:Op zondag 5 maart 2006 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
Geografie kan alleen maar tegen deelname van Turkije pleiten. Of zijn er in het oog springende geografische argumenten waar ik apatisch voor ben?quote:
Gaat dit weer over civilization?quote:Op zondag 5 maart 2006 15:38 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Ja. Dat de hele Middellandse-zeeregio historisch gezien veel meer verbonden is met elkaar dan met de rest van de wereld.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:40 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Geografie kan alleen maar tegen deelname van Turkije pleiten. Of zijn er in het oog springende geografische argumenten waar ik apatisch voor ben?
Nou ja, met krankzinnige snelheden door een woonwijk rijden (met passagiers!) en bij aanhouding enorme agressie vertonen vergt nu eenmaal andere maatregelen. Kijk eens naar die passagiers, die zijn ongedeerd gebleven omdat ze zich beschaafd gedroegen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En de politie wist daarvan tijdens zijn aanhouding![]()
Lang leve het digi-tijdperk zullen we zeggen.
Daarom hebben ze het ook eerst met stroomstootwapens geprobeerd.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Ja en? De politie hoort mensen niet kapot te meppen.
Ja, en in volkomen vergelijkbare vorm van natie-staten natuurlijk.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:41 schreef Floripas het volgende:
[..]
Ja. Dat de hele Middellandse-zeeregio historisch gezien veel meer verbonden is met elkaar dan met de rest van de wereld.
Dan nog hoor je iemand niet kapot te meppen, Johan.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:42 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Daarom hebben ze het ook eerst met stroomstootwapens geprobeerd.
Als (voormalige) kroondomeinen, ja.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:36 schreef Monidique het volgende:
Waarom is het onzin? Historisch gezien is het geografisch altijd al verbonden geweest met zowel de Balkan als het Midden-Oosten.
We hebben het over Turkije. Grieks/Macedonisch, Perzisch, Romeins -> Byzantijns, Ottomaans, Ataturkisch.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:46 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Als (voormalige) kroondomeinen, ja.
Hij had al een strafblad:quote:Op zondag 5 maart 2006 15:39 schreef Drugshond het volgende:
[..]
En de politie wist daarvan tijdens zijn aanhouding![]()
Bij de volgende snelheidscontrole mogen ze je bond en nlauw meppen.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:41 schreef Johan_de_With het volgende:
Nou ja, met krankzinnige snelheden door een woonwijk rijden (met passagiers!) en bij aanhouding enorme agressie vertonen vergt nu eenmaal andere maatregelen. Kijk eens naar die passagiers, die zijn ongedeerd gebleven omdat ze zich beschaafd gedroegen.
Is het heus?quote:
Ja, dat is allemaal prachtig, maar bepaald niet doorslaand.quote:Grieks/Macedonisch, Perzisch, Romeins -> Byzantijns, Ottomaans, Ataturkisch.
Het is goed dat ik hier kom mekkeren..... zo leer ik nog eens wat.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij had al een strafblad:
July 27, 1987: According to a complaint filed by his wife, King beat her while she was sleeping, then dragged her outside the house and beat her again. King was charged with battery and pleaded "no contest." He was placed on probation and ordered to obtain counseling. He never got the counseling.
November 3, 1989: King, brandishing a tire iron, ordered a convenience store clerk to empty the cash register. The clerk grabbed the tire iron, causing King to fall backwards and knock over a pie rack. King swung the rack at the clerk and fled the store with $200. King was arrested and charged with assault with a deadly weapon, second-degree robbery, and intent to commit great bodily injury. In a plea agreement, King pleaded guilty to the robbery charge and the other charges were dropped. He was sentenced to two years in prison, but was paroled on December 27, 1990.
Naar zijn eigen zeggen de verklaring voor zijn enorme vaart.
Dat heeft nog steeds helemaal niks met iemand kapot meppen te maken, Johan. Maar blijkbaar vind je het oké om mensen in elkaar te meppen als ze op de grond liggen, daar hoef je geen excuus voor te zoeken hoor.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
Hij had al een strafblad:
Naar zijn eigen zeggen de verklaring voor zijn enorme vaart.
Sluit je aan bij Vlemmix. http://www.pvdt.nl/quote:Op zondag 5 maart 2006 15:55 schreef Drugshond het volgende:
Ik ga een politieke partij oprichten..... 'Eindhovens correct' of zo.
Nee, dat is het belachelijke. Dat is nauwelijks in het nieuws gekomen, en veel mensen weten het nog niet. King is niet bepaald een Emmet Till of Medgar Evers, hoor:quote:Op zondag 5 maart 2006 15:51 schreef Drugshond het volgende:
En die agressie heb ik niet gezien op de video footage.
Niet als je nuchter bent, nee.quote:Maar ja tegen 5 agenten met knuppels in de aanslag doe je zo-ie-zo weinig.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |