Moet ik een video hebben (geen streaming).quote:Op zondag 5 maart 2006 13:41 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Heb je voor mij niet een animated gif van Donner?
Zoals jij deze hebt van Leers...
Ik zal even zoeken.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:41 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Moet ik een video hebben (geen streaming).
Hier staat de clipquote:
U.S. Cast a Wide Net in Terror Warquote:The evidence against others can seem flimsy. In at least one case, it appears to include only the fact that the suspect wore a Casio watch — a brand allegedly favored by terrorists for use as bomb timers.
Ik zal m'n best ff doen dan.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:43 schreef RichardQuest het volgende:
Of je kunt het natuurlijk zelf doen met:
- Windows Media Player Classic om het te cappen
- IrfanView om het te resizen
- Unfreez om het te animeren
Wat een belachelijke beerput is dat zeg.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:46 schreef Yildiz het volgende:
Gooit uw Casio horloge weg!Levensgevaarlijk!
[..]
U.S. Cast a Wide Net in Terror War
zoek zelf wel even.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:19 schreef George-Butters het volgende:
[..]
Bedoel je windows media lite?
Kan classic in dit lijstje niet vinden.
Ik moet alleen wat cappen.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:21 schreef Drugshond het volgende:
VLC player speelt alles wel zo'n beetje af (alle codes zitten in het progje). Alleen de GUI zuigt. Wat dat laatste betreft ben ik blijven hangen bij BS-player (no overhead).
Chocolademelk.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef Drugshond het volgende:
ff inlezen.... zolang krijgen jullie borstvoeding.
[afbeelding]
Fotosoep mag ik hopen.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:27 schreef Drugshond het volgende:
ff inlezen.... zolang krijgen jullie borstvoeding.
[afbeelding]
Mag ik de inzet verhogen... en een oorlog starten.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef Monidique het volgende:
Primitieve beschavingen kenmerken zich door een autarkische voedselvoorziening, zoals melk. Duidelijk.
Deze vrouw voedt zichzelf?quote:Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef Monidique het volgende:
Primitieve beschavingen kenmerken zich door een autarkische voedselvoorziening, zoals melk. Duidelijk.
Ik ben bang dat het echt is...... brrrrrrquote:Op zondag 5 maart 2006 14:29 schreef MrX1982 het volgende:
Fotosoep mag ik hopen.
Hmm dat zou wel sick zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:33 schreef Drugshond het volgende:
Ik ben bang dat het echt is...... brrrrrr
Qua codec is K-lite wel een leuke (ik geloof versie 2.70 nu).... daar zit alles zo'n beetje wel in.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:23 schreef RichardQuest het volgende:
[..]
Zit in de codec pack, real alternative en QT alternative.![]()
Ja, ik heb er nooit problemen mee gehad en kan alles afspelen. Wel ironisch dat de Classic versie (komt nog uit W95 geloof ik) van WMP veel geschikter is.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:36 schreef Drugshond het volgende:
[..]
Qua codec is K-lite wel een leuke (ik geloof versie 2.70 nu).... daar zit alles zo'n beetje wel in.
Uit barmhartigheid. Al bekruipt me nu en dan het gevoel dat het een grote grap is.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:55 schreef Monidique het volgende:
Johan_de_With, waarom ga je zo serieus in op Meki?
Met rotkop en al.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef George-Butters het volgende:
Het is beter mensen serieus te nemen.
k vind dat je wel wat constructiever met Meki mag discussieren. Je gooit er met de pet naar.quote:
De kweekschool is old-skoolquote:Op zondag 5 maart 2006 15:04 schreef Johan_de_With het volgende:
[..]
De kweekschool levert goed spul af.
Sometimes.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:07 schreef Floripas het volgende:
A sunday is a somtimes thing.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |