Ik zal je oude post even quoten hierquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:42 schreef minolta het volgende:
ik ga die foto's van daarnet nog eens sturen .
Mag dat ?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:29 schreef minolta het volgende:
De foto's zijn niet van vandaag maar van gisteren
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:36 schreef HMaster-II het volgende:
@SuzukiSwift
Heb jij je Fish-eye foto's zitten uitrekken?? Die eerste foto van het RJC stadion is niet echt sterk.. Beetje een schaal geworden dat stadion.
De onderste foto vind ik wel weer sterk..
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:37 schreef Ynske het volgende:
[..]
ik zou haast zeggen dat dit aan de geul is, klopt dat? of heb ik t verkeerd?
quote:Op donderdag 2 maart 2006 09:43 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Ik zal je oude post even quoten hier
Je bent ook veulstetraag Wraak is heerlijk!quote:
godsakkenondejukesquote:Op donderdag 2 maart 2006 09:49 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je bent ook veulstetraag Wraak is heerlijk!
Als je camera nog voooor zondag binnen is, kan je nog mee naar Olmen. Dan heb je ook meteen je vuurdoop in FOT!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop hier vanaf volgende week mee te posten, heb dan nieuwe camera! (minolta dynax5D)!!
Ik heb eergisteren een minolta 5d gekocht.quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:32 schreef PM-girl het volgende:
Ik hoop hier vanaf volgende week mee te posten, heb dan nieuwe camera! (minolta dynax5D)!!
Is er dan een meet? Helaas, ik kan niet, maar de camera is dan wel al binnen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:35 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
Als je camera nog voooor zondag binnen is, kan je nog mee naar Olmen. Dan heb je ook meteen je vuurdoop in FOT!![]()
Ik las het ja, ben ook erg benieuwd hoe hij mij gaat bevallen!quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:41 schreef minolta het volgende:
[..]
Ik heb eergisteren een minolta 5d gekocht.
Echt een topper
quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
Ik wilde altijd eens zonlicht fotografereren:
[afbeelding]
Ja enorm van 899 naar 598 .quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:44 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Ik las het ja, ben ook erg benieuwd hoe hij mij gaat bevallen!
Was ie bij jou ook zo super afgeprijsd?
ik vind t stiekum een beetje gesoept uitzien..., ben ik de enige?quote:
Is origineel, met automaatje gemaakt (sony dsp72 ofzoiets)quote:Op donderdag 2 maart 2006 10:53 schreef baNEEL het volgende:
[..]
ik vind t stiekum een beetje gesoept uitzien..., ben ik de enige?
de lichtintensiteit van die stralen is over de hele weg constant lijkt wel..
Wow, dat is wel erg mooi. Het lijkt me helemaal mooi als het binnen donker geweest was, maar daar doe je niks aanquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is er dan een meet? Helaas, ik kan niet, maar de camera is dan wel al binnen!
Maar genoeg offtopic nu, plaatjes!
Ok ze zijn zeker niet recent en ook niet geweldig, maar het zijn plaatjes!
[afbeelding]
Het hoekje op de eerste foto stoort me helemaal niet, gewoon een lekkere fotoquote:Op donderdag 2 maart 2006 20:05 schreef zeeuwvlaming het volgende:
van vanmiddag,ik heb nog gekeken of het zonder dat hoekje rechtsboven mooier was maar dan was het net of er iets miste
[afbeelding]
deze heeft wel wat,ook al weet ik niet wat
[afbeelding]
op of aanmerkingen ?
Kun je ze om te beginnen even resizen naar max 580 pixels?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar foto's die ik de afgelopen tijd genomen heb, alleen de bovenste is een beetje bewerkt.
Kritiek of suggesties zijn altijd welkom
Eindhovenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef koston het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Paar foto's die ik de afgelopen tijd genomen heb, alleen de bovenste is een beetje bewerkt.
Kritiek of suggesties zijn altijd welkom
De onderste wel, de bovenste is Tilburgquote:
Ik zag hem staan en dacht: "laat ik er eens een foto van nemen" en dan om het resultaat te bekijken. Ik vond hem wel grappig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:42 schreef zeeuwvlaming het volgende:
babadingea,deze had ik anders genomen,die lamp meer in hetlicht in plaats van in de schaduw en zorgen dat je eigen schaduw er nooit op staat ,idee vind ik wel leuk
Bij mij doet 'ie het hoor!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Imageshack heeft ruzie met fok.
Deze is fijn, en resized meteen naar de layoutmaat (550)
http://huiz.rec-hosting.com/index.php
Ik had bij die eerste foto een veel kleiner DOF gebruikt eerlijk gezegd, zulke plaatjes kunnen heel cool zijn. Neem volgende keer je mobiele telefoon laat de toesten licht geven en dan in het donker met een klein DOF, krijg je heel mooie foto's mee.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:02 schreef Badabingea het volgende:
[afbeelding]
Ik ben hier ook wel redelijk tevreden over.![]()
Iemand tips/opmerkingen?
Edit:
http://xs70.xs.to/pics/06095/100_0289.JPG
Dof?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:07 schreef ableton het volgende:
[..]
Ik had bij die eerste foto een veel kleiner DOF gebruikt eerlijk gezegd, zulke plaatjes kunnen heel cool zijn. Neem volgende keer je mobiele telefoon laat de toesten licht geven en dan in het donker met een klein DOF, krijg je heel mooie foto's mee.
Heb geen scanner hier anders had ik er één in gescannedof twee.
Had ik maar een fisheye... Had een verkeerde instelling in PTGui gebruikt. Heb de afbeelding al aangepast.quote:@SuzukiSwift
Heb jij je Fish-eye foto's zitten uitrekken?? Die eerste foto van het RJC stadion is niet echt sterk.. Beetje een schaal geworden dat stadion.
De onderste foto vind ik wel weer sterk..
Haha, is wel een eintje rijden hoor... De vereniging is eigenlijk alleen voor studenten uit Enschede.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:35 schreef sinemet het volgende:
Nee, ik heb deze vandaag geschoten. Maar als ik wist dat er zon avond was had ik wel graag willen komen
Is misschiens wel een leuk idee jaquote:Op zondag 5 maart 2006 15:37 schreef Subhuman het volgende:
[..]
Haha, is wel een eintje rijden hoor... De vereniging is eigenlijk alleen voor studenten uit Enschede.Maar stel eens een macromeet voor, in een of andere mooie tuin ofzo; ik weet dat er hier meer macrofreaks rondlopen!
Ik vind de kleuren in deze foto echt gaaf, kan je eens uitleggen hoe je dat effect verkregen hebt? Verzadiging omhoog neem ik aan maar daar is niet alles mee gedaan lijkt me.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:04 schreef gizj het volgende:
vanmiddag even aan old school street photography gedaan
vond deze wel aardig geslaagd, scherp op de auto, het meisje met de opvallende groene muts wazig.
[afbeelding]
Hij is vetquote:Op zondag 5 maart 2006 19:04 schreef gizj het volgende:
vond deze wel aardig geslaagd, scherp op de auto, het meisje met de opvallende groene muts wazig.
[afbeelding]
Mooie kleuren idd.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:04 schreef gizj het volgende:
[afbeelding]
hoe heb je deze gemaakt?quote:Op zondag 5 maart 2006 22:46 schreef gizj het volgende:
thanks!
vandaag ook deze gemaakt, maar ik moet de lens wel weer schoonmaken zie ik![]()
panden aan de oude gracht, utrecht
[afbeelding]
Ik vind ze wel mooi, maar het zijn er wel veel. Ik had de keuze beperkt tot 1 en 4, de rest voegt niets toe imho.quote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef MmadviewW het volgende:
Wat vinden jullie van mijn wolkenfoto's? (eerder op deze pagina)
voor dit soort vragen moet je je foto;s in het Help me mijn foto te verbeteren - deel 3 plaatsen, dat is ervoor bedoeld, dit topic is alleen voor het tonen van je foto'squote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef MmadviewW het volgende:
Ik vind ook het oranje veel te veel overheersenquote:Op maandag 6 maart 2006 18:47 schreef MmadviewW het volgende:
Luchtfoto's zijn vaak wel tof.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef MmadviewW het volgende:
lucht boven Zutphen vandaag (met Oranje filter (echte filter, dus niet in Photoshop) )
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Nice.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 08:30 schreef Vulpecula het volgende:
Ik heb van een tijdje terug de volgende foto's gemaakt. Ik ben nog maar een beginneling maar vond deze al vrij goed gelukt.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik vind 'm ook wel mooiquote:
Oog voor detail?quote:Op donderdag 9 maart 2006 18:48 schreef Elefes het volgende:
[..]
Ik vind 'm ook wel mooi. Het lijkt wel of ie een tikkie scheef is, dus iets naar links kantelen kan misschien helpen.
Ok, en hóe heb je dat gedaanquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
I see dead people
![]()
geen fotosoeps
Hij doet t hoor, weer ff teruggegaan naar imageshack (ja ik weet, ik ben fout..quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:41 schreef -CRASH- het volgende:
edit
Icey dead peoplequote:Op donderdag 9 maart 2006 19:17 schreef koffiekoekje het volgende:
[afbeelding]
Vorige week, telt dat ook?![]()
[afbeelding]
I see dead people
![]()
geen fotosoeps
Lange sluitertijd?quote:
Maar zou je dan niet de "beweging" van de verplaatsende hand moeten zien?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Lange sluitertijd?
De helft van de tijd gewoon dat object in beeld laten, de rest van de tijd je hand erop zetten..
Toch?
Als je maar snel genoeg je hand neerplaatst dan zie je geen beweging.quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zou je dan niet de "beweging" van de verplaatsende hand moeten zien?
Zie je er niet duidelijk zat beweging in?quote:Op donderdag 9 maart 2006 20:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Maar zou je dan niet de "beweging" van de verplaatsende hand moeten zien?
Hey,quote:
als ik op mijn simpele cameratje een lange sluitertijd neem, dan raakt de foto overbelichtquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:59 schreef Jelleee het volgende:
[..]
Lange sluitertijd?
De helft van de tijd gewoon dat object in beeld laten, de rest van de tijd je hand erop zetten..
Toch?
Kan je het diafragma niet wat kleiner maken (hoger getal dus?quote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:32 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
als ik op mijn simpele cameratje een lange sluitertijd neem, dan raakt de foto overbelicht
het kan dan ook alleen maar in de nachtstand, helaas.
Ik vind hem vooral te donker op de voorgrond. (Dus ik zou zeker wel wat bewerken.)quote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef mikezwet het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie hiervan. Niet bewerkt ofzo.
Zelf vind ik de wolken een beetje vaag. Heb een 3 MP camera en merk dat vaak de details wat vaag zijn.
Had je nu maar met bracketing gewerkt en er een HDR plaatje van gemaaktquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:50 schreef mikezwet het volgende:
[afbeelding]
Wat vinden jullie hiervan. Niet bewerkt ofzo.
Zelf vind ik de wolken een beetje vaag. Heb een 3 MP camera en merk dat vaak de details wat vaag zijn.
Beide termen zeggen mij nietsquote:Op zaterdag 11 maart 2006 20:58 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Had je nu maar met bracketing gewerkt en er een HDR plaatje van gemaakt.
Wat denk je dat er met jouw foto's gebeurd als je ze af laat drukken? Analoog bijvoorbeeld wordt ook nabewerkt in het fotolab. Dus ik zie geen reden om niet na te bewerkenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 22:17 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Beide termen zeggen mij niets![]()
Bewerken ben ik ook niet in thuis... eigenlijk vind ik een foto bewerken niet leuk omdat hij dan eigenlijk niet origineel meer is. Het is toch de kunst iets zo mooi mogelijk vast te leggen. Met nabewerking kan elke foto wel mooi worden![]()
Als ik foto's zou laten afdrukken moeten zo worden als ik gemaakt heb anders is het mijn foto niet meerquote:Op zondag 12 maart 2006 09:42 schreef Elefes het volgende:
[..]
Wat denk je dat er met jouw foto's gebeurd als je ze af laat drukken? Analoog bijvoorbeeld wordt ook nabewerkt in het fotolab. Dus ik zie geen reden om niet na te bewerken.
ALLE fotolabs behandelen je foto's. Er is namelijk niet zoiets als "standaard" instellingen op die machines, al was het maar omdat elk fotorolletje (nou ja: de productie-series) anders is, zelfs binnen één en hetzelfde merk.quote:Op zondag 12 maart 2006 14:25 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Als ik foto's zou laten afdrukken moeten zo worden als ik gemaakt heb anders is het mijn foto niet meer![]()
met dat concert gedeelte is mooi seker met zo,n mooie grote camera:D ik heb een dsc-p20 die kan dat nietquote:Op donderdag 2 maart 2006 10:43 schreef PM-girl het volgende:
[..]
Is er dan een meet? Helaas, ik kan niet, maar de camera is dan wel al binnen!
Maar genoeg offtopic nu, plaatjes!
Ok ze zijn zeker niet recent en ook niet geweldig, maar het zijn plaatjes!
Te overbelicht:
[afbeelding]
[afbeelding]
Je naam maakt het geheel helemaal af...quote:Op zaterdag 11 maart 2006 21:11 schreef -CRASH- het volgende:
Soms klopt de reclame die bedrijven maken voor geen meter
"Wir fahren gut".... maak dat de kat wijs
[afbeelding]
en zelfs dan....quote:Op zondag 12 maart 2006 14:27 schreef RonaldV het volgende:
[..]
ALLE fotolabs behandelen je foto's. Er is namelijk niet zoiets als "standaard" instellingen op die machines, al was het maar omdat elk fotorolletje (nou ja: de productie-series) anders is, zelfs binnen één en hetzelfde merk.
Dan heb je denk ik nog nooit je eigen foto's gekregenquote:Op zondag 12 maart 2006 14:25 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Als ik foto's zou laten afdrukken moeten zo worden als ik gemaakt heb anders is het mijn foto niet meer![]()
Vind de bovenste niet veel aan en de flits had je uit moeten zetten..quote:Op woensdag 15 maart 2006 20:21 schreef aloa het volgende:
Vandaag gemaakt in het bos
[afbeelding]
Zwart-Wit heeft ook wel wat
[afbeelding]
jammer van die teen crop..quote:
quote:Op donderdag 16 maart 2006 20:48 schreef -Marjo- het volgende:
Ik vond het juist grappig zo die voet.
Enne da's gemeen...
Hihi, dat is ook wel weer waar!quote:Op donderdag 16 maart 2006 21:16 schreef HMaster-II het volgende:
[..]
![]()
vond het wel lollig tussen al het leed door
![]()
Is ook mooi in zwart-witquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs72.xs.to/pics/06114/zoom.JPG]afbeelding][/url]
Deze foto gemaakt in een abdij (van Male)
Ik ben al meerdere malen geweest maar ik was al altijd voorbij die brug gelopen .
Ik vond het wel mooi in het zwart -wit
Ze komen bijzonder onscherp over hierquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:25 schreef Renesite het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Klooien met veel te weinig licht en een te 'laag' object.
Moah, vroeg in de ochtend, heb ze al moeten belichtenquote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze komen bijzonder onscherp over hier.
Ligt niet aan je scherm, hier ook..quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:02 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ze komen bijzonder onscherp over hier.
Ziet er cool uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:16 schreef minolta het volgende:
[[url=http://xs72.xs.to/pics/06114/zoom.JPG]afbeelding][/url]
Deze foto gemaakt in een abdij (van Male)
Ik ben al meerdere malen geweest maar ik was al altijd voorbij die brug gelopen .
Ik vond het wel mooi in het zwart -wit
Hij is leuk Marjoquote:
Wat een cool plaatjequote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:28 schreef stil het volgende:
Pony's lopen vrij rond in de natuurgebieden van het FryskeGea:
[afbeelding]
zo te zien was ze zich er hier niet of nauwelijks van bewust...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is leuk MarjoVind je dochter het nog leuk om model te zijn
![]()
quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:37 schreef diedrick het volgende:
[..]
zo te zien was ze zich er hier niet of nauwelijks van bewust...![]()
![]()
Soms wel, soms niet...quote:Op donderdag 16 maart 2006 23:34 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Hij is leuk MarjoVind je dochter het nog leuk om model te zijn
![]()
Nee, die deed het wel, het was wat schemerig enzoquote:Op donderdag 16 maart 2006 23:18 schreef killko het volgende:
[..]
Ligt niet aan je scherm, hier ook..
Macrostand vergeten?
op mijn scherm waren ze niet te grootquote:Op vrijdag 17 maart 2006 00:42 schreef Horsemen77 het volgende:
te grote foto
te grote foto
te grote foto
Edit RonaldV: lees deze sticky even: [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes
Lees effe de [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes door grapjas, dan kan je lezen dat max breedte 550pix is en geen 1024 wat jij aan het prakken was.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:31 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
op mijn scherm waren ze niet te groot![]()
pff.
Het criterium is niet wat je ziet op je scherm, maar wat de werkelijke grootte in pixels is. Groter dan 550 pixels breed valt onder het mod beleid.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 11:31 schreef Horsemen77 het volgende:
[..]
op mijn scherm waren ze niet te groot![]()
pff.
Erg fijne plaat, met de pan beweging en de bevroren actie midden in de lucht, jammer alleen van zn zwarte shirt waardoor die in de achtergrond op gaat maar goed dat heb jij niet in de hand.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 15:34 schreef gizj het volgende:
't is alweer een poosje geleden, maar deze vond ik vandaag toevallig weer na een hd-crash.
Gemaakt tijdens het officieuze wk skateboarden in de Rotterdamse Ahoy' 2005
[afbeelding]
Is dat resizen nou zo lastig?quote:Op zaterdag 18 maart 2006 20:22 schreef sinemet het volgende:
[[url=http://xs72.xs.to/pics/06116/PICTmaast..jpg]afbeelding][/url]
Je zegt het zelf al: je hebt geresized, maar je had moeten resizen naar 550 pixels breedquote:Op zaterdag 18 maart 2006 22:13 schreef sinemet het volgende:
Weet niet wat je probleem is, maar ik had m geresized hoor.
ja, die is wel iets teveel geblurred...vooral de weg die even ver op de voorgrond staat als de auto...dan klopt het perspectief niet meer...quote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Misschien had ik de achtergrond iets minder moeten blurren bij nader inzien..
Inderdaad, een "natural blur", ofwel dat het net buiten je focus zit, zou een stuk mooier zijn.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:40 schreef Lanvin het volgende:
[afbeelding]
Misschien had ik de achtergrond iets minder moeten blurren bij nader inzien..
Die "natural blur" is gewoon DOF ofwel scherptediepte.quote:Op zondag 19 maart 2006 21:30 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Inderdaad, een "natural blur", ofwel dat het net buiten je focus zit, zou een stuk mooier zijn.
Wat ik zelf als alternatief gebruik voor als ik een object er goed uit wil laten springen, is dat ik de rest greyscale maak. Zoals bijvoorbeeld dit:
[[url=http://img141.imagevenue.com/loc151/th_00211_Geshoped_1.jpg]afbeelding][/URL]
Weesp???quote:Op zondag 19 maart 2006 22:02 schreef mikezwet het volgende:
afbeelding
Edit RonaldV: lees deze sticky even: [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes
Vanuit Hazerswoude de kerk/brug in Kouderkerk a/d rijn.quote:
Je oorspronkelijke post was 1024 pixels.quote:Op zondag 19 maart 2006 22:36 schreef mikezwet het volgende:
[..]
Vanuit Hazerswoude de kerk/brug in Kouderkerk a/d rijn.
[afbeelding]
Even 15 pixels aangepast![]()
Nicequote:
Ik was hem net aan het aanpassen toen je hem gisteravond aanpaste dan denkquote:Op zondag 19 maart 2006 22:40 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Je oorspronkelijke post was 1024 pixels.
kewlquote:Op woensdag 22 maart 2006 16:38 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zag dat er 2 kleinere vliegtuigen langs een grotere vlogen...
Maar bij bekijken op de computer, zag ik dat er nog een onder de grote zat...
Die was aan het tanken.
[afbeelding]
bewerkt ... Auto level fix
quote:Op woensdag 22 maart 2006 17:45 schreef Re het volgende:
[..]
kewl
alleen is je sensor wat vies geloof ik
Goh wat leuk, waar was dat?quote:Op woensdag 22 maart 2006 16:38 schreef -CRASH- het volgende:
Ik zag dat er 2 kleinere vliegtuigen langs een grotere vlogen...
Maar bij bekijken op de computer, zag ik dat er nog een onder de grote zat...
Die was aan het tanken.
[afbeelding]
bewerkt ... Auto level fix
dankje voor de tip.. ga het niet meer wijzigen denk ikquote:Op vrijdag 24 maart 2006 09:58 schreef HMaster-II het volgende:
@ thecrook & Prep2Fight
Volgens het Fok! beleid moet je effe je foto's verkleinen naar 550 pixels breed.
Lees dit ook even. [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes Voor de Mods wakker worden en je gaan slaan.
In http://forum.fok.nl/topic/827705 staat een handig tooltje voor je.quote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:30 schreef withxhonor het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/P3201774.jpg
ik weet niet goed hoe ik moet verkleinen... dus dan maar gewoon de link
Dankquote:Op zaterdag 25 maart 2006 19:09 schreef eer-ik het volgende:
[..]
Heb je die ook hi-res?
Briljante feauteau als je het mij vraagt![]()
Top!quote:Op zaterdag 25 maart 2006 23:50 schreef Vigile het volgende:
[..]
Dank
Full res is 'tie 5,5mb maar ik heb 'm even in 1024 voor je geupload.
http://upload.server8.org/p3433.jpg
Mooi!quote:
Oe...da's een hele fraaiequote:
Goeie foto, maar in (Semi-)naakt fotografie lijkt deze mijn meer op zijn plaats. Kun je het dan gelijk even verkleinen naar 550 pixels breed?quote:Op zondag 26 maart 2006 17:26 schreef TomR het volgende:
[afbeelding]
studio ingeweest vandaag
Zie voor een grotere versie mijn photolog
Toffe foto's, lekkere kleuren! Vooral de lucht op nummer 1 is mooiquote:Op maandag 27 maart 2006 23:31 schreef gizj het volgende:
gister een kleine wandeling door het pitoreske & zeer religieuze Kampen gemaakt, en dan krijg je al gauw kerken in je viewfinder ;-)
gelukkig malen vogels niet zo om zondag
[afbeelding]
het bezoek moest vandaag ook op de foto:
[afbeelding]
Kut, ze zijn eigk net 50pixels te grootquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:01 schreef RonaldV het volgende:
Semtex, zou je de foto's even kunnen resizen? Anders moet ik ze ombouwen naar linkjes. [MED] mod beleid FOT t.a.v. posten van plaatjes
Vriendje naast me werd gek! bij elke foto: aaaaahhhhhhhhhhquote:Op dinsdag 28 maart 2006 10:03 schreef Marc H het volgende:
Afgelopen zondag naar olmen zoo geweest
http://forum.fotografieforum.nl/viewtopic.php?t=214
Ik vind het idee leukquote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
nog geen 2 uurtjes geleden gemaakt op de monumentale begraafplaats hier in de stad, onbewerkt.
[afbeelding]
Kanniet, rechts light het moderne jaren 80 huis van de voormalige eigenaar.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:49 schreef PdeHoog het volgende:
De eerste vind ik niet zo spannend eigenlijkDe laatste weer wel
Ik had die molen graag wat linkser gehad
Dan ben je nl. ook dat irritante losliggende stukje land kwijt links
deze foto spreekt mij heel erg aan, door de sfeer die hij uitstraaltquote:Op dinsdag 28 maart 2006 21:19 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik vind het idee leukAlleen die zon had wat meer ergens achter mogen zitten
Wat vind je zelf van de foto
Ik vind het jammer dat de zon zo fel is en een aantal spijlen van het hek overstraalt, zoals PdeHoog ook al zei. Verder viel de sfeer in de foto mij ook gelijk in positieve zin op. Leuk detail vind ik de halfdoorzichtige bloemetjes helemaal onderaan, daarvoor is de zon echt noodzakelijk!quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:45 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
deze foto spreekt mij heel erg aan, door de sfeer die hij uitstraalt
yupquote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:40 schreef Subhuman het volgende:
Ik zat me suf te zoeken naar een wip op die foto, maar die molen heet zo, of niet?
Utrecht - Lage Weide?quote:Op woensdag 29 maart 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
Na bijna in t water gemieterd te zijn... is dit het resulaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Yepz genomen van de kant van zuilenquote:
Daar heb ik gisteren ook nog wat foto's staan nemen. Maar dan met name van de oude UNA fabriek.quote:
De rode wip in Hazerswoude?quote:Op dinsdag 28 maart 2006 22:43 schreef Shark.Bait het volgende:
Weer met IR lopen spelen....
[afbeelding]
Research van Beleid, Leiden.
[afbeelding]
de rode wip. door het IR gedeelte is ie nu een lichte kleur.
quote:Op woensdag 29 maart 2006 10:00 schreef mikezwet het volgende:
De rode wip in Hazerswoude?
the one and only.....quote:Op dinsdag 28 maart 2006 23:56 schreef Shark.Bait het volgende:
Tis een wip molen en hij is ehm.. rood
Mooie bootquote:Op woensdag 29 maart 2006 09:05 schreef Ynske het volgende:
Na bijna in t water gemieterd te zijn... is dit het resulaat
[afbeelding]
[afbeelding]
Mooie bewolking achter die boom. Leuke foto.quote:Op woensdag 29 maart 2006 16:06 schreef Shark.Bait het volgende:
"mooi" is een groot woord... ik vind em "apart"
[afbeelding]
quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:00 schreef Mauro het volgende:
Voor de fotowedstrijd van de maand maart was 1 van de onderwerpen waarvoor gekozen kon worden Paaseiland
Ik vond dit een leuk onderwerp en heb hier toch wat invulling aan willen geven.
Dus de afgelopen dagen voorzichtig alle paaseitjes ontdaan van de folietjes en deze gebruikt als zee.
De eitjes heb ik gesmolten en hergoten in een grote plak.
Deze weer gebroken en aan elkaar gelijmd met chocolade. Eitjes erop en klaar was mijn paaseiland
[afbeelding]
Ikke, maar geen idee hoe ik het hier kan krijgenquote:Iemand interesse in een boel chocolade?
Ik eet het toch niet.
Tje, ik wilde hem jullie niet onthouden.quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:23 schreef Shark.Bait het volgende:Hij's goeeeeed. 10 voor idee en uitvoering. Foto..ach tja..ehm... geen idee eigenlijk...
Heb je de foto's door dat tooltje gehaald en vervolgens het resultaat weer opgeslagen op je harde schijf? De tool verandert NIET de afmetingen van het bestand op je harde schijf mocht dat niet duidelijk zijnquote:Op woensdag 29 maart 2006 01:10 schreef withxhonor het volgende:
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/slr/P3231838.jpg
http://img.photobucket.com/albums/v298/xsmackx/slr/P3231830.jpg
hmm, ronald.. ik heb beide fotos door dat tooltje heengehaald en kreeg daar de melding dat ze niet groter zouden zijn dan 550.. maar nu ik hier preview krijg ik de melding dat ze 816*612 pix groot zijn![]()
ligt dat aan photobucket? of ben ik gewoon blontd?
ik kreeg de melding van dat tooltje dat de bestanden niet waren veranderd, omdat ze al kleiner waren dan 550 pix..quote:Op woensdag 29 maart 2006 22:08 schreef RonaldV het volgende:
[..]
Heb je de foto's door dat tooltje gehaald en vervolgens het resultaat weer opgeslagen op je harde schijf? De tool verandert NIET de afmetingen van het bestand op je harde schijf mocht dat niet duidelijk zijn
Ik ben geen fotoexpert, maar het idee en met name de uitvoering vind ik echt geweldig!quote:Op woensdag 29 maart 2006 20:00 schreef Mauro het volgende:
Voor de fotowedstrijd van de maand maart was 1 van de onderwerpen waarvoor gekozen kon worden Paaseiland
Dus de afgelopen dagen voorzichtig alle paaseitjes ontdaan van de folietjes en deze gebruikt als zee.
Deze weer gebroken en aan elkaar gelijmd met chocolade. Eitjes erop en klaar was mijn paaseiland
[afbeelding]
Iemand interesse in een boel chocolade?
Ik eet het toch niet.
Dankquote:Op donderdag 30 maart 2006 00:22 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ik ben geen fotoexpert, maar het idee en met name de uitvoering vind ik echt geweldig!
Super
Die leeuw is mooi gemaakt. Mooie ogen.quote:Op donderdag 30 maart 2006 00:27 schreef sinemet het volgende:
[[url=http://xs74.xs.to/pics/06134/tn_PICT0116.JPG]afbeelding][/url]
[[url=http://xs74.xs.to/pics/06134/tn_PICT0113.JPG]afbeelding][/url]
Was bij circus renz in Tiel, vind t schandalig die beesten lopen van de stress heen en weer.
[[url=http://xs74.xs.to/pics/06134/tn_PICT0121.JPG]afbeelding][/url]
Deze vond ik ook wel postwaardig
Ik mis wat scherpte in je foto en ik vind de dof veel te groot...wordt er een beetje scheel van zoquote:Op woensdag 29 maart 2006 20:00 schreef Mauro het volgende:
[afbeelding]
Iemand interesse in een boel chocolade?
Ik eet het toch niet.
Ik wordt getroffen door een rood kruisjequote:Op donderdag 30 maart 2006 16:00 schreef blue_sjo het volgende:
Ik werd getroffen door de schoonheid van mijn eau de toilet en mijn deosticks![]()
[afbeelding]
webcam of GSM-camera denk ik.quote:Op donderdag 30 maart 2006 16:04 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
Ik wordt getroffen door een rood kruisje
en nu ik de foto zie vind ik 'm niet echt geweldig...wat een ruis en vreemde kleuren.
Begrijp ik het goed dat jij op je 23e verjaardag geboren bent??quote:Op maandag 27 maart 2006 18:07 schreef HostiMeister het volgende:
Whehehe, een beer die ik kreeg toen ik geboren was op mijn 23e verjaardag:
[[url=http://www.balthazar.goddeloos.nl/gisteren.JPG]afbeelding][/url]
Ik vind het de mooiste foto die ik hier sinds lange tijd heb gezien.quote:Op dinsdag 28 maart 2006 14:25 schreef MissyMirjaM het volgende:
nog geen 2 uurtjes geleden gemaakt op de monumentale begraafplaats hier in de stad, onbewerkt.
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 31 maart 2006 15:04 schreef editor2 het volgende:
wilde ook ff wat toevoegen dat niet vandaag maar gisteravond laat op weg naar huis is gemaakt toen ik uit Rotterdam weg reed.
[[url=http://xs74.xs.to/pics/06135/zwanie.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
Sommigen zullen het herkennen als de bekende Apple wallpaper maar ik heb deze dus zelf geschoten en het lijkt er veel op.![]()
Ik had gisteren een kleine camera bij me - Olympus - op avondstand en ik ben zelf wel trots eigenlijk dat het zo mooi is uitgevallen.
Hieronder het orgineel trouwens mocht iemand twijfelen![]()
[[url=http://xs74.xs.to/pics/06135/1orgineel.jpg.xs.jpg]afbeelding][/url]
mooie foto!quote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef Gose het volgende:
[afbeelding]
Bewerkingen: Duotone en verkleind
Leukquote:Op vrijdag 31 maart 2006 16:06 schreef Gose het volgende:
[afbeelding]
Bewerkingen: Duotone en verkleind
De eerste is een leuke foto, maar zou imho mooier zijn als je met Photoshop o.i.d. probeert de blauwzweem weg te krijgen. Is lastig, maar het ergste moet je wel wegkrijgen dacht ik.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:08 schreef thecrook het volgende:
De eerste foto is gemaakt door het glas wat voor de kooi zat, ondanks dat vind ik 'm wel geslaagd![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Jammer dat je niet wat meer aan de bovenkant er bij kunt plakkenquote:Op zaterdag 1 april 2006 11:28 schreef Gose het volgende:
Lucht erbij gaat niet meergras eraf wel.. Zo dan?
[afbeelding]
Helaas heb ik geen Photoshop, dit was wel één van m'n eerste foto's met deze camera, dus nu ik 'm alweer een tijdje heb, zou deze foto tóch weer anders zijn omdat ik m'n camera nu wat meer onder de knie heb.quote:Op zaterdag 1 april 2006 13:30 schreef RonaldV het volgende:
De eerste is een leuke foto, maar zou imho mooier zijn als je met Photoshop o.i.d. probeert de blauwzweem weg te krijgen. Is lastig, maar het ergste moet je wel wegkrijgen dacht ik.
De tweede kun je beter flink kroppen, zodat je alleen de slapende tijder in zijn hol overhoudt. Er zit nu te veel nietszeggende omgeving omheen. Is daze ook door glas gemaakt, en zo ja: hoe heb je de blauwzweem voorkomen?
Het feit dat de DOF zo smal is, vindt ik erg mooi, ik had 'm alleen liever wat dichterbij gehad, waardoor de knoppen die het dichtst bij de lens zijn, scherp hadden geweest...nu storen deze me.quote:Op zaterdag 1 april 2006 21:58 schreef Nature4Life het volgende:
[afbeelding]
Vandaag geschoten, niet mijn beste denk ik, maar ik wou hem toch laten zien![]()
500 pixels breed nuquote:Op zaterdag 1 april 2006 21:43 schreef Vigile het volgende:
afbeelding
Vandaag gemaakt in het park, en zoals te zien zwaar bewerkt. Het effect dat ik van te voren in gedachte had is perfect gelukt en ik vindt het dan ook wel een mooie plaat geworden...
Wat vinden jullie er van?
Edit RonaldV: lees even > Eerst lezen: Fotografie FAQ [1 feb 2006]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |